eitaa logo
کانال تحلیلی حامیان ولایت
1.5هزار دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
9.2هزار ویدیو
122 فایل
کانال تحلیلی حامیان ولایت @gh63_soldier_velyatfagih.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕دکتر جلیلی: نقش زنان خانه دار در مهار آسیب های اجتماعی دیده شود 🔹نباید اجازه داد نقش پر شکوه زنان ایران در عرصه های مختلف سانسور شود؛ زن، همه زنان ایران است. 🔹ما نقش زنان خانه دار را نگاه کنیم، چرا نقششان دیده نمی شود؟ آنها با تربیت صحیح فرزند و ایجاد محیط امن در خانواده سبب تربیت جوانانی که عامل بالندگی در جامعه و از سوی دیگر مانع بسیاری از آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد شده اند. 🔹آیا جای دیده شدن و تقدیر و پشتیبانی از زنان خانه دار هست یا نه؟ 🔹خیلی از هزینه هایی که تخصیص داده می شود ولی خروجی آن صفر است، باید به این بخش تخصیص داده شود؛ این همه مادرانی که باعث شده اند نتیجه خوب برای کشور به ارمغان بیاورند. 🔹چند میلیون زن سرپرست خانوار داریم که جای نقش دیگر را هم پُِر کرده اند یا زنان بدسرپرست یا زنان عشایری و روستایی که پا به پای مردان می آیند و به تولید کمک می کنند و نقش مادرانه هم دارند. 🔹دوستان این عظمت را سانسور نکنند. 🔹طرح هایی برای تقویت خانواده داریم؛ حجاب لباس حضور اجتماعی زن است تا حریم خانواده حفظ و تقویت شود.
⭕️ | زنان ایرانی، الگوی جهانی دکتر جلیلی در مناظره سوم: 🔹ایران با الگوی جدیدی زنان خود را وارد صحنه کرده و مدلی را به جهان نمایش می‌دهد که همه‌ آنها متحیر مانده‌اند. زن کارآفرین مسلمان دانشمند و مادر نمونه دارد خودش را نشان می‌دهد. 🔹یکی دو ماه پیش یک شرکت هوایی مپنا را دیدم که از ۲۵۰ کارشناس ارشد و ۸۰ PHD که کار بزرگی انجام می‌دادند نیمی از آنها زنان بودند. 🔹خانم دیپلمات نروژی که در ایران درس خوانده بود به من می‌گفت چرا از قدرت‌های خود دفاع نمی‌کنید و آنها را عرضه نمی‌کنید؟
⭕️ | نقش پر شکوه زنان خانه دار دکتر جلیلی در مناظره سوم: 🔹چند میلیون زن سرپرست خانوار داریم که جای نقش دیگر را هم پُِر کرده اند یا زنان بدسرپرست یا زنان عشایری و روستایی که پا به پای مردان می آیند و به تولید کمک می کنند و نقش مادرانه هم دارند، آیا جای دیده شدن و تقدیر و پشتیبانی از زنان خانه دار هست یا نه؟
⭕مورگان شوستر، که در دورۀ قاجار مدتی در ایران بود، دربارۀ زنان ایرانی می‌نویسد: 🔹«[در ماجرای مشروطه و بعد اولتیماتوم روس] زنان ایرانی یکباره با یک جهش، پیشروترین (اگر نگوییم انقلابی‌ترین!) زنان جهان شده بودند!» سپس میگوید بله، این حرف ممکن است خیال صدساله را (که غربی‌ها دربارۀ زنان شرقی داشتند) آشفته کند. اما «چه باک، چون این عین حقیقت است». 🔸«من این فرصت را به دست آورده بودم که جلوه‌های فراوانی از عزم و نفوذ زنان مسلمان را به چشم ببینم» 🔹«در تهران مشهور است که می‌گویند وقتی زن‌ها علیه کابینه‌ای شلوغ کنند کارش تمام است!» 🔸یا آن داستان هالیوودی که از زنانی با چادر مشکی و روبنده‌های سفید تعریف می‌کند که با تپانچه به مجلس رفتند تا از استقلال کشور دفاع کنند! آن جا می‌نویسد: «آیا جا ندارد که بر عزت زن محجب ایرانی درود بفرستیم؟»
🚨 زنان ما نگران سانسور نقش خود هستند دکتر جلیلی در مناظره سوم: 🔹غربی ها امروز در برابر کشتار هزاران زن در غزه سکوت می کنند اما در برابر فوت یک زن در ایران موضع می گیرند چون جمهوری اسلامی زنان را به صحنه آورده و مدلی ارائه کرده که یک زن مسلمان، کارآفرین و دانشمند و مادر نمونه را معرفی کرده است. آنچه زنان ما نگرانند این است که چرا این نقش و موقعیت زن سانسور می شود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قالیباف: حمکرانی فضای مجازی یک ضرورت است ▪️در آینده نزدیک باید سرعت اینترنت حل شود قالیباف: 🔹حکمرانی در فضای مجازی مثل زندگی معمولی خودمان یک ضرورت است. الان بخش عمده اقتصاد در فضای مجازی است که باید استفاده کنیم. 🔹مردم خودشان فرهنگ را تولید و خودشان مصرف می‌کنند؛ دولت‌ها باید آن را ناوبری و هدایت کنند. فرهنگ سه بخش است؛ یک بخش کالاها و تولیدات فرهنگی است؛ امروز پنجره طلایی جمعیتی را داریم در همین توان نیروهای متخصص و حرفه‌ای در فضای مجازی. 🔹الان بچه‌های ما در دنیا در حوزه گیم می‌توانند در تراز دنیا حرکت کنند. الان با این سرعت اینترنت و رفتار فیلترینگ... بعد از فیلترینگ به جای مصون سازی خطر را بیشتر کردیم. هم خسارت مالی دیدیم و هم خسارت اخلاقی. 🔹بعد از فیلترینگ استفاده از وی پی ان از ۲۲ درصد به ۶۷ درصد افزایش یافته است. در آینده نزدیک باید سرعت اینترنت حل شود و اعصاب خردی مردم برداشته شود. 🔹یک دلیل که مردم به سکوهای خارجی می‌روند بخاطر این است که احساس ناامنی می‌کنند. مقام معظم رهبری در این باره گفته‌اند که ورود به حریم شخصی حرام شرعی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جلیلی: کاربران فعال فضای مجازی را تحسین می‌کنم جلیلی: 🔹درود می‌فرستم به کاربرانی که در موضوع فضای مجازی منفعل برخورد نکردند؛ فعال برخورد کردند. سعی کردند سوار آن بشوند و حکمرانی کنند. 🔹پیامرسانهای بله و سروش و ایتا و روبیکا و نشان و بلد و اسنپ و تپسی و کافه بازار و بادصبا و... کار بزرگ انجام دادند یعنی برخورد فعالانه داشتند و نه منفعلانه. 🔹امروز سکوهای مجازی نقش مهمی در حکمرانی دارد؛ خیلی از قدرتها و دولتها به دنبال بین المللی کردن سکوهای خود هستند و یا قوانین سختگیرانه گذاشتن برای سکوهای دیگران. 🔹مثلا کاری که امریکا با تیک تاک کرد. اروپا هم قانون دوقلو تصویب کرد و برای آمریکا و کشورهای دیگر هم حتی محدودیتهایی قائل شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جلیلی: امروز نشان جای ویز را گرفته است جلیلی: 🔹امروز نشان جای ویز را گرفته چون خدمات خوبی داده است. خیلی از سکوهای دیگر هم همینطور. 🔹سکوهای ارتباطی می‌توانند سکوی جهش مردم ایران باشند. 🔹اگر با استفاده از ظرفیت‌هایی که هست برای هر کسی که محتوا تولید می‌کند ۱۰ درصد هزینه اینترنت را بپردازید، چقدر اشتغال ایجاد می‌شود. و چقدر درامد کسب خواهند کرد. میلیون‌ها نفر با تولید محتوایشان می‌توانند درآمد کسب کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قاضی‌زاده: متخصصان حوزه فضای مجازی غالبا مهاجرت می‌کنند قاضی‌زاده: 🔹نیروی مجرب و متخصص ما در این حوزه بعضاً مهاجرت می‌کنند چون در بیرون درامدهای شگرفی دارند و ما نتوانسته‌ایم این نیروها را حفظ کنیم. 🔹رتبه ما از ۱۸۰، ۱۵۶ بود در اینترنت ثابت ولی پروژه فیبر نوری در دولت شهید رئیسی آغاز شده و سرعت اینترنت ثابت از ۹ به ۱۴ مگابیت بر ثانیه رسیده است. 🔹البته رشد سرعت‌ها در ایران محسوس نیست بخاطر استفاده از فیلترشکن. 🔹البته محدودیت‌ها موثر نبوده؛ تلگرام ۴۰ میلیون مشترک دارد و نشان می‌دهد که محدودیت‌هایی که گذاشتیم موثر نبوده است. یک جاهایی افراط کرده‌ایم. 🔹در خیلی از کشورهای جهان دسترسی به سایتهای مستهجن راحت نیست و آنجاها باید برخورد کرد. ولی بعضی کارها که شده نیاز نبوده است؛ مثلاً فیلتر گوگل پلی یا بعضی بازیها... 🔹بهترین قاضی برای فیلترینگ عرف جامعه است؛ باید نقش بدهیم به خانواده ها برای کنترل اینترنت. برای اینکار مدلهایی هم در داخل و خارج کشور هست. 🔹باید وارد بحث حکمرانی اینترنت در دنیا شویم. باایجاد سکوهای جهانگیر مثل تیک تاک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زاکانی: باید سرور پیام‌رسان‌های خارجی در ایران فعال شود زاکانی: 🔹هیچ ملت و دولتی نیست که سرزمین و افکار خود را بخواهد با درک درست در اختیار بیگانه قرار دهد. 🔹صیانت موضوعیت دارد ولی فیلترینگ با آن متفاوت است. 🔹برخی همین آقایان که درباره فیلترینگ صحبت می کنند ابتدا بی پروایی کردند وامکان ظهور و بروز پیامرسانها را برای ما جوری فراهم کردند که مبتنی بر ضوابط کشور ما نبود. 🔹بعد آمدند دکانی باز کردند درباره فیلترینگ! همینها که در ستاد برخی آقایان هستند. 🔹اگر سرور برخی از این پیامرسانها به ایران بیاید دیگر فیلترینگی وجود نخواهد داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زاکانی: ستاد آقای پزشکیان ایشان را به قعر چاه می‌برد زاکانی: 🔹اینترنت و فضای مجازی در زندگی همه هست؛ من سال ۸‍۱ سخنرانی داشتم برای دانشجویان و گفتم این فضای مجازی موهبت است. 🔹ما پیام قوی برای جهان داریم. آنها میخواهند انقلاب را در حصار قرار دهند ولی این فرصت است که ما پیام را به دنیا برسانیم. 🔹الان در شهرداری داریم از هوش مصنوعی استفاده میکنیم ولی کدام یک از آقایان در مجموعه‌شان از این هوش مصنوعی استفاده میکنند؟ 🔹از آمریکاییها حداقل این را یاد بگیریم که وقتی به تیک تاک رسیدند محکم ایستادند. 🔹درباره حجاب بان که برخی آقایان گفتند، اگر جدی گفتند که شوخی بود ولی اگر شوخی گفتند که نباید با مردم شوخی کنند. 🔹برخی اعضای ستادتان شما را دارند به قعر چاه می برند! 🔹حجاب را جز با گفتگو و احترام و قوانین نمیشود صیانت کرد. ممکن است البته کسی که مامور باشد اصلاً پرده‌دری کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زاکانی: بیشترین فیلتر زمان آقای پورمحمدی بود ▪️آقای پزشکیان توبه کنید! 🔹زاکانی خطاب به پزشکیان اگر شوخی کردید در آن دنیا مواخذه می‌شوید اگر جدی گفتید در مورد حجاب‌بان‌ها توبه کنید. 🔹بیشترین فیلتر در دهه ۹۰ و ناظر به مسئولیت خود آقای پورمحمدی صورت گرفته است. خوب است در این باره شفاف تر کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قاضی‌زاده: دوستان توهین می‌کنند بکنند ولی بی‌انصافی نکنند قاضی زاده هاشمی: 🔹هرچه ما برای فرزندان خود و سلامت فکری و روحی و روانیشان انجام میدهیم، نباید همین احساس را نسبت به بقیه خانوارها داشته باشیم؟ این سایتهای مستهجن روان انسان ها را تخریب می‌کند. 🔹بعضی حرفها که میزنیم از سر بی مسئولیتی است متاسفانه. 🔹دوستان توهین می‌کنند بکنند ولی بی انصافی نکنند؛ به امار مراجعه کنند ببینند در این ۲ سال و ۱۰ ماه دولت آقای رئیسی چه اتفاقات بزرگی رخ داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قاضی‌زاده: پیام‌رسان‌های خارجی حاج قاسم قهرمان ملی ما را فیلتر کرده است قاضی‌زاده: 🔹یک سوال دارم؛ اصلا کل فیلترینگ را برداریم و همه چیز را به پلتفرم‌های خارجی ببریم؛ اگر خواستند یکدفعه همه حساب‌های ما را ببندند چه کنیم؟ اگر کسی کلاهبرداری کرد چه کنیم؟ مگر عکس حاج قاسم را اجازه داد اینستاگرام منتشر شود؟ 🔹مکرون می‌گوید ما باید اینترنت اروپایی را توسعه بدهیم. 🔹چرا الان کسی از اوبر و آمازون در ایران صحبت نمی‌کند چون توانسته‌ایم پلتفرمهای خوبی توسعه بدهیم و مردم احساس نیاز نمی کنند. عدم سرمایه گذاری دولت برای ایجاد شبکه های اجتماعی بزرگ و موثر و جهانی باعث شده است که عقب بیفتیم. 🔹باید پلتفرمهای بزرگ ایجاد کنیم و ما باید وارد حکمرانی اینترنت در دنیا شویم. دیگران نباید شاخصها و استانداردهای خود را برما تحمیل کنند.
‌ ⭕️ خبر ویژه و مهم حمایت قاطع حـوزه انـقـلابـی به عنوان محور جـبـهـه انـقـلاب از دواطلب اصلح آقای دکتر سـعـیـد جـلـیـلـی علمای انقلابی و مکتبی، همواره به جهت‌گیری ملت انقلابی و بی‌نظیر ایران اسلامی اهتمام داشته‌اند. حوزه و علمای انقلابی هیچگاه مردم را در بزنگاه‌ها تنها نمی‌گذارند.
🌹: حقیقتاً غدیر و معرفی امیرالمومنین علیه السلام به عنوان ولی امر امت اسلامی و جانشین پیغمبر یکی از نعمت‌های بزرگ خدای متعال است ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @Gh63_soldier_VelyatFagih
بسْمِﺍﻟﻠَّﻪِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍﻟﺮَّﺣِﻴﻢ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺭﺳﻮﻝَ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺍﻣﯿﺮَﺍﻟﻤﺆﻣﻨﯿﻦ علی اِبن ابی طالب ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏِ ﯾﺎ ﻓﺎﻃﻤﺔُ ﺍﻟﺰﻫﺮﺍﺀ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺣﺴﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﻤﺠﺘﺒﯽ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺣﺴﯿﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﺳﯿﺪَ ﺍﻟﺸﻬﺪﺍﺀ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﺍﻟﺤﺴﯿﻦِ ﺯﯾﻦَ ﺍﻟﻌﺎﺑﺪﯾﻦ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﺒﺎﻗﺮ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺟﻌﻔﺮَ ﺑﻦَ ﻣﺤﻤﺪٍ ﻥِ ﺍﻟﺼﺎﺩﻕ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻣﻮﺳﯽ ﺑﻦَ ﺟﻌﻔﺮٍ ﻥِ ﺍﻟﮑﺎﻇﻢُ ﻭ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻭ ﺑﺮﮐﺎﺗﻪ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﻣﻮﺳَﯽ ﺍﻟﺮﺿَﺎ ﺍﻟﻤُﺮﺗﻀﯽ ﻭ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻭﺑﺮﮐﺎﺗﻪ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﺠﻮﺍﺩ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﻣﺤﻤﺪٍ ﻥِ ﺍﻟﻬﺎﺩﯼ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺣﺴﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﻌﺴﮑﺮﯼ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺑﻘﯿﺔَ ﺍﻟﻠﻪِ، ﯾﺎ ﺻﺎﺣﺐَ ﺍﻟﺰﻣﺎﻥ ﻭ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻭ ﺑﺮﮐﺎﺗﻪ 🌹🌹🌹 حَسْبِيَ اللّهُ لا إِلَهَ إِلاَّ هُوَ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ خدا مرا کافیست که جز او خدایی نیست، من بر او توکل کرده‌ام و او رب عرش بزرگ است 🌹🌹🌹 اَشْهَدُ اَنْ لا اِلهَ اِلا اللّهُ وَحْدَهُ لا شَریکَ لَهُ وَاَشْهَدُ اَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَرَسُولُهُ وَ اَنَّهُ سَیِّدُ الاْوَّلینَ وَالاْ خِرینَ وَاَنَّهُ سَیِّدُ الاْنْبِیاءِ وَالْمُرْسَلینَ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَیْهِ وَعَلی اَهْلِ بَیْتِهِ الاَئِمَّةِ الطَّیِّبینَ 🌹🌹🌹 صَلَواتُ اللهِ وَ صَلَواتُ مَلائِکَتِهِ وَ أنْبِیائِهِ وَ رُسُلِهِ وَ جَمیعِ خَلْقِهِ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ السَّلامِ عَلَیْهِ وَ رَحَمهُ اللهِ وَ بَرَکاتُهُ 🌹🌹🌹 براي اينکه در زمان غيبت دلمون به امام‌زمان ارواحناله‌فداه قرص شود و شبهات در مااثر نکند ،هر روز بگوييم: يَااللَّهُ يَا رَحْمَانُ يَا رَحِيمُ يَامُقَلِّبَ الْقُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِي عَلَى دِينِکَ 🌹🌹🌹  "بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ" "اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ، فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ، وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً، حَتَّی تُسْکِنَهُ اَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا" 🌹🌹🌹 سلام خدمت دوستان گرامی صبح همگی بزرگواران بخیر ونیکی روز و هفته خوبی همراه با سلامتی و موفقیت آرامش و سربلندی و عزت در پیش داشته باشیم اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ارادتمندتان:
السَّلاَمُ عَلَيْكَ حِينَ تُهَلِّلُ وَ تُكَبِّرُ... سلام بر تو وقتي كه تهليل و تكبير مي گويي 📚فرازی از زیارت آل یاسین 🌸سلام امام زمانم سلام بر تو آن هنگام که بر کبریایی پروردگار تکبیر می گویی! و سلام بر شهادت گفتن تو بر وحدانیت او که تمام بُت ها را سرنگون می کند! صبحتون معطر به عطر صلوات بر مهدی صاحب زمان (عج)❤️
🌹 🌻 … با مطرح کردن امیرالمؤمنین (علیه الصلاة و السلام) و با نصب آن بزرگوار برای حکومت، معیارها و ارزش های حاکمیّت، معلوم شد. پیغمبر در قضیه غدیر، کسی را در مقابل چشم مسلمانان و دیدگان تاریخ قرار دادند که از ارزش های اسلامی، به طور کامل برخوردار بودند. 🍃یک انسان مؤمن؛ دارای اعلای تقوا و پرهیزکاری؛ فداکار در راه دین؛ بی رغبت نسبت به مطامع دنیوی؛ تجربه شده و امتحان داده در همه میدان های اسلامی: میدان های خطر؛ میدان های علم و دانش؛ میدان قضاوت و امثال اینها؛ 🍃یعنی با مطرح شدن امیرالمؤمنین (علیه الصلاة و السلام) به عنوان حاکم و امام و ولیّ اسلامی، همه مسلمانان در طول تاریخ باید بدانند که حاکم اسلامی، انسانی که از آن ارزش ها نصیبی ندارند؛ از فهم اسلامی، از عمل اسلامی، از جهاد اسلامی، از انفاق و گذشت، از تواضع و فروتنی در مقابل بندگان خدا و آن خصوصیّاتی که امیرالمؤمنین (علیه الصلاة و السلام) داشتند، بهره ای نداشته باشند، شایسته حکومت کردن نیستند. پیغمبر، این معیار را در اختیار مسلمانان گذاشتند. و این، یک درس فراموش نشدنی است. ♻️ امروز انقلاب اسلامی فرصت دوباره ای است که به بشریت داده شده است. این بیداری اسلامی یک فرصت دوباره است. از این فرصت ها در طول تاریخ پیش آمده، منتها کم؛ در طول تاریخ اسلام هم پیش آمده، باز هم کمتر. در دریای متلاطمی از امواج گوناگون مادّی و نابودی ارزش های اخلاقی و معنوی، ناگهان این کشتی مستقرّ ثابت نجات دهنده - کشتی اسلامی با نا خدایی اسلام و با رهبری قرآن، ظاهر شده و انسان ها را به سمت خودش دعوت کرده است. بحثِ یک حادثه کوچک نیست. یک ملّت به این کشتی نجات چسبیده اند و ملّت های دیگر هم دیدند که یک ملّت چگونه می تواند از زیر بار حکومت زور و فساد و وابستگی و دنباله رویِ طاغوت ها و مستکبران عالم، با پیروی از سفینه نجات اسلام، نجات پیدا کند. همه بدانند و بخصوص جوان ها بیشتر توجّه کنند؛ امروز آوازه و نشانه ها و انعکاس های بسیار مؤثّر و کارآمد فریاد انقلاب در دنیا بسیار عمیق شده است. البته از تبلیغات مخالفانی که از فریاد اسلام به وحشت افتاده اند، انتظاری نیست که این بازتاب های جهانی را منعکس کنند. آنها عکسش را منعکس می کنند؛ لیکن حقیقت قضیه این است که عرض می کنم: تا اعماق جان انسان ها - آن هم در چهار گوشه عالم؛ نه فقط در دنیای اسلام - بازتاب حرکت ملّت ایران منعکس شده است. در بسیاری از کشورها - و در کشورهای اسلامی، بیشتر - جوان ها به ندای اسلام دل بسته اند. در دوره قبل از انقلاب اسلامی و قبل از تشکیل حکومت اسلامی در اینجا، این دلبستگی وجود نداشت. این تداوم راه غدیر است. این مطرح کردنِ یک خطّ روشن برای بشریت است تا در سایه این خطّ روشن، هر چه زودتر به آن سرانجامی که همه پیغمبران مژده اش را داده اند، برسد. همه پیغمبران و مصلحان عالم این نوید را به بشریت داده اند که یک روز نجات خواهد یافت. ۵
🚨 همت شهید رئیسی در آبرسانی چگونه کام مردم را شیرین کرد؟ 👈«پیش‌بینی‌های فصلی، بیانگر افزایش ۴ تا ۵ درجه‌ای دمای بالاتر از حد معمول در تابستان امسال است». این خبر را یکی از مدیران سازمان هواشناسی» عنوان کرده است. همزمان، پایگاه hotcitiesworld گزارش داده که اهواز با دمای ۵۱ درجه گرم‌ترین شهر بزرگ جهان است. 👈اما احتمالا کمتر کسی به یاد می‌آورد که استان خوزستان همین چند سال قبل، با بحران شدید کم‌آبی دست به گریبان بود و گروهک‌های ضدانقلاب وابسته به سرویس‌های غربی، چگونه روی این بحران، اسکی می‌رفتند. کمتر کسی به یاد می‌آورد که با پیگیری بی‌وقفه شهید رئیسی، طرح تامین آب ۲۶ شهر و ۱۶۰۰ روستای خوزستان، ظرف ده ماه به سرانجام رسید و شهریور دو سال قبل، مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 👈اجرای پروژه آبرسانی غدیر، که آب شرب ۴.۷میلیون نفر را در ۲۶ شهر و ۱۶۰۰ روستای خوزستان و مناطق اطراف تامین کرد، متاسفانه ۱۲ سال به طول انجامیده بود. بهانه، فقدان منابع مالی بود. پروژه تا سال ۱۴۰۰، فقط ۴۵درصد پیشرفت داشت و قرار بود سه سال دیگر هم طول بکشد! اما با همت دولت رئیسی و قرارگاه سازندگی خاتم‌‌الانبیا(ص)، ظرف ده ماه به سرانجام رسید. 👈بنا بر اعلام وزیر نیرو، در طول هزار روز دولت آیت‌الله رئیسی، روزانه بیش از ۳ کیلومتر خط لوله آب اجرا شده است. و این، غیر از خدمات مربوط به پایدارسازی تولید و تامین برق و گاز مورد نیاز در کشور است. 👈یادآوری این نکته هم بجاست که آقای روحانی رئیس‌جمهور سابق، اسفند ۱۳۹۶ در نشست کارگروه مبارزه با ریزگرد‌ها در اهواز گفته بود: 🔻«چی شد الان خشکسالی شد؟ اینکه در روایات آمده اگر معروف را زیر پا گذاشتید، اگر منکر ترویج شد‌، عذاب الهی می‌آید؛ بعضی از عذاب‌ها همین‌هایی است که می‌بینیم. فکر می‌کنیم و می‌گوییم اِ مقصود این است که ما دروغ گفتیم و سیل آمد. نه معروف و منکر فقط دروغ و نماز نیست»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم‌الله الرحمن الرحیم با سلام خدمت هموطنان گرامی بنده به نوبه‌ی خودم در پویش یک ایران دعوت شرکت کرده و به همه هموطنان گرامی و دوستان و آشنایان و همکاران و همشهری‌های عزیزم پیشنهاد می کنم در روز ۸ تیر به و کاندیدای اصلح و نماینده گفتمان آقای رای بدهند تا ان شاءالله مسیری که آغاز کردند با قدرت ادامه داده شود و به قله‌های پیشرفت و توسعه و عدالت اجتماعی و اقتصادی برسیم
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 پزشکیان: از نظر اعتقادی نباید با اجبار دیگران را وادار کرد آن گونه که ما می‌خواهیم لباس بپوشند ⚠️فیلم سمت راست برای اولین بار منتشر میشود.... اینجا تهران است