eitaa logo
کانال تحلیلی حامیان ولایت
1.5هزار دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
9.3هزار ویدیو
130 فایل
کانال تحلیلی حامیان ولایت @gh63_soldier_velyatfagih.
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ | سخنان شهید رئیسی درباره همکاری دکتر جلیلی با دولت سیزدهم؛ دوست قدیمی ما تمام وقت خودش را برای کمک به دولت می گذارد 🔸در جریان یکی از سفرهای شهید آیت الله رئیسی به قم ، وی در پاسخ به سئوالی درباره رابطه جلیلی با دولت سخن می‌گوید. این سخنان برای اولین بار منتشر می شود. شهید آیت الله رئیسی: 🔹آقای جلیلی الان با ما همکاری می‌کنه. 🔹بنده خدا تمام ایده‌ها و برنامه‌ها و وقت خودش رو می‌گذاره و کار می‌کنه. 🔹من دو سه بار مسئولیت رسمی به ایشون پیشنهاد کردم منتهی ایشون گفت من اینجوری راحت‌ترم منم گفت هر جور راحت‌تر هستید. 🔹والا آقای جلیلی دوست قدیمی ما هست و به ما هم خیلی محبت داره و ازش هم استفاده می‌کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ 🔻سردار نوعی اقدم در جمع حامیان دکتر سعید جلیلی در تبریز : - آبرویی که شهدا به من داده‌اند را حاضرم برای آقای خرج کنم ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - مسجد شعبان تبریز
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شبهه انتخابات 🚨 آیا دکتر اصلح است؟ 👈بررسی متن انتصاب دکتر قالیباف توسط رهبر معظم انقلاب و شبهات مطرح شده 👈دکتر گزینه ی بهتری است یا دکتر قالیباف؟ 👈 آیا رهبری معظم را توانمند نمی دانند؟ 👈 بررسی صوت پخش شده از حجه الاسلام ..
دیدار ۶ نامزد انتخابات با رئیس مجلس خبرگان 🔹آیت الله موحدی کرمانی: در مناظرات باید مردم از شما متانت، وقار و سنگینی ببینند، الگوی شهید رئیسی در این زمینه بسیار راهگشا است.
کار بسیار خوبی بود ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨«مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای حضور در اولین مناظره تلویزیونی وارد سازمان صداوسیما شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد ریاست‌جمهوری برای حضور در مناظره اول وارد صداوسیما شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 ورود علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری به صداوسیما و ادای احترام به شهدای گمنام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سوالات نوبت اول از نامزدها دولت شما همۀ آنچه در برنامۀ هفتم را پیش‌بینی شده قبول دارد؟ 🔹چگونه رشد ۸ درصد برنامۀ هفتم را محقق می‌کنید؟ برنامۀ شما برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی چیست؟ برای بهبود فضای کسب‌وکار چه اقدامی خواهید کرد؟ برنامۀ شما برای پیما‌ن‌سپاری ارزی چیست؟ دربارۀ ثبات‌بخشی اقتصاد کلان کشور چه برنامه‌ای دارید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قاضی‌زاده هاشمی: برای رشد ۸ درصدی نیازمند سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد دلاری هستیم و جدی‌ترین کاری که باید انجام دهیم اجرای کامل قانون هدفمندی یارانه‌هاست 🔹جوری صحبت نکنیم که دنیا انگار از امروز شروع شده و نباید بدون اینکه نقش خودمان در گذشته را بگوییم از گذشته حرف بزنیم. 🔹وعده‌دادن‌ها باعث می‌شود که مردم همه‌چیز را باور کنند و اگر وعده عملی نشود مردم از صندوق رای ناامید می‌شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قالیباف: رئیس‌جمهور باید حواسش به سفره مردم باشد قالیباف در پاسخ به سوالات بخش اول: 🔹انتخابات فرصت بزرگی است در اختیار یکا یک مردم شریف ایران تا بتوانید برای خود و فرزندان و ایران عزیز تصمیم بگیرید. 🔹رئیس جمهور بار سنگین این سمت را باید با کمک دیگران به دوش بکشد. رئیس جمهور یکی از مهمترین وظایفش در این شرایط سخت، توجه و تحول در حوزه اقتصاد است بویژه برای خانواده های محروم و کارگران و کارمندان و پرستاران و مددجویان و آنهایی که حقوق ثابتی دارند و با تورم آسیب می بینند. 🔹رئیس جمهور باید به گونه ای انتخاب شود و عمل کند که ضامن حل این مشکلات شود البته با کمک خود مردم. 🔹امروز بازنشستگان در بخش کشوری و لشگری و تامین اجتماعی و ایثارگران همه با این مشکلات روبرو هستند. 🔹ما در دهه ۹۰ شرایط سختی گذراندیم. از جهت اقتصادی رشد متوسط سالانه یک درصد؛ نقدیندگی ما ۲۶ برابر بود. این توسعه مشکلات بود. ما دوره کرونا را گذراندیم. واقعا هم پدران و هم مادران خانواده، بخصوص زنان ایرانی ما هم کار تربیت و آموزش و حفظ بچه ها را دنبال کردند و هم مادرخرج خانه بودند و محور هزینه ها با مشکلات اقتصادی. 🔹الان باید جبران شود. در برنامه هفتم که کار مشترک دولت سیزدهم و مجلس یازدهم است باید اجرا شود. رئیس جمهور هم با دقت باید حواسش به سفره مردم و رشد اقتصادی و پروژه های کلان باشد. 🔹ما باید قفل این توقف را بشکنیم و کار دولت سیزدهم که شهید رئیسی شروع کرد را ادامه دهیم؛, نقاط قوتش را تقویت و ضعف هایش را برطرف کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پزشکیان: امکان ندارد بدون باز کردن مرزها با دولت های دیگر به رشد 8 اقتصادی برسیم 🔸برای رشد 8 درصدی اقتصادی سالانه به 200 میلیارد دلار نیاز داریم که با شرایط فعلی امکان پذیر نیست
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جلیلی: رشد ۸ درصدی یک ضرورت است جلیلی در پاسخ به سوالات بخش اول: 🔹سوالاتی که مطرح شد دو ایراد دارد. اگر چیزی می شود قانون و فصل الخطاب، در چنین مقطعی و سطحی نباید درش تردید ایجاد شود. وقتی صحبت میکنیم از رشد ۸ درصد، یعنی یک ضرورت است و در قانون آمده است. بنابراین مردم باید بتوانند انتخاب کنند که این ضرورت را کدام عزیز می تواند به بهترین شکل انجام بدهد. 🔹دوم اینکه معمولا در برنامه ها برای تحقق رشد، عوامل مختلفی هست. اینکه فقط رشد را منوط کنیم به سرمایه، نگاه ناقصی است چرا که میدانید رشد عوامل مختلفی دارد، هم سرمایه است و هم مهمتر از آن مدیریت این سرمایه. استفاده از نیروی انسانی که امروز خوشبختانه جزو فرصتهای ماست. همینطور فناوریهای مهمی که میتواند رشد دهد و به اندازه سرمایه ها کمک کند. 🔹اگر ما می گوییم قرار است رشد هشت درصد ان شاالله داشته باشیم و این در برنامه هفتم هم آمده است، اتفاقا در اینجا حدود ۴۷ برنامه را از دولت خواسته که تهیه کند تا از روزی که برنامه شروع می شود ارائه شود. اگر در اصلش تردید داشته باشیم رشد محقق نمیشود. اگر مطالعه نکرده باشیم و بگوییم میخواهیم بررسی کنیم کارمان عقب می افتد. 🔹رشد ۸ درصد میتواند انجام شود به شرطی که از فردای انتخابات شروع کنید. به شرطی که بدانید باید فرصتهای کشور را بشناسید. اینکه گفتیم یک جهان فرصت، این واقعی است شما باید اینها را بشناسید. کشور فرصتهای زیادی دارد که لازمه اش یک ایران جهش است و میتواند جهش داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زاکانی: با ریال درآمد کسب می‌کنیم و دلاری خرج می‌کنیم مشکل اقتصادی ایران تحریم نیست بلکه تجویزهای اقتصادی آمریکاست. اولا باید تاکید بر ثبات اقتصاد بر اساس دلارزدایی اقتصاد و با تکیه بر پول ملی داشته باشیم. ثانیا جهش تولید، با تولید محصول‌محور را پیگیری کنیم. سوما حاکمیت مردم را در اقتصاد را باید بپذیریم. و نکتهٔ چهارم اینکه خلق ثروت را در دستور کار بگذاریم. باید از اقتصاد دلار زدایی کرد. مشکل اقتصاد این است که مردم ریالی درآمد دارند اما با مسیری که ما تنظیم کردیم دلاری خرج می‌کنند.
تحلیل دور اول : ‌ 🚨چقد قشنگ مجری به نامزدها تذکر داد؛ حواستون باشه واژگان فارسی بکار ببرین تا بتونیم به اعتلای زبان فارسی کمک کنیم👌 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 👈قاضی‌زاده هاشمی : من تو تیم شهید رئیسی بودم! 👈قاضی‌زاده اینجوری شروع کرد مردم از وعده و شعار و باید بشود و نباید بشود خسته شدن... 👈قاضی‌زاده هاشمی قشنگ شروع کرد: خودم و بقیه نامزدها طوری صحبت نکنیم که انگار دنیا از همین الان شروع شده! در صحبتامون نقش خودمون در بوجود اومدن وضع موجود رو هم در نظر بگیریم 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ‌ 👈قالیباف با یادآوری شرایط سخت دهه‌ی نود شروع کرد. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 👈آقای پزشکیان دوباره اقتصاد رو وابسته به خارج از کشور کرد اما یه مرحله از روحانی جلوتره ،ایشون منطقه رو تحویل گرفت 😣 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 👈 زاکانی تکذیب کرد من تانک نیستم من یک پزشک هستم بیماری اقتصادی مملکت بخاطر تجویزهای غلط است. مشکل مملکت تحریم آمریکا نیست . تجویز های غلط آمریکایی است. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 👈پورمحمدی هم مسائل اقتصادی را به خارج گره زد.... 👈حاج آقا پورمحمدی فقط یاد روحانی و دولت روحانی را زنده کرد...‌ 🚨 بنظر میاد دور اول را زاکانی بهتر از بقیه صحبت کرد... پایان دور اول ...
🚨 شروع دور دوم.... 👈 با تانک اومده .... دوران سیاه روحانی را با تانک هدف قرار داد👏 ‌ 👈 معلومه خشابشو پر کرده و روی منتظرات خیلی حساب کرده 👈 حریفش رو پزشکیان و پورمحمدی تعریف کرده . اسم ازشون آورد 👈ایشون هم با تانک تشریف آوردن 👈 خانواده محور مشترک کاندیداهای جبهه انقلاب است..
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قاضی‌زاده: دست از مردم آزاری در بخش اقتصاد برداریم قاضی زاده هاشمی در دور دوم پاسخ به سوالات: 🔹حرفهای کلی باز شنیدیم همانطور که حدس می زدم. حرفهایی که قبلا‌ً هم شنیده شده ولی در عمل یک دهه برای ما اقتصاد منفی و رشد منفی ایجاد کرده است. 🔹تصمیمات اشتباه ما را هزینه اش را مردم می پردازند و خانواده های ما. من اسم دولت را دولت خانواده گذاشتم چون هزینه اشتباهات را خانواده ها می پردازند و سفره ایرانی ها کوچکتر می شود. 🔹بیش از ۱۱ میلیون نفر مجرد داریم؛ حجم طلاق زیاد شده است.من در دولت خانواده به مسئله جزئی می پردازم که هر تصمیمی که میگیریم به صورت عینی اثرش بر خانواده چه خواهد بود؟ 🔹خواهشم این است که دوستان به جای اینکه باز نسخه های قبلا ارائه شده را بگویند که نتیجه بدش را هم یک دهه پس دادیم از گفتنش بپرهیزند. 🔹ما اول از داخل باید شروع کنیم؛ اقتصاد ما باید پیش بینی پذیر شود. بخش خصوصی باید شریک راهبردی ما شود. دولت باید جایی وارد شود که بخش خصوصی وارد نشده. 🔹هر روز نباید از جیب صادرکننده بزنیم و یک روز گوجه را ممنوع کنیم و یک روز کالای دیگر را. 🔹دست از مردم آزاری در بخش اقتصاد برداریم؛ مثل برخی مسائل گمرک و مالیات و... کارهای خیلی خوبی در دولت آقای شهید رئیسی در این مسائل صورت گرفت. 🔹خام فروشی را باید درست کنیم؛ به جای صدور نفت خام، فرآورده تولید کنیم و اشتغال و ارزش افزوده ایجاد کنیم.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قالیباف: ۱۷.۵ درصد از نفت ما هدر می‌رود قالیباف در دوم پاسخ به سوالات: 🔹دکتر پزشکیان گفتند انسجام، من این را قبول دارم؛, آقای پورمحمدی گفت فقط اقتصاد نیست فرهنگ هم هست، حتما این درست است. به همین خاطر می گوییم وقتی حرف از سرمایه گذاری می زنیم، یک بخشی سرمایه گذاری و یک بخش بهره وری است. 🔹پنجاه درصد رشد های ۹ درصدی در برخی کشورها از بهره وری حاصل شده است. از مدیریت صحیح استفاده شده است. رئیس جمهوری که قابلیت این را داشته باشد. از ظرفیت اندیشمندان و متخصصان استفاده شود. 🔹بهره وری می تواند نیمی از این هشت درصد را بسازد. معتقدم اگر انسجام نداشته باشیم نمی شود. 🔹برنامه تبدیل به سند ملی شده است؛, حتما ممکن است اشکالاتی هم داشته باشد. مهمترین موضوع برنامه هفتم خانواده محوری است. سبد خانوار در همه ابعادش. 🔹ویژگی برنامه هفتم این است که ماده ۱۱۸ پیش بینی شده شورای راهبری هرجا اشکالی دید کمیته ای پیش بینی شده که اصلاح کنند. ولی بدانیم قانون هست و باید اجرایش کنیم نه اینکه بگذاریمش کنار. بگذاریم کنار یعنی برویم سمت بهانه جویی. 👈۱۷ و نیم درصد از ۹ میلیون بشکه هدر می رود. 👈 ما از این انرژی در حوزه پتروشیمی که درآمدی قریب به ۲۰ میلیار داریم، فقط ۷ و نیم درصدش را استفاده میکنیم. ما اقتصاد را پیش بینی پذیر نکردیم و اینکه تصمیمات سیاستی و قاعده گذاری غلط داریم. همین ۴۸ ساعت گذشته یک وزارتخانه یک تصمیمی گرفته که با آن سرمایه می تواند فرار کند. نباید اینطور باشد.