شیطونه ڪنارِ گوشت زمزمه میکنه:
تاجوونی از زندگیت لذت ببر ،
هر جور که میشه خوش بگذرون ؛
اما تو حواسـت باشه !
نکنه خوش گذرونیت به
قیمتِ شڪسـتنِ دل امام زمانمون باشه :)
میدونی ابیعبدالله ؛
دستم به هیچ جا بند نیست ،
واسه کربلام ، این دفعه هم مثل
دفعه های قبل ، باید خودت یه کاری کنی ؛
تورو جون مادرت ، نذار امسالم جا بمونم . .
- قمـر - 🇵🇸
:))
ای رفیقی که همه زحمت ما گردن توست
ما محال است که دست از سر تو برداریم :))