نمونه وفق عددی اکسیر اعظم یس برای شفاء
فرض خانم حمیده بنت زهرا از بیماری سرطان.
در خانه وسط بصورت حرف به حرف نوشته شده ؛
شفاء سرطان حمیده بنت زهرا
دور بیرون وفق دایره وار نوشته؛
توکلوا یا خدام هذه الوفق شریف یس به شفاء سرطان و کل امراض جسمانی و روحانی حمیده بنت زهرا
العجل العجل الساعة الساعة الوحا الوحا بارک الله فیکم و علیکم و طاعتها لدیکم.
فارسی هم میشه خواسته رو نوشت یا به زبان مادری خودتان. کوتاه مفهوم را برسانید.
مثلا؛
همت کنید ای خدام شریف وفق یس به شفاء عاجل سرطان و امراض جسمی و روحی حمیده بنت زهرا ، باشد که الله یکتا به شما خیر دهد و از شما راضی باشد.
من استاد نیستم ، لطفا جزوه اکسیر اعظم یس استاد ارسلان را بخوانید .
برای شِفا با گلاب و زعفران می نویسند و در آب قرار داده و ازش هر روز کمی می نوشند . آبش در یخچال نگهداری شود . و یکی هم همراه بیمار به گردن یا بازوبند اگر نشد لای قرآن بین سوره یس.
با خودکار برای مصرف خوراکی نیست برای همراه داشتن است . البته با مداد نوکی برای همراه داشتم بهتر از خودکار است . برای مصرف خوراکی باید جوهر زعفران باشه .
برای تحصین همیشه همراهتان باشه ولی برای شفا بعد از بهبودی میشه لای قرآن قرار داد.
البته فقط وقت حمام و روابط زناشویی از خودتان جدا کنید . موقع توالت رفتن و عذر شرعی هم همراه باشد ایرادی ندارد فقط نباید بدون وضو و طهارت بهش دست زد . برای همین بهتره برای تحصین بعد از نوشتن کاغذ را تا کرده و با چسب کتاب عایق کرده و بعد در کیف دعا به گردن یا بازوبند قرار داد . برای لای قرآن دیگه لازم به چند تا کردن نیست یک تا هم بزنید کافیه .
به زبان مادری و کوتاه فقط خواسته مشروع(حلال) را می نویسید .
بعد از نوشتن جهت همراه داشتن
به گردن یا بازو در کیف دعا یا بازوبند همراه شود
33.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صدا نداره تصاویر در پست بالاتر
گلاب و زعفران
برای استفاده خوراکی برای درمان و شِفا باید با جوهر خوراکی زعفران و گلاب نوشت . برای همراه داشتن میشه با مداد نوکی نوشت .
اکسیر اعظم یس روز و ساعت و بخور و قلم خاصی لازم نداره . ولی بهتره که در ایام قمر در عقرب و شنبه و سه شنبه نوشته نشه . در آن ایام هم اگر ضروری هست میشه این دستور رو با صدقه و قراعت آیت الکرسی نوشت .
روش نوشتن اکسیر اعظم یس جهت شِفا ان شاء الله
در کنار این دستور از دستورات مجرب طب اسلامی نمایندگی های معتبر استفاده شود .
فقط به این دستور روحانی اکتفا نشود و به دکتر و دعوا و درمان مراجعه شود . طب اسلامی موارد شِفایافتگان زیادی در زمینه های گوناگون از جمله سرطان ها دارد.
لینک نماینده های معتبر طب اسلامی 👇
https://eitaa.com/freesubliminal/9596
در هر صورت شِفا از خداست و این موضوعات هم اسباب و وسیله هستند .
خواسته حلال خود را دور اکسیر اعظم یس نوشته و بعد رویش خواستید یکبار به آن نیت سوره یس را بخوانید و اکسیر را همراه داشته باشید اگر به صلاح باشد رخ دهد .
فارسی بنویسید الزامی نیست حتما عربی باشه . منم فارسی می نویسم واسه خودم . البته قبلا نوشتن و دارم .
حالا اگر اون موقع هم سوره یس را نخوانید هر زمان خواستید به آن نیت بخوانید . کلا یس خیلی خوبه صبح یکبار و شب یکبار بخوانید خیلی بهتره . یس خیلی باحاله . یاسین یاسین یاسین .
برای خیلی ها موثر بوده . یاسین ملائکه مهربان و رئوفی داره . آیاتش زنده است.
از امروز نمازتان را بخوانید بزرگواران .
20خاصیت اصلی سوره یس طبق حدیث نبوی 👇
https://eitaa.com/freesubliminal/9668
28اردیبهشت1403.pdf
856.7K
لیست نمایندگی های معتبر طب اسلامی تا تاریخ
28اردیبهشت1403
گیاه خواری بیش از 40 روز توصیه نمی شود . در روایات هم داریم که بیش از چهل روز نباید خوردن گوشت ترک شود.
در روايات نخوردن بيش از چهل روز گوشت قرمز،مورد مذمت قرار گرفته است . مذمت آن از چند جهت است .
در برخي روايات علت مذمت،آثار منفي ايي است كه بر جسم و روان و اخلاق انسان مي گذارد.مثلا در برخي روايات آمده است كه نخوردن گوشت بيش از چهل روز سبب بد اخلاقي و تند مزاجي مي شود. (1) در برخي روايات آمده است كه نخوردن گوشت بيش از چهل روز افزون بر ايجاد تغيير در اخلاق، واكنش منفي و زیان آور در جسم و بدن انسان ايجاد مي كند. (2) از اين روی ائمه علیهم السلام فرموده اند: حتي اگر پول نداري گوشت بخري برو قرض كن هر چهل روز يك بار گوشت بخور. (3) البته گاهي مذمت از نخوردن گوشت به خاطر رد افكار و عقايد نادرست و فهم و برداشت غلطي بود كه برخي از اسلام و مفهوم زهد داشتند . كساني فكر مي كردند كه با نخوردن گوشت راه زهد و پارسايي و تقرب به خدا را بهتر طي مي كنند. آنان نخوردن گوشت را يكي از مصاديق ترك دنيا و لذت هاي آن مي شمردند .از اين رو رسول خدا (ص) در برابر اين طيف افراد مي فرمود: به من خبر رسيده كه برخي ها ازدواج نمي كنند و يا با همسرهاي خود نزديكي نمي كنند. بعضي ها آرايش نمي كنند و از چيزهاي معطر استفاده نمي كنند، و برخي ها گوشت نمي خوردند تا از اين راه ها دينداري و پارسايي خود را بنمايند . بعد فرمود: من كه پيامبر شما هستم هم با همسر خود نزديكي مي كنم، هم عطر استفاده مي كنم و هم گوشت مي خورم . اين ها سنت من است. هر كس از سنت من روي بگرداند از من نيست. (4)
پي نوشت ها :
1. الكافي، شيخ كليني، ج6، ص 309، دار الكتب الاسلاميه، تهران ، ش 1365.
2. همان .
3. همان .
4. همان، ج5 ، ص496.
الآن نخود به تنهایی اثراتی داره وقتی در آش باشه خب اثرش بیشتره .
ساب کد چون برخی ساب ها لایه زیاد داره توصیه شده کمتر استفاده بشه ولی کد تصویری به تنهایی همان 9 بار هر روز ، هر بار بین دو سه دقیقه خوبه . حالا کمتر هم میشه دید .
توصیه های وارد شده براي بچه دار شدن در احادیث
۱- تسمیه به نام نامی «محمّد» و «علی»(علیهما السّلام)
در روایات زیادی آمده است که اگر زن باردار نام فرزندی که در شکم دارد را محمّد یا علی(علیهما السّلام) بگذارد فرزند او پسر خواهد شد. در این میان به روایاتی هم برخوردم که این عمل را برای اصل فرزند دار شدن نیز مفید دانسته بود.
برای مثال:* امام صادق(علیه السّلام) به مردی که از نداشتن فرزند شکایت داشت فرمودند: « هنگام نزدیکی این دعا را بخوان: اللَّهُمَّ إِنْ رَزَقْتَنِی وَلَداً سَمَّیْتُهُ مُحَمَّداً(خدایا اگر فرزندی به من عطا کنی، نامش را محمّد خواهم گذاشت).» او این کار را کرد و بچّه دار شد.
امیرالمؤمنین(علیه السّلام) فرمودند:« هنگامی که تصمیم به بچّه دار شدن داشتی، وضویی کامل[با رعایت آداب]بگیر و دو رکعت نماز نیکو به جا بیاور و و بعد از آن به سجده برو و هفتاد و یک بار« أَسْتَغْفِرُ اللَّه» بگو و بعد از آن با همسر خود آمیزش کن و بگو: اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی وَلَداً لِأُسَمِّیَهُ بِاسْمِ نَبِیِّکَ مُحَمَّدٍ (صلّی الله علیه و آله و سلّم)(خدایا فرزندی به من بده که او را به نام پیامبرت، محمّد(صلّی الله علیه و آله و سلّم)خواهم نامید.) خداوند این کار را خواهد کرد و در این مسأله تردید نداشته باش.»
یکی از حضرات معصومین(علیهم السّلام) فرموده اند:« پدرم هر گاه بچّه دار شدن یکی از همسرانش به تأخیر می افتاد به او می فرمودند:« یَا فُلَانَةُ انْوِی عَلِیّاً: راه زندگی خود را متمایل به سوی علی کن» مدّتی نمی گذشت که آن زن باردار می شد و پسری به دنیا می آورد.»
تذکّر جدّی: آن طور که از سایر روایات برمی آید کسی که این عهد را با خدای متعال می بندد باید نسبت به آن متعهّد باشد؛ در غیر این صورت؛ یعنی اگر فرزندی به او عطا شود و او را محمّد ننامد، خدا می تواند فرزند را از او بگیرد یا این که به او لطف کند و از مجازاتش درگذرد.
۲- استغفار، نزول رحمت خاصّ حضرت حقّ، جلّ و علا«استغفار» و طلب آمرزش از خداوند متعال آثار بسیار مبارکی دارد؛ از جمله این آثار، نزول برکات آسمانی و افزایش مال و فرزند است که در این آیه شریفه قرآن کریم به آنها اشاره شده است:«اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ إِنَّهُ کانَ غَفَّاراً * یُرْسِلِ السَّماءَ عَلَیْکُمْ مِدْراراً * وَ یُمْدِدْکُمْ بِأَمْوالٍ وَ بَنینَ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ جَنَّاتٍ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ أَنْهاراً: از پروردگارتان آمرزش بخواهید که او همواره آمرزنده است * تا از آسمان برایتان پى در پى باران فرستد* و شما را به اموال و فرزندان مدد کند و برایتان بستانها و نهرها بیافریند.»
به همین جهت هم هست که می بینیم در بسیاری از ادعیه و اعمال مربوط به بچّه دار شدن، توصیه به استغفار شده است.به نظر می رسد که اگر کسی از روی خلوص نیّت و با عقیده قلبی استغفار کند و بر این کار مداومت داشته باشد؛ دارای فرزند خواهد شد. اینکه برای استغفار چه ذکری بگوییم شاید راحت ترین کار مداومت بر ذکر «استغفر الله» یا « استغفر الله ربّی و اتوب الیه» و اذکار مشابهی باشد که در روایات آمده است.
در مورد این روایات شریف توجّه به این نکات الزامی است:1- دعاها، اعمال و اذکار توصیه شده باید تا حصول نتیجه مطلوب ادامه پیدا کنند و فرد نباید از انجام آنها خسته شود.
2- در روایات، انجام این اعمال به عهده مرد گذاشته شده است؛ اگر چه شاید بد نباشد که بانوان محترم نیز همسران خود را همراهی کنند.
3- در حصول نتیجه مطلوب از اعمال فوق، علاوه بر رعایت شرایط ذکر شده در روایات؛ خلوص نیّت، توجّه و حضور قلب، استمرار و مداومت و … نیز مؤثّرند که باید رعایت شوند و صد البته رضایت به مصلحت خداوند متعال نیز باید مدّ نظر باشد؛ چرا که در نهایت تنها اوست که می داند چه کسی بچّه دار می شود و چه کسی نمی شود.
در ادامه به تعدادی از این روایات شریف اشاره می کنیم و تأکید می کنیم که از انجام توصیه های ذکر شده در آنها غافل نشوید:
۳- سایر ادعیه و اعمال* امام صادق(علیه السّلام) برای بچّه دار شدن سفارش فرموده اند که: «هر گاه تصمیم به همبستر شدن گرفتید ۳ بار این آیه را بخوانید: (وَ ذَا النُّونِ إِذْ ذَهَبَ مُغاضِباً فَظَنَّ أَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَیْهِ فَنادى فِی الظُّلُماتِ أَنْ لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمینَ)(۲۰)»(۲۱)* شخصی به امام هادی (علیه السّلام)عرضه داشت که بچه دار نمی شود. حضرتش(علیه السّلام) لبخندی زدند و فرمودند:« انگشتری که خاتم آن فیروزه باشد بگیر و روی آن بنویس: (رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِینَ: خدایا! مرا تنها رها مکن که تو بهترین وارثانی)» آن فرد می گوید این کار را کردم و در کمتر از یک سال فرزند پسری به من عطا شد.(۲۲)* فردی به امام صادق(علیه السّلام) گفت: من از خاندانی هستم که منقرض شده اند و خودم نیز بچّه ای ندارم؛ امام(علیه السّلام)در جواب فرمودند:«در سجده خدا را بخوان و این دعا را بگو: ( یَا رَبِّ هَبْ لِی مِنْ لَدُنْکَ ذُرِّیَّةً طَیِّبَةً إِنَّکَ سَمِیعُ الدُّعاءِ رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِینَ: خدایا! به من خاندانی پاکیزه عطا کن که تو شنونده خواسته هایی. خدایا! مرا تنها رها مکن که تو بهترین وارثانی)»؛ این کار را در سجده آخر نماز عشاء انجام بده و همان شب با همسرت نزدیکی کن. آن شخص می گوید این کار را کردم و [خدا، این دو فرزندم] علی و حسین را به من داد.(۲۳)* امام صادق(علیه السّلام) به شخصی که بچّه دار نمی شد علاوه بر این که در مورد نحوه انتخاب همسر سفارشی فرمودند؛ توصیه کردند:« این دعا را بخوان که من امیدوارم که خدا فرزندان دختر و پسر به تو عطا نماید. و دعا این است:( اللَّهُمَّ لَا تَذَرْنِی فَرْداً وَحِیداً وَحْشاً فَیَقْصُرَ شُکْرِی عَنْ تَفَکُّرِی بَلْ هَبْ لِی أُنْساً وَ عَاقِبَةَ صِدْقٍ ذُکُوراً وَ إِنَاثاً أَسْکُنُ إِلَیْهِمْ مِنَ الْوَحْشَةِ وَ آنَسُ بِهِمْ مِنَ الْوَحْدَةِ وَ أَشْکُرُکَ عَلَى تَمَامِ النِّعْمَةِ یَا وَهَّابُ یَا عَظِیمُ یَا مُعْطِی أَعْطِنِی فِی کُلِّ عَاقِبَةٍ خَیْراً حَتَّى تُبَلِّغَنِی مُنْتَهَى رِضَاکَ عَنِّی فِی صِدْقِ الْحَدِیثِ وَ أَدَاءِ الْأَمَانَةِ وَ وَفَاءِ الْعَهْدِ: خدایا مرا تنها و بی کس و وحشت زده وامگذار که سپاسگزاریم از فکر کردنم عقب بیفتد بلکه انس و عاقبت به خیری از پسر و دختر به من عنایت کن که به آنها از وحشت به آرامش برسم و و از تنهایی به انس؛ و تو را بر تمام نعمت هایت شکرگزار باشم؛ ای بسیار بخشنده؛ ای بزرگ، ای عطابخش؛ مرا از هر جهت عاقبت به خیر کن تا آنجا که به والاترین مرتبه رضایت تو از خودم به جهت راستگویی و امانت داری و وفای به عهد برسم)»(۲۴)* حضرت امیرالمؤمنین(علیه السّلام)به فردی که از بیماری که از بیماری و نداشتن فرزند شکایت می کرد سفارش کردند که در خانه اذان را با صدای بلند بگوید.
آن مرد می گوید که این کار را کردم و خداوند بیماریم را بهبود داد و فرزندانم را زیاد کرد.(۲۵)* امام باقر(علیه السّلام) فرمودند:« وقتی که می خواهی بچّه دار شوی قبل از نزدیکی بگو:( اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی وَلَداً وَ اجْعَلْهُ تَقِیّاً لَیْسَ فِی خَلْقِهِ زِیَادَةٌ وَ لَا نُقْصَانٌ وَ اجْعَلْ عَاقِبَتَهُ إِلَى خَیْرٍ: پروردگارا؛ به من فرزندی عطا کن و او را فردی پرهیزگار قرار ده که در آفرینشش زیاد و کمی نباشد و او را عاقبت به خیر کن.»(۲۶)* امام صادق فرمودند:« هر کس که می خواهد بچّه دار شود؛ بعد از نماز جمعه دو رکعت نماز بخواند و رکوع و سجودش را طول دهد و بعد از نماز بگوید: (اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِمَا سَأَلَکَ بِهِ زَکَرِیَّا یَا رَبِّ لَا تَذَرْنِی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوَارِثِینَ اللَّهُمَّ هَبْ لِی ذُرِّیَّةً طَیِّبَةً إِنَّکَ سَمِیعُ الدُّعَاءِ اللَّهُمَّ بِاسْمِکَ اسْتَحْلَلْتُهَا وَ فِی أَمَانَتِکَ أَخَذْتُهَا فَإِنْ قَضَیْتَ فِی رَحِمِهَا وَلَداً فَاجْعَلْهُ مُبَارَکاً وَ لَا تَجْعَلْ لِلشَّیْطَانِ فِیهِ شِرْکاً وَ لَا نَصِیباً: خدایا به حرمت آن چه که زکریا از تو خواست؛ پروردگارا مرا تنها وامگذار که تو بهترین وارثانی، خداوندا؛ به من خاندان پاکی عنایت کن که تویی شنونده دعا؛ بارالها؛ به نام تو این زن را بر خود حلال کردم و او را به امانت از تو ستاندم؛ اگر در رحم او فرزندی قرار دادی، او را مبارکی بخش و برای شیطان در او شراکت و نصیبی قرار مده.)»(۲۷)* امام رضا(علیه السّلام) فرمودند: «آن هنگام که همسرت بر تو وارد شد موی جلوی پیشانی اش را بگیر و او را رو به قبله بنشان و بگو:( اللَّهُمَّ بِأَمَانَتِی أَخَذْتُهَا وَ بِمِیثَاقِی اسْتَحْلَلْتُ فَرْجَهَا اللَّهُمَّ فَارْزُقْنِی مِنْهَا وَلَداً مُبَارَکاً سَوِیّاً وَ لَا تَجْعَلْ لِلشَّیْطَانِ فِیهِ شِرْکاً وَ لَا نَصِیباً: بارالها؛ به امانت خود او را گرفتم و آمیزش با او را با پیمانی که بسته ام بر خود حلال کردم، پس پروردگارا از او فرزندی مبارک و دارای خلقتی معتدل به من عنایت کن و برای شیطان در او شراکت و نصیبی قرار مده.)»(۲۸)
۴- آب نیسان
پیامبر (صلّی الله علیه و آله و سلّم) فرموده اند:« وَ إِنْ کَانَتِ المَرْأَةُ عَقِیماً شَرِبَتْ مِنْ ذَلِکَ الْمَاءِ رَزَقَهَا اللَّهُ وَلَدا: اگر زن نابارور از آن آب[آب نیسان] بخورد خداوند به او فرزند عطا خواهد کرد.»(۲۹)تذکّر: برای کسب اطّلاعات کامل تر در مورد خواصّ و طرز تهیه آب نیسان به کتاب مفاتیح الجنان مراجعه فرمایید.