eitaa logo
مجموعه گرا
10.9هزار دنبال‌کننده
783 عکس
598 ویدیو
272 فایل
🌐 شبکه تولیدمحتوا و جریان‌سازی سیاسی 💡تبیین، اساس کار ماست! 🔸️ارتباط با ما: 09046631709 @geraa_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 به گلوله پهلوی! 🔸 نسخه قابل چاپ 🌐 🆔 @geraa_ir
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 | اسلام محتاج کمک شماست! 🔺️ امام خمینی (ره): اسلام امروز احتیاج دارد این جوان‌ها همه کوشش کنند تا این کشور از شر مفسدین نجات پیدا کند. 🔸 تولید و انتشار به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو 🌐 🆔 @geraa_ir
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | با مسائل کشور مماس شوید 🔸 از دور که به مسائل نگاه می‌کنید یک‌جور است، وقتی با مسائل تماس پیدا می‌کنید نگاهتان تفاوت پیدا می‌کند. مسئله‌یابی خیلی چیز مهمی است، مسئله‌یابی کنیم، سپس آن مسائل را حل کنیم 🌐 🆔 @geraa_ir
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | مجموعه گفتگوهای اینترنتی گرا، ویژه برنامه ۱۶ آذر 💢 چرا جنبش دانشجویی؟ 👤 در گفتگو با: دکتر صفار هرندی؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام 🔗 مشاهده گفتگو از صفحه رسمی گرا در آپارات https://www.aparat.com/v/yBATF 📺 🌐 🆔 @geraa_ir
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥   |  کجا ایستاه ایم 🔻بدون تعارف در دفاع از سیرت نظام 👤 در گفتگو با؛ محمدحسین صبوری: دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی 🔸 وظیفه جنبش دانشجویی پیش و پس از پیروزی انقلاب‌اسلامی حفظ نظام بوده. اینجا دو سرفصل مطرح میشود؛ یک، حفظ کدام نظام و دو، حفظ از کدام خطر 🔸 نظام، باید از دو جهت حفظ بشود، حفظ و دفاع از موجودیت نظام، شامل اتفاقاتی است که در دهه شصت، ایام جنگ، در مواقع اغتشاش و درگیری هایی که موجودیت نظام را تهدید می‌کنند. و حفظ و دفاع از ماهیت و سیرت نظام؛ که چه بسا از حفظ موجودیت نیز مهمتر باشد. سیرت نظام در خطر استحاله، خطر فراموشی بدتر از همه در خطر انحراف قرار میگیرد. در حفظ و دفاع از هر دو، جنبش دانشجویی تعارف ندارد. 🎥 🌐 🖥 @geraatv 🔗 @geraa_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برنامه کنشـگر | جنبش دانشجویی و امر سیاسی 🔸 با حضور اساتید : 👤 حجت الاسلام حمزه وطن‌فدا ▫️پژوهشگر مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی 👤 آقای دکتر محمد فدایی ▫️معاون اسبق علمی سازمان بسیج دانشجویی 🔸 مهمانان : 👤 آقای امین حیدرلو ▫️مسئول اسبق بسیج دانشجویی علامه طباطبایی 👤 آقای علی رشیدی ▫️مسئول بسیج دانشجویی امیرکبیر 👤 آقای علی ریاحی‌پور ▫️مسئول سیاسی اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه تهران 👤 آقای امیرحسین فیضی ▫️مسئول اسبق بسیج دانشجویی سهند تبریز 👤 آقای محمد اسکندری ▫️دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی 👤 آقای مبین لطفی‌زاده ▫️مسئول سیاسی اسبق بسیج دانشجویی امیرکبیر 👤 خانم رضایی ▫️مسئول خواهران اسبق بسیج دانشجویی شهید عباسپور 👤 خانم میرزایی ▫️مسئول خواهران سابق بسیج دانشجویی علامه طباطبایی 🔗 فایل تصویری کامل این برنامه در کانال آپارات کنشگر: https://www.aparat.com/v/Xcd5F ✳️ کنشـگر؛ محفل اندیشه‌ورزی جنبش دانشجویی 🆔 @koneshgar_ir
🖼 | دنیای آینده، دنیای فلسطین 🔺 مناسب جهت اکران نمایشگاهی و استفاده در بُرد دانشکده‌‌ها، خوابگاه‌ها و فضاسازی محیطی دانشگاه‌ها ▫️ تهیه و تولید توسط معاونت سیاست‌ورزی سازمان بسیج دانشجویی 📥 دریافت نسخه با کیفیت 👇 🌐 🆔 @Geraa_ir
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖼 پوستر | دنیای آینده، دنیای فلسطین 🔗 نسخه با کیفیت 🌐 🆔 @Geraa_ir
🎥 مجموعه گفتگوهای اینترنتی گرا 💢 بومرنگ 🔹 حذف حماس، رویای غیر قابل تعبیر رژیم جنایتکار صهیونیستی ▫️ قسمت پنجاه و دوم 👤 در گفتگو با: دکتر محمد محمدی ثانی:کارشناس مسائل منطقه 📅  زمان پخش : چهارشنبه ۲۲ آذر مــاه؛ سـاعـت ۲۰ 📺 پخش از تلویزیون اینترنتی خبرگزاری دانشجو https://snn.ir/fa/livetv 🎥 🌐 🖥 @geraatv 🆔 @geraa_ir
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥   |  چرا جنبش دانشجویی 🔻همه باهم 👤 در گفتگو با؛ سیدحسن موسوی‌فرد: ادوار جنبش دانشجویی 🔸طبیعی است وقتی وارد کار جمعی می‌شوید توان تاثیر بیشتری دارید. نظریات مدیریتی (نظریه کارکردگرایانه) بارها اثبات کرده است که تیم شدن بسیار موثرتر از فردی جنگیدن و یا حتی، گروه بودن است. 🔸 لایه منفعت گرایانه هم این است بالاخره شما اگر بخواهی در جامعه کار انجام بدهید و حرکت بکنید و فعالیت داشته باشید و در این جامعه رشد بکنید، مجبور به تعامل، مجبور به همکاری هستید و همکاری هم در بستر جمع، تشکیلات و تیم شکل می‌گیرد. [دید منفعت‌گرایانه] 🎥 🌐 🖥 @geraatv 🔗 @geraa_ir
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 | مقایسه ناعادلانه (۲) 🔻ما را با با امارات مقایسه می‌کنند در حالی‌ که ضریب جینی ثروت ما تقریبا جایگاه هفتم جهان را دارد و امارات رتبه هفتاد‌‌ُم! 🔻بیش از چهل‌وشش درصد مردم آمریکا توانایی خرید داروهای سرماخوردگی ندارند. 🔻رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم فرمودند دشمن کارش این است که محاسن ما را کوچک و کم ارزش تلقی و معایب ما را پررنگ می‌کند. 👤 حجت‌ الاسلام مطلبی‌ پور 🌐 🆔 @geraa_ir
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | کجا ایستاه ایم 🔻حاکمیت جمهوری اسلامی 👤 در گفتگو با: علی یزدی؛ مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی 🔸روح و حاکمیت جمهوری اسلامی هیچگاه از مردم جدا نبوده. ما هم رابطه‌مان را یک رابطه دانشجوی بسیجی می‌بینیم. 🔸ما افتخارمان این است که ذیل این روح حاکمیت هستیم، روح‌ حاکمیت یعنی حاکمیت قیام برای مستضعفین انقلاب اسلامی، برای عدالت، برای استقلال کشور و قیام علیه مستکبرین. 🎥 🌐 🖥 @geraatv 🔗 @geraa_ir
💢 جزوه فاتحین جهان منتشر شد ⁉️ تبیینی بر بسیج دانشجو و طلبه با محوریت کلام امام (ره) و نقش موثرشان در تحقق اسلام ناب 👤 براساس گفتاری از: استاد رحیم‌پور ازغدی 📥 دریافت نسخه الکترونیکی جزوه 👇🏼 🌐 🆔 @geraa_ir
فاتحین جهان.pdf
3.5M
⁉️ جزوه فاتحین جهان 🔹تبیینی بر بسیج دانشجو و طلبه با محوریت کلام امام (ره) و نقش موثرشان در تحقق اسلام ناب 👤 استاد رحیم‌پور ازغدی 📖 🌐 🆔 @geraa_ir
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | بومرنگ 🔻 بازیگران جبهه مقاومت 👤 در گفتگو با: دکتر محمد محمدی ثانی:کارشناس مسائل منطقه 🔸 جمهوری اسلامی عقبه جبهه مقاومت است؛ عقبه جبهه را که اول بازی درگیر نمی‌کنند. 🔸بازیگران(جبهه مقاومت)، بازیگران مستقلی هستند؛ آویزان جمهوری اسلامی نیستند. خودشان فرمانده دارند خودشان تصمیم می‌گیرند و با هماهنگی جمهوری‌اسلامی جمع‌بندی می‌کنند. 🔸کل جنگ در یک میدان است و تمام بازیگران جبهه مقاومت در اوج هماهنگی با یکدیگر عمل می‌کنند. ◀️ کیفیت اصلی در آپارات 🎥 🌐 🖥 @geraatv 🔗 @geraa_ir
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 | در مسیر پیشرفت 🔹 جریان دانشجویی در حکومت دینی یکی از چرخ‌دنده‌های مهم در حرکتِ ماشینِ حکومت است. 🔹 اساساً مسئله جریان دانشجویی دینی و انقلابی، پیشرفت نظام است. 👤 سیدحسن موسوی‌فرد؛ ادوار جنبش دانشجویی 🌐 🆔 @geraa_ir
🎥 | کجا ایستاده‌ایم 🔸 جنبش دانشجویی امروز در چه‌نقطه‌ای ایستاده است؟ 🔹 آسیب شناسی و ارزیابی پیرامون جنبش دانشجویی، جایگاه، نقش و نسبت آن با مسائل و پدیده‌های پیرامونی اش ▫️مجموعه گفتگوهای اینترنتی گرا، قسمت پنجاه و یکم 🔻با حضور: 👤 محمدحسین صبوری، پژوهشگر حوزه انقلاب‌اسلامی و دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی 👤 علی یزدی، معاون سیاسی بسیج‌دانشجویی دانشگا‌ه‌های تهران 📌 به فعالین دانشجویی پیشنهاد می‌کنیم این گفتگو را حتما ببینید 🔗 مشاهده فیلم کامل گفتگو از صفحه رسمی گرا در آپارات https://www.aparat.com/v/QcY5l 📺 🌐 🖥 @geraatv 🆔 @geraa_ir
🖇 🔻بریده باد... یادداشتی برای این ایام " شهادت حضرت‌ زهرا (س) " 🔸سال‌های سال است که در ایام فاطمیه اول و دوم عموم دوستداران و محبین حضرت زهرا(س)، پای منبر واعظان و خطیبان و می‌نشینند و با روضه و ذکر مصائب اهل بیت توسط مادحین آل الله، بر رنج هاو ظلم هایی که بر دختر رسول الله(ص) صورت گرفت می گریند و بر سر و سینه می زنند. 🔹واقعیت آن است که متاسفانه از فاطمه‌ای که برخی تریبون داران محافل مذهبی معرفی می کنند تا فاطمه‌ای که پیامبر اکرم و امیر المؤمنین در ثنایش سخنها گفته‌اند فاصله زیاد است. بلاشک فاطمه، فاطمه است اما این فاطمه‌ای که غالباً این روزها از آن می شنویم فاطمه نیست. فاطمه‌ای که خلاصه شود در گزاره هایی چون: دَر، دیوار، کوچه، مسمار، آتش، هیزم و در پایان هم احساس ترحمی و.. همه فاطمه نیست. فاطمه‌ای که اهل قعود است و نه قیام. اشکال آن است که از پشت در رفتن بگوییم اما از چرایی آن نگوییم. اگر شهید مطهری در قید حیات بود احتمالا در مقابل این قرائت تخدیری از فاطمه زهرا (س) بعد از نگاشتن کتاب حماسه حسینی به فکر نگارش کتاب حماسه فاطمی می افتاد. 🔸منبرها و مرثیه‌هایی که از همه چیز می‌گویند اما از خطبه انقلابی، صریح و بدون لکنت فاطمه در منکوب کردن برخی اعاظم، علما، انصار و مهاجرین چیزی نمی‌گویند. از «الجارثم الدار» فاطمه که بیان‌گر مسئولیت‌اجتماعی و لزوم کنشگری‌های اجتماعی می‌باشد سخنی گفته نمی‌شود، از خانمی که تک تک به در خانه انصار و مهاجرین رفت و از اصلح بودن علی گفت و اندکی در بیان حق مصلحت سنجی نکرد و حاضر نشد مصداق روایت «الساکت اخو الراضی» شود حرفی زده نمی شود، از بانویی که سیلی خورد و هزینه داد تا امر به معروف و نهی از منکر را تا ابد الدهر به یادمان بیاندازد سخنی به میان نمی آورند. 🔹حضرت زهرا (س) اگر هم می‌گریست برای بی‌عدالتی و فسادی که در آینده بر جامعه‌اسلامی حاکم می‌شد می‌گریست، نه چون شوهرش به خلافت نرسیده است. حتی گریه او هم توأم با دغدغه و مسئولیت‌شناسی سیاسی و اجتماعی است. او انحراف انقلاب نبوی را می‌دید. او اشرافیت خواص و شکم‌بارگی ستمکاران را می‌دید. او زراَندوزی و تکاثر مدعیان دینداری و مقدس‌مآبان عافیت‌طلب را می‌دید و می‌گریست. 🔸فاطمه تخدیری برخی محافل مذهبی ما همان فاطمه‌ای است که آیت‌الله خامنه‌ای سالها قبل از پیروزی انقلاب‌اسلامی در مسجد امام حسن‌مجتبی مشهد فرمود بریده باد زبانی که اینگونه این بانوی مجاهد را معرفی کند. بخوانید: «بعد از رحلت پیغمبر، [یک] زن جانش را فدا می‌کند برای این که حکومت به نااهل نرسد. اگر فاطمه‌ زهرا، زن امیرالمومنین هم نبود قضیه همین بود. از شوهرش دفاع نمی‌کرد از زمامدار به حق دفاع می‌کرد. نمی‌گوید من حالا باردارم، بمانم چند روز دیگر آتششان فروکش کند، نه. لطفش در این همین است که در شدیدترین موقعیت‌ها، بزرگترین وظیفه‌ها انجام بگیرد و شدیدترین لطمه‌ها بر جسم و جان وارد بیاید. 🔹مردان و ریش سفیدان و قدرتمندان مهاجر و انصار زیر بار رفتند، بعضی فریب خوردند، بعضی کوتاهی کردند، این زن نه فریب می‌خورد، نه تنبلی می‌کند، نه حاضر است به هیچ قیمتی رضایت بدهد. این است که زدند. بعد از آنی که زدند بیهوش شد، وقتی که به هوش آمد دید مثل اینکه قضیه در شرف انجام است. نگفت مریضم. به مسجد رفتن، به گریه بسنده نکردن. بریده باد زبانی که شأن زهرا را از خطبه‌خوانی به نوحه‌سرایی تبدیل می‌کند. اگر خطبه‌ زهرا را نگفتید، گریه زهرا هم معنی پیدا نمی‌کند. اگر نفهمیدیم که زهرا آن‌جا چگونه سخن گفته است، نمی‌فهمیم که گریه‌ او به چه معناست. 🔸باز به همین هم اکتفا نمی‌کند. به گفته‌ای چهل شب، مرتب درِ خانه‌ این مرد، در خانه‌ آن آدم معروف، در خانه‌ی آن چهره‌ سرشناس می‌رود. آن زنی که به آن صورت سقط جنین کرده، آن زنی که ضربت دیده، آن زنی که آسیب خورده است. این کارها همه یکسره مبارزه‌ ممتد است، مبارزه‌ای از چند نوع با چند جلوه، مبارزه‌ مثبت، مبارزه‌ با جسم، مبارزه‌ با زبان، مبارزه با تلاش‌های پنهانی و نیمه شبانه، مبارزه‌ با سخن گفتن با زنان. مصاحبه‌ فاطمه زهرا با زنان انصار عجیب است. پر از مطالب اجتماعی، سرشار.[و] آخرش هم مبارزه‌ منفی، در شب دفن شدن.» 🔹وقتی از فاطمه معترض، انقلابی، فریادگر و غیر‌ محافظه‌کاری که نسبت به ارتجاع گفتمانی و بازگشت به ارزشهای جاهلی قبل از انقلاب‌نبوی و تن‌آسایی و تن‌پروری و راحت طلبی و خوگرفتن به وضع موجود و سر سفره انقلاب نبوی نشستن خواص هشدار می‌دهد، سخنی به میان نیاوریم، دیگران از فاطمه‌ای ساکت، مظلوم و مهجوری که در شب و در میان تاریکی تشییع و تدفین شده روایت‌گری می کنند. روايت و قرائتی که در آن معنویت تهی از عدالت و عبادت تهی از مسئولیت است؛ قرائتی تخدیری که خروجی آن چیزی جز انفعال و محافظه کاری و ارتجاع و درجازدگی هویتی نخواهد بود. 🖋 علی ریاحی پور 🌐 🆔 @geraa_ir
💢 به مناسبت سالروز شهادت حضرت صدیقه الطاهره سلام‌الله علیها، جزوه پرچم‌دار جهاد تبیین منتشر شد 👤 گفتاری از: حجت‌الاسلام سعید صلح میرزایی، مسئول دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در قم و نویسنده‌ی کتاب «جهاد تبیین» 📥 دریافت نسخه الکترونیکی جزوه 👇🏼 🌐 🆔 @geraa_ir
پرچم‌دار جهادتبیین.pdf
13.29M
⁉️ جزوه پرچم‌دار جهاد تبیین 👤 حجت‌الاسلام صلح میرزایی 📖 🌐 🆔 @geraa_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺  | سیری در سیره سیاسی حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) 🔻 اساساً مسلمانیم؟ 👤 آیت‌الله غلام‌علی صفائی‌ استاد حوزه و نماینده ولی فقیه در استان بوشهر 🔸یکی از نکات مهمی که حضرت فاطمه زهرا -سلام الله علیها- بر آن تاکید داشتند، و این نکته هم برخواسته از مکتب اصیل اسلام است، توجه جدی به سرنوشت مسلمین است. 🔸بر همه مسلمین و دلسوزان اسلام چه فردی چه جمعی، جبهه های سیاسی، فکری، فرهنگی، هیئات مذهبی، مساجد و... بر همه واجب است که از خود حساسیت نشان دهیم، از مردم مسلمان فلسطین حمایت کنیم و این جنایات وحشتناک صهیونیسم بین الملل و حامیانش را محکوم کنیم؛ این سیره حضرت زهراست. 🔸 این کلام پیامبر است که فرمودند: «مَنْ أَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ بِأُمورِ الْمُسْلمینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ» اگر چنانچه مسلمانانی بودند که گرفتاری داشتند و انسان اهتمامی به امورشان نداشته باشد اساسا مسلمان نیست؛ اگر می‌خواهیم فاطمی باشیم باید نسبت به تمامی امور مسلمین حساسیت داشته باشیم. ◀️کیفیت اصلی در آپارات 🎥 🌐 🆔 @geraa_ir
📖 | بریده باد! 🔻جدال دو فاطمه، کجا ایستاده‌ایم؟ 🖋 یادداشتی به مناسبت ایام فاطمیه به قلم علی ریاحی پور 🌐 🆔 @geraa_ir