ما از خدا هستیم همه ،
همه عالم از خداست ، جلوه خداست ؛
و همه عالم به سوی او برخواهد گشت .
-خمینیکبیر(ره)
-حجاب زمانی زیباست که با حیا عجین شده باشد ؛
حیا که نداشته باشی چادر سیاه هم محجبه ات نمیکند.
حضورمان در فضای مجازی بی فایده است
اگر ندانیم دشمن حیائمان را نشانه گرفته است ؛
شیطان به من محجبه نمیگوید چادرت را بردار ،
چون میداند این کار را نخواهم کرد .
میگوید عکست را در معرض دید نامحرم قرار بده ؛
میگوید شوخی و صحبت با نامحرم در این فضا اشکالی ندارد ؛
میگوید با ناز و ادا صحبت کردن در پست ها
و نظرها بی اشکال است ؛
میگوید دلبری از پسرهای مذهبی در فضای مجازی اشکالی ندارد ؛
میگوید تو عکسی که میخواهی را بگذار ،
طوری که دوست داری صحبت کن .
بیخیالِ حیا و عفتت!
و اینطور میشود که کم کم شاهد
کم شدن حیائمان میشویم . .
و امان از روزی که حیا برود !!
- قمـر - 🇵🇸
:)
میان این همه تشویش و بیقراری شهر
حسین امن ترین تکیه گاه نوکر هاست (: