eitaa logo
کانال تحلیلی حامیان ولایت
1.5هزار دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
9.8هزار ویدیو
130 فایل
کانال تحلیلی حامیان ولایت @gh63_soldier_velyatfagih.
مشاهده در ایتا
دانلود
💢حیدر الموسوی تحلیلگر سمائل سیاسی در سخنانی گفت: مصطفی الکاظمی، نخست وزیر سابق، بخشی از جنایت ترور فرماندهان پیروزی توسط آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بخشی از کسانی که امروز فریاد میزنند، ادامه شعبان‌ بی‌مخ‌های مرداد ۳۲ هستند! 🔹علیزاده، فعال سیاسی-رسانه‌ای: آمریکا دشمن جمهوری اسلامی نیست، دشمن ایران است‌. محمد مصدق نه اسلامگرا بود نه به حجاب اجباری اعتقاد داشت، فردی سکولار و ملی گرا بود و به قانون اساسی مشروطه اعتقاد داشت. آمریکا با او چه کرد؟ 🔹بخشی از کسانی‌ که امروز فریاد می‌زنند، ادامه شعبان بی‌مخ‌هایی هستند که در مرداد۳۲ باید مهار می‌شدند و مهارشان نکردیم.
🔺آغاز رزمایش مشترک اسرائیل و آمریکا برای شبیه سازی حمله به جمهوری اسلامی ✍️ظرفیت‌ها برای فروپاشی رژیم صهیونیستی مهیا است و کافی است شرایط با اشتباه آنها فراهم شود تا جنگ آینده «جنگ ممات» آنها نام بگیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اعتراضات در چین 🔹شروع دوباره موج‌کرونا جدید این بار هم از چین به درستی نشان می دهد که جنگ بیوتروریسم آمریکا تمامی ندارد. ✍اغتشاشات چین، رویه دیگر اغتشاشات در ایران از سوی آمریکاست. چرا که غرب نمی تواند افول دلار و تمدن پوشالی و حکمرانی شیطانی خود در منطقه را ببیند و نیز نمی‌تواند شاهد باشد که ایران و چین و روسیه در عین مستقل بودن یک هم افزایی معنا داری در جهت نابودی غرب به داشته باشند. لذا آتش فتنه را شعله ور ساختند. در تنازع قدرت و بقا غرب از ابرقدرتی به قدرت و سه کشور مذکور از قدرت به ابرقدرتی ارتقا یافته اند که پایان غرب را نوید می‌بخشند.
🔺اخبار منسوب به رهبر انقلاب در بولتن یک رسانه خاص، غیردقیق، ناقص و جعلی است 🔹«مهدی فضائلی» عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در حساب کاربری خود نوشت: «علاوه بر آنکه اغلب اخبار و مواضع منسوب به رهبر معظم انقلاب در بولتن خبری یک مجموعه رسانه‌ای، به دلیل غیردقیق، ناقص و گاه جعلی بودن غیرمعتبر است، باید به اغراض شوم دشمن توجه داشت که اخباری دروغ را به عنوان اخبار این بولتن محرمانه مطرح کند.
▪️در سکوت دیکتاتوری رسانه‌ای دنیا، در انگلستان که صبح و شب علیه نبود آزادی بیان در ایران خبرسازی می‌کند، یک مادر مسلمان به نام فاطیما به همراه فرزندانش در آتش زنده زنده سوزانده شدند؛ قاتل که همسایه آن‌ها بوده بعد از سه فقره قتل با انگیزه نژادپرستی، دستگیر شده...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ایرانیان قدرت هک و نفوذ به پهپادهای اسرائیلی و آمریکایی را دارند! 👤مدیر امنیت سایبری رژیم صهیونیستی با اشاره به قدرت هکری و سایبری ایران در مرکز امنیت ملی اسرائیل گفت: 🔹اینگونه پیشرفت‌ها در اختیار کشورهای بسیار محدودی از قبیل آمریکا، روسیه و چین بود؛ این توانایی‌ می‌تواند چالش‌های عمده‌ای برای کشورها به وجود بیاورد...
قرن‌های زیادی است که کشورهای به ظاهر بافرهنگ اما ظالم، با غارت کشورهای ضعیف، ثروتمند شدن و به کمک رسانه‌ها به دیگران چنین غالب کردن که آنها برتر ژن دنیا هستند و بقیه باید مثل آنان شن. این تبلیغات به حدی در دل بعضیا تاثیر گذار بوده که حاضرن به هر نحوی شده، خود را شبیه آنان کنند، حتی اگر لازمهٔ آن، بردگی باشد. اما عده‌ای از مردم که عاقل بودن و بصیرت داشتن، می‌دانستن هر پیشرفت که در غرب هست، آنان نیز می‌توانند همان یا بهتر از آن را خودشان بسازند؛ اما مستکبران غربی، به روش‌های مختلف (ترور شخصیتی یا جانی رهبران انقلاب، ترور دانشمندان، جنگ، غارت، کودتا و...) اجازهٔ این استقلال را به دیگر کشورها نمی‌دهند تا تنها خود بر دنیا حکومت کنند و بقیه همچون برده برای آنان باشند.
اسکوچیچ: اگر من سرمربی بودم ایران صعود می‌کرد سرمربی سابق تیم ملی: ⚽️ فکر می‌کنم ایران خیلی ظرفیت بیشتری دارد و در نهایت با این بازیکنان جدید، تیم پیرتر شده است. ⚽️ بازیکنان جوانی که من به تیم ملی آوردم و قرار بود انرژی جدیدی بیاورند، آنجا نبودند. ⚽️ فکر می‌کنم فرصتی را برای چیزهای بزرگ از دست دادم. تقریباً مطمئن هستم اگر من سرمربی بودم از مرحله گروهی عبور می‌کردیم. ✍ با صعود تیم‌های استرالیا، ژاپن و کره جنوبی به مرحله بعد جام جهانی روشن شد که سطح بازی‌ تیم‌های آسیایی به حدی بالا آمده که توقع صعود توقع نامعقولی نیست اما تغییر ناگهانی مربی موفق تیم ملی ایران با یک مربی با سابقه ناکامی در دو جام جهانی قبلی آن هم در دقیقه نود بزرگترین آسیب را به تیم ملی زد و تکرار این روند در جام ملتهای آسیا نیز می‌تواند خسارتی دیگر را در پی داشته باشد. تفکرات دفاعی کی‌روش با سبک بازی تیم ایران هیچ تناسبی ندارد و تا وقتی شخصی معلوم الحال مثل تاج در رأس فدراسیون فوتبال است نباید توقع تصمیم معقولی از طرف فدراسیون را داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ واکنش فعال رسانه‌ای آمریکایی به اعمال برخی محدودیت‌ها به جهت ملاحظات فرهنگی و دینی از سوی قطر نسبت به تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی: 📍ما غربی ها در جایگاهی نیستیم که به کسی درس اخلاق بدهیم/ما ادعا میکنیم معتقد به چند فرهنگ گرایی هستیم اما حاضر نیستیم به دیگر فرهنگ ها احترام بگذاریم/ما در کشوری زندگی می کنیم که در عصر نوین، ۶٠ میلیون جنین را در رحم سقط کردیم، ۶٠ میلیون!/کارمان به جایی کشیده که نمی دانیم زن و مرد چیست و کاملاً سردرگم شده ایم/ما برای شیطان و هرزگی به بدترین شکل ممکن جشن می گیریم/پسر بچه ها را به دختر بچه تبدیل میکنیم و انتظار داریم دیگران به ما دیوانه نگویند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسْمِﺍﻟﻠَّﻪِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍﻟﺮَّﺣِﻴﻢ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺭﺳﻮﻝَ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺍﻣﯿﺮَﺍﻟﻤﺆﻣﻨﯿﻦ علی اِبن ابی طالب ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏِ ﯾﺎ ﻓﺎﻃﻤﺔُ ﺍﻟﺰﻫﺮﺍﺀ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺣﺴﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﻤﺠﺘﺒﯽ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺣﺴﯿﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﺳﯿﺪَ ﺍﻟﺸﻬﺪﺍﺀ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﺍﻟﺤﺴﯿﻦِ ﺯﯾﻦَ ﺍﻟﻌﺎﺑﺪﯾﻦ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﺒﺎﻗﺮ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺟﻌﻔﺮَ ﺑﻦَ ﻣﺤﻤﺪٍ ﻥِ ﺍﻟﺼﺎﺩﻕ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻣﻮﺳﯽ ﺑﻦَ ﺟﻌﻔﺮٍ ﻥِ ﺍﻟﮑﺎﻇﻢُ ﻭ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻭ ﺑﺮﮐﺎﺗﻪ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﻣﻮﺳَﯽ ﺍﻟﺮﺿَﺎ ﺍﻟﻤُﺮﺗﻀﯽ ﻭ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻭﺑﺮﮐﺎﺗﻪ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﺠﻮﺍﺩ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﻣﺤﻤﺪٍ ﻥِ ﺍﻟﻬﺎﺩﯼ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺣﺴﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﻌﺴﮑﺮﯼ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺑﻘﯿﺔَ ﺍﻟﻠﻪِ، ﯾﺎ ﺻﺎﺣﺐَ ﺍﻟﺰﻣﺎﻥ ﻭ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻭ ﺑﺮﮐﺎﺗﻪ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🌹 حَسْبِيَ اللّهُ لا إِلَهَ إِلاَّ هُوَ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ خدا مرا کافیست که جز او خدایی نیست، من بر او توکل کرده‌ام و او رب عرش بزرگ است 🌹🌹🌹 🌹 الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ 🌹 صَلَواتُ اللهِ وَ صَلَواتُ مَلائِکَتِهِ وَ أنْبِیائِهِ وَ رُسُلِهِ وَ جَمیعِ خَلْقِهِ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ السَّلامِ عَلَیْهِ وَ رَحَمهُ اللهِ وَ بَرَکاتُهُ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 سلام خدمت دوستان گرامی صبح همگی بزرگواران بخیر ونیکی روز و هفته خوبی همراه با سلامتی و موفقیت آرامش و سربلندی و عزت در پیش داشته باشیم اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ارادتمندتان:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷به تويله اي به اسم إسرائيل نزديك ميشويم 🇮🇷به زودی می‌آییم 🇮🇷رسانه هاي دنيا بدانند وعده هاي امام خامنه اي تخطي ندارد.. 🇮🇷جبهه مقاومت اماده باشند براي فتح عربستان و إسرائيل و إخراج كامل سربازان شيطان از منطقه خاورميانه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هرکاری توانستند کردند حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «سؤال من از آمریکایی‌ها این است که شما در این چهار دهه‌ای که از انقلاب گذشته، چه ‌کار میتوانستید علیه ملّت ایران بکنید که نکردید؟ هر کاری نکرده‌اند، چون نمیتوانستند، چون برایشان صرفه نداشته؛ اگر میتوانستند، میکردند.» ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
⛔ ایرانی باغیرت به آمریکا باج نمیدهد ✍رهبر انقلاب، در دیدار اخیر: اگر بخواهید مشکلتان با آمریکا حل بشود، باید این کار را بکنید؛ مرتب باج بدهید. آمریکا اینها را میخواهد؛ پشت مرزهای خودتان، خودتان را محبوس کنید، دستتان را خالی کنید، صنایع دفاعی‌تان را تعطیل کنید. 👈 کدام ایرانی باغیرتی حاضر است که یک چنین باجی بدهد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 این تصویر گرانترین جنگنده تاریخ تسلیحات نظامی است که صدها میلیارد دلار برای ساخت آن سرمایه گذاری شده و چندین کشور با مدیریت آمریکا در تولیدش نقش داشته اند. حالا در یک جابجایی ساده ارابه جلوی آن شکسته و با مخ به زمین می خورد! اگر چنین اتفاقی برای یکی از تولیدات ایرانی افتاده بود غربگداهای بی وطن ما، حیثیت کشور را می بردند اما خوب چون مربوط به آمریکاست خفه خون گرفته اند..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ عکس دونفره شهادت 🔹گفت‎وگو با خانواده شهیدی که با رفیق شهیدش عکس شهادتشان را هم گرفته بودند.
🔴برای حفظ جان خانواده یکی از سران تروریست‌ها، او را هدف قرار ندادیم ♦️سردار اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا:مرزها تحت نظارت نیروهای مسلح ما هستند، اما متاسفانه در مرزهای عراق تحرکاتی وجود دارد که باعث بی ثباتی می‌شود. ♦️می‌توانستیم رهبر یکی از این گروه‌های تروریستی را هدف قرار دهیم اما این کار را نکردیم، چون در کنار همسر و خانواده‌اش بود. ♦️توانستیم یکی دیگر از سرکردگان گروه‌های تروریستی را مجروح کنیم که درحال حاضر به بیمارستانی در اربیل منتقل شده است.
شبنامه 1045.mp3
10.12M
ایران بندر خرمشهر را به بندر مدیترانه متصل خواهد کرد؟ نخست وزیر عراق اولین سفر خود به کشورهای غیر عربی را با سفر به ایران آغاز کرده است / در این سفر از مسئله‌ی مقابله با ترور و تجزیه‌طلبی تا مسائلی دیگر، مورد بحث قرار گرفته است / بخشی از آنچه که در این سفر مطرح شده به طرحی اشاره دارد که بندر خرمشهر را به مسیری در عراق و سپس دیرالزور سوریه و پس از آن به بنادری در مدیترانه وصل می‌کند...
🔴🔴 سخنان مهم آقای کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در تبیین پشت پرده امنیتی آشوب‌های اخیر ▪️ما پیروزیهای بسیار بزرگی در این آشوبها بدست آوردیم مهمترین تبیین در باره این اغتشاشات را رهبری در دانشگاه افسری ارائه کردند و فرمودند این اتفاق خلق الساعه نبود ▪️از حداقل شش هفت سال قبل ۴۹کشور توافق کردند برای براندازی ج.ا.ا دو کشور ترکیه و امارات از دو سال قبل از این ائتلاف کناره گیری کردند ▪️۴۷سرویس جاسوس از کشورهای امریکا، انگلیس، فرانسه، اسرائیل، آل سعود، اسپانیا، مصر، اردن و... در این کار ستاد تشکیل داده و این جنگ ترکیبی را طراحی کردند. ▪️در زمان روحانی زیرساختهای براندازی آماده شد و قرار بود همان زمان عملیاتی شود که به علت کرونا برنامه هایشان بهم ریخت پنجاه درصد توان دشمن در فضای مجازی سازماندهی شده بود ▪️یکی از گسلهای جامعه ما حجاب است. دشمن این گسل را انتخاب کرد. یکی دیگر از گسلها احزاب بود اکثر سران فتنه 88 نیز به نفع این اغتشاش هم موضع گیری کردند. گسلهای قومی و مذهبی از دیگر موارد مورد استفاده این جنگ ترکیبی بود. ▪️ در جنگ ترکیبی به سمت دلار رفتند در حالیکه مسئولین می گفتند ما به اندازه کافی دلار به ابزار تزریق کرده ایم. در طی شصت روز آمار حضور اغشتشاگران در خیابان 500 هزار نفر روز بوده است یعنی اگر یک نفر ده بار هم آمده در آمار وارد شده. اوج این حضور در یک روز ۴۵هزار نفر بود ▪️ گفتند نمادهای حاکمتی باید سقوط کند. یکی از نمادها مشهد است. قرار بود برای یکی از سران قوا در مشهد حادثه هفت تیر ۶۰تکرار شود ▪️ آخرین مرحله هم ورود پنتاگون بود. در سال 88 هم نقشه همین بود. مرحوم فیروز آبادی در سال ۸۸ در کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت خاتمی در فتنه ۸۸با فرمانده ناتو دیدار داشت و از آنها خواستند کار ما در داخل که جلو رفت شما وارد شوید ▪️ جنگ شناختی یکی دیگر از ابعاد این جنگ ترکیبی بود. اینها مدتها القاء می کردند در این 40 سال کاری صورت نگرفته است. ▪️اکثر دستگیرشدگان یک یا دو شب نگهداری شدند بعد با تعهد والدین آزاد شدند. اما از میان بازداشتی های هدفمند که ادامه هم دارد ۱۸٪ آنها آموزش دیده اند. تمام این ارتباطات بدست آمده که به عنوان مستندات بیانیه دو دستگاه اطلاعاتی در آینده منتشر می شود. ▪️ 70% دستگیر شدگان دیپلم و زیر دیپلم بوده اند. 67% اهل شرب خمر بوده اند. از این شاربان خمر 47% دائم الخمر بودند. اکثر اینها معتاد به موارد مخدر گل بودند. درصدی از زنان بازداشت شده اهل فحشا بودند. همانکس که خودکشی کرد یکی از همین افراد بود. 80% اینها خارج از کشور را بهشت می دانند. ▪️ خانم مولا وردی معاون روحانی طرحی داشت و می خواست فاحشه ها را بیمه کند ▪️ دولت عراق نزدیکترین دولتها به ایران است. ما سه خواسته ازدولت عراق داشتیم اول اخراج کل کومله و دمکرات از کردستان عراق دوم تحویل کسانی که در ترورها دست داشتند سوم استقرار دولت عراق در مرزها. عراق آنها را پذیرفت ▪️ یکی از مسئولان کومله با دو بچه اش به محل جلسه آمده بود آن مقر را نزدیم .مسئولین نظامی می گفتند ما نوک خودکار را روی نقشه می گذاشتیم و همان هدف را روی زمین می زدیم ▪️با باز شدن مسیر بوکمال ، راه زمینی ما تا سوریه و حزب الله و دریای مدیترانه باز شد. تحولات منطقه بعد از این آشوبها شدت می گیرد. و همه چیز را آماده کرده و پای کار برده ایم ▪️دستگاه اطلاعاتی ما از این طرح مطلع شد و در سند امنیتی ۴۰۱ برای مقابله با این طرح آماده شدیم و به ۵۰درصد از استعداد و توان دشمن ضربه زدیم ▪️ در آینه در داخل و خارج تحولاتی رخ خواهد داد. دشمن در عناصر رسانه ای خود تجدید نظر می کند. ما هنوز کارهای بین المللی خود را شروع نکرده ایم. ما دستمان برای هزینه دادن امریکا، انگلیس و فرانسه خیلی باز است. ▪️هر گرهی که دولتهای قبل زدند این دولت یکی بعد از دیگری در حال باز کردن آن است ▪️عده ای در زمان روحانی بدون گزینش در آموزش و پرورش نفوذ داده شدند. معلمهایی که دانش آموزان را تحریک کردند همه شناسائی شدند. ▪️ مظلومیت بسیج در این آشوب این بود که دست خالی به میدان رفت.
karimi ghoddusi.mp3
22.01M
📌 سخنان اقای کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص اوضاع کشور 💯 برای آگاهی بیشتر از جوانب مختلف فتنه‌های اخیر گوش بدهید.