- قمـر - 🇵🇸
:))
ای رفیقی که همه زحمت ما گردن توست
ما محال است که دست از سر تو برداریم :))
بهقولِحاجمهدی :
ما رو کسی گردن نگرفت
ولی تو ما رو گردن بگیر
ابیعبدالله :)) .
بزار بیام بشینم توی بینالحرمین زیر لب بخونم :
اومدم اعتراف کنم ، با تو دلم رو صاف کنم .
من کم اوردم به ابالفضل💔:)