هدایت شده از Darkness-!(ورژن چالش گذاری)
خب خب
شما میاین پیویه من (بوق بوق) میکنید
ما باتوجه به اکانتتون میگیم:
آیدا: یه رنگ بهتون میدم.
آنا: اگه اسپان می شدید تو هری پاتر:
نیکولاس: اگه اسپان می شدید تو پونی کوچولو:
نانا: اگه اسپان می شدید تو هازبین هتل:
هستی: اگه اسپان شدین تو خاطرات خون اشام:
نمک:بهتون یه انیمیشن/فیلم/سریال معرفی میکنه.
آنجل: بهتون میگه اگه توی المنتال اسپان میشدین کدوم عنصر بودین .
پیویم: @a7_rrrrrrr
چنلمون:
https://eitaa.com/aisachanell
فور مرامی