هرچقد میگذره با خودم زِمـزِمه میکنم ؛
ای اهل حـَرَم سـیر ببنید حـُسیـن را💔
مـجـنـوט الـحـسـیـن(؏)🇮🇷
_
همهآبادنشینانزِخرابیترسند
منخرابتشدمودَمبهدَمآبادترم💔:)
مـجـنـوט الـحـسـیـن(؏)🇮🇷
_
گفته بودمبه کسی عشقنخواهم ورزید!
روضہخوان گفت"حسین"؛توبہمنریخت بہم(:💔
مـجـنـوט الـحـسـیـن(؏)🇮🇷
_
دل تنگم و با هیچکس میل سخن نیست بجز حسین💔