هدایت شده از - دست به قلم ؛
اسلام یعنی تعادل ،
یعنی آقاجان نه افراط کن نه تفریط ؛
و همین رو شیطان نمیخواد و نمیذاره!
اگه دقت کنید خواهید دید که
در خیلی از مسائل و معارف
ما یا دچار افراطیم، یا تفریط ..
این تعادل ِباید برقرار بشه
و این یعنی سیرهی مهدوی .
گمنامۍ . .
تنهابراۍشهدانیستمیتونۍ
زندهباشۍوسربازحضرتزهرا‹س›
باشۍامایہشرطداره؛بایدفقط
براۍخداکارکنۍنہخلقخدا🚶🏻
بنویسید پس از مرگ به روی لحدم ،
که به مانند پدر ، مادر و جد و وَلَدَم ؛
فخرم این است میانِ همه ی منصب ها
من فقط نوکریِ آلِ علی را بلدم :))
صبر کن بر مشکلات
صبر کردن و امیدوار
بودن به خدا، باعث
میشه که بر اساس
فشار ِسختی ها از
صراط الله دور نشی .