eitaa logo
کانال تحلیلی حامیان ولایت
1.5هزار دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
9.8هزار ویدیو
130 فایل
کانال تحلیلی حامیان ولایت @gh63_soldier_velyatfagih.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 بیانیه‌ای از سر استیصال! 👤 🔹 شورای همکاری خلیج‌فارس پنج‌شنبه گذشته در پایان نشست خود در سطح وزرای خارجه، با صدور بیانیه‌ای، ضمن بیان ادعاهای گذشته خود علیه ایران، بار دیگر خواستار حضور اعضای این شورا در روند مذاکرات هسته‌ای شد. در این بیانیه بار دیگر ادعا شده است که جزایر سه‌گانه تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی متعلق به امارات است. 🔸 در این خصوص اعضای شورا در این نشست تلاش داشته‌اند تا بیانیه پایانی را به شکلی تنظیم کنند که همه تحولات منطقه را در نظر بگیرند. ✅ جای هیچ‌گونه تردیدی نیست که این بیانیه با اصرار و فشار عربستان سعودی و امارات تنظیم شده است؛ چراکه بخش اصلی و تأکیدی متن این بیانیه مذبوحانه، صرفاً بر مبنای توجه به خواسته‌های نامشروع طرف سعودی و اماراتی تهیه شده است. 🔹 در این خصوص تأکید بر پایان حملات مقاومت مردمی یمن که البته بدون توجه به جنایت‌های سعودی در این سرزمین انجام شده و همچنین ادعای واهی اماراتی‌ها نسبت به جزایر سه‌گانه که مالکیت ایرانی آن در اسناد تاریخی و حقوقی اثبات شده، بر همین مبناست. 🔸 نکته درخور تأمل در این است که طرف‌های مدعی هرگاه در موضع ضعف و استیصال قرار می‌گیرند و روند تحولات در منطقه به زیان آنان به‌پیش می‌رود، رو به طرح ادعاهای متوهمانه می‌آورند. ✅ این توهم اکنون تا جایی پیش رفته است که مدعی حضور در فرایند مذاکرات آتی جمهوری اسلامی ایران و ۵+۱ هم شده‌اند. اکنون روند تحولات در منطقه از جنگ تحمیلی علیه مردم یمن گرفته تا سوریه، عراق و لبنان و البته پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی به‌هیچ‌عنوان مطلوب حاکمان جائر منطقه‌ای نیست. 🔹 در حال حاضر عربستان سعودی و امارات بازندگان اصلی در منطقه هستند. چراکه آن‌ها در سال‌های اخیر در شرایطی به نقش‌آفرینی غیرسازنده در منطقه پرداخته‌اند که به دلیل شکل‌گیری مقاومت منطقه‌ای، دچار انسداد راهبردی شده‌اند و در هیچ رقابت و منازعه‌ای پیروز نشده‌اند. 💢 این بیانیه به‌هیچ‌عنوان ارزش راهبردی ندارد؛ چراکه فاقد پشتوانه حقوقی، امنیتی و سیاسی است. این بیانیه منعکس‌کننده وضعیت طرف‌هایی است که عرصه میدانی را در رقابت‌های منطقه‌ای واگذار کرده‌ و صرفاً به بیانیه‌خوانی رو آورده‌اند. گره زدن سرنوشت و موجودیت خود به قدرت‌های فرامنطقه‌ای نتیجه‌ای جز شکست‌های پی‌درپی و نهایتاً طرح ادعاهای بدون پشتوانه در بر نخواهد داشت.
🔴غول‌ ارتباطات رژیم صهیونیستی هک شد 🔹کانال ۱۲ اسرائیل گزارش داد که هکرها با نفوذ به سامانه های شرکت " Voicenter "،سیستم ارتباطات بزرگترین شرکت صهیونیستی را فلج کرده اند. 🔹گروه هکری Deus اعلام کرد ۱۵ ترابایت از داده های این شرکت را به سرقت برده و آنها را دربستر اینترنت برای فروش انتشار داده است. ‏🔹" Voicenter " یکی از بزرگترین غول های حوزه ارتباطات رژیم صهیونیستی است که ادعای ضریب بالای امنیتی داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اشک های رئیس جمهور در حاشیه مراسم تکریم از خانواده‌های معظم شهدا پس از پخش تصاویری از پیاده‌روی اربعین
⭕️ آقای مداح از روضه اباعبدالله چی یادگرفتی؟!
📢 وزیر راه: با گران‎فروشی بلیت اربعین برخورد می‎کنیم 🔹شخصاً گزارشات را پیگیری و بازرس ویژه‌ای در فرودگاه‌ها مستقر کرده‌ام و از فردا نظارت میدانی در دفاتر فروش نیز ایجاد خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 تشویق مردم به واکسینه شدن در آلمان 🔹 بنابر آمار وزارت بهداشت آلمان از ابتدای سال میلادی کنونی که واکسیناسیون در این کشور آغاز شده است تاکنون ۶۲ درصد مردم مقابل کرونا واکسینه شده اند. 🔹 با این حال روند واکسیناسیون در آلمان کند شده است و مقامات بهداشتی هفته واکسیناسیون سراسری اعلام کردند و در برخی شهرها مشوق هایی را در نظر گرفتند. 🔹 در هفته سراسری واکسیناسیون پایگاههای بیشتری به این امر اختصاص داده شده است ، حتی درون برخی قطارهای شهری ، اتوبوس ها ، شهر بازی ها و پایگاههای سیار. 🔹 جلوگیری از موج جدید کرونا و رسیدن شاخص واکسیناسیون به ۷۵ درصد تا پیش از زمستان هدف مسئولان بهداشتی آلمان است.
🔰 گزارشی مستند از دفاع مقدس به روایت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای 🏷 نمایشگاه «در لباس سربازی» با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد 🔻 نمایشگاه «در لباس سربازی» که به روایت رهبر انقلاب از جنگ تحمیلی میپردازد صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری در باغ موزه‌ی دفاع مقدس افتتاح شد. 👈 در این نمایشگاه دائمی بخش‌های منتشرنشده‌ای از اسناد اقدامات و مکاتبات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دوران دفاع مقدس، برای اولین بار در معرض دید مخاطبان قرار گرفته و بخش‌هایی از مأموریت‌ها و پشت صحنه‌ی فرماندهی نظامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های جنگ تحمیلی را بازگو می‌کند. 🔹️ در آئین افتتاح نمایشگاه «در لباس سربازی»، علاوه بر رئیس جمهوری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس نیز حضور داشتند. 🔺️ این نمایشگاه به همت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و همکاری بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس برپا شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
موذن+زاده.mp3
5.35M
🕋 اذان به افق تهران باصدای موذن زاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📖 | خیرخواهی به سبک معاویه! 🔰 داستانی از (۱) ♨️ ارمغان این برگ‌های تاریخ برای امروز ما این است که بدانیم ملت شایعه‌پذیر و جاهل بازیچه دست دشمنانش است! اگر چه رهبرش علی علیه‌السلام و فرمانده‌اش مالک اشتر باشد! ________________________ 📚 برگرفته از کتاب زیبایی‌ها و زشتی‌های کربلا اثر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رئیسی: با یک جاهلیت مدرن مواجه هستیم 🔹جاهلیت مدرن مجهز به علم و فناوری، سلاح و قدرت مالی و نظامی است و نداشته‌های خود را به عالم حُقنه می‌کنند. 🔹با جاهلیتی مواجه هستیم که زشت‌ترین کارها را به عنوان جلوه‌های تمدن و مدنیت معرفی می‌کند. 🔹آن قدرت عظیمی که می‌تواند چهره این جاهلیت را بر ملا کند، یاد شهیدان و بیان نورانیت آنهاست.
🔹سرلشکر سلامی: ملت ایران تحریم را شکسته است/ دشمنان ما در سراشیبی سقوط و افول هستند فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان ما در سراشیبی سقوط و افول هستند و آن‌ها را می‌بینیم که کم‌کم در حال فرار و در حال کوچک شدن هستند و از مردمک چشم‌های ملت ایران فاصله می‌گیرند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥چرا نظام انقلاب اسلامی قدسی است؟ 🔸رئیس جمهور: نظام ما مبتنی بر دین و آموزه‌های دین، کتاب و سنت است و این رمز قدسیت نظام ماست. 🔹حجت الاسلام والمسلمین رئیسی: در راس نظام ما حاکمیتی است که نیابت از حجت خدا دارد و امر او برای ما حجت است.
⛔️ ناصرقوامی ، خبرآنلاین واصلاحطلبانی که همچنان می تازند! 🔴 نسبت به سخنان یک روحانی نمای تندروی اصلاحطلب ♨️ ، نماینده تندرویِ مجلس واز فعالین اصلاحطلب در آخرین افاضات خود با طعنه به نظام اسلامی گفته : " مشخص نیست آملی لاریجانی از شورای نگهبان استعفا داده یا به اوگفته اند کناره گیری کن . همانگونه که علی لاریجانی ردّ صلاحیّت شد . کما اینکه صادق آملی لاریجانی در دوره دوم قوه قضائیه ریاستش را به اتمام نرسانید . درمجموع ما از پس پرده اصلاعی نداریم " . ⚡️ البته این خصلت ذاتی اصلاح طلبان است که با طعنه وکنایه ، فحاشی کنند وبه طور غیر مستقیم رهبر انقلاب ونهادهای انقلابی را مورد هجمه قرار دهند وگرنه خودشان هم خوب می دانند که بیشترین آسیبهای به کشور زمانی رخ داده که اصلاح طلبان در قدرت بوده اند اما همیشه با فرافکنی ومظلوم نمایی سعی کرده اند تا خود را مظلوم نشان دهند . ☄ واقعا ایران بهشتِ اپوزیسیون است ... کجای دنیا را سراغ دارید که امثال ناصر قوامی صاف صاف در کشور راه بروند وتمام نظام را زیر سوال ببرند اما کسی با آنها کار نداشته باشد ؟! بروید خداراشکر کنید ....
🔺امشب؛ سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل 🔹رئیس جمهور امشب در نشست سران هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل به صورت مجازی سخنرانی خواهد کرد.
🖼 عراقی‌ها به نیابت از ایرانی‌ها در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند 🔰 برخی از زائران اربعین که از مناطق جنوبی عراق به سمت کربلا در حال پیاده‌روی هستند با در دست داشتن نوشته‌هایی به نیابت از ایرانی‌ها زیارت کردند. ▪️ در این نوشته‌ها آمده است"به نیابت از براداران ایرانی خود به سوی کربلا پیاده می‌رویم. به ملت ایران می‌گوییم که جای شما در قلب‌ ماست". و در نوشته دیگری آمده است "به نیابت از تمام شیعیان جهان زیارت می‌کنیم".