شما که زحمت می کشین ، پیام رضایت و تشکر می دین
خب ، یه عکس هم واسمون بفرستین
لطفا🙏
دیروز پیامهای ایتا چند ساعتی بالا نمی یومد
نزدیک ۶ سفارش ثبت نشده بود و عزیزان منتظر غذاشون بودن .
بعد از سفارش غذا حتما باید سفارش شما توسط بنده ثبت بشه
اگه پیام ثبت شد واستون نیومد ، منتظر
تحویل غذا نباشین
اگه سفارشتون تا قبل از ۱۱ و نیم ظهر ثبت نشده بود ، حتما با شماره ی
۰۹۱۳۳۰۴۴۹۶۲
تماس بگیرین☺️
بابت دیروز عذرخواهی میکنم و از شما عزیزان که با مهربانی و گذشت و صبوریتون
به دل نگرفتین سپاسگزارم
شما خیلی خوبین
جدی میگم.......
خدایا بابت داشتن مشتریهای خوب و پر برکتم شکر🙏
وجودتون سلامت🌸
الحمدالله یا واسع الرزق.......
تمام سفارشات ظهر تکمیل شد
لطفا ثبت سفارش نگذارین🙏
از انتخاب و اعتمادتون سپاسگزارم
💙