eitaa logo
🌺کانال قطعه ای ازبهشت
624 دنبال‌کننده
13هزار عکس
11.6هزار ویدیو
1.4هزار فایل
🌸✨رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم میفرمایند. دوچیزموجب برطرف شدن فقرمی شود✨ 1⃣👈بسیاریاد کردن خدا 2⃣👈فرستادن صلوات برمن #قطعه_ایی_از_بهشت •┈┈••✾•🍃🌹🍃🌹•✾••┈┈• @gateiazbehesht •┈┈••✾•🍃🌹🍃🌹•✾••┈┈•
مشاهده در ایتا
دانلود
8.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📛 سرقت ژنتیک ایرانیان 📛 🔴 بیوتروریسم ⚠️ صهیونیسم جهانی در پی نسل کشی به وسیله ❌ دولت ها چقد در این سرقت دست دارند⁉️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏴 بسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیٖم 🔷 احتجاج حضرت زهرا عليها السّلام در باره فدك و سخنان آن حضرت هنگام شهادت درباره امامت‏ ( فراز دهم) 🔹«فدک و ارث _۱» و شما اکنون گمان می‌برید که برای ما ارثی نیست، آیا خواهان حکم جاهلیت هستید، و برای اهل‌یقین چه حکمی بالاتر از حکم خداوند است، آیا نمی‌‌دانید؟ در حالی‌که برای شما همانند آفتاب درخشان روشن است، که من دختر او هستم. ای مسلمانان! آیا سزاوار است که ارث پدرم را از من بگیرند،‌ای پسر ابی‌قحافه، آیا در کتاب خداست که تو از پدرت ارث ببری و از ارث پدرم محروم باشم امر تازه و زشتی آوردی، آیا آگاهانه کتاب خدا را ترک‌کرده و پشت سر می‌اندازید، آیا قرآن نمی‌‌گوید «سلیمان از داود ارث برد»، و در مورد خبر زکریا آنگاه که گفت: «پروردگار مرا فرزندی عنایت فرما تا از من و خاندان یعقوب ارث برد»، و فرمود: «و خویشاوندان رحمی به‌یکدیگر سزاوارتر از دیگرانند»، و فرموده: «خدای تعالی به شما درباره فرزندان سفارش می‌کند که بهره پسر دو برابر دختر است»، و می‌فرماید: «هنگامی‌که مرگ یکی از شما فرارسد بر شما نوشته شده که برای پدران و مادران و نزدیکان وصیت کنید، و این حکم حقّی است‌ برای پرهیزگاران». ▪️ التماس دعاى فرج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_179992677.mp3
1.57M
🏴بفرمائيد روضه فاطميه - روز هشتم استادمفسر دكتر محمدعلى انصارى
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا💐 🕊 ( ) ✵به نيت خشنودي آن حضرت ✵و بر آورده شدن حاجات✵. •❥•➼‌═❧═───┄✧✦ ۩﷽• صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ ๑۩﷽ •❥• درود و رحمت فرست بر على بن موسى الرضا پسنديده پيشواى پارسا و منزه •❥•➼‌═❧═───┄✧✦ ۩﷽• عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ ๑۩﷽ •❥• تو بر هر كه روى زمين است و هر كه زير خاك بسيار راستگو و شهيد •❥•➼‌═❧═───┄✧✦ ۩•﷽ كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِك َ๑۩﷽ •❥• و رحمتى فراوان و كامل و با بركت و متصل و پيوست و پياپى و دنبال هم همچون بهترين رحمتى كه بر يكى از اوليائت فرستادى. •❥•➼═❧═───┄✧✦ ✵ در دنیا و شفاعتش در عقبی نصیبمان بگردان ❁ آمیݧ التمـاس دعـا❁
1_183130205.mp3
2.89M
خاطره رهبر انقلاب اسلامی از ورود امام خمینی به میهن در روز ۱۲ بهمن ‌
✡ به تعبیر دائرة‌المعارف یهود هربرت ساموئل «اولین یهودی بود که پس از ٢٠٠٠ سال بر سرزمین اسرائیل حکومت کرد»! ✅ اندیشکده مطالعات یهود
✡ هربرت ساموئل و بهائیت 1⃣ پس از پایان جنگ اوّل جهانی، شورای عالی متفقین، قیمومیّت فلسطین را به دولت بریتانیا واگذارد و در ٣٠ ژوئن ١٩٢٠ سِر به‌عنوان نخستین کمیسر عالی در این سرزمین مستقر شد. ساموئل از اندیشمندان و فعالان برجسته و نامدار بود و به خانوادهٔ یهودی معروف ساموئل-مونتاگ تعلق داشت. 2⃣ در دوران پنج ساله حکومت مقتدرانه (*) در فلسطین دوستی و همکاری نزدیکی میان او و وجود داشت؛ و در اوایل حکومت ساموئل در فلسطین بود که دربار بریتانیا عنوانِ «شهسوار طریقت امپراتوری بریتانیا» را به عباس افندی اعطا کرد. اعطای این نشان به‌پاس قدردانی از خدمات در دوران جنگ بود. 3⃣ اندکی بعد، کودتای ٣ اسفند ١٢٩٩ میرپنج و در ایران رخ داد. در کابینه‌ی سیدضیاء یکی از سران درجه اوّل بهائیان ایران به‌نام وزیر فواید عامه و تجارت و فلاحت شد. این مقام نیز به‌دلیل خدمات بهائیان در پیروزی به ایشان اعطا شد. 4⃣ موقرالدوله پدر ، بنیانگذار بخش فارسی رادیو بی.بی.سی. است كه در سال‌های ١٩٣٧-١٩۶٠ ریاست محفل ملّی روحانی بریتانیا را به‌دست داشت. در سال ١٩۵٧ ، رهبر بهائیان، بالیوزی را به‌عنوان یکی از «ایادی امرالله» منصوب کرد. 5⃣ در کودتای ١٢٩٩ ایران نقش جدّی داشت. طبق پژوهش نگارنده، کودتای ١٢٩٩ و صعود رضاخان و سرانجام تأسیس در ایران، در اساس، طرحی بود که متنفذ بریتانیا به‌کمک سازمان اطلاعاتی حکومت هند بریتانیا در ایران، در زمان فرمانفرمایی سِر یهودی (لرد ریدینگ) در هند، تحقق بخشیدند. 6⃣ (ماری ماکسول)، همسر آمریکایی شوقی ربانی، می‌نویسد: 👈 موقعی که سِر هربرت ساموئل از کار کناره گرفت، [شوقی] نامه‌ای مملو از عواطف ودّیه برای او مرقوم و ارسال فرمودند که هر جمله‌ای از آن حلقه‌ی محکمی گردید در سلسله روابط حسنه بین مرکز امر و حکومت این کشور. در این نامه از مساعدت‌های عالیه و نیّات حسنهٔ آن شخص محترم اظهار قدردانی می‌فرمایند و گوشزد می‌نمایند که ایشان در مواقع مواجه شدن با مسائل و غوامض مربوط به دیانت بهائی همه‌گاه جانب عدل و شرافت را می‌گرفتند که بهائیان جهان در هر وقت و هر مکان از این ملاحظات دقیقه با نهایت قدردانی یاد می‌کنند. (*) وینستون چرچیل در برخی از نامه‌های خود به شوخی از سِر هربرت ساموئل با عنوان «شاه ساموئل» نام برده است. دایرةالمعارف یهود می‌نویسد: ساموئل «اولین بود که پس از ٢٠٠٠ سال بر سرزمین حکومت کرد.» در دوران پنج ساله حکومت ساموئل بر فلسطین شمار این سرزمین از ۵۵ هزار نفر به ١٠٨ هزار نفر رسید. ✍ استاد عبدالله شهبازی 📖 متن کامل مقاله در سایت اندیشکده: ✅ اندیشکده مطالعات یهود
📚 دربارهٔ «هربرت ساموئل» بیشتر بدانیم: ✡ دوستان انگلو – صهیون عباس افندی ✅ اندیشکده مطالعات یهود
✡ فیلسوف یا نظریه‌پرداز قتل‌عام جمعیتی؟! 1⃣ اجرای برنامه‌ی بزرگ تغییرات جمعیتی، نیازمند تدوین مبانی مستحکم فکری بود. به همین خاطر نظریه‌پردازی فلسفی و تحکیم مبانی این عقاید خطرناک، توسط تراز اول غرب انجام شد. 2⃣ از جمله این افراد می‌توان به فیلسوف شناخته‌شده بریتانیایی اشاره کرد. راسل بلافاصله پس از پایان جنگ دوم، در سال ١٩۵٢ در کتاب «تأثیر علم بر جامعه» جملاتی صریح در این زمینه می‌نویسد: ✍ «من وانمود نمی‌کنم که تنها راه جلوگیری از است؛ همان‌طور که پیش از این نیز اشاره کردم تاکنون در این رابطه ناامیدکننده ظاهر شده است، البته شاید مؤثرتر باشد. اگر بتوان در هر نسل، یک بار (اپیدمی طاعون) را در سراسر جهان گسترش داد، بازماندگان می‌توانند آزادانه و بدون این‌که جهان، بیش از حد پر شود، تولیدمثل کنند.» 3⃣ بسیار جالب است که راسل نمی‌تواند از اهداف غایی این طرح سخنی نگوید. او در همین کتاب حول ایده‌ی نظریه‌پردازی می‌کند و در بخش «نتیجه‌گیری» همین کتاب می‌نویسد: ✍ «می‌خواهم این‌گونه نتیجه‌گیری کنم که یک جامعه علمی تحت شرایط خاصی می‌تواند پایدار باشد: 🔹 نخستین آنها یک وجود «دولت واحد در تمام جهان» است که نیروهای مسلح در انحصار اوست و از این‌رو قادر به اجرای صلح هست. 🔹 شرط دوم گسترش یک موفقیت عمومی است، طوری‌که هیچ فرصتی برای حسادت بخشی از جهان به بخش دیگر وجود نداشته باشد. 🔹 شرط سوم (که فرض دوم را برآورده می‌کند) کمبود تولّد در همه دنیاست، طوری که جمعیت جهان ثابت شود یا یک چنین چیزی. 🔹 شرط چهارم مهیا کردن زمینه برای ابتکارات فردی در هر دو مورد کار و بازی است، و با گسترش وسیع قدرت هم‌ساز و با حفظ چارچوب سیاسی و اقتصادی. 👈 جهان با تحقق این موارد فاصله زیادی دارد، بنابراین باید پیش از ثبات، تحولات گسترده و مصائب وحشتناکی را انتظار داشته باشیم.» 📖 متن کامل مقاله در سایت اندیشکده: