هیچکس نمیفهمه که من واقعا کیم..همه حس میکنن خیلی راحت منو شناختن..اما من پیچیده تر از افکار اونام.
زمانی که اونا فکر میکنن من فقط به درس فکر میکنم نمیدونستن که من میتونم چطوری افکارم رو روی کاغذ پیاده کنم به طوری که شما منو با یه نویسنده حرفهای اشتباه میگیرید.
زمانی که بعضیا مرددن توی اهداف و اعتقادات زندگیشون؛ من حتی حاضرم که جونم رو براشون بدم.
درسته! من توی پاییز بدنیا اومدم و توی صدای خش خش برگ های پاییزی بهدنیا اومدم..اما میتونم بهار رو به بهترین شکل بنویسم و تابستون رو به زیبایی پاییز توصیف کنم.
تنها کسی که میتونه افکار پیچیده منو درک کنه فقط خودمم نه کس دیگه.
🍁🪵
۵ روز گذشته،
توی ناشناس ها نظرتون رو درمورد فعالیت ها بگین..اگه ایده ای دارین،
اینکه مثلا چه حسی بهتون میدن یا کمه، زیاده، خوبه، هر طوری که هست بهم بگید..خوشحال میشم نظرتون رو بدونم..😌🦭
𝕷𝖚𝖓𝖆𝖗 𝕰𝖈𝖑𝖎𝖕𝖘𝖊
۵ روز گذشته، توی ناشناس ها نظرتون رو درمورد فعالیت ها بگین..اگه ایده ای دارین، اینکه مثلا چه حسی بهت
اصلا هر چیزی میخواین بگین هر حسی دارین..
جدی خیلی کم حرفین، دیگه حداقل اینجا یه ذره برونگرا باشین..ناشناسم گویای اینه که همتون درونگرایید..🐿