eitaa logo
گام دوم انقلاب
3.1هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
702 فایل
ارتباط با خادمین کانال @h_azizi @ryas68 💥 کانال جامع و تخصصی گام دوم انقلاب به #تبیین_نظام_مسائل و #تحلیل نخبگان و #اخبار مربوط به گام دوم می پردازد. راستی کاملا خودجوش هستیم. کاملا کانال در ایتا 👉 eitaa.com/joinchat/4048814097C98a7538217
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ چرا اباعبدالله علیه‌السلام در زمان معاویه قیام نکردند؟ 🔺پاسخ از زبان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 📗 گزیده‌ای از کتاب «دو امام مجاهد» ؛ ص ۲۱۶
مصیبت سلب حکومت از امیرالمومنین از مصیبت کربلا بالاتر است. بالاترین مصیبتی که بر اسلام وارد شد، همین مصیبت سلب حکومت از حضرت امیر- سلام الله علیه- بود؛ و عزای او از عزای کربلا بالاتر. مصیبت وارده بر امیر المومنین و بر اسلام بالاتر است از آن مصیبتی که بر سید الشهداء- سلام الله علیه- وارد شد. اعظمِ مصیبتها این مصیبت است که نگذاشتند مردم بفهمند اسلام یعنی چه. اسلام حالا هم به حال ابهام دارد زندگی میکند. الآن هم مبهم است. الآن هم نمیدانند مردم که معنی اسلام چیست، حکومت اسلامی چیست، اسلام چه میخواسته بکند... 358 تا 361 جلد دو صحیفۀ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دردهای مزمن جبهه انقلاب (حاشیه‌ای بر واکنش‌های این روزهای جبهه انقلاب) 🔻 در کنار همه امتیازات اما به آسیب‌هایی دچار هستیم که باید چاره‌ای برای آن‌ها اندیشید. اینکه جبهه به سرعت واکنش نشان می‌دهد یعنی جبهه انقلاب زنده است، دارای دغدغه است، نمی‌خواهد بی تفاوت باشد، این‌ها همه مزیت ماست. اما اینکه نمی داند کجا، در چه اندازه، و با چه روشی واکنش و کنش داشته باشد، یعنی از پختگی لازم برخوردار نیست و هنوز به لازم نرسیده است. برخی از آسیب هایی که دچار هستیم: تسرع منهای تأمل 🔻 ذهن بخشی از جبهه انقلاب خیلی سریع بهم می ریزد، خیلی سریع به واکنش می افتد، خیلی سریع به نفی و طرد می رسد، خیلی سریع تحلیل می کند، خیلی سریع محکوم می کند. همه این ها نشان دهنده ضعف های ساختاری است. ضعف هایی که اگر چاره نکنیم همچنان در می مانیم. کافی است یک اتفاق در عرصه برجسته شود، همه ذهن، کنش و دغدغه ما را به خود معطوف می کند. بی مسئلگی 🔻 بخشی از جبهه انقلاب حتی خیلی سریع هایش تغییر می کند. کسی اولویت ها و مسئله هایش سریع تغییر می کند، یعنی اساسا فاقد مسئله است و اولویتی ندارد. به همین دلیل می بینیم کل همّ و غمّ جبهه گاهی در حد یک هفته می شود واکنش به مثلا انتشار عکس فلانی با فلانی یا خواندن یک شعر غلط از طرف فلان مداح... غلبه روحیه نفی و طرد 🔻 ما دارای چنان قدرتی هستیم که می توانیم با واکنش های حساب نشده اما پرحجم و تند و تیز به سرعت یکی را به مرز نفی و از انقلاب برسانیم. اصلا گویی کاری جز طرد نداریم. این به معنای نادیده گرفتن خطوط قرمز نیست، به معنای پافشاری بر اصول نیست، بلکه به معنای فقدان سیاست اقدام است. خود مرکزپنداری 🔻 یکی از مشکلات اساسی ما است. تعریف روشنی از بودن و انقلابی نبودن نداریم. حتی تعريف صحیح و جامعی از نداریم. وقتی چنین شد، بر اساس آنچه حدود انقلابی بودن می دانیم دیگران را قضاوت می کنیم و فعل خود را مصداق بصیرت افزایی می‌پنداریم. 🔻 یکی را نفی و طرد می کنیم و دیگری را محکوم و مطرود. فقط هم قرائت خودمان از آقا را قبول داریم. جهت گیری ما گاهی به سمت کشف حقیقت نیست، بلکه به سمت اثبات مواضع خومان است و این هم بد است. حالا هم که یاد گرفته ایم تا کسی حرفی خلاف میل ما می زند اسم او را صورتی می گذاریم. افراط در در واکنش 🔻 گاهی نسبت به برخی مسائل باید واکنش نشان داد و قطعا وظیفه است. مثلا کسی شعر غلطی خوانده است، باید داد، اما ما چنان بلایی به سر طرف می آوریم و او را تا مرزهای کفر بالا می بریم که به غلط کردن بیافتد. این شیوه امامان ماست؟ این شیوه رهبری است؟ پس مروت و چه می شود؟ کسی شک ندارد شعری که خواند غلط است، کسی شک ندارد تطهیر خاتمی غلط است، کسی شک ندارد هزارتا مسئله دیگر وجود دارد، مهم نحوه مواجهه ما با هر یک از این مسائل است. 🌐 کانال تعلیقه
🖤 فرستادگانِ حسین علیه‌السلام 🌷 رهبر انقلاب: حضرت امام حسین (علیه‌السلام) دو سه نفر مأمور کارکُشته‌‏ى مبرّزِ قوی‌‏دست به‌سوى تاریخ فرستاد. این چند مأمور، زینب کبری (سلام‌الله‌علیها)، امام سجّاد (علیه‌السلام)، امّ‌‏کلثوم، سکینه و فاطمه‌‏ى بنت‌‏الحسین علیهما السلام هستند. 🌱 از خاندان پیغمبر (ص) چندین نفر به ‏صورت ظاهر، اسیرانى در دست دشمنان و در باطن، مأمورانى از جانب آن مرکز الهام و وحى خداوندى به کوفه و شام و مدینه اعزام شدند و تا آخر عمرشان از این عملى که امام حسین (علیه‌السلام) انجام داد بهره‌‏بردارى شد؛ آن‌ها علّتش را گفتند. ۱۳۵۲/۱۱/۱۳ ┅┅🍁✿❀🌺❀✿🍁┅┅ ✔️ @gamedovomenghelab ☄ همراه گام دومی ها بیندیشید☝️
🤔 امام بیمار یا امام مبارز؟! 🔻 آقا یک تحریف تاریخی را رسوا می‌کنند ⚫️ برشی از کتاب علیه‌السلام به مناسب ایام شهادت امام سجاد علیه‌السلام 😔 امام سجاد علیه‌السلام را یک آدم ضعیف بی‌اراده بازیچه بیمار معرفی کردند؛ امام بیمار! هیچ نام دیگری، هیچ عنوان دیگری، هیچ لقب افتخارآمیز دیگری غیر از «بیمار» برای یک امام پیدا نکردند. آن هم چه امامی؟! امام چهارمی که به نظر ما بنیان‌گذار نهضت مخفی شیعه بعد از واقعه کربلا است؛ کسی که ضامن همه نهضتهایی است که در طول تاریخ تشیع به وسیله شیعه انجام گرفته. امام سجاد مادر همه اینها و به وجود آورنده اینهاست. 🙁 شیعه امروز امام سجاد را یک بیمار می‌داند؛ در حالی که بیماری ایشان محدود به چند روز درکربلاست. خب، شما هم در عمرتان چند روز بیمار می‌شوید؛ بنده هم بیمار می‌شوم، هر آدم ورزشکار قوی هیکلی هم بیمار می‌شود، اسم بیمار که دیگر نباید تا آخر روی این شخص بماند. به جای نامها و این عناوین افتخار آمیز: امام مجاهد، امام عالم، امام آگاه، امام سازمان‌بخش، امام تشکیلات ده، امام به وجودآورنده نهضت، امامی که موتور گردونه تاریخی تشیع است، بگویند:«امام بیمار!» ☀️ پس ببینید که واقعا این شیوه دشمن قرار گرفته و ما امروز در مقابل یک تحریف چندین قرنی قرار داریم، ما در مقابل یک چنین انبوه متراکمی از دروغ قرار داریم. بایستی از لابه لای این همه دروغ‌ها، این همه ظلمتهای متراکم، حقیقت منور را، حقیقت درخشان را کشف کنیم و بیرون بیاوریم. کار مشکلی هم هست، اما شدنیست. ✔️ امام خانه نشین هم چون امام بیمار، تحریف تاریخ است. 🏴 @gamedovomenghelab
حکومت اسلامی هدف امام سجاد(ع) 🔹رهبر انقلاب: وظایف اصلی امام سجاد(ع) عبارت بوده ‌است از روشنگری در زمینه معارف و احکام اسلامی, حفظ اسلام از انحراف‌ها، زمینه‌سازی برای ایجاد جامعه اسلامی ذیل حکومت علوی و زنده نگه داشتن حادثه عاشورا. 🔹امام سجاد(ع) بدون هیچ واهمه‌ای تمام اتفاقات حادثه عاشورا را بیان کردند و با خطی محونشدنی در لوحه تاریخ تثبیت کردند. ایشان هدفی داشت که سال‌ها برای آن زحمت کشیدند، اگر از من بپرسید که آن هدف چه بود به و با اتکا به اطمینان‌آور عرض می‌کنم در یک جمله آن هدف «زمینه‌سازی برای تشکیل اسلامی» بود. 🔺 کتاب انسان ۲۵۰ ساله، حلقه سوم •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• ‎ ➕ eitaa.com/joinchat/4048814097C98a7538217 ☄ با گام دومی ها بیندیش☝️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💡لایحه حجاب در پس پرده، از کجا فرمان می گیرد؟ 🖊مهدی افراز 🔷 لایحه حجاب امروز با عبور از دهلیز دغدغه مندان، نخبگان و سیاست گذاران و بعد از یک گردش کار چندماهه میان سه قوه و در قالب یک متن ۷۰ ماده ای در آستانه ورود به صحن علنی مجلس است. فارغ از همه ضعف ها و قوت های حقوقی - فرهنگی، ما با یک پرسش روبرو هستیم که این لایحه در واقع بینانه ترین برداشت از کجا آمده و چه اراده ای در پی آن قرار داشته؟ این لایحه در مرکزی ترین هسته خود از کجا فرمان می گیرد و چه دستی در پس پرده به دنبال تصویب آن است؟ برای پاسخ به این پرسش به نظر می رسد در یک رهیافت، می باید مسأله را از منظر واکنش اجتماعی زنان ایران در یک سال اخیر مورد وارسی قرار داد؛ 🔶 جامعه زنان ایران یک دهه است آماج بغرنج ترین و بی رحمانه ترین "تروریسم هویتی" قرار گرفته، این "وحشت گرایی فرهنگی" در اثر بکارگیری ابزارهای نوین رسانه ای، طراحی سناریوهای انبوه شناختی و با صرف پرحجم ترین هزینه های دلاری و در قالب تولید سریال های نمایشی، بازار سازی های مد و لباس، بازسازی های اجتماعی چون چهارشنبه های سفید، آزادی های یواشکی و ... بدون وقفه تداوم داشت و در نقطه اوجش در پاییز 1401 در آخرین صورت خود تحت جنبش زن – زندگی – آزادی درآمد و خود را به سویه های عاطفی و احساسی در ابعاد قومیتی تا بین المللی هم گره زد. این تطور عجیب اسبابی را فراهم آورد تا حاکمیت در موقعیتی قرار گیرد که وضیعت اجتماعی را به لحاظ مناسبات پوشش و بنابر مصالحی در وضعیت "رهاشدگی قانونی – قضایی – انتظامی" قرار دهد. 🔷 در این شرایط بی سابقه، بر اساس همه مشاهدات روزمره و میدانی و مطابق با نتایج همه پیمایش های اجتماعی و گزارشات نهادهای رسمی، حدود ۹۰ درصد جامعه زنان ایرانی حتی در کلان شهرها، در مقابل دعوت به برهنگی و کشف حجاب از خود "خویشتن داری اجتماعی" نشان دادند. این "شکیبایی هنجاری" در شرایطی بود که همه زمینه های روانی، عاطفی، غریزی، سیاسی، معیشتی، امنیتی و قضایی یک بستر کاملاً جذاب، فراهم و بی هزینه را پیش پای زن ایرانی قرار داده بود. در این میانه شکوهمندانه ترین و پرمعناترین برش از این خودنگهداری در زنانی جلوه گر شد که به لحاظ سبک زندگی، طبقه اجتماعی و الگوهای پوششی زمینه های مساعدتر و در نتیجه فاصله بسیار ناچیزتری برای کشف حجاب یا شقوق برهنگی داشتند ولی با تحفظاتی حداقلی در برابر این دعوت مقاومت نمودند. 🔶 این خودنگهداری برآمده از یک هویت فرهنگی عریق، قویم و فخیمی است که از قرن ها پیش در عمیق ترین لایه های ساخت هویتی زن ایرانی بوده و تا قرن ها بعد نیز خواهد بود. ما در یک سده گذشته و سال های پیش از انقلاب، همواره با مقاطعی روبرو بوده ایم که این بردباری فرهنگی بروز و ظهور متنوعی داشته و در موقف گوهرشاد به یک استعاره ملّی مبدل شده است، اما واقعیت این است که در یک سال گذشته همه خیابان ها، معابر، پاساژها، سواحل و پارک های ایران به واسطه خویشتن داری ملیون های زن ایرانی به صحن هایی از گوهرشاد تبدیل شده و زن ایرانی این بار در برابر گلوله های نامحسوس و مهلک روانی – رسانه ای از خود مقاومتی حماسی نشان داده و با هر بضاعت و امکانی از هویت خود پاسداری نموده است. 🔷 براین اساس باید دید و باید فهمید و باید گفت که به کار افتادن اراده حاکمیت در مسیر تدوین و تصویب یک لایحه قانونی در اثر فشار اجتماعی ناشی از یک خودنگهداری حداکثری از سوی زنان ایرانی بوده است که در یک شرایط نابرابر و به صورت ناخوادآگاه به همه و از جمله حاکمیت فهماند که می باید در راستای همراهی و حمایت از این هویت مقدس وارد میدان شود و از ابرازهای قانونی خود بهره گیری نمایند. لذا پشتوانه این لایحه و سایر اقدامات که از سوی ارکان مختلف حاکمیتی در حال پیگیری است مستظهر به اراده فرهنگی زنان جامعه ایرانی است.
🍀 اولین بزرگداشت شهادت مظلومانۀ فقیه عارف 🩸 شیخ فضل الله نوری 📍 در محل شهادتش | میدان امام خمینی؛ لینک نشان 🕙 در شب شهادتش | چهارشنبه شب، ۱۱ مرداد 👈 سخنران: علیرضا پناهیان | حوالی ۲۱:۴۵ 📌۲۰:۱۵: حرکت دستۀ عزاداری سیدالشهدا از پردیس باغ ملی (دانشگاه هنر) (لینک نشان) به سمت میدان امام خمینی(ره) (لینک نشان) 🔸به همت هیئت هنر؛ دانشجویان، دانش‌آموختگان و فعالان هنر و رسانه
قرارینو19-19 تیر 1402.pdf
1.26M
⚜ فایل pdf برنامه قراری نو برای ائمه جمعه سرار کشور دوشنبه ۱۹تیر۱۴۰۲ موضوع: فرآیند حل مساله حجاب با اصول انقلاب اسلامی حجت الاسلام محسن قنبریان مطالعه این فایل را به فعالان عرصه حجاب و عفاف توصیه می کنیم 🔉 صوت جلسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍️ چرا پیغمبر اکرم به سراغ تاسیس حکومت رفت ؟ ✍️ اگر امام صادق و امام باقر (ع) مشغول درس و بحث بودند، چرا توسط حکام به شهادت رسیدند ؟ ✍️ جدایی دین از سیاست از چه زمانی وارد حوزه های علمیه شد ؟ ✍️ چطور شد که حوزه های علمیه خودشان را از جامعه کنار کشیدند ؟ 🎙پادکست حجره، جایی که شما شنیده میشوید و به دغدغه های شما پرداخته میشود. 🎙 فصل اول | قسمت دوم ✳️ "نگاهت به کیه ؟" ✳️ از اینجا بشنوید 👇👇 🎙 فصل اول | قسمت دوم | "نگاهت به کیه ؟" 📻 پادکست حجره - کاری از رادیو روایت
🏴 ▪️برپایی مجالس اهل بیت علیهم‌السلام تمرین رابطه با امام و برقراری پیوندهای ایمانی مومنین در یک تشکیلات بر مدار ولایت امام است. 🌐 Karavani.ir
؛ ▪️اگر هستند، این سلوک شامل و است. در سلوک جمعی و تشکیلاتی نیز توجه به ایام و عزاداری سیدالشهدا علیه‌السلام منزلی از منازل سلوک است. ▪️برپایی مجالس اهل بیت علیهم‌السلام تمرین رابطه با امام و برقراری پیوندهای ایمانی مومنین در یک تشکیلات بر مدار امام است. این ظرفیت نه تنها برای بلکه برای هر تشکیلات ایمانی در ظرف ایام محرم و مجالس و امام حسین علیه‌السلام محیا می‌شوند که بر مدار تحکیم پیوند ولایی با امام در زیر خیمه امام حسین علیه‌السلام، پیوندهای ولایی مومنین در تشکیلات را بر مدار ولایت امام مستحکم نماید و با گسست‌ها و تفرقه‌ها و آسیب‌های تشکیلات ایمانی مقابله نماید. ▪️این ظرفیت عظیم مجالس اهل بیت علیهم‌السلام اختصاصی تشکیلات هیئات نیست و در سایر تشکل‌های فرهنگی مومنین نیز قابل بهره‌برداری است. بطورکلی پیوند برقراری پیوند با روح ایام در پیشبرد اهداف فردی و جمعی موثر است. 🔸 بکوشیم در تشکیلات خود با روح ایام و صاحب آن ظرف زمانی رابطه برقرار کنیم تا ضمن اثرپذیرفتن از آن، توان و اثرگذاری تشکیلات ما نیز چندبرابر شود. 🌐 www.Karavani.ir
🔔تحلیل الگوی جهاد سازندگی 🔹چهل و پنجمین نشست عصراندیش 🔹 سخنران: دکتر سید مجتبی قافله باشی 🔻پژوهشگر جهاد سازندگی و مولف کتاب زنده باد جهاد 🔹زمان: شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ 🔹مکان: دانشگاه توسعه اجتماعی رسالت، سالن عصراندیش 📌 در صورت تمایل به شرکت در پیام‎‌رسان بله پیام دهید: @rezasareban
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 استاد فلاح شیروانی : اندیشه امام چون موحدانه است، مهاجم است. اساسا همیشه مهاجم و در حال خط زدن اندیشه هاست. در حال نوشتن حرف های برتر است:«لِیُظهِرَهُ عَلَی الدّینِ کُلِّهِ» و اساساً از موقف سیطره حرف میزند؛ خشن نیست، بلکه هاضمه ای قوی دارد. هر حرفی را که می شنود، در بخش خوبی اش حرفی فراتر میزند و بدی هایش را دور می ریزد. و این مدل از برخورد کاملا است.
و... . چه خبر است؟! ملاک این برچسب‌ها چیست؟ تقوا کجا رفته؟ کسی خبر دارد؟ اهالی جبهه انقلاب! چند قدمی عقب‌تر بایستید و این جبهه را تماشا کنید. چه اتفاقی افتاده؟ زد و خورد میان خودمان است یا میان ما و دشمن؟! فرق با چیست؟ کسی می‌داند؟
بسیاری رضاخان را با ایجاد "ارتش نوین ایران" می‌شناسند. ارتشی که قرار بود نماد ایران مستقل، قدرتمند و متجدد باشد. استفانی کرونین در کتاب "رضاشاه، و شکل‌گیری ایران نوین" می‌نویسد: "ارتش رضاخان، سپاهی بزرگ اما ضعیف و ناکارآمد بود. شاه خودسر، انزوا از ملتش را با تکیه بر ارتش جبران می‌کرد... اما چون از افسران ارتش به نحو مرگباری می‌ترسید فرماندهان عالی بی‌کفایتی برمی‌گزید" رودتی‌ماتی می‌گوید: "امور نظامی و امنیتی پهلوی اول، یک‌سوم کل بودجه کشور را می‌بلعید!" اما در نهایت در شهریور ۱۳۲۰ فروریخت و شاه، گریخت. بودجه دفاعی ایران حالا حدود ۵ درصد کل بودجه کشور است. اما اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ همه کشیده است. رهبر ایران به ایمان و مردمش تکیه دارد بنابراین فرماندهانش از بلندهمت‌ترین و نخبه‌ترین کارآزمودگان نظامی اند. 💠رهبر انقلاب در دیدار ناوگروه ۸۶ ارتش(امروز): کاری که شما انجام دادید یک افتخار بزرگ بود/اینکه یک مجموعه ۳۵۰ نفری با یک فرمانده کاردان بتوانند ۶۵ هزار کیلومتر راطی کنند کار بزرگی است/نیروهای دریایی معروف دنیا که این کار را انجام می‌دهند، معدودند./ انقلاب، دریا را از تعطیلی در آورد. ✍ وحید یامین پور
کافه آینده سی‌و پنجم سناریوهای خلق ثروت در ایران باتمرکز بر توسعه منطقه مکران 🗓️زمان : دوشنبه ۱۶ مرداد ساعت :۱۷_۱۹ 🏢مکان: خیابان انقلاب اسلامی، بین چهارراه ولیعصر و خیابان برادران مظفر شمالی، خانه اندیشه ورزان ایران، پلاک ۹۰۷ 🔺 رویداد ملی نوآیند
💬 | حکمرانی امید 👈🏻 تأملی بر نقش ترویج سواد حکمرانی برای افزایش سرمایه امید و اعتماد عمومی 📝 یادداشتی به قلم دکتر علی‌اصغر پورعزّت، رئیس دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران 🔹 دانش حکمرانی، دانشی اصیل و ارزشمند برای خدمت به عامه مردم جامعه است؛ دانشی که ظرفیت‌های زیادی را برای توسعه اجتماعی و اقتصادی فراهم می‌آورد و به‌ویژه بر امکان اثرگذاری جامعه بر سرنوشت خویش می‌افزاید. 🔹 هرچه بر چالش‌های پیش روی جوامع آینده افزوده می‌شود، اهمیت و ارزش تلاش برای بهبود ارتباطات اجتماعی مؤثر میان حکمرانان و عامه مردم، بیشتر در کانون توجه قرار می‌گیرد. با این ملاحظه مهم که مقدمه هرگونه ارتباط مؤثر برای ایجاد اعتماد عمومی، برخورداری از زبان مشترک است. 🔹 سرمایه امید، مهم‌ترین سرمایه سیستم حکمرانی در هر جامعه است. با این تأکید که جامعه ناامید، پیشاپیش فروپاشیده است؛ بنابراین هر آنکه حرکتی در جهت توسعه امید عامه مردم انجام دهد، حرکتی در جهت حفظ امنیت و اقتدار ملی انجام داده است و هر آنکه در هر لباسی، به هر دلیلی و به هر شکلی، امید عامه را مضمحل سازد و جلوی حرکت‌های اصلاحی برای توسعه امید عامه مردم را بگیرد، دانسته یا نادانسته، اقدامی در جهت منافع دشمن و فروپاشی اجتماعی انجام می‌دهد. 🔹 در این امتداد، به‌صراحت تأکید می‌شود که دانش حکمرانی، دانش نجات‌بخش عامه مردم و جامعه است و تسری آن به میان همگان، برای اقتدار ملی و توسعه اجتماعی و اقتصادی، ضرورتی تردیدناپذیر دارد. 🔍 ادامه یادداشت را بخوانید👇 khl.ink/f/53487
💠نشست گفت‌وگوی «سیاست‌گذاری فرهنگی در جمهوری اسلامی ایران» با تأکید بر مسئله بی‌حجابی در ما‌ه‌های اخیر در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود. در این نشست که دوشنبه ۱۶ مرداد از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار می‌شود، علیرضا شجاعی‌زند، مهدی جمشیدی، سید مجید امامی و کمیل قیدرلو گفت‌وگو خواهند کرد. علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند به نشانی پژوهشگاه واقع در خیابان ولیعصر، خیابان دمشق، شماره ۹ مراجعه یا از طریق نشانی  https://www.skyroom.online/ch/ricac/culture  به‌صورت برخط در برنامه شرکت کنند. @gamedovomenghelab
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیت الله جوادی آملی 🔴مقایسه جمهوری اسلامی با حکومت امیر المومنین جمهوری اسلامی از حکومت امیر المومنین بهتر است... 👈چهار تا و چهارصد تا و چهار هزار تا فساد چیزی نیست که انسان بخواهد با آن اساس حکومت را بزند چرا که فساد در همه حکومت ها وجود داشته. @gamedovomenghelab
📣 | هم‌اندیشی پیرامون الگوهای مردمی‌سازی حکمرانی 🔸 نشست سوم: حل مساله اشتغال با استفاده از ظرفیت تشکل‌های دینی 🔹 ارائه دهنده: حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه معلی (دبیر مجمع عالی اقتصاد مقاومتی) ➖سه شنبه➖ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲➖ ساعت ۱۵ الی ۱۸➖قم➖ بلوار جمهوری➖ اداره‌ کل سازمان تبلیغات اسلامی قم➖ طبقه‌ی سوم➖
🔰 رویداد مبتدا 🔸 دوره توانمندسازی اجتماعی تشکل های مردمی، فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر 🔹 مساله شناسی و تکنیک های شناخت مساله ها از نا مساله ها 🔹 ریشه یابی مشکلات و مساله های پیرامون 🔹 ظرفیت شناسی و تکنیک های شناخت ظرفیت و فعال کردن آن ها 🔹 طراحی عملیات اجتماعی (هدف گذاری، برنامه ریزی، طراحی، اجرا و ارزیابی ) 🔸 برای شروع تحول از محله و کنش گری مجموعه های مردمی از طریق طراحی عملیات اجتماعی به صورت تیمی در این رویداد شرکت نمایید. 🔻برای ثبت نام در دوره و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید http://farhangi-khedmati.mashhad.ir/FillForm.aspx?FormID=2888