eitaa logo
کانال تحلیلی حامیان ولایت
1.5هزار دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
9.8هزار ویدیو
130 فایل
کانال تحلیلی حامیان ولایت @gh63_soldier_velyatfagih.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴بازدید رئیس جمهور از بیت امام خمینی (ره) در شهر خمین ۱۴۰۱/۴/۳۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 همان است در دولت بی تدبیر روحانی کارگران هپکو برای دریافت حقوق معوقه به اتاق مدیر رفتند اما مدیر گفت من که حقوقم رو می‌گیرم، شما اگر مشکل دارید بروید راه آهن رو ببندید! کارگران مظلوم سفره‌های خالی خود را پهن کردند بعد از اعتراض پرونده علیه کارگران تشکیل شد و درست در زمانی که دولت روحانی پشت کارگران را خالی کرد قوه قضائیه به ریاست رئیسی کارگران رو تبرئه و مدیر رو بجهت تشویق به اخلال در نظم مجرم تشخیص و به ۶ماه حبس محکوم کرد. 👈حالا کارگران هپکو به استقبال رئیسی آمده‌اند و می‌گویند : 👈اگر شما نبودی هپکویی وجود نداشت! ممنون آقای رئیسی؛ ممنون!
‏✍️ پویش «من محجبه و مخالف گشت ارشادم» مشابه قرآن بر سرنیزه کردن است🇮🇷 ✍️از هم اکنون برای نجات آینده فرهنگی کشورمان با دسیسه های شیطانی مقابله کنیم🇮🇷 https://t.co/p8ofKuV8tK‎
4_5965467840499682872.mp3
10.65M
🔴 ناگفته‌هایی از شب کودتا‌ی اردوغانی! وقتی ارتش ایران از دروغان در برابر جنگنده‌های کودتاگرانِ ترکیه محافظت کرد ⭕️ 🔻 پس از اشاره رهبر انقلاب به حمایت ایران از ترکیه و دولتش در شرایط حساس و مهم، ماجرای کودتای سال ۲۰۱۶ در ترکیه دوباره مطرح شده است. شبی که هواپیمای اردوغان در آسمان سرگردان بود تا جایی که جنگنده اف شانزده کودتاگران سر می‌رسد و اردوغان از خلبان هواپیمای خود می‌خواهد به سمت مرزهای هوایی ایران حرکت کند...
بسْمِﺍﻟﻠَّﻪِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍﻟﺮَّﺣِﻴﻢ 🌹ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺭﺳﻮﻝَ ﺍﻟﻠﻪ 🌹ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺍﻣﯿﺮَﺍﻟﻤﺆﻣﻨﯿﻦ علی اِبن ابی طالب 🌹ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏِ ﯾﺎ ﻓﺎﻃﻤﺔُ ﺍﻟﺰﻫﺮﺍﺀ 🌹ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺣﺴﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﻤﺠﺘﺒﯽ 🌹ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺣﺴﯿﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﺳﯿﺪَ ﺍﻟﺸﻬﺪﺍﺀ 🌹ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﺍﻟﺤﺴﯿﻦِ ﺯﯾﻦَ ﺍﻟﻌﺎﺑﺪﯾﻦ 🌹ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﺒﺎﻗﺮ 🌹ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺟﻌﻔﺮَ ﺑﻦَ ﻣﺤﻤﺪٍ ﻥِ ﺍﻟﺼﺎﺩﻕ 🌹ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻣﻮﺳﯽ ﺑﻦَ ﺟﻌﻔﺮٍ ﻥِ ﺍﻟﮑﺎﻇﻢُ ﻭ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻭ ﺑﺮﮐﺎﺗﻪ 🌹ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﻣﻮﺳَﯽ ﺍﻟﺮﺿَﺎ ﺍﻟﻤُﺮﺗﻀﯽ ﻭ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻭﺑﺮﮐﺎﺗﻪ 🌹ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﺠﻮﺍﺩ 🌹ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﻣﺤﻤﺪٍ ﻥِ ﺍﻟﻬﺎﺩﯼ 🌹ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺣﺴﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﻌﺴﮑﺮﯼ 🌹ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺑﻘﯿﺔَ ﺍﻟﻠﻪِ، ﯾﺎ ﺻﺎﺣﺐَ ﺍﻟﺰﻣﺎﻥ ﻭ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻭ ﺑﺮﮐﺎﺗﻪ 🌹الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ اللهم اشف کل مریض اللهم ادخل علی اهل القبور السرور اللهم اصلح کل فاسد من امورالمسلمین اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 🌹 صَلَواتُ اللهِ وَ صَلَواتُ مَلائِکَتِهِ وَ أنْبِیائِهِ وَ رُسُلِهِ وَ جَمیعِ خَلْقِهِ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ السَّلامِ عَلَیْهِ وَ رَحَمهُ اللهِ وَ بَرَکاتُهُ سلام خدمت دوستان گرامی صبحتان مهدوی روز و هفته و ماه مرداد خوبی توأم با سلامتی و موفقیت و آرامش و سربلندی و عزت در پیش داشته باشید ارادتمندتان:
🔴 ساختن جامعه‌ای با امید و موفقیت ⏪ با عمل به درس‌های نهج‌البلاغه 🔻 آیت‌الله خامنه‌ای: اگر بخواهیم جامعه‌اى را که شایسته‌ى انسانیّت و شایسته‌ى انسان است بسازیم، جامعه‌اى سرتاپا ، سرتاپا حق، با ، با ، با تلاش، با پیروزى، با موفّقیّت و بر مبناى یک فلسفه‌ى عالمانه و درست، همه‌ى این درسها در خودسازى و جامعه‌سازى از نهج‌البلاغه به دست مى‌آید؛ یک چنین کتاب کاملى است.
📝 🔴هک گسترده سامانه‌های خدمات آنلاین 🔴 تعویق اجلاس منافقین در 🔻اجلاس سالانه منافقین که قرار بود ظرف روزهای آینده در کمپ اشرف ۳ برگزار شود، در پی هک گسترده سامانه‌های خدمات آنلاین آلبانی به تعویق افتاد. 🔹شورای رهبری گروهک منافقین با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام این خبر از تعویق این اجلاس تا اطلاع ثانوی خبر داده است. 🔸گفته می‌شود عدم برگزاری این اجلاس به دلایل امنیتی و مرتبط با هک گسترده سامانه‌های خدمات آنلاین آلبانی بوده است. 🔹تعویق این نشست بیانگر عدم توانایی برگزاری یک مراسم در فاصله ۲ هزار کیلومتری از مرزهای ایران است. 🔺سفارت آمریکا در آلبانی نیز روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای به اتباع خود در این کشور پیرامون تهدید بالقوه علیه گردهمایی منافقین هشدار داده بود و از آنها خواسته است از شرکت در این اجلاس خودداری کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹نحوه ترور شهيد هسته‌ای داريوش رضايی‌نژاد به دست عوامل موساد به روایت همسر شهید 🗓 اول مردادماه | سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️تصويری كه آرميتا برای رهبرمعظم انقلاب از روز حادثه ترور پدرش نقاشی كرد 🌹سالگرد شهادت دانشمند هسته‌ای؛ شهید داریوش رضایی نژاد
🔴 نگاهی به بزرگترین سرمایه گذاری خارجی در تاریخ اقتصاد ایران ⭕️آغازی بر پایان یکه تازی قطر در میدان گازی مشترک ⁉️⁉️ تفاهم‌نامه ۴۰ میلیارد دلاری با روسیه چگونه روند چند سال اخیر را معکوس می‌کند؟ 🔹شاید برای هر ایرانی جالب باشد که بداند در یک دهه گذشته و در شرایطی که همه امورات کشور به غرب و برجام گره زده شده بود ایران تنها شاهد کمتر از ۱۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری در صنعت نفت خود بود؛ اما روز گذشته تفاهم نامه ایران و روسیه به مبلغ ۴۰ میلیارد دلار امضا شد تا این صنعت راهبردی جانی دوباره بگیرد. 🔹با این قرارداد حجم قراردادهای داخلی و خارجی طی چند ماه اخیر به ۷۰ میلیارد دلار رسید! عددی مهم و استثنایی که تنها می‌توانست در پرتو تغییر گفتمانی کشور رقم بخورد و کاستی‌ها و عقب گردهای دولت روحانی را در میان مدت جبران نماید. 🔹این قراردادها و هزینه کردهای راهبردی در حوزه زیرساختی آثار مثبتی به جا خواهد گذاشت که از عمر دولت‌ها بیشتر خواهد بود. 👈به بیان دیگر کارنامه چندماهه دولت رئیسی هفت برابر بیشتر از کارنامه هشت ساله روحانی برای این صنعت مهم کشور و منافع ایرانیان منفعت داشته است. هرچند دقت نظر در این ارقام نشان می‌دهد حجم نازل سرمایه گذاری جذب شده کفاف هزینه استهلاک این صنعت بزرگ ایران را هم نمیداده است و به واقع هر سال حاکم بودن تفکر دولت روحانی در ایران ده‌ها میلیارد دلار به این صنعت و هزاران میلیارد به اقتصاد کشور ضربه زده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️⛔️ ترس و خشم مجری اماراتی از سرود «سلام فرمانده» : ⏬⏬⏬ ⭕️صحنه کودکانی که درآن گریه می کنند بالاترین درجه از بسیج ایدئولژیک مردم است این سرود به دنبال بسیج سیاسی کودکان واعلام وفاداری به وبرخی فرماندهان ایرانی ورهبران شبه نظامیان مثل و است برخی از کودکان امروز شیعه نظامیان فردا هستند ، همین کودکانی که با رود سلام یا مهدی تربیت می شوند مهدی یک چیز است و چیز است جمع این دو از طریق نظریه و پروژه سیاسی جهت بسیج کردن مردم برای اهدافِ سیاسی ولایت فقیه وایران خطرناک وغیرقابل پذیرش است و 👈همان سرطانی است که در جوامع ما در حال پذیرش است . ♨️⚠️ یه سرود خواب شب روازتون گرفته،بترسید از روزی که از کنار بقیع فریاد انا بقیه الله سر بزنه وعده ي الهيه😏محقق ميشه به امید آن روز
🔴روزنامه جمهوری اسلامی: بزرگداشت عید غدیر که عنوان بسیار مهم «عیدالله‌الاکبر» را دارد، لازم است و هرگز نباید فراموش شود. برپا کردن جشن، توزیع شربت و شیرینی و اطعام هم اقدامات خوبی برای بزرگداشت غدیر هستند به این شرط که حلال مشکلات مردم باشند نه مشکل‌آفرین. 🔹⁉️ چرا روحانیونی مثل مسیح مهاجری به اینجا رسیدند که هم صدا با براندازان و دشمنان دین از برگزاری جشن عید غدیر، اجرای و... برآشفته می‌شوند؟ ✍ روح‌الله
⁉️ روحانی، تغافل یا تجاهل؟ 🌐 به نوشته وبگاه شبکه «فاکس نیوز» نیکی هیلی نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل در دوره ترامپ در سخنرانی نشست «مسیحیان متحد برای اسرائیل» گفت: «عدم توافق بهتر از توافق بد است و اگر این رئیس جمهور هرگونه توافقی را امضا کند به شما قول می‌دهم که رئیس جمهور بعدی آن را در روز اول حضورش پاره خواهد کرد». 🔰 این جملات علت اصرار دیپلمات های ایرانی بر گرفتن تضمین در مذاکرات هسته ای را مشخص می کند. این درصورتی است که روحانی در جمع کابینه ی سابقش مدعی شد که می توانست در اسفند ۹۹ برجام را احیا کند؛ البته بدون یال و دُم و شکم. 👌 ساده نباشید آقای پرزیدنت!!!
⭕️ ⁉️ کدام رهبر جهان سراغ دارید که روسای اکثر کشورها از سراسر جهان ، فارغ از هر دین ومَسلکی که دارند ، بیش ۴۰۰ بار در طول چند سال اخیر به محضر او رفته باشد ؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 از جیغ سبز و بنفش غربزده ها نهراسید از هوچیگری این مزدوران رسانه ای اصلاحات نهراسید . اینها ماموریت دارند حافظ ولنگاری و بی بندباری و قانون شکنی در جامعه باشند. هر وقت نظام و مردم بسمت قانونمند کردن فضای مجازی و روابط اجتماعی و مبارزه با مظاهر فساد میروند جیغ بنفش و سبز این جماعت بلند میشود . نیروهای انقلاب بخاطر هوچیگری این جماعت ترس به دل راه ندهند که خواسته عموم مردم مبارزه با فساد و بی بندباری و بی قانونی هست. پیروز انتخابات آینده جریانی است که بیشترین اراده و مبارزه را با مظاهر فساد داشته باشد . البته بماند که تفنگ بدست های حامی ولنگاری در جامعه پشتشان به برخی گعده های امنیتی درون نظام گرم است و از سر سفره انقلاب همچنان ارتزاق میکنند.
📝 🔴 مَسکن‌های درحال ساخت 🔻« روزنامه کیهان» سفر رئیسی به استان مرکزی را با چندین عکس و تیتر «استقبال پرشور کارگران کارخانه احیا شده از رئیس جمهور» پوشش داده است. 🔹در تیتر یک هم به اظهارات وزیر مسکن مبنی بر اینکه «یک میلیون و ۳۵۰ هزار مسکن در حال ساخت است» استناد کرده و نوشته: « سه روز قبل یکی از رسانه‌های مکتوب در گزارشی تحت عنوان «سقوط تاریخی تولید مسکن» با استناد به آنچه آمار اختصاصی عنوان شده بود وضعیت ساخت‌وساز مسکن در شهر تهران را مورد بررسی قرار داده بود. 🔸 در بخشی از این گزارش ادعا شده بود: «تیراژ تولید مسکن در فصلی که گذشت، حتی نسبت به برش فصلی رکود تاریخی تولید مسکن در سال ۱۴۰۱ هم ۴۲ درصد افت کرده و پایتخت از کف تاریخی خانه‌‌‌سازی هم دوباره سقوط کرده است.» ... و 🔺وزیر راه و شهر‌سازی گفت: بیش از ۱۰ برابر سال‌های گذشته در شهر تهران پروانه ساختمانی صادر شده و در کل کشور هم یک میلیون و ۳۵۸ هزار واحد در حال ساخت است که در چند ماه آینده به دو میلیون واحد می‌رسد.»
🔴 راه اصلاح آینده بر مبنای اقتدار نظامی و منطقه‌ای ایران است نه با نفی آن ✍ علی علیزاده 👈 عکس پایین: آذر هزار و سیصد و بیست و سه. زمانی که به خاطر عجز و ناتوانی حکومت رضا پهلوی که حتی نتوانست بیست و چهار ساعت مقابل نیروی خارجی مقاومت کند، ایران رسما تحت «اشغال» درآمد و حکومت پسرش محمدرضا پهلوی در کنفرانس تهران نقش آبدارچی را داشت. 👈 عکس بالا: تیرماه هزار و چهارصد و یک. زمانی‌ که ایران با چهل سال ایستادگی قدرت اول نظامی منطقه شده، نه فقط خاک خودش را از دست نداده بلکه کمک کرده لبنان هم از اشغال آزاد شود و سوریه‌ای که همگان سقوطش را حتمی میدانستند از حلقوم غرب بیرون کشیده و با کمک مردم منطقه آمریکا را از منطقه عقب رانده و حالا امروز به روسیه پهپاد صادر میکند. 🔹 شکی نیست ایران هزار و چهارصد و یک مشکلات فراوانی دارد. از فسادها و نابرابری‌ها تا بیخردی‌ها و بسته بودن دایره کارگزاران. اما راه تاریخی درازی آمدیم تا در مقام یک ملت در جهان و منطقه قدرتمند و مقتدر شویم. راه اصلاح آینده بر مبنای اقتدار نظامی و منطقه‌ای ایران است نه با نفی آن. به عقب برنمیگردیم.
🔴 ⬅️چی بودیم، چی شدیم!؟ 🔺 شاهنشاها؛ نیستی ببینی اونهایی که بی اطلاع شما وارد میشدن و کنفرانس برگزار می‌کردن و شما با التماس برای یک عکس پشت در اتاق‌هایشان منتظر می‌نشستی امروز چگونه مقابل ایران زانوی ادب می‌زنن! 🔺 اعلیحضرتا؛ یادتان هست چگونه مقابل چرچیل احترام نظامی می‌گذاشتید؛ چگونه به شما امر و نهی می‌کردن و منافع ملت شما را از بریتانیا و واشنگتن ترسیم می‌کردن؟ امروز مجبور هستن مقابل ایرانِ ما زانوی ادب بزنن! 🔺 واقعا چه دوران خوشی داشتیم؛ روزی که با اردنگی پدر بزرگوارتان را بیرون کردند و به شما دستور جلوس بر تخت شاهی دادن؛ مگر این‌ها نشان از اقتدار شما نمیدهد؟! 👈یاد باد ایام فرخنده تحقیر مقتدرانه جاوید خاندان تحقیرآفرین پهلوی
🔴 ... ❇️ روزی رهبران قدرت های جهانی ( آمریکا ، انگلیس ، شوروی ) در ایران ما جمع می‌شدند و برای دنیا و کشور ما بدون نظر ما تصمیم می گرفتند امروز رهبران کشورها ( روسیه و ترکیه ) در ایران ما جمع می‌شوند تا با ما برای کشورهای دیگر ( سوریه ) تصمیم بگیریم! ❇️ روزی از دوطرف کشور ما را اشغال و به دونیمه برای خودشان سهم برداشتند ( شوروی و انگلیس ) امروز همه با هم ( آمریکا و ناتو و اسرائیل و کشورهای عربی ) جمع می‌شوند تا شاید زورشان بما برسد! ❇️ روزی برای وارد کردن سیم خاردار التماس میکردیم امروز برای پهپاد هایمان التماس می‌کنند( روسیه) ❇️ روزی بالاترین شأن ما مدال نوکری ما بود برای آمریکا امروز بزرگ ترین تهدید هستیم برای آمریکا!
🔴 اهمیت نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه چیست؟ 🔴 اتفاق مهمی که در دیدار پوتین و رهبرانقلاب رخ داد 👤 🔹 بار دیگر تهران میزبان نشست ۳جانبه ایران، روسیه و ترکیه شده است؛ پوتین و اردوغان به تهران سفر کرده اند. در مورد این سفر حرف های زیادی زده می شود. یکی آن را بزرگترین اتفاق قرن می داند و دیگری بی ارزش می خواند. متاسفانه مثل همیشه در مورد این سفر مهم دعواهای سیاسی و جناحی داخلی پررنگ بوده و کمتر به واقعیت ماجرا توجه می شود. 🔸 قدرت؛ تنها و تنها عاملی که باعث می شود یک کشور در عرصه بین الملل به منافع خود دست یابد. عوامل مختلف و زیادی در افزایش یا کاهش قدرت نقش ایفا می کنند. اما در اینجا مسئله ای که برای ما مهم است، ژئوپلتیک یا همان جغرافیای سیاسی می باشد. «دانیل یرگین» مدیر شورای روابط خارجی و انجمن انرژی آمریکا، مسئله انرژی را از مهم ترین مولفه های قدرت برای کشورها می داند. به ویژه آنکه نیاز تمام کشورها روزبه روز به انرژی بیشتر شده و از طرفی دیگر منابع انرژی روزبه روز کمتر می شود. ✅ یرگین در کتاب خود که از نظر وال استریت ژورنال برترین کتاب سال شده است، معتقد است که با وجود کشف منابع سرشار از نفت و گاز در ایالات متحده، بازهم آمریکا به منابع خاور میانه وابستگی شدید دارد و در دنیای امروز با توجه به گسترش روز افزون چین به عنوان بزرگ ترین مصرف کننده انرژی، کشورهایی که بتوانند فرمان انرژی جهان را در دست بگیرند، برنده هستند. 🔹 نیاز به گفتن ندارد که در میان تجارت های جهانی، بیشترین سطح مبادلات در حوزه مبادلات انرژی است. بازهم نیاز به گفتن نیست که ایران ما منبع سرشار نفت و گاز بوده و روسیه نیز در حوزه گاز طبیعی در رتبه نخست جهان قرار دارد و ترکیه نیز با توجه به موقعیتی که دارد، از مراکز مهم انتقال انرژی در جهان است. 🔸 سناتورهای آمریکایی در سال ۲۰۱۱ معتقد بودند که تحریم های اقتصادی ایران به ویژه تحریم های نفتی، زمانی خودبه خود دچار فروپاشی می شوند که ایران با توجه به منابع سرشار، به عنوان یکی از بازیگران اصلی انرژی جهانی نقش آفرینی کند. ✅ در این میان ایران در یک همکاری و همبستگی منطقه ای با کشورهای آسیایی علاوه بر اینکه می تواند از شر تحریم ها خلاص شود، می تواند تعیین کننده نرخ مبادلات تجاری انرژی باشد. به زبان ساده؛ ایران می توان بگوید مبادلات انرژی با ارزی غیر از دلار انجام شود. همه می دانند که تحریم ها تنها در صورتی اثرگذار است که دلار به عنوان ارز تجاری مورد استفاده قرار گیرد و زمانی که بتوان از انحصار این ارز آمریکایی خارج شد، دیگر تحریم ها معنایی ندارد. 💢 ایران همیشه به دنبال رهایی از تحریم بوده و بارها راه مذاکره امتحان شد و نتیجه نداد. بد نیست یک بارهم راه تغییرات اقتصادی بین المللی براساس منطقه گرایی را تجربه کنیم. مانند تجربه موفق اتحادیه اروپا.
🔴 این تصویر ، تصویر حقی است !! 🔹مصی علی نژاد و محمدرضا جلایی پور دولبه یک قیچی هستند که به بهانه گشت ارشاد وحجاب و ... هدفی فراتر یعنی را دنبال می کنند . 🔸یکی خارج از ایران ودرآغوش لابیهای صهیونیستی_آمریکایی ویکی از داخل ایران واز میانه حذب اتحاد ملت .
📝 🔴آزمایش گاز خردل روی سربازان هندی 🔻صدها سرباز هندی توسط دانشمندان انگلیسی به اتاق‌های گاز فرستاده می‌شدند تا گاز خردل را روی آنها آزمایش کنند. 🔹این سربازان پس از قرار گرفتن در معرض گاز خردل، که اکنون به عنوان عامل سرطان، آسیب زننده به DNA سلول‌های انسانی، تغییر شکل و نابینایی شناخته شده است، دیگر تحت درمان قرار نمی‌گرفتند. 🔸این آزمایش‌ها برای تعیین میزان گاز مورد نیاز برای ایجاد جراحت بر روی افراد، در میدان جنگ مورد استفاده قرار می‌گرفت. 🔹آزمایشاتی که در طول دهه ۱۹۳۰ تا ۱۹۴۰ در هند انجام شد و اولین بار توسط گاردین در سال ۲۰۰۷ گزارش گردید. 🔸در سال ۱۹۴۲، دانشمندان پورتون داون (پارک علمی نظامی بریتانیا) گزارش دادند که «تعداد زیادی» سوختگی ناشی از گاز در میان آزمایش‌کنندگان هندی و بریتانیایی وجود داشته است. 🔺دانشمندان اذعان می‌کردند: "بیماران دارای سوختگی شدید، اغلب بسیار درمانده، افسرده و در کمال ناراحتی هستند، که برای درک آن فقط باید آن را تجربه کرد.