eitaa logo
کانال تحلیلی حامیان ولایت
1.5هزار دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
9.8هزار ویدیو
130 فایل
کانال تحلیلی حامیان ولایت @gh63_soldier_velyatfagih.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴                📌ضرورت هوشیاری مقتدی صدر در تحولات داخلی عراق عراق روزهای سخت و دشواری را سپری می‌کند. ده ماه از انتخابات پارلمانی عراق می‌گذرد و دولت جدید نه‌تنها تشکیل نشده است، بلکه بر اثر کشمکش‌ها و منازعات داخلی که بر اثر رفتارها و اقدامات یک‌جانبه‌گرایانه مقتدی صدر به وجود آمده است، نمی‌توان چشم‌انداز مشخصی از آینده سیاسی و دولت بعدی عراق ترسیم کرد. ⭕️: واقعیات جاری در صحنه سیاسی و میدانی عراق نشان می‌دهد، تا این لحظه مقتدی صدر که جمعیت بزرگی را رهبری می‌کند و بازیگری منحصربه‌فرد در جامعه عراق است، از موانع اصلی تشکیل دولت در این کشور محسوب می‌شود. مقتدی صدر که 23 خرداد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد از سیاست خداحافظی کرده است، در هفته‌های اخیر با صدور چند بیانیه نوشته، مواردی را مطرح کرده است که در فضای سیاسی کنونی عراق نه‌تنها کارآمد نیستند بلکه بر عمق و دامنه مشکلات موجود افزوده‌اند. او در بیانیه‌ها و صحبت‌هایی که داشته بر روی نکات زیر تأکید کرده است: 1️⃣ خواهان تغییر نظام سیاسی و قانون اساسی عراق شده ولی نظام سیاسی مدنظر خویش را مطرح نکرده است؛ 2️⃣از حشدالشعبی و قبیله‌ها خواسته تا از اعتصاب هواداران در منطقه سبز، حمایت و در آن شرکت کنند. وی در یکی از آخرین توئیت‌های خود با بیان اینکه «این فرصتی بزرگ برای تغییر ریشه‌ای نظام سیاسی، قانون اساسی و انتخابات است»، خطاب به ملت عراق اظهار داشته: «ای ملت آزاده و علاقه‌مند به اصلاحات، دموکراسی، حق شهروندی، قانون، استقلال، حاکمیت، اقتدار کشور و انحصار سلاح به دست دولتی قوی، همه۸ شما مسئول هستید و در بوته آزمایش قرار دارید؛ یا عراقی سربلند میان کشورها یا عراقی سرسپرده که فاسدان و سرسپردگان و افراد دارای مطامع دنیایی بر آن حاکم‌اند و ایادی شرق و غرب هدایت آن را بر عهده دارند». 🔴: در اینکه مقتدی صدر متعلق به خاندانی اصیل، ریشه‌دار، مجاهد و ضداستکباری است و خود نیز در زمره یکی از شخصیت‌های مهم و بازیگران منحصربه‌فرد در تحولات داخلی عراق محسوب می‌شود که در مقاطع مختلف برای منافع ملی و مردمی عراق تلاش کرده است، شکی نیست. بااین‌وجود، مقتدی صدر در شرایط کنونی که عراق در یک وضعیت گذار قرار دارد، جریانی را رهبری می‌کند که نظارت کافی به آن نداشته و به‌رغم داشتن جمعیت هوادار قابل‌توجه، تحلیل واقع‌ بینانه‌ای از اوضاع داخلی عراق ندارد. این باعث شده که جریان صدر از انسجام و آموزش سیاسی لازم در مواجهه با پدیده‌های سیاسی و... برخوردار نباشد. برای همین است که همه تیپ آدم از عناصر بعثی گرفته تا چپ‌ها و ملی‌گرایان و تکفیری‌ها به‌آسانی می‌توانند در صفوف این جریان در کف خیابان رخنه کرده و به نام صدر، مطالبات خود را فریاد زده و بر تشنج اوضاع در عراق بیفزایند. مقتدی صدر باید دقت نظر کافی داشته باشد که مورد سوءاستفاده دشمنان داخلی و خارجی ملت عراق قرار نگیرد که بخواهند به نام او، عراق را در باتلاقی از بحران‌های پیچیده و درازمدت فرو ببرند. بن‌بست سیاسی در خصوص تشکیل دولت جدید، عراق را وارد مرحله خطرناکی کرده که فرصت هرگونه آزمون‌وخطا را از آن گرفته است؛ وضعیتی که برای بدخواهان عراق به‌ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی بازیگران مخرب منطقه‌ای، یک فرصت مغتنم محسوب شده و بیشترین بهره را برای آنان به دنبال دارد. امروز هیچ‌چیز به اندازه وحدت جریان‌های شیعی برای عراق حائز اهمیت راهبردی نیست. این وحدت حتی مهم‌تر از تشکیل دولت است؛ چراکه مهم‌ترین متغیر مؤثر و کلیدی در تشکیل دولت جدید به شمار می‌رود. ✍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ داریوش سجادی، تحلیلگر سیاسی ساکن آمریکا: 👈 مسیح علینژاد، یک بیمار است و باید درمان شود! ♦️ این زن شرافت ایرانی بودن خودش را به قیمت اخذ ملیت آمریکایی فروخته و سوگند خورده در راستای منافع آمریکا و ضد ایران فعالیت کند.
23.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 روایتی از حضور رهبر انقلاب در منزل سردار شهید همدانی
🔴 صرفا جهت تأمل... ‏🔻علی لاریجانی واسه خراب شدن پمپ آب خونه‌شون هم بیانیه میده و نامه به رهبری مینویسه، آذری‌جهرمی هم که کف توییر پلاسه همیشه و بازی میکنه؛ ولی از وقتی میرحسن موسوی اون مزخرفات رو گفته، از دیوار صدا دراومد که از اینا در نیومد.
🔴ضربه ای که شهید همدانی بر پیکر فتنه زد👆 ✍‏ :جریان پرنفاق ‎ ۸۸ هر جا می‌خواهد برای حصر نشین مغلوب آبرو کسب کند می‌گوید نخست وزیر امام! نکته آنجاست که ایشان و حامیانش فاصله عمیق معرفتی و راهبردی با امام دارند. امام می‌فرمودند: شهید به وجه الله نظر می کند ولی این یاغی و عمر سعد زمان علنا به ساحت مقدس شهیدان هتاکی و جسارت می‌کند. اگر بگوئیم نخست وزیر شیطان سزاوارتر است تا بگوئیم نخست وزیر امام! آیا همین یک نکته در روشن شدن نفاق این جریان کافی نیست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 برشی از شعرخوانی مرحوم هوشنگ ابتهاج در وصف امام حسین(ع) ▪️چه مبارک است این غم که تو در دلم نهادی ▪️به غمت که هرگز این غم ندهم به هیچ شادی ▪️ز تو دارم این غمِ خوش، به جهان از این چه خوشتر ▪️تو چه دادی ام که گویم که از آن به ام ندادی؟ ▪️چه خیال میتوان بست و کدام خواب نوشین ▪️به از این در تماشا که به روی من گشادی ▪️تویی آنکه خیزد از وی همه خرمی و سبزی ▪️نظر کدام سروی ؟ نفس کدام بادی؟
⭕️ ایران در این دور‌ از مذاکرات در تمام حوزه‌ها پیشرفت‌های زیادی به دست آورد 🔸مرندی، عضو تیم مذاکره‌کننده ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: 🔹متنی که الان در پایتخت‌هاست و مورد مطالعه قرار می‌گیرد تفاوت های بسیاری با گذشته دارد. در این دور ایران توانست امتیازات بسیاری را چه در مذاکرات وین در اواخر سال گذشته و چه در دوران پس از آن بگیرد. 🔹ایران در تمام حوزه ها توانست پیشرفت های بسزایی را به دست بیاورد که البته در زمان خود حتما اعلام خواهد شد. 👉 yjc.news/00YRiZ
📝 🔴 دلیل عقده‌گشایی علیه 🔻«روزنامه کیهان» تیتر یک امروز خود را به نقد بیانیه اخیر میرحسین موسوی اختصاص داده و با عنوان «مبارزه با داعش از تهران تا دمشق / دلیل عقده‌گشایی مزدوران آمریکا علیه شهید همدانی» نوشته: «کینه میرحسین موسوی و سایر مزدوران آمریکا از شهید همدانی عجیب نیست چراکه آن شهید عزیز سوابق مبارزاتی با رژیم طاغوت، حضور در جبهه‌های دفاع مقدس، مبارزه با منافقین و گروهک‌های ضدانقلاب و دفاع از حرم، مقابله با آشوبگران و اغتشاشگران در فتنه ۸۸ را در کارنامه خود داشت.» 🔸 «شهید حاج حسین همدانی که در فتنه ۷۸ جانشین نیروی مقاومت بسیج بود و از آبان ۸۸ فرماندهی سپاه محمد رسول‌الله تهران را برعهده داشت، در گلوگاه وقایع ۸۸ قرار گرفت و با کنترل اغتشاشات خیابانی و همچنین روشنگری‌ها درخصوص ابعاد و عوامل اغتشاش نقش تاثیرگذاری در خنثی‌‌سازی و مهار فتنه ۸۸ داشت. 🔺 حالا بعد از ۱۳ سال، یزیدیان زمان که سودای برانداختن ریشه اسلام و انقلاب را در سر می‌پروراند و نمی‌توانند ببینند که هر روز به افول و سقوط خود نزدیک می‌شوند، علیه مدافعان حرم و شهدای اسلام عقده‌گشایی می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 همدانی‌ها اهانت به شهید همدانی را محکوم کردند ✍ :درود بر شرافت، زمان شناسی و دشمن شناسی همدانی ها که هم فتنه گر محصور مغلوب را رو سیاه کردند و هم شهید پر افتخارشان را تجلیل نمودند. باشد که هیچ فتنه گر و فتنه زده ای از حد خود خارج نگردد.
🛑روزنامه رویش ملت: سرتیپ حسین همدانی در سوریه شد. ✍ :وقتی شهید همدانی بساط اراذل و اوباش رو جمع کرد، فتنه گران بالخصوص و اصلاحات بالاعم کینه حبیب حرم رو به دل گرفتند، به شکلی که حتی در روزنامه منسوبشان حاضر نشدند از کلمه برای این سردار سرافزاز استفاده کنند. امروز چنین قومی دوباره دست به قلم شده اند و با این شهید عظیم به مقابله برخواسته اند ولی باید این جمله حماسی س را به دهان و صورتشان بکوبیم و بگوئیم : 👈 «فَکِد کَیْدک وَاسْعَ سَعْیک و ناصِبْ جُهْدَک فوالله لا تمحُو ذکرنا و لا تُمیتُ وَحْیَنا؛ هر چه می‌توانی نقشه بکش و تلاش کن و بکوش، به خدا سوگند یاد ما محو شدنی نیست و وحیِ ما را هم نمی‌توانی از میان برداری»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 ⭕️ آیا ایران آمادگی دارد تا تضمین‌های لازم را به اروپا و آمریکا بدهد و دوباره وارد توافق هسته‌ای شود؟ 🔻جواب کارشناس ایرانی به مجری اسکای نیوز عربی: 🔹این آمریکا و اروپا هستند که باید به ایران تضمین بدهند نه ایران! 🔹می‌گويند نفت بفروشید اما تضمینی نمی‌دهیم که پول این معامله به دست شما برسد، مگر دیوانه شده‌ایم چنین پیشنهادی را قبول کنیم؟ 🔹اروپا اگر نیاز به نفت دارد تکلیف خود را با آمریکا روشن کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴صحبت‌های مهم ۴۰ سال قبل شهید دکتر عبدالحمید دیالمه درباره انحراف فکری میرحسین موسوی و زهرا رهنورد 🔸شهید دیالمه دو روز پس از این سخنرانی در هفتم تیر در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید! ✍: 👈شهید دیالمه: جُرم من آن است که حرف‌هایم را زودتر از زمان می‌زنم...
🔴🌹⁉️ چرا به آینده "خوش‌بین و امیدوار است" ؟؟؟ ✅ رهبر معظم انقلاب از زاویه دید خودشان چه می‌بینند که ما از زاویه دید خودمان نمی‌بینیم؟! ✦- ‌ما آقازاده‌های با «ژنتیک خوب» را می‌بینیم و او خمینی‌زاده‌های با «ایدئولوژی خوب» را ! ✧- ‌ما «بی‌خیالی» برخی مسئولین را می‌بینیم و او «بی‌خوابی» قاسم سلیمانی‌ها را ! ✦- ما«اختلاسِ مالیِ خاوری‌ها» را می‌بینیم و او «اهتمامِ کاریِ حججی‌ها» را ! ✧- ما«لاکچری بازی» آقازاده‌ها را می‌بینیم و او «جان‌بازی» آزاده‌ها را ! ✦- ما «سوء‌ مدیریت برخی‌ها» را می‌بینیم و او «حُسن مدیریت جهادی‌ها» را ! ✧- ما «طلب‌کاری برخی نسل اولی‌های» انقلاب را می‌بینیم و او «مطالبه‌گری نسل جدید» انقلاب را ! ✦- ما «احتکار بعضی اقتصادیون» را می‌بینیم و او «اجتهاد فاطمیون» را ! ✧- ما «کمیت دشمنان» را می‌بینیم و او «کیفیت یاران» را ! ✧- ما «های و هوی‌ها» را می‌بینم و او «سر به تو ها» را ! ✦- ما هنوز «زمان پهلوی» را می‌بینیم و او «جامعه مهدوی» را ! ✅ بیایید زاویه‌ی دیدمان را عوض کنیم
🚨فراخوان نماینده جریان صدر برای تحصن و انحلال پارلمان عراق 🔹«صالح محمد العراقی» چهره نزدیک به «سید مقتدی الصدر» از حامیان جریان صدر خواست از فردا (جمعه) مجدداً دست به تجمع و تحصن بزنند تا بتوانند پارلمان عراق را منحل کنند./صابرین نیوز ✍: بدون زمان‌شناسی اگر همۀ معارف دینی را هم داشته باشی، به احتمال ۹۹% باز هم اشتباه خواهی کرد. به یقین تمام مقتدی صدر امروز در چنین وضعیت خطرناکی به سر می برد که بایستی بیدار گردد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ادعاهای فاطمه شجاعی تائید شد ⭕️ ملاوردی و دولت روحانی به دنبال رسمی کردن تن فروشی و روسپی‌گری بودند! 🔸 فاطمه شجاعی، کارشناس ارشد مطالعات زنان در تاریخ ۳ بهمن ۱۴۰۰ صحبت هایی از اقدامات دولت اصلاحات و دولت روحانی برای رسمی کردن تن فروشی و روسپی‌گری ارئه داد که پس از آن با واکنش شدید خانوم ملاوردی و شکایت وی از فاطمه شجاعی همراه شد. 🔸روز گذشته پس از ارائه اسناد و مدارک به دادگاه مربوطه، ادعاهای فاطمه شجاعی منطبق با واقعیت شناخته شد
🛑پاسخ رهبر انقلاب به نامه دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین 🔹نامه‌ متین و مژده‌بخش جنابعالی را دریافت کردم. خداوند به شما پاداش نیک دهد و پیروزی نهائی ملت سربلند و مظلوم فلسطین را نزدیک فرماید. 🔹حادثه‌ اخیر، افتخارات جنبش جهاد اسلامی فلسطین را مضاعف ساخت و جایگاه جهاد اسلامی را در حرکت مقاومت شکوهمند ملت فلسطین ارتقاء بخشید. شما با مقاومت شجاعانه‌ خود، سیاست خدعه‌آمیز رژیم غاصب را خنثی کردید. شما ثابت کردید که هر بخش از مجموعه‌ مقاومت، به‌تنهائی هم می‌تواند بینی دشمن را به خاک بساید. 🔹شما با پیوند زدن مجاهدت در غزه با کرانه، و دیگر نیروهای مقاومت با حمایتشان از حرکت جهاد، توانستید یکپارچگی جهاد ملت فلسطین را به رُخ دشمن خبیث و خدعه‌گر بکشید. 🔹همه‌ سعی گروه‌های فلسطینی در همه‌ سرزمین فلسطین باید برای حفظ این یکپارچگی باشد. دشمن غاصب رو به ضعف است و مقاومت فلسطین رو به قوت است، و لا حول و لا قوة الا بالله. ما همچنان در کنار شمائیم. سلام علیکم و العهود بحالها
🔳 اهداف سیاسی حماسه عاشورا 2: ▪️معاویه وپسرش یزید عملا تفکر را رواج می دادند ، به عنوان نمونه وقتی که معاویه بر تختِ خلافت نشست ، بلافاصله به عراق آمد ودرسخنرانی خود به مردم اخطار نمود که من با شما سرِ نماز وروزه نمی جنگیدم ، بلکه می خواستم بر شما حکومت کنم وبه مقصود خودم رسیدم مرحوم علامه طباطبایی (ره) در مورد این سخن معاویه می گوید : " معاویه با این سخن اشاره می کرد که سیاست را از دیانت جدا خواهد کردونسبت به مقررات دینی ضمانتی نخواهد داشت وهمه نیروی خودرا در زنده نگه داشتن حکومت خود بکار خواهد بست والبته روشن است که چنین حکومتی سلطنت وپادشاهی است نه خلافت وجانشینی پیامبر خدا امام حسین علیه السلام با قیامِ خود نشان داد که مرز سیاست از دیانت جدا نیست ودر اسلام بین این دو هم گرایی وهماهنگی وجوددارد وهر وقت درراس حکومت، زمامداران وحاکمان فاسدی قرار گیرند که لیاقت منصب حکومت وکشور داری را ندارند باید بر علیه آن ها شورید واز منصب حکومت عزل کرد . @Gh63_soldier_VelyarFagih
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ◾️أَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِیکَ لَهُ‌ أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ وَ أَنَّهُ سَیِّدُ الْأَوَّلِینَ وَ الْآخِرِینَ وَ أَنَّهُ سَیِّدُ الْأَنْبِیَاءِ وَ الْمُرْسَلِینَ‌... اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَیْهِ وَ عَلَى أَهْلِ بَیْتِهِ الْأَئِمَّةِ الطَّیِّبِینَ‌ 🖤🖤🖤 ◾️ اَلسَّلامُ عَلَيک وَ عَلَى الْأَرْواحِ الَّتى‏ حَلَّتْ بِفِنآئِک، عَلَيکمْ مِنّى‏ جَميعاً سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقيتُ وَبَقِىَ اللَّيلُ وَالنَّهارُ... اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ 🖤🖤🖤 ◾️السلام علیک یا بقیه الله یا اباصالح المهدی یاخلیفه الرحمن ویا شریک القرآن.. ◾️الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایته علی ابن ابی طالب و اولاده المعصومین صلواه الله علیهم اجمعین... 🖤🖤🖤 : اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ كُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ ﴿255﴾ لاَ إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ ﴿256﴾ اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ كَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِكَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ 🖤🖤🖤 : پیامبر اسلام (ص) فرمودند: در آیت الکرسی، پنجاه کلمه است و در هر کلمه پنجاه برکت و خیر وجود دارد. 🖤🖤🖤 ◾️صَلَواتُ اللهِ وَ صَلَواتُ مَلائِکَتِهِ وَ أنْبِیائِهِ وَ رُسُلِهِ وَ جَمیعِ خَلْقِهِ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ السَّلامِ عَلَیْهِ وَ رَحَمهُ اللهِ وَ بَرَکاتُهُ... سلام خدمت دوستان گرامی صبحتان مهدوی روز خوبی توأم با سلامتی و موفقیت و آرامش و سربلندی در پیش داشته باشیم اللهم عجل لولیک الفرج اللهم اشف کل مریض اللهم ادخل علی اهل القبور السرور اللهم اصلح کل فاسد من امورالمسلمین اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم ارادتمندتان : قریش حسین پور
33.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴میرحسین موسوی در نوشته اخیرش از روز ۲۵ بهمن ۸۹ به عنوان یک روز پرافتخار یاد کرد. در این روز چه اتفاقی افتاد و چه شعارهایی در خیابان داده شد؟ موضع روحانی و هاشمی نسبت به آن اتفاقات چه بود؟ چرا میرحسین موسوی که قبل از انقلاب یک چک هم از ساواک نخورده بود، از مدافعان حرم و شهید همدانی کینه دارد؟ پاسخ به این سوالات در قسمت ۳۲ برنامه حافظه تاریخی ایرانی + معرفی سه کتاب خواندنی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا