eitaa logo
فروغ؛
175 دنبال‌کننده
44 عکس
10 ویدیو
0 فایل
وقت آن است که سبز شویم از میانِ خاکِستر. _محتوا؟فی‌الحال. _کپی؟خیر. _هَرچه میخواهَد دلِ تَنگَت بگو:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4714434
مشاهده در ایتا
دانلود
Mohsen Chavoshi - Divooneh (128).mp3
زمان: حجم: 4.5M
دوست دارم خودمو توی ِچشات یه تنه غرق کنم.. :)
و در نهایت قبول کردم که آدم مورد علاقه هیچ کسی نیستم
یادت باشد برخی آدم‌ها میتوانند با تو عاشقانه رفتار کنند درحالی که ذره‌ای دوستت نداشته باشند .
باید بتونی چیزای کم و متوسط و قبول نکنی ، تا بهترینا به سراغت بیان! واسه خودت ارزش قائل شو ، به کم قانع نباش! تا نتونی از کُهنه ها دِل بِکَنی ، جدیدا به سراغت نمیان!
هیچکس چهره و قیافش رو انتخاب نکرده. محل ب دنیا اومدنش رو انتخاب نکرده. رنگ پوستش رو انتخاب نکرده. مدل چشم هاش رو انتخاب نکرده. عینکی بودن یا نبودن رو انتخاب نکرده. کوتاه و بلند بودن قدش رو انتخاب نکرده. چاقی و لاغری رو انتخاب نکرده. مادر زادی داشتن رو انتخاب نکرده. صداش رو انتخاب نکرده. نابینا بودن رو انتخاب نکرده. فلج بودن رو انتخاب نکرده. معلولین ذهنی رو انتخاب نکرده. کم شنوا بودن و ناشنوا بودن رو انتخاب نکرده. گرایش و هویت جنسیتیش رو انتخاب نکرده و .. ولی تویی که بابت این چیز ها کسی رو مسخره میکنی و آزار میدی؛ بیشعور بودن رو انتخاب کردی!
و ما دوباره سبز می‌شویم در اوجِ آوارگی!
عاشقِ صدای قدمات شو ، وقتی که داری از چیزی که واسه تو ساخته نشده بود ، دل میکَنی و میری! چیزی که داره نابودت میکُنه رو, اسمشو عشق نذار! عشق اونه که حالتو خوب کُنه! دل کَندَن از هرچیز, مخصوصا آدما رو یاد بگیر!
میگی دوسش داری؟ پس نذار هیچ شبی ناراحت بخوابه،
توی زندگی، آدما با خيليا حرف می‌زنن، اما با همشون درد و دل نمی‌كن. درد و دل كردن، مثل جار زدن نقطه ضعفه. عين اين می‌مونه كه خودت رو در برابر يكی ديگه خلع سلاح كنی. حالا دیگه آدم بی‌دفاع با يه تلنگر زمين می‌خوره. واقعیت اینه که همه‌ی حرفا رو نبايد گفت، همه‌ی اشكا رو نبايد ريخت، اما كسی كه تا پای درد و دل كردن می‌ره، يعنی ديگه چيزی واسه‌ی از دست دادن نداره..
میترسم تکست زیاد بفرستم شلوغ بشه لف بدین..
00/00 یه روز پا میشی میبینی همونجایی! همونجایی که همه ی این جنگیدنا، زود بیدار شدنا، دیر خوابیدنا نتیجه داده. همونجایی که همه چیز به نظرت درست میاد. قلبت آرومه، روحت حالش خوبه، ذهنت مثبته، و هیچی نیست که نگرانت کنه، با تموم وجودت ادامه بده داری نزدیک میشی.🌖