eitaa logo
🌿𝐦𝐨𝐨𝐧 𝐥𝐚𝐝𝐲/ ماه بانو
61 دنبال‌کننده
12 عکس
4 ویدیو
0 فایل
ٖٖؒؒ﷽‌بـہ نام خـבا‌ٖؒ﷽‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️ خوش آمدی به خونه کوچیک من 🏠🕯️ اینجا قراره خوشی هامونو با هم تقسیم کنیم و یه خانواده باشیم😌💖 مَن🌸 : @fudgiu کپی از روزمرگی ها،ورود نامحرم به کانال راضی نیستم🚫
مشاهده در ایتا
دانلود
توی ناشناس بهم هر حرفی دارید بگید🍀 با دل و جان شنوای درد و دلاتون هستم😉 هرچی تو دلت مونده که به هیچ کس نمیتونی بگی ، من هستم🌸 سعی میکنم قضاوت نکنم و اگر بتونم کمکتون بکنم🌱 پیام هاتون داخل کانال قرار نمیگیره فقط داخل همون ناشناس جواب میدم🍃 اگر هم سوالی دارید، میتونید بپرسید، سوال هاتون رو تو کانال میزارم ولی حرف هاتون رو نه: ↓لینک ناشناسمون↓ https://abzarek.ir/service-p/msg/4772422
دیدی جد مونو غریب گیر آوردن . . . ؟🚶‍♂💔
ببخش که مقتل تورو شنیدم و زنده‌ام هنوز . . . 🚶‍♂💔
سلام بر نوکرای اباعبدالله... عاشورای مولا حسین هم رسید💔: ) آدمی باید سال به سال یه وقتی و زمانی بزاره برایِ طلب حلالیت.. بعضی می‌گذارن برایِ شب قدر .. بعضی می‌گذارن برایِ اعیاد.. بعضی میگذارن .. همون روز و تاریخی که براش مهمه! ما هم گذاشتیم برایِ غروب عاشورا بعد از شهادت مولا... بعد از اتفاق قتلگاه‌.. اگه زمانی از زندگیتون رو هدر دادم ، نشد که خیلی موقع ها سوالاتتون رو جواب بدم یا اینکه پای درد و دلاتون بشینم ، اگه ناراحتتون کردم یا از منِ ناراحتی به دل دارید منِ حقیر رو به دردونه ی حسین (ع) حلال کنید و از من بگذرید.. حال دلتون وصل به حال دل حضرت حضرت زهرا(س) 🏴 خاک پای همه ی نوکرای اهل بیت ..❤️‍🩹
شهادتِ دلسوزانهٔ پدری را تسلیت می‌گوییم؛ پدری که برای نجات امت، همه چیزش را داد و خود نیز غریبانه بر خاکِ گرمِ کربلا آرمید.💔
سلام عزیزای من عذرمیخوام که کانال شلوغ شد مقتل خوانی بودم و برای تک تک تون دعا کردم 🙏🏻✨
هر پیامی ناشناس ارسال میکنید اینجا جواب داده میشه https://eitaa.com/rbjogtk
اعضای جدید کانال سوالی، حرفی،پیشنهادی، نقدی، انتقادی اگه هست میشنوم https://abzarek.ir/service-p/msg/4772422
بعد از مقتل خوانی امشب دلم بدجور گرفته... یه چیزی بگید حالم و عوض کنید https://abzarek.ir/service-p/msg/4772422