eitaa logo
کانال تحلیلی حامیان ولایت
1.5هزار دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
9.8هزار ویدیو
130 فایل
کانال تحلیلی حامیان ولایت @gh63_soldier_velyatfagih.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ 🌹فَسُبْحَانَ الَّذِي بِيَدِهِ مَلَكُوتُ كُلِّ شَيْءٍ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ 🌹هر صبح سه مرتبه : اَلْحَمْدُلِلَّهِ رَبِّ الْعالَمينَ اَلْحَمْدُ لِلّهِ حَمْداً كَثيراً طَيِّباً مُباركاً فيهِ : سوره مبارکه نساء آیه 59 يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ أَطِيعُواْ اللّهَ وَأَطِيعُواْ الرَّسُولَ وَأُوْلِي الأَمْرِ مِنكُمْ فَإِن تَنَازَعْتُمْ فِي شَيْءٍ فَرُدُّوهُ إِلَى اللّهِ وَالرَّسُولِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ ذَلِكَ خَيْرٌ وَأَحْسَنُ تَأْوِيلًا اى كسانى كه ايمان آورده ايد! خدا را اطاعت كنيد و از رسول و اولى الامر خود (جانشينان پيامبر) اطاعت كنيد. پس اگر درباره چيزى نزاع كرديد آن را به حكم خدا و پيامبر ارجاع دهيد، اگر به خدا و قيامت ايمان داريد. اين (رجوع به قرآن و سنّت براى حلّ اختلاف) بهتر و پايانش نيكوتراست. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 : امام على عليه السلام : هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى گردد تصنیف غررالحکم و درر الکلم ص167 ، ح3294 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 : ( ) امام خامنه ای مدظله العالی: هفته ی وحدت را یک هفته ی پر محتوا قرار دهید این قضیه ی اتحاد مسلمین را همه ی فِرَق اسلامی چه شیعه و چه سنی، چه مذاهب مختلف اهل سنّت، چه مذاهب شیعه، باید جدی بگیرند دشمن مایل است بین فرقه های اسلامی اختلاف بیندازد و بین اقوام و قشرها و گروه های ملت، جدایی ایجاد کند امروز، استعمار با توجه به وجود عامل وحدت، سعی می کند شکافها و اختلاف ها را از طریق مختلف قومی و مذهبی، میان شیعه و سنّی به وجود آورد حرف ما در هفته وحدت و به عنوان پیام وحدت، این است که مسلمانان بیایند با هم متّحد بشوند و با یکدیگر دشمنی نکنند شیعه و سنّی نباید بگذارند دشمن از اختلافاتشان سوء استفاده کند.... 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 اللهم اشف کل مریض اللهم ادخل علی اهل القبور السرور اللهم اصلح کل فاسد من امورالمسلمین اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 سلام خدمت هموطنان گرامی صبحتان بخیر و نیکی روز دوشنبه خوبی توأم با سلامتی و موفقیت و آرامش و انرژی مثبت در پیش داشته باشید ارادتمندتان:
📢 همه میدونیم کاربرد سلاح ضد هوایی برای چیه... 🖊 یه تجربه بد در قضیه سرنگونی هواپیمای مسافربری اوکراینی داریم و آن اینست که هر سقوطی رو میشه راحت به این ربط داد و روش فضا سازی کرد...😱 🖊 اگر اشتباه نکنیم فروردین ماه بود که پلیس کرمان از کشف چندین از اشرار خبر داده بود..😱 🔍 باخودم فکر میکردم این سلاح ها که کاربردش مشخص است، برای چه چیزی وارد شده اند🤔💥🤦 به نتیجه ای نرسیدم... حتی در خیال هم فکر نمیکردم با چنین دشمن حرام زاده ای سروکار داشته باشیم، آن زمان نمیدانستم اما الان به شما میگویم کرمان مقصد این سلاح نبوده وقطعا اینها قراربوده به فرستاده شوند اگر توانسنند تا کرمان ببرند قطعا بازهم توانستند وارد کشور کنند.💥💥 🖊هموطنان گرامی در روز های قبل از در دو با هدف سقوط آن‌ها با عنایات الهی خبر داد...😱😱😱 🖊 پس دشمن به دنبال ایجاد یک است تا دوباره مردم را کف خیابان بیاورد..!!! و چه چیزی بهتر از با ، و گرفتن فیلمش و انتشار و مقصر کردن نظام😱😱😱 براستی اگه این اتفاق بیفتد، چه کسی باور میکند که این سلاح های ضد هوایی متعلق به نیروهای مسلح نبوده است‌... ؟! 🇮🇷هوشیار باشید... 🇮🇷شفاف سازی کنید... اطلاعات خود را بالاببرید و با مردم، خانواده، همکاران، رفقا و... صحبت کنید... در این عرصه خیلی وقت است که صادر شده.. 🇮🇷التماس بصیرت و هوشیاری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مسئول دینداری مردم، روحانیت است. روحانیت هم مولود و ساخته‌ی دست حوزه‌ی علمیه است. با این نگاه مسئولیت را بسنجید. ۸۶/۹/۸ 🔆قال علی (ع): مَنْ نَامَ عَنْ نُصْرَةِ وَلِيِّهِ انْتَبَهَ بِوَطْأَةِ «عَدُوِّهِ». «کسی که به هنگام یاری ولیّ (رهبر) خود، بخوابد با لگد دشمن از خواب بیدار خواهد شد!» 🔹هرچند گفتن این حرف ها برای دردآور است اما حقیقتی است که باید به آن توجه داشت... 🔹اگر زمانی که رهبر انقلاب این تنبه و تذکر را به حوزه می داد، مسئولین حوزه متوجه و متنبه شده بودند و برنامه ریزی مناسب برای انتقال معارف به نسل های جوان تر داشتند، چه بسا امروز شاهد تلخ کامی ها و شعارهای رادیکال و برهم خوردن امنیت و آرامش کشور نبودیم! ⚠️ عَلی أیّ حال بقول معروف جلوی ضرر از هرکجا گرفته شود منفعت است، لذا ای کاش مسئولین حوزه علمیه برای اندیشه سازی و انتقال معارف به نسل های جوان تر که روح و روانی تشنه و جویای حقیقت دارند فکری اساسی و بنیادی بیاندیشند تا این نیاز حقیقی آنها با اندیشه های نادرست و مغرضانه پاسخ داده نشوند.
🔴پلاکارد یک لبنانی در همبستگی با انقلاب ملی ایران 🔹متن نوشته‌شده معنادار روی پلاکارد یک لبنانی در همبستگی با اغتشاشات ایران که خبر از نقشه گسترده دشمن علیه منطقه غرب آسیا میدهد: 🔹 شکفتن بهار در تهران، خبر از شکفتن گلهای سرخ در بغداد و بیروت و دمشق می دهد! ✍اگر بهار را در و گل های سرخ را در میجویند. پاییز و خزان را هم باید ببینند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨🎥 پادگان کودک‌سربازی بی‌بی‌سی! 🔹«کودکان را وارد سیاست نکنید» این یکی از شعارهای بی‌بی‌سی و شبکه‌های خبری خارجی هست، این ادعا در حالی مطرح می‌شه که بارها این شبکه به تحریک دانش‌آموزان ایرانی پرداخته و از اون‌ها خواسته که به موج آشوب‌ها بپیوندن. ✍دشمنان از ایدئولوژی توحیدی اسلام چه میفهمند که میخواهند خردسالان نظام انقلابی سیاسی غلبه کننده بر استکبار نباشند. باید بدانند که بزرگ پیامبر خدا حضرت مسیح علیه السلام که اروپای آخرالزمان را به سربازی امام عصر عج در خواهند آورد کودکی درگهواره بود که بر دهن طاغوت زمانه اش زد. فرق میکند نظامی که کودکانش سلاح به روی هم میکشند با نظامی که با اقدام تبیینی چون سلام فرمانده به روی استکبار تیغ میکشد.
محروم شدن از مدال به علت مسابقه ندادن با فرستاده رژیم غاصب در واقع پیروزی است 🔹امام خامنه‌ای: اینکه ورزشکار ما به علت مسابقه ندادن با فرستادگان رژیم صهیونیستی از مدال محروم می‌شود، در واقع یک پیروزی است چرا که مسابقه دادن به معنی به رسمیت شناختن رژیمی غاصب، جلاد و کودک‌کش و پامال کردن پیروزی اخلاقی به بهای پیروزی فنّی و ظاهری است که به هیچ‌وجه ارزش ندارد. 🔹تحریم‌های ورزشی بعد از جنگ اوکراین موجب رنگ باختن ادعاهای مستکبران و دنباله‌روهای آنها درباره دخالت ندادن سیاست در ورزش است، این قضیه نشان داد هر جا منافع غربی‌ها اقتضاء کند به‌راحتی از خطوط قرمز خود عبور می‌کنند. 🔹در گذشته محیط ورزشی ما همیشه به نام خدا و ائمه معصومین و جنبه‌های دینی و اخلاقی آراسته بود اما غربی‌ها سعی کردند همراه با ورزشهای جدید، فرهنگ خود را نیز وارد کنند که باید ضمن فراگیری و پیشرفت در ورزشهای جدید، فرهنگ خود را غالب کنیم و نگذاریم ورزش به پلی برای ورود فرهنگ غربی تبدیل شود. ✍چرا سخنان رهبری که یک ماه پیش ایراد شده و می‌توانسته سیلی از ورزشکاران را بیش از پیش با انقلاب همراه کند تا موضع گیری های غلطی را از سوی برخی ورزشکاران شاهد نباشیم به کندی بازتاب داده شده است؟ کار رسانه ای، سرعت در عمل و شناخت زمان و دقت در پخش را میطلبد.
🔴انگلیس رئیس پلیس امنیت اخلاقی ایران را تحریم کرد 🔹در ادامه سریال تحریم‌های غرب علیه ایران به بهانه‌های گوناگون، وزارت امور خارجه انگلیس با صدور بیانیه‌ای به بهانه حوادث اخیر، پلیس امنیت اخلاقی ایران را تحریم و برای او ممنوعیت‌های مسافرتی و مصادره دارایی در نظر گرفت. ✍تحریم های غرب علیه ایران در حکم خودکشی برای نظام سلطه است.
🔴یکی بزنید، ده تا می‌خورید.....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در کنگره شهدای ورزشکار: 🔹دشمنان ما نمی‌توانند این همه درخشش را ببینند، نمی‌توانند ایران بزرگ، ایران فاتح، ایران عبور کننده از فراز تحریم‌ها را ببینند 🔹‌دشمنان می‌خواهند نبرد را به درون ذهن و قلب جوانان ما بکشند. 🔹‌به جوانان می‌گوییم دشمن را بشناسید، مهره شطرنج دشمن نباشد. ‌شما نباید پیاده نظام ژنرال‌های سیاسی شوید. اینان شیطانند. ✍ابلیس و شیاطین همیشه با استدلال و منطق توانسته پیاده نظام خود را مغلوب و به صف کند. در چنین شرایط ملتهب جنگ شناختی همه جانبه با تبیین و استدلال فضای غبار آلود فتنه را باید روشن کرد و جوانان فریب خورده را صف مجازی و حقیقی استکبار خارج کرد. البته از چنین ابتکار عملی برخوردار است که بتواند با همین جوانان فریب خورده علیه استکبار اقدام کند آنچنان که عزیز در فتنه ۸۸ چنین کرد و از دل عوامل اغتشاشگر مدافعان حرم ساخت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عناصر اصلی اغتشاشات در اسرع وقت محاکمه شوند 🔹رئیس قوه‌قضاییه: پرونده عناصر اصلی ناامنی که وابسته به خارج از کشور و ضد انقلاب هستند هر چه سریعتر تکمیل و به دادگاه ارسال شود. 🔹دادگاه‌ها رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشات اخیر را خارج از نوبت انجام دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لجن‌پراکنی شبکه سعودی العربیه برای اختلاف‌ افکنی بین قومیت‌ها و تحریک عرب‌ها در ایران! در ایران از کودکی به بچه‌ها دشمنی با عرب‌ها را آموزش می‌دهند! 🔹 دروغ‌های شاخ‌دار دکتر «نبیل العتوم» از عناصر تجزیه‌طلب مقیم ریاض در برنامه زنده شبکه سعودی العربیه: "از نظر سیستم آموزش و پرورش ایران، دشمن اساسی برای ایرانی‌ها، عرب‌ها هستند، در نتیجه هیچ متنی در کتب درسی ایران مبنی بر دشمن بودن آمریکا، اسرائیل و غرب وجود ندارد." ✍اختلاف قومیت ها چون اختلاف السنه از آیات الهی و از عوامل شناخت قومیت هاست که خبر از غنای فرهنگی و تمدنی نظام اسلامی میدهد. دشمن از چنین شیطنتی نیز دستاوردی نخواهد داشت آنچنان که از دل اختلاف افکنی میان شیعه و سنی بهره ای نبرد و محصول دشمن شکنی چون وحدت اسلامی و هفته وحدت را به بار آورد.
02 sedaye enghelab nika shakarami.mp3
15.63M
🍐 📢 شماره ۴۴۸ 💠تحفه‌نه‌طنز 💠وقتی اون‌وریا، سوژه کم میارن...🙄🙄🙄🙄🙄 🎙کارشناس برنامه: علی زکریایی🥳🥳🥳 داستان کشته سازی...
⭕️ چگونه مارپیچ سکوت را بشکنیم؟ 🔻چند شب قبل در منزل داشتم شام می‌خوردم، یکباره صدای مبهم ولی ممتدی را شنیدم. دو سه دقیقه‌ای گذشت ولی صدا ادامه دار بود. رفتم  پنجره را باز کردم. صدا واضح تر شد. یک نفر از وسط کوچه فریاد می‌زد: «مرگ بر دیکتاتور» کم کم یکی دو نفر دیگر هم با او همراهی کردند و شعار دادند: «زن، زندگی، آزادی» و «مرگ بر دیکتاتور» با صدای بلند فریاد زدم: «مرگ بر منافق!» چند ثانیه همه شان سکوت کردند طبیعتا انتظار شنیدن این شعار را نداشتند و تصور می‌کردند هرچقدر شعار خودشان را تکرار کنند، افراد بیشتری با آنها همراهی خواهند کرد. لذا به محض اینکه دوباره شعارشان را تکرار کردند با صدای رسا تر فریاد زدم: «مرگ بر منافق» چند ثانیه بعد این بار صداهای دیگری به گوش رسید: «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر منافق» و... 🔸چه اتفاقی افتاده بود؟ خیلی از ساکنین همان کوچه که مخالف شعارهای آنها بودند، احتمالا تا قبل از اینکه شعار «مرگ بر منافق» را بشنوند انگیزه ای برای شعار دادن در برابر آنها نداشتند. چرا؟ چون به اشتباه فکر می‌کردند اگر حرف خودشان را بزنند کسی همراهی نمی‌کند و در انزوا هستند. اما وقتی می‌بینند افراد دیگری هم هستند که با آنها همراهی کنند، ترس از انزوا از بین می‌رود و با خیال راحت حرف شان را می‌زنند. 🔹لذا آن کسی که اولین بار شروع کرد «مرگ بر دیکتاتور» گفتن، احتمالا فهمید در کوچه خودش هم در اکثریت نیست، چه برسد به اینکه بخواهد نظام را عوض کند! و جالب اینکه از فردایش دیگر هیچ شعاری ندادند. 🔸نظریه «مارپیچ سکوت» همین است، یعنی در برابر «جو به ظاهر غالب» تسلیم نشوید و حرف خود را بزنید. اتفاقا در این ایام این کار ضرورت بیشتری دارد، چون جماعت برانداز که سواد و منطق درست و حسابی ندارد، فقط تَوَهُم‌اش زیاد است و اتفاقا باید همین تَوَهُم را شکست. شعار در برابر شعار، تجمع در برابر تجمع. 🔹این جماعت نه تشکیلاتی تر از منافقین و حزب توده هستند و نه بدنه اجتماعی بیشتری از سال 88 دارند، چندی بعد نیز افسرده تر و منزوی تر خواهند شد. فقط چند روزی عِرض خود می‌برند و زحمت ما می‌دارند... ✍️امیرحسین ثابتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ فلسفه حجاب اجباری 🔹لا اكراه فی الدین یعنی چه خیلی عالی بیان می کند حتما ببینیدو در صورت نياز استدلال كنيد ◀️ دکتر غلامی
24.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ مناظره حجت‌الاسلام کهرمی و حسن آقامیری درباره گشت‌ارشاد و مهسا امینی 🔻به نظرتون کسی که حرف حسابی و منطقی بزنه ، لازمه اینقدر فحش بده؟ ✍ بنویس اسلام رحمانی بخوان فحاشی و کج فهمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 چه گندی زده سعودی اینترنشنال / رسماً دارد می کند... هشتگ را با رسانده‌اند به ۳۰۰ بعد برگشته روی ۲۵۰ میلیون 😂😁 همه‌‌ش فیک است. همین حالا برخی اکانت ها ۴ هزار محتوا روی هشتگ فرستاده‌اند. حالا که موج شکست خورده توئیتر بیدار شده و دارد فیک‌ها را حذف می‌کند. 🔸 سوال؟ روزهای اول چرا توئیتر کاری نکرد؟ توئیتر که به فیک بازی خیلی حساس است؟ چون آن روزها بنا بر این بود ایرانیان تصور کنند هشتگ به ۱۰۰ میلیون رسیده و دنیا دارد برایشان سوت می‌زند تا کار خودشان را تمام کنند... بازی خیلی کثیف‌تر از سطح تصور است لالاجان...
اوکراین صادرات برق به اروپا را معلق کرد 🔹رویترز: وزارت انرژی اوکراین اعلام کرد به‌دلیل حملات موشکی روسیه فعلا صادرات برق به اتحادیه اروپا را متوقف می‌کند. 🔸بلومبرگ هم نوشته: اروپایی‌ها به‌دلیل کمک به اوکراین با کمبود سلاح مواجه شده‌اند و اگر جنگ طولانی شود ممکن است متحدان اوکراین حمایت‌های تسلیحاتی را کاهش دهند. ✍ چیزی نمانده تا کفگیر به ته دیگ بخوره!
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ 🌹فَسُبْحَانَ الَّذِي بِيَدِهِ مَلَكُوتُ كُلِّ شَيْءٍ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ 🌹هر صبح سه مرتبه : اَلْحَمْدُلِلَّهِ رَبِّ الْعالَمينَ اَلْحَمْدُ لِلّهِ حَمْداً كَثيراً طَيِّباً مُباركاً فيهِ : سوره مبارکه نساء آیه 139 الَّذِينَ يَتَّخِذُونَ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاء مِن دُونِ الْمُؤْمِنِينَ أَيَبْتَغُونَ عِندَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ العِزَّةَ لِلّهِ جَمِيعًا آنان كه كافران را بجاى مؤمنان، سرپرست و دوست خود مى گيرند آيا عزّت را نزد آنان مى جويند؟ همانا عزتّ به تمامى از آن خداست 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 : امام حسن عسكرى عليه السلام : در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و چه مخالف، به زبان خوش سخن بگوييد. مؤمن، به هم مذهبان، روى خوش نشان مى دهد و با مخالفان، با مدارا سخن مى گويد تا به ايمان، جذب شوند و حتّى اگر نشدند، با اين رفتار، از بدى هاى آنان در حقّ خود و برادران مؤمنش، پيشگيرى كرده است مستدرك الوسائل، ج 12، ص 261 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 :( هفته وحدت) امام خامنه ای: امروز در دنیای اسلام یکی از دردهای بزرگ، درد تفرقه و جدایی است.. این ندای وحدت در دنیا،گران جا افتاده است این را آسان نشکنید،هر که بشکند،خیانت کرده است.. اگر ما متحد و برادر باشیم و بر اختلافات خویش فائق بیاییم، حربه ی دشمن کُند و از ضربه پذیری دنیای اسلام کاسته خواهد شد.. وحدت را مهم بشمارید و هفته ی وحدت را یک هفته ی حقیقتاً پُر محتوا و پُر مغز قرار بدهید. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 اللهم اشف کل مریض اللهم ادخل علی اهل القبور السرور اللهم اصلح کل فاسد من امورالمسلمین اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 سلام خدمت هموطنان گرامی صبحتان بخیر و نیکی روز سه شنبه خوبی توأم با سلامتی و موفقیت و آرامش و انرژی مثبت در پیش داشته باشید ارادتمندتان: قریش حسین پور
پایان مدارا و فوریّت مجازات متهمان اصلی جنایت سازمان یافته 🔹با شکست فتنه پیچیده اخیر، همه آن چیزی که در چند خیابان باقی ماند، شرارت و جنایت محض و ایجاد ارعاب و ناامنی بود. عدم همراهی مطلق مردم، موجب وحشی تر شدن اوباش و اشرار شد. ♦️اما درست در همین شرایط، برخی مدعیان اصلاح طلبی، ضمن تحریفگری، نام اعتراض و اعتراضات را بر تحرکات کوری می گذارند که مورد نفرت و انزجار مردم است. علت این رفتار خباثت آلود چیست؟ 🔹افراطیون مدعی اصلاحات، با رسانه ها و بیانیه ها و مواضع خود، شریک جرم رسانه های مزدور بیگانه در تدارک آشوب بودند و حالا که در حال نابودی است، در آتش آن می دمند؛ چرا که مرگ فتنه را (با همه سرمایه گذاری های انجام شده برای آن) میخی بر تابوت خویش می دانند. ♦️هر آنچه از صبر و خویشتنداری برای روشن شدن واقعیت ها، رو شدن دست اشرار و جدا شدن صف مردم از ویرانی طلبان لازم بود، ظرف چند هفته گذشته در پیش گرفته شد و متاسفانه هزینه گزاف آن را مردم و نظام، با تقدیم جان های گرامی و خسارت های هنگفت پرداختند. 🔹تروریست های سازمان یافته با وجود درماندگی و ناکامی، ماموریتی جز تخریب اموال عمومی و آتش زدن سطل های آشغال، ایجاد راهبندان و مزاحمت برای رفت و آمد مردم در معابر پر ترافیک، حمله به بازار و مغازه ها، ارعاب برای تعطیلی مراکز علمی و تحصیلی، و ارتکاب قساوت آمیز انواع جنایت ها ندارند. ♦️بنابراین پس از این، هیچ اغماضی در مقابل این شرارت سازمان یافته مجاز نیست. باید معرکه گیری و شرارت را به همان تنها زبانی که اشرار جنایتکار می فهمند، برای شان پر هزینه کرد. هیچ دلیلی ندارد که مردم و نظام خسارت ببینند، اما مجرمان جنایتکار تصور کنند ارتکاب شرارت، همچنان برای آنها بی هزینه خواهد بود. 🔹مراجع امنیتی و قضایی در کنار برخورد کاملا قاطع و کوبنده با "مباشران جنایت" (اشرار کف خیابان)، باید سراغ رسانه ها و سیاست بازانی بروند که با تحریف و تهییج و تحریک، "مسبّبان"جنایت و شرارت اخیر بودند؛ و مجازات های عبرت آموز علیه آنها اعمال کنند. تا اینجای کار هم، تاخیر و کوتاهی زیادی صورت گرفته است. ♦️مسئولیت همه جراحات و خسارت هایی که به مردم، کسب و کار ها، و کادر انتظامی و امنیتی و بسیج وارد شده، بر عهده سیاسیون و نشریات و کانال های مذکور است. 🔹این حلقه، مجرمان سابقه دار محسوب می شوند و دیگر نباید برای چندمین بار مورد اغماض و غفلت قرار بگیرند. تعقیب و مجازات این عناصر مجرم، برای صیانت از جان و مال و ناموس مردم، و اقتدار و امنیت کشور، فوریّت دارد. ✍ محمد ایمانی
مهم‼️ اینجا است / به خوش آمدید... . ♦️ چرا در اردوگاه مافیا، ولوله به پا شده؟ [قرار بود بعد از ناآرامی‌های ، آمریکا و اسرائیل برخی مراکز حساس در را مورد هدف قرار دهند ] . 🔺 ایران در هفته‌های گذشته شاهد ناآرامی‌هایی بود! مدلی عجیب، قابل تأمل و غیر قابل تحلیل؛ که ساعت‌ها باید پیرامونش صحبت کرد. آنچه دیدیم بخشی از یک بزرگ بود که ماه‌ها برایش زحمت کشیدند و تصور نمی‌کردند به این نقطه برسد. 🔺 یک بار به روند چیزی که در منطقه رخ داد دقت کنید: 🔸 تنش بین و لبنان بر سر یک میدان نفتی بالا می‌گیرد 🔸 و همزمان افکار عمومی در لبنان به شدت بر علیه تحریک می‌شود. 🔸 کمی بعد مقاومتِ عراق با حضور میدانیِ هواداران درگیر خود میشود. در تمام این مراحل و مراحل قبلتر مدام یک در حال مطرح شدن است: 🔸 اسرائیل قصد دارد با کمک آمریکا برخی مراکز حساس در ایران را مورد هدف هوایی قرار دهد. بحث بالا میگیرد و برخی مقامات از جمله فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی نیز به جمع اظهارنظر کننده‌ها و هشدار دهندگان به می پیوندند (در صورتی که در موارد قبل هشدارها در سطح پیامی از سوی سخنگوی نیروهای مسلح یا یک مقام از سوی محدود می ماند.) ♦️ آیا شرایط برای حمله به تأسیسات حساس در ایران فراهم است؟ اگرچه فضای عراق و لبنان ملتهب و نیروهای مقاومت در آن کشور درگیر خودشان هستند، اما فضا در ایران فراهم نیست. بلکه باید فراهم بشود!! 🔺 از ماه ها قبل چند و جاسوس‌هایی از دیگر کشورها در ایران (برای شهریور تا آبان) در حرکت بوده‌اند. همزمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدام از احتمال حمله به مراکز حساس ایران می‌گفتند. . حالا این روند را در نظر داشته باشید: 🔸 افکار عمومی درگیر می‌شود. 🔸 خیابان‌های ایران دچار می‌شود. 🔸 دقیقا از همان مرکزِ نظامیِ (که چند ماه قبل عده‌ای از سوی برای خرابکاری در مرکزی حساس در اصفهان راهی ایران شده بودند)، یک تیم به و یک تیم راهی کردستان می‌شود. 🔺 تمام مهره‌های خود را میسوزاند؛ تا با حداکثر توان، حتی انقلابی‌ها و حامیان ایران را با فریبِ رسانه ایِ "پروژه های اخلالگر" دچار خطای محساباتی کرده و در صورت توان، به میدان بیاورد. همزمان تلاش می‌شود تا آشوب‌ها در اوج خشونت باشد. روی خرابکاری برای انهدام (حداقل) دو هواپیما کار می‌شود.(دو مورد را رسماً وزارت اطلاعات اعلام کرد که خنثی کرده) به یکباره زاهدان دچار آشوب می‌شود. و افکار عمومیِ تمام عالم، علیه ایران به خط می‌شود. 🔺 این بازی یک نیاز دارد. حالا که چشم های دنیا خیره به ایران است! و همه تصور می‌کنند یک جنگ بین جهان و رژیم ملاها در جریان است، فرصت مناسبی‌ست که اسرائیل و آمریکا مراکز حساس ایران را بزنند... 📌 یک لحظه تصور کنید. اگر درست پیش میرفت آیا ایران توان پاسخ داشت؟ لبنان و عراق که ملتهب‌اند و در آنجا درگیرِ صحنه‌ی میدانی ست. در ایران هم زاهدان و کردستان مرکزِ جنگ و خیابان ها مرکز خشونت شده است. . ❌ آنچه در ایران رخ داد بخشی از بزرگترین و شناختی طول تاریخ بود! . مافیا تصور نمیکرد شهروندان اینگونه دستش را خوانده باشند بازی حالا برای آنها گره خورده، و این بازی به زودی جذاب تر خواهد شد... . 📌 راستی؛ به زودی یک نفر "تک رای" شهر را ترک خواهد کرد...
آقای تحلیلگر.mp3
5.93M
پشت پرده دستور غرب به شهروندانش برای خروج از / جاسوس‌ها برای بازخوردگیری خارج می‌شوند... / در روزهای گذشته بین کشورهای غربی و ایران رقم خورده است. همزمان کاناداهم اعلام کرده که شهروندانش باید هرچه سریعتر ایران را ترک کنند. یک سوال حالا ذهن خیلی‌ها را مطرح کرده: چرا این افراد را در اوج بحران در ایران فرا نخوانده اند؟ غرب دارد جاسوس‌هایی که در ایران بودند را برای بازخوردگیری پیرامون آشوبها به خارج منتقل میکند/ قسمت ۹۹۲
زمستان در راه است و کم کم برق هم در اروپا کمتر تولید خواهد شد رییس جدید اوپک گویا سورپرایزی زیبا برای سران فتنه دارد...😉 پ ن: بادی که در ایران کاشتید، طوفانش را در اروپا، عربستان، امارات و ... درو خواهید کرد
39.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پشت پرده دستور غرب به شهروندانش برای خروج از / جاسوس‌ها برای بازخوردگیری خارج می‌شوند... / در روزهای گذشته بین کشورهای غربی و ایران رقم خورده است. همزمان کاناداهم اعلام کرده که شهروندانش باید هرچه سریعتر ایران را ترک کنند. یک سوال حالا ذهن خیلی‌ها را مطرح کرده: چرا این افراد را در اوج بحران در ایران فرا نخوانده اند؟ غرب دارد جاسوس‌هایی که در ایران بودند را برای بازخوردگیری پیرامون آشوبها به خارج منتقل میکند/ قسمت ۹۹۲