eitaa logo
گام دوم انقلاب
1.2هزار دنبال‌کننده
19.6هزار عکس
10.1هزار ویدیو
196 فایل
اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت ✅ موفقیتهای جوانان نسل انقلاب 🌤 @emamezaman_aj 🕌 https://eitaa.com/joinchat/2577530938C6cbb0fe272 .
مشاهده در ایتا
دانلود
مرگ دیپلمات فرانسوی در حمله اسرائیل به غزه 🔹وزارت خارجه فرانسه از مرگ یک دیپلمات این کشور که در حمله اسرائیل به غزه زخمی شده بود خبر داد. 🔹وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد: ما بمبارانی را که منجر به کشته شدن یکی از دیپلمات‌های ما در غزه شد را محکوم می‌کنیم و از اسرائیل می‌خواهیم که هر چه سریعتر شرایط و ابهامات مربوط به این حادثه را روشن کند. درخواست فرانسه برای آتش‌بس پایدار در غزه 🔹وزیر امور خارجه فرانسه گفت که این کشور خواستار آتش بس فوری و پایدار در غزه است. 🔸این درخواست بعد از آن صورت گرفت که فرانسه از مرگ یک دیپلمات این کشور خبر داد که در حمله اسرائیل به غزه زخمی شده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فاطمیه‌که‌میشود زیاددست‌روی‌سینه‌بگذارید وسلام‌کنیدبه‌علی‌علیه‌السلام این‌روزهاکسی‌جواب‌سلام‌علی‌ رانمیدهد...
سازمان جهانی بهداشت: بیمارستان الشفای غزه «حمام خون» است 🔹بخش اورژانس این بیمارستان آن‌قدر پر است که باید مراقب باشید بیماران روی زمین را لگد نکنید. بیماران مجروح روی زمین بدون بی‌حسی بخیه می‌شوند.
سخنگوی ارتش صهیونیستی: نظامیان ما خیلی خسته شده‌اند 🔹حماس از ترفندهای خاصی برای گیج‌کردن و به کمین کشاندن نظامیان ما استفاده می‌کند. 🔹حماس تلاش می‌کند از بلندگوهایی استفاده کند که صدای ضبط‌شده‌ای به زبان عبری پخش می‌کند تا سربازان ما را به کمین بکشاند.
💢شرکت کشتیرانی «اورینت» تحویل محموله به رژیم صهیونیستی را متوقف کرد 🔹شرکت «اورینت» (OOCL) که یک شرکت متخصص در حمل و نقل کانتینری است، امروز اعلام کرد که هیچ محموله‌ای را به رژیم صهیونیستی تحویل نخواهد داد. 🔹اورینت یک شرکت هنگ کنگی دارای خطی برای حمل و نقل کانتینر و خدمات لجستیکی است. این شرکت یکی از شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی یکپارچه است و در ۷۰ کشور دفتر دارد و دارای ۵۹ کشتی در دسته‌های مختلف است.
🔻 وب سایت عبری Ynet: مادر یکی از اسرای اسرائیلی (الکس لوبنوف) دست به اعتصاب غذا می زند و می گوید... ارتش فقط اجساد آورده است و ما فقط هر روز اجساد دریافت می کنیم و من هیچ امیدی ندارم. فقط از طریق دیپلماسی افراد ربوده شده آزاد می شوند نه به زور. بدون توافق هیچ امیدی نیست. 🔻نتانیاهو... حتما از گرسنگی میمیری 👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دستۀ عزاداری شهادت سلام الله علیها ناشنوایان در بزرگراه شهید محلاتی تهران
💢پاپ فرانسیس اول بعد از مدتها سکوت، امروز روزهٔ سکوت رو در برابر اسقاطیل شکست و بعد از کلی فشار آوردن به خودش، از کشته شدن دو زن داخل کلیسای ، که متعلق به تنها کلیسای کاتولیک در این شهر بود، ابراز تاسف کرد.
💢 حزب‌الله لبنان: اشغالگران در حال نصب ابزارآلات فنی و جاسوسی در مزارع دوفیف بودند که مجاهدان ما با هدف قرار داد این قطعات، آنها را منهدم کردند.
14020926_43767_128k.mp3
2.93M
🖤 | اللهم صل علی فاطمة بنت نبیک... سلام الله علیها 🎧 بشنوید
14020926_43768_64k.mp3
628.7K
🎙 | نگذارید جوشش خون شهیدان فروبنشیند 🎧 بشنوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مرثیه‌سرایی میثم مطیعی در مراسم عزاداری شام شهادت حضرت زهرا در حسینیۀ امام خمینی
امیرعبداللهیان با امیر جدید کویت دیدار کرد 🔹وزیر خارجه در این دیدار ضمن ابلاغ مراتب تسلیت و همدردی ملت و دولت ایران، انتخاب امیر جدید کویت را تبریک گفت. 🔸امیر جدید کویت نیز در این ملاقات با ابلاغ سلام گرم خود خدمت رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور کشورمان از  پیام همدردی ایران تشکر کرد و به وزیر خارجۀ کویت ماموریت داد تا گسترش همه‌جانبۀ روابط با ایران را با سرعت بیشتری پیگیری کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یمن شرط توقف عملیات علیه اسرائیل را اعلام کرد 🔹 سخنگوی جنبش انصار‌الله یمن: اگر می‌خواهید عملیات دریایی علیه رژیم صهیونیستی را متوقف کنید، باید محاصره غزه را بردارید و اجازه دهید غذا و دارو وارد آن شود.
‌چند باند فساد اخلاقی در یزد متلاشی شد‌ ‌‌دادسرای یزد: 🔹‌حسب اعلام جرم توسط معاون دادستان یزد، پرونده مربوط به متهمان خانه فساد در یزد تشکیل و سیر قضایی آن در دادسرا آغاز شد. 🔹‌‌متهم ردیف اول (زن) به یکسال حبس و ۲ سال منع اقامت در یزد و متهم ردیف دوم (مرد) به یکسال و شش ماه حبس، ۲۴۰ میلیون ریال جزای نقدی و ۲ سال منع اقامت در استان محکوم شدند. 🔹‌این افراد به اتهام تشویق به فساد و فحشا و تهدید به ضررهای شرفی، نفسی و مالی محکوم شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📸 تیتر هفته‌نامه اشپیگل آلمان : 💢آیا شکست حماس ممکن است؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢این ایران مدیون این بچه های باغیرت حیدرکرار هست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا ایران هیچ‌وقت در جنگ عراق دست به کشتار مردم نزد 🔹یکی از استراتژی‌های معمول در جنگ، مقابله‌به‌مثل است. اما ایران برخلاف کشتارهای صدام، حاضر به آسیب‌رساندن به مردم عراق نشد. دلیل این کار ایران چه بود؟
📸 عکسی از گوزن زرد ایرانی که شبیه تابلوهای استاد فرشچیان است عکاس: عرفان سامان‌فر