۵ روز گذشته،
توی ناشناس ها نظرتون رو درمورد فعالیت ها بگین..اگه ایده ای دارین،
اینکه مثلا چه حسی بهتون میدن یا کمه، زیاده، خوبه، هر طوری که هست بهم بگید..خوشحال میشم نظرتون رو بدونم..😌🦭
𝕷𝖚𝖓𝖆𝖗 𝕰𝖈𝖑𝖎𝖕𝖘𝖊
۵ روز گذشته، توی ناشناس ها نظرتون رو درمورد فعالیت ها بگین..اگه ایده ای دارین، اینکه مثلا چه حسی بهت
اصلا هر چیزی میخواین بگین هر حسی دارین..
جدی خیلی کم حرفین، دیگه حداقل اینجا یه ذره برونگرا باشین..ناشناسم گویای اینه که همتون درونگرایید..🐿