توی ناشناس بهم هر حرفی دارید بگید🍀
با دل و جان شنوای درد و دلاتون هستم😉
هرچی تو دلت مونده که به هیچ کس نمیتونی بگی ، من هستم🌸
سعی میکنم قضاوت نکنم و اگر بتونم کمکتون بکنم🌱
پیام هاتون داخل کانال قرار نمیگیره فقط داخل همون ناشناس جواب میدم🍃
اگر هم سوالی دارید، میتونید بپرسید، سوال هاتون رو تو کانال میزارم ولی حرف هاتون رو نه:
↓لینک ناشناسمون↓
https://abzarek.ir/service-p/msg/4772422
سلام بر نوکرای اباعبدالله...
عاشورای مولا حسین هم رسید💔: )
آدمی باید سال به سال یه وقتی و زمانی بزاره برایِ طلب حلالیت..
بعضی میگذارن برایِ شب قدر ..
بعضی میگذارن برایِ اعیاد..
بعضی میگذارن ..
همون روز و تاریخی که براش مهمه!
ما هم گذاشتیم برایِ غروب عاشورا
بعد از شهادت مولا...
بعد از اتفاق قتلگاه..
اگه زمانی از زندگیتون رو هدر دادم ،
نشد که خیلی موقع ها سوالاتتون رو جواب بدم یا اینکه پای درد و دلاتون بشینم ،
اگه ناراحتتون کردم یا از منِ ناراحتی به دل دارید منِ حقیر رو به دردونه ی حسین (ع) حلال کنید و از من بگذرید..
حال دلتون وصل به حال دل حضرت حضرت زهرا(س) 🏴
خاک پای همه ی نوکرای اهل بیت ..❤️🩹
شهادتِ دلسوزانهٔ پدری را تسلیت میگوییم؛ پدری که برای نجات امت، همه چیزش را داد و خود نیز غریبانه بر خاکِ گرمِ کربلا آرمید.💔
سلام عزیزای من
عذرمیخوام که کانال شلوغ شد
مقتل خوانی بودم و برای تک تک تون دعا کردم 🙏🏻✨
هر پیامی ناشناس ارسال میکنید اینجا جواب داده میشه
https://eitaa.com/rbjogtk
اعضای جدید کانال
سوالی، حرفی،پیشنهادی، نقدی، انتقادی اگه هست میشنوم
https://abzarek.ir/service-p/msg/4772422
mahanmusic.netmahanmusic.net.mp3
زمان:
حجم:
6.7M
روضه..
با حال مناسب گوش بدین.❤️🩹
بعد از مقتل خوانی امشب دلم بدجور گرفته...
یه چیزی بگید حالم و عوض کنید
https://abzarek.ir/service-p/msg/4772422