eitaa logo
کانال تحلیلی حامیان ولایت
1.5هزار دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
9.8هزار ویدیو
130 فایل
کانال تحلیلی حامیان ولایت @gh63_soldier_velyatfagih.
مشاهده در ایتا
دانلود
📆 ؛ ۴ تیر؛ ۲۵ ژوئن ۶ ذی ‌الحجه 📌سالروز جمله تاریخی کسینجر درباره فروش اسلحه به ایران (1351 شمسی) 🔰 محمدرضاشاه پهلوی یکی از افرادی است که به تجهیز ارتش و نیروی نظامی کشور علاقه بسیاری داشت این رویکرد باعث شد که رژیم پهلوی در دهه 1350ش و هنگامی که به درآمدهای نفتی فراوانی دست پیدا کرد به عنوان بزرگ‌ترین خریدار اسلحه و مهمات آمریکایی در جهان غرب مطرح شد. به دنبال در پیش گرفتن این سیاست بود که ایران در فاصله زمانی بسیار کمی از نظر طرفداران سلطنت به بزرگ‌ترین ارتش در منطقه غرب آسیا بدل گردید. 🔰 با افزایش قیمت نفت در دهه 1340ش و درآمد هنگفت تهران از فروش شش‌میلیون بشکه نفت در روز، خرید تسلیحاتی ایران از آمریکا رو به فزونی گذاشت. فروش تسلیحات به ایران، به‌خاطر شعارهای حقوق‌بشری و کنترل تسلیحاتی کارتر متوقف نشد و واقعیت آن است که میزان فروش در سال ۱۹۷۷ به‌حدی افزایش یافت که در آن ‌سال رکورد جدیدی در این ‌زمینه به ثبت رسید. 🔰 با این حال به دلیل وابستگی عمیق ارتش ایران به مستشاران نظامی غربی و به‌خصوص آمریکایی و نیز تجهیزات وارداتی، این قدرت کاذب در عمل به جای اینکه در راستای منافع مردم ایران قرار گیرد به ابزاری بدل گردید که منافع آمریکا و جهان سرمایه‌داری را دنبال می‌کند تا جایی که در 4 تیر 1351 هنری كیسینجر وزیر امور خارجه ی آمریكا اعلام كرد كه ایران در صدر فهرست كشورهای خریدار سلاح های آمریكا قرار گرفته است.
🔴 پاسخ به شبهه | وعده دولت در ساخت مسکن محقق نشد. 🔻برخلاف ادعای منتقدان درخصوص این‌که نهضت ملی مسکن هیچ‌گونه پیشرفتی نداشته است، نهضت ملی مسکن یکی از مهم‌ترین طرح‌های به حساب می‌آید و رئیس‌جمهور در اظهارات متعدد نسبت‌به تعهد دولت برای اجرای این قانون تأکید کرده‌است. 🔸با کلید خوردن نهضت ملی مسکن با هدف خانه‌دار شدن به‌خصوص دهک‌های پایین جامعه، دولت سقف چهار میلیون مسکن را آغاز کرد که براساس آخرین آمار امروز نزدیک به یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد در سراسر کشور در پروژه‌های مختلف نهضت ملی در شهرها و روستاها در حال اجرا است 🔹همچنین در حال حاضر حدود چهار میلیون نفر در سراسر کشور در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند بخشی از این پروژه‌ها شامل ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی و ۱۲۵ هزار واحد در بافت‌های فرسوده است 🔺همچنین به ۲۰۰ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن و زمین داده‌شده و مردم در قالب انفرادی و گروهی ساخت در حال احداث واحدهای مسکونی هستند و ۵۰۰ هزار واحد نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مراحل مختلف قرار دارد از سوی دیگر از ۲۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی حدود یکصد هزار واحد بهره‌برداری شده‌است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥⁉️ چرا پلیس آلبانی علیه منافقین وارد عمل شد؟ 🔻طاها طاهری، پژوهشگر تاریخ معاصر: 🔹آلبانی به این نتیجه رسیده که بخشی از عملیات سایبری علیه ایران که با پشتیبانی اسرائیل انجام شده، تماما از خاک این کشور و پایگاه تیرانا صورت گرفته است. 🔹در رصد پلیس آلبانی و کشورهای غربی، اطلاعاتی از منافقین به دست آمده که نشان می‌دهد اعضای این فرقه، کشورشان را مرکز اقدامات سایبری خود برای ایجاد خشونت در ایران قرار داده‌اند و این برای دولت آلبانی سخت بود که خاکش، مرکز عملیات جنگی علیه یک کشور دیگر باشد.
طرح یکپارچه فروش خودرو، حرام و خلاف شرع است 🔹اخیراً دفتر استفتائات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به این سؤال که «آیا قرارداد پیش‌فروش کالا که در آن مشخصات و زمان تحویل کالا معلوم ولی قیمت کالا نامعلوم و بسته به قیمت زمان تحویل کالا باشد، از نظر شرع مقدس صحیح است؟» پاسخ دادند:«صحیح نمی‌باشد و بیع محقق نمی‌شود.» 🔹آیت‌الله سیستانی نیز در پاسخ به این سؤال شرعی گفته‌اند: "معامله باطل است." منبع: روزنامه جوان سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
📸 شراکت حسین سلاح‌ورزی با مدیرمسئول روزنامه دنیای اقتصاد و یکی از مدیران فولاد مبارکه 🔹براساس آگهی‌های روزنامه رسمی کشور، حسین سلاح‌ورزی رئیس فعلی اتاق بازرگانی ایران به همراه برخی از فعالان اقتصادی در سال ۱۳۹۷ موسسه‌ای با نام «موسسه غيرتجاري تعالي پويا ايرانيان» به ثبت رسانده است که در این بین، آمدن نام برخی از افراد به‌عنوان شرکا قابل‌تامل است. 🔹برای مثال در کنار نام سلاح‌ورزی، نام عليرضا بختياري مدیرمسئول روزنامه دنیای اقتصاد نیز دیده می‌شود. محمد ناظمی هرندی مدیر اسبق تضمین کیفیت و تعالی سازمانی فولاد مبارکه و معاون فعلی تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه نیز نام جالب‌توجه بعدی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماینده مجلس مدعی شد: پشت سود کلان شرکت فولاد، فساد و رانت و هزینه تبلیغات انتخاباتی است 🔹لطف‌الله سیاهکلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفته که شرکت فولاد ما امروز ۲۰۰ درصد سود می‌کند که ۱۸۰ درصدش از جیب مردم است، فولاد رسما از جیب مردم دزدی می‌کند. 🔹چرا فولاد ما که تمامش داخل ایران تولید می‌شود، اصلا وابستگی ارزی ندارد و انرژی ارزان هم می‌گیرد از همه جای دنیا گران‌تر دست تولیدکنندگان خودمان می‌رسد.
🔴 سلاح‌ورزی از ریاست اتاق بازرگانی کنار رفت 🔹‌ حسین سلاح‌ورزی که هفته گذشته با حواشی بسیار به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده بود، از این سمت کنار رفت. ⏪ ازین گونه افراد با تفکرات همسو با جریان فتنه زیاد هستند که در کرسی های مهم مملکت تکیه زده اند و افکار خود را پنهان کرده اند.‌‌‌‌.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 موشن گرافیک " ارزش پول ملی ۲ " 🔸️ چرا ارزش پول ایران با خاک کوچه یکی شده...؟! 🔸️ دولت رئیسی برای حفظ ارزش پول چیکار کرده؟ 🔸آیا امکان داره دوباره ارزش پول ملی ما برگرده؟ 🔸ریشه این مشکل دقیقا کجاست؟
اینکه دیگه حرفِ ما نیست....
🔴توضیحات دفتر استفتائات رهبر معظم انقلاب؛ درباره استفتاء با موضوع حرام و خلاف شرع بودن طرح یکپارچه فروش خودرو 🔹در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها با استناد به یک استفتاء از دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، با برداشتی نادرست و غیرفقهی از این استفتاء، آن را به سامانه یکپارچه فروش خودرو که توسط وزارت صمت ارائه شده، ربط داده و از حرام و خلاف شرع بودن این سامانه خبر داده‌اند. 🔹استفتای مورد استناد در این مطالب، اینچنین است:‌ سوال: آیا قرارداد پیش‌فروش کالا که در آن مشخصات و زمان تحویل کالا معلوم ولی قیمت کالا نامعلوم و بسته به قیمت زمان تحویل کالا باشد، از نظر شرع مقدس صحیح است؟ 🔹پاسخ: صحیح نمی‌باشد و بیع محقق نمی‌شود. در همین زمینه بر اساس توضیحات دفتر استفتائات رهبر معظم انقلاب، در برداشت رسانه‌ای از این استفتا، دو اشتباه رخ داده است: 🔹یک- نسبت دادن یک استفتای کلی و پاسخ آن به موضوع خاص فروش خودرو و سامانه یکپارچه وزارت صمت، محل اشکال است و خوانندگان را به اشتباه می‌اندازد که گویا رهبر معظم انقلاب اسلامی، فتوا به حرام بودن چنین سامانه‌ای داده‌اند. ضمن اینکه اصل استفتاء نیز مربوط به سال ۱۳۹۱ است. 🔹دو- در استفتای مذکور بحث حرام و خلاف شرع بودن شرایط موصوف در سؤال، مطرح نبوده و عین پاسخ این است: (صحیح نمی‌باشد و بیع محقق نمی‌شود). 🔹از لحاظ فقهی، صحیح نبودن یک قرارداد یا بیع، به معنای حرام و خلاف شرع بودن آن نیست و حائز شرایط خاص خود است که طبق شرع مقدس، با شرایط مختلفی همچون مصالحه و رضایت طرفین معامله، قابل رفع است. بنابراین، نویسندگان گزارش‌های رسانه‌ای مذکور به علت عدم احاطه به مباحث فقهی، دچار این اشتباه شده‌اند.
🔥اصلاحات به روایت حجاریان(۱) 🔻 در مصاحبه با اعتماد، بار دیگر چهره ضد دمکراتیک و دیکتاتور‌مآبانه سران اصلاحات پرده بر داشت. 🔻مغز متفکر اصلاحات، برای مشارکت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس، ابتدا شش شرط اصلی را در قالب فرض مطرح می کند از جمله اینکه: «تمامی» اصلاح‌طلبان بپذیرند در انتخابات مشارکت کنند! شورای نگهبان «کسی» را رد صلاحیت نکند! «تمام» کرسی‌های مجلس آینده در اختیار اصلاح‌طلبان قرار بگیرد»!! لوایح اصلاح‌طلبان توسط شورای نگهبان رد نشود!! 🔻حجاریان در ادامه، به این خواست های ضد قانونی و دیکتاتور‌مآبانه اکتفا نمی‌کند و از اعماق حیرت انگیز استبداد درونی خود و همفکرانش پرده بر‌می‌افکند و بدون اینکه خجالت بکشد، شرط استعفای رئیس جمهور کنونی یا عزل وی را به عنوان شرط ضمن عقد برای بله گفتن اصلاح طلبان برای مشارکت در انتخابات مجلس به شروط قبلی می افزاید!! 🔻این میزان خودکامگی و نمک نشناسی در حالی‌که، فاصله زمانی جدا شدن اصلاح طلبان از صندلی قدرت هنوز به دو سال هم نرسیده واقعا پدیده است!! ادامه دارد... ✍حمیدرضا ابراهیمی
•○ من تو را می‌نوشتم وقتی که همه فکر می‌کردند شعر می‌نویسم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @Gh63_soldier_VelyatFagih
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرحیم 🌹هر صبح سه مرتبه : اَلْحَمْدُلِلَّهِ رَبِّ الْعالَمينَ اَلْحَمْدُ لِلّهِ حَمْداً كَثيراً طَيِّباً مُباركاً فيهِ : بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم سوره توبه آیه 38 يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ مَا لَكُمْ إِذَا قِيلَ لَكُمُ انفِرُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ اثَّاقَلْتُمْ إِلَى الأَرْضِ أَرَضِيتُم بِالْحَيَاةِ الدُّنْيَا مِنَ الآخِرَةِ فَمَا مَتَاعُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا فِي الآخِرَةِ إِلاَّ قَلِيلٌ اى كسانى كه ايمان آورده ايد! چرا وقتى به شما گفته مى شود در راه خدا (و براى جهاد) حركت كنيد، سنگين و زمين گير مى شويد؟ آيا به جاى آخرت، به زندگى دنيا راضى شده ايد؟ پس بدانيد بهره ى زندگى دنيا در (برابر) آخرت، جز اندكى نيست. 🌹🌹🌹 : امام باقر عليه السلام اِنَّ اَعجَلَ الخَيرِ ثَوابا صِلَةُ الرَّحِمِ؛ ثواب صله رحم سريع تر از هر كار خيرى به صاحبش مى رسد كافى(ط-الاسلامیه) ج2، ص152 🌹🌹🌹 : استفاده از تسهيلات حسابی که اموال ديگران در آن واريز شده س: اگر فردی برای سفری زيارتی (مثل عتبات يا مشهد) ثبت‌نام کرده و تمام يا قسمتی از مبلغ را پرداخت نمايد تا موعد سفر فرا رسد و گيرنده وجه مذکور را ـ براى حداكثر يك الى دو ماه ـ در حساب‌های خويش (حقيقی يا حقوقی) واريز نمايد، لطفاً حکم موارد ذيل را بفرماييد: ۱.‌ اگر وجوه دريافتی با ديگر وجوه در حساب‌های گيرنده مخلوط گردد و بانک به آن حساب، سود متعارف دهد، حکم آن چيست؟ آيا واريز کننده نيز بايستی از اين سود بهره‌مند گردد؟ ۲. در صورتی که حساب با سود بانکی نباشد و صرفاً از امتياز دريافت وام برای حساب مذكور استفاده گردد، آيا واريزكننده هم حقى دارد؟ ۳. اگر وجوه مذکور در حساب جداگانه‌ای واريز گردد و از امتيازهايی مثل دريافت وام و سود متعارف بانکی استفاده گردد چطور؟ ج1) اگر به عنوان هزينه‌های سفر زيارتی پرداخت كرده ـ نه به عنوان وديعه و امثال آن ـ سود و امتيازات مرقوم به صاحب حساب تعلق دارد. ج2) امتياز مرقوم به صاحب حساب تعلّق دارد. ج3) از پاسخ‌های قبلی مشخص شد استفتائات مقام معظم رهبری 🌹🌹🌹 : پزشکان توصیه می کنند: روزی یک کپسول محبت برای سلامتی شما و خانواده‌تان ضروری‌است. 🌹🌹🌹 اللهم اشف کل مریض اللهم ادخل علی اهل القبور السرور اللهم اصلح کل فاسد من امورالمسلمین اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 🌹🌹🌹 ای بخشنده‌ترین بخشندگان سلام خدمت هموطنان گرامی صبحتان بخیر و نیکی روز سه شنبه خوبی توأم با سلامتی و موفقیت و آرامش وسربلندی و انرژی مثبت برایتان آرزومندم ارادتمندتان:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اللهم هذا یوم المبارک و المسلمون فیه مجتمعون و انت الناظر فی حوائجهم فاسئلک علیک اجابه الدعا حتما این سه روز تا عید قربان نوشته و همراه خود نگهدارید تا به آرزوها و خواسته های خود برسید کلیپ را حتما همین امشب ملاحظه بفرمایید اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم ان شاءالله همگی حاجت روا باشیم التماس دعا داریم ارادتمندتان قریش حسین پور
⭕️چه بـــداند، چه نـــداند!!! 🔻حضرت : ✅هر کسی مردم را نسبت به فعّالیّت و تلاش و برنامه‌ریزی‌های مسئولین کشور بی‌اعتقاد و بدبین بکند، دارد به سود دشمن کار میکند؛ چه بداند، چه نداند. ۱۴۰۱/۳/۲۲
❤️ پیام محبت آمیز امام خمینی (س) درباره ترور حضرت آقا در ششم تیر ♦️ امام خمینی (س): به‌ شما خامنه‌اى‌ عزیز، تبریک مى‌گویم، شما جرمى جز خدمت به اسلام و کشور اسلامى ندارید ♦️ امام خامنه‌ای: در مقابل حوادث این چنین توقعى نداریم که کمترین رنجشى به خاطر امام بنشیند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا