eitaa logo
قاب هشت
612 دنبال‌کننده
434 عکس
79 ویدیو
13 فایل
https://zil.ink/ghabe_hasht ارتباط با قاب هشت: @ghabehasht
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰سلسله جلسات «حکمت، معنا و تصویر» 🔸با حضور دکتر سید مهدی امامی جمعه 🔹جلسه هشتم، چهارشنبه ١٨ مرداد ماه، ساعت ١٨ 🕌 خیابان بزرگمهر، مادی شهرستانی، کوچه شهید سعید احمدی، آستانه قاب هشت 🔸برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٠٩٣٧٣۴٠١۴۴۵ تماس حاصل فرمایید. 🆔 @ghabe_hasht
حکمت، معنا و تصویر _ جلسه هشتم.mp3
24.46M
🎙 جلسه هشتم از سلسله جلسات «حکمت، معنا و تصویر» 🔸با حضور دکتر امامی جمعه 🔹چهارشنبه، ١٨ مرداد ماه 🕌 آستانه قاب هشت 🆔 @ghabe_hasht
🔰سلسله جلسات "سینما نبض زمان" 🔸تلاش برای شناخت زمان و وضعیت از دریچه تکنیک سینما 🔺فصل دوم: بررسی سریال‌های پرمخاطب روز ایران و جهان (تلویزیون و نمایش خانگی) 📆 زمان: شنبه‌ها ساعت ١۶ 🕌 مکان: آستانه قاب هشت ▪️حضور برای عموم آزاد است. 📞جهت اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید: 09373401445 🆔 @ghabe_hasht
قاب هشت
🔰سلسله جلسات "سینما نبض زمان" 🔸تلاش برای شناخت زمان و وضعیت از دریچه تکنیک سینما 🔺فصل دوم: بررسی س
🔰سلسله جلسات "سینما نبض زمان" 🔸 فصل دوم: بررسی سریال‌های پرمخاطب روز ایران و جهان 📝سریال‌های جلسه اول: 🔺تد لاسو 🔺زخم کاری 📆 شنبه ١ مهر ماه، ساعت ١۶ 🕌 مکان: آستانه قاب هشت ▪️حضور برای عموم آزاد است. 📞برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید: 09373401445 🆔 @ghabe_hasht
سینما نبض زمان - جلسه اول_تد لاسو .mp3
40.88M
🎙 جلسه اول از فصل دوم سلسله جلسات «سینما نبض زمان» 🔸بررسی سریال تد لاسو (Ted Lasso) 🔺چگونه با دیدن این سریال به امروزمان فکر می‌کنیم؟ 🔹شنبه، ١ مهر ۱۴۰۲ 🕌 آستانه قاب هشت 🆔 @ghabe_hasht
سینما نبض زمان - جلسه اول_زخم کاری.mp3
38.59M
🎙 جلسه اول از فصل دوم سلسله جلسات «سینما نبض زمان» 🔸بررسی سریال زخم کاری 🔺چگونه غلبه‌ی اقتصاد بر هنر، مانع از آیینگی تام و تمام یک سریال می‌شود. 🔹شنبه، ١ مهر ۱۴۰۲ 🕌 آستانه قاب هشت 🆔 @ghabe_hasht
قاب هشت
🎙 جلسه ششم از سلسله جلسات «حکمت، معنا و تصویر» 🔸با حضور دکتر امامی جمعه 🔹چهارشنبه، ٢١ تیر ماه 🕌
🔰گزیده‌ای از مباحث مطرح شده در جلسه ششم «حکمت، معنا و تصویر» 🔸واژه‌ی «هنر» در ادبیات کهن فارسی، به معنای کمال است و اساسا با فهم مشهور امروزی ما از آن تفاوت دارد. در فرهنگ واژگان ملاصدرا، «صنایع لطیفه» تعبیری است برای هنر به معنای مصطلح و امروزی آن. 🔹از تامل در قاعده‌ اول ملاصدرا، می‌توان به این نکته دست یافت که برخلاف رای ارسطو، هنر تقلید محض نیست. هنر اصیل، از آن حیث که حول محور حکمت و معنا شکل گرفته و متوجه ظرافت‌ها و لطافت‌های نهفته در آن است، نیازمند نگاه هستی‌شناسانه هنرمند، یا «چگونه دیدن» اوست. می‌توان گفت این امر، نقیض فرض تقلیدی بودن هنر است.    🔸قاعده‌ی دوم از قواعدی که در نگاه وجودشناسانه‌ی ملاصدرا برای شناخت هنر ربوبی عنوان می‌شود، اصلی است تحت عنوان:«انسان مثال خداوند است: ذاتا، صفاتا و افعالا» 🔹این قاعده، قاعده اول را به عالم انسانی تعمیم داده، خاستگاه هنر را نمایان ساخته و مقدمه‌ای برای درک ارتباط رازآلود مابین هنر و تصویر می‌شود. 🔸با کاوش در تعامل مابین هنر و تصویر، اهمیت توجه به سرآغاز هنر در عالم ربوبی، درک می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت در فلسفه‌ی ملاصدرا، درک هر حقیقتی در عالم انسانی، منجر به توجه به سرآغاز سرآغازها، یا حقیقت‌الحقایق می‌گردد.  🔹حکمت و معنا با تصویری شدن از طریق تمثیل، جریان یافته و جای خود را در وجوه مختلف زندگی انسان پیدا می‌کند. راه یافتن معانی حکمی با شیوه‌های زیبایی‌شناسانه، سمت و سوی زندگی را به سوی رشد و کمال معطوف کرده و می‌توان گفت تحقق این امر، یک رسالت حکیمانه و از آن مهم‌تر، هنرمندانه است که می‌تواند مرهمی بر بحران روزگار ما باشد. 🔸در دستگاه انسان‌شناسی ملاصدرا، نفس انسان دارای اقتدار است. به این معنا که خداوند نفس انسان را به گونه‌ای خلق کرده است که قدرت ایجاد صور اشیا، اعم از مجرد و مادی را دارد. این اقتدار، به واسطه‌ی نحو وجود انسان که ملکوتی است، محقق می‌شود. 🔹در این نگاه، ابداع صورت اشیای مجرد در ذهن هنرمند، صورت‌گری هنری نامیده می‌شود و بیرونی شدن آن؛ خلق آثارهنری. با این تعریف می‌توان گفت ابداع، امری انتزاعی و ذهنی است و خلق، امری بیرونی و عینی. 🔸در تشریح قاعده دوم، می‌توان گفت انسان از آن حیث که نفسی مقتدر و ملکوتی دارد و به واسطه این نفس قدرت صورتگری یافته است، مثال خداوند است. باید توجه داشت مثال، به معنای مرتبه‌ی نازله‌ است و با امر حقیقی برابری نمی‌کند. مثال، تنها آیه و نشانه‌ای است بر معانی والایی که امکان ظهور بی‌واسطه در عالم انسانی را ندارند و از این حیث با معنای «مثل»، متفاوت است. 🔹از آن حیث که وجود انسان، مرتبه نازله و در طول خداوند است، معرفت به وجود خود، او را به درک حقیقت خداوند می‌رساند.  🔸خاستگاه همه صنایع لطیفه و دقیقه، عالم و مملکت درونی انسان است که مجرد از ماده بوده، زمانمند و مکانمند نیست و تغییر راهی به آن ندارد. عالم ذهن انسان، عالم قدرتمند خلق‌های پی‌درپی است و هیچ پدیده‌ای در آن، به پدیده‌ای دیگر، مبدل نمی‌گردد. 🔹در عالم بیرونی، علم به امور، استلزامی برای تحقق آن‌ها ایجاد نمی‌کند.حال آنکه در عالم ذهن، علم به امور، با تحقق آن‌ها در عالم خیال مقارن است. 🆔 @ghabe_hasht
قاب هشت
🎙 جلسه هفتم از سلسله جلسات «حکمت، معنا و تصویر» 🔸با حضور دکتر امامی جمعه 🔹چهارشنبه، ٢٨ تیر ماه 🕌
🔰گزیده‌ای از مباحث مطرح شده در جلسه هفتم «حکمت، معنا و تصویر» 🔸خیال، از آن حیث که جایگاه تمثیل و به طور کلی، یکی از مهم‌ترین جایگاه‌های هنر است، در حکمت متعالیه مورد توجه قرار گرفته است. 🔹اولین‌ چیزی که در مطالعه‌ی وجود شناسانه‌ی رابطه‌ی خیال با هنر، به ذهن متبادر می‌شود، طراحی است. خیال در طراحی، قدرت مانور بسیار عظیم و عجیبی دارد. در نگاه ملاصدرا، آن‌چه باعث شده خیال امکان طراحی را به دست آورد، قدرت ابداع است.  🔸در خیال، «شدن» وجود ندارد. حرکت و زمان راهی به آن نداشته و هر امری، به مجرد اراده، بی‌نیاز به ماده‌ی قبلی، محقق خواهد شد. در واقع می‌توان گفت در عالم خیال، علم بر هر چیز با تحقق آن برابری می‌کند. 🔹برخی از دست‌اندرکاران طراحی صنعتی و هنری، نسبت به جایگاه وجودی خیال، و سرچشمه هنرشان خودآگاه نبوده و توجهی به قدرت ابداع آن ندارند. 🔸خیال در انسان و حیوان، هردو، وجود دارد اما در مراتب وجودی‌اش به هیچ وجه، با یکدیگر مشترک نیست. حیوان، با وجود قدرت بایگانی کردن تصاویر در ذهن، اساسا فاقد قدرت طراحی است. ملاصدرا می‌پرسد که چرا انسان واجد چنین مرتبه‌ای از خیال است؟ 🔹فرمول‌های عالم ماده بر خیال حاکم نیست. خیال مجرد از ماده است اما در این تجرد که خود واجد مراتبی است، مرتبه‌ای والا داشته و نتیجتا قدرت ابداع و طراحی آن به آن دارد. می‌توان گفت توانایی طراحی هنری و صنعتی یک موهبت الهی است که توجه به سرمنشا آن می‌تواند به فعالیت هنرمند جهت‌دهی کند. 🔸تمثیل یکی از کارکردهای قوه خیال و حلقه واسط مابین حکمت و معنا و تصویر است. با این مقدمه می‌توان گفت تصویرها در هنر، جای کلمات نشسته، واجد دلالت می‌شوند و می‌توانند مورد خوانش قرار بگیرند. 🔹اول خالق تمثیل و به کارگیرنده‌ی آن ذات پروردگار است. خداوند در صحنه‌ی عالم تکوین، تمثیل را به‌کار گرفته و اشیای عالم طبیعت را در قرآن، با عنوان آیه یاد می‌کند. بنابراین آن‌چه در طبیعت وجود دارد، ممثل یک معنا و مرتبه‌ا‌ی والاتر است. 🔸ملاصدرا معتقد است عالم طبیعت هم مانند کتاب‌های آسمانی نوعی تصنیف است و از جمال خداوند پرده‌برداری می‌کند. می‌توان گفت نگاه ملاصدرا به عالم یک نگاه زیبایی‌شناسانه و تمثیلی است. 🔹قرآن به سه شکل، تمثیل را به کارگرفته است. اول: «بیان مبانی حکمی در قالب تمثیل.» 🔸برای مثال، در آیه‌ی:«ان من شی الا عندنا خزائنه و ماننزله الا بقدر معلوم» که یکی از آیات بسیار کلیدی در وجودشناسی قرآن است، قوس نزول و صعود وجود بیان می‌شود. این بیان حکمی را که مربوط به تنزل وجود است؛ قرآن به زبان تمثیلی نیز در آیه‌ی:« و انزلنا من السماء ماء فسالت اودیه بقدرها» بیان می‌کند.  🔹روش دوم قرآن در بیان تمثیلی، «قصه‌گویی» است. خداوند اول قصه‌گوی عالم است و هدف از قصه‌گویی‌اش را در قرآن، عبرت‌آموزی عنوان می‌کند. از این حیث، قصص حکمی قرآن را می‌توان تمثیلی از مجموعه‌های بی‌کران حکمت نظری و عملی دانست. مخاطب قصص حکمی با فکرکردن به نقش خود در عالم درونی خویش، وارد قصه شده و یکی از شخصیت‌های آن می‌شود. تفسیر انفسی و درونی قرآن به این نحو محقق می‌شود. 🔸روش سوم قرآن برای بیان تمثیلی، به‌خصوص در جزء سی‌ام، «صحنه‌سازی» است. برخی از سور این جزء با توصیف صحنه‌هایی آغاز می‌شود که مبانی حکمی را به صورتی تاثیرگذارتر منتقل می‌کند و از این حیث که با ثاثیرگذاری‌اش مخاطب را در برابر خویش به انفعال می‌کشاند، با زیبایی‌ پیوند دارد. 🔹می‌توان گفت خداوند در امر هدایت، همه‌ی امکانات هنری و زیبایی‌شناختی را به بهترین نحو به کار می‌برد. در زمانه‌ی حال نیز، هدایت به عنوان دغدغه‌ی انسان‌ها، بدون پیوند خوردن با هنر و زیبایی، عقیم و بی‌اثر خواهد بود. 🔸غالب سور مکی از این نوع تمثیل برخوردارند و در عصر خود، مخاطب را به طرز اعجاب‌آوری تحت تاثیر قرار می‌دادند. این تاثیرپذیری موجب می‌شد مخالفین، پیامبر را شاعر نامیده و مردم را از قرارگرفتن در معرض کلام او نهی کنند. 🔹فارابی، موسس فلسفه‌ی اسلامی، به‌کارگیری تمثیل را بخش مهمی از فعالیت‌های حکمی و فلسفی می‌داند. او معتقد است حقایق حکمی، بعد از فهم با آوردن برهان تفهیم می‌شود اما نباید در این مرحله متوقف شده و مختص به قشر خاص اساتید و دانشجویان فلسفه شوند. بلکه باید در قالب تمثیل به تصاویر تاثیرگزار تنزل یافته و به عموم منتقل شود. 🔸ابن‌سینا در خصوص مساله‌ی تمثیل، هم‌نظر با فارابی است و خود با کار عملی، نظریاتش در خصوص تمثیل را صورت بخشید. او در سه اثر مکتوب داستانی خویش، «حی ابن یغظان»، «رسالت الطیر» و «سلامان و ابسال». این سه اثر، تمثیل مجموعه‌ای از حقایق حکمی در بحث «شریعت»، «طریقت» و «حقیقت» است. 🆔 @ghabe_hasht
🔰سلسله جلسات "سینما نبض زمان" 🔸 فصل دوم: بررسی سریال‌های پرمخاطب روز ایران و جهان 📝سریال‌جلسه دوم: 🔺عاشورا 📆 شنبه ٨ مهر ماه، ساعت ١۶ 🕌 مکان: آستانه قاب هشت ▪️حضور برای عموم آزاد است. 📞برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید: 09373401445 🆔 @ghabe_hasht
بازیگری.mp3
9.12M
🔰اندیشیدن به وضع کنونی بازیگری با پرسش از تاریخ نمایش و روال آموزش بازیگری ممکن می‌شود. 🔹بحثی درباره بازیگری 🔸ارائه دهنده: خانم مهوری 🔹٢٧ شهریور ۱۴۰۲ 🕌 آستانه قاب هشت 🆔 @ghabe_hasht
🔰فصل دوم سلسله جلسات ما و تاریخ سینما 🔸تاریخ سینما ما را از جستجوهای فلسفی سینما بی‌نیاز نمی کند، مخصوصا برای ما که می‌خواهیم سینما را در خدمت اسلام در آوریم، تحقیق در فلسفه سینما از اولین ضروریات است. 📖 آیینه جادو، جلد اول، مقاله «تأملاتی در ماهیت سینما» 🔹جلسه اول، پنجشنبه ۱۳ مهرماه، ساعت ١۶ 🕌 خیابان بزرگمهر، مادی شهرستانی، کوچه شهید سعید احمدی، آستانه قاب هشت 🔹برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٠٩٣٧٣۴٠١۴۴۵ تماس حاصل فرمایید. 🆔 @ghabe_hasht
قاب هشت
🔰فصل دوم سلسله جلسات ما و تاریخ سینما 🔸تاریخ سینما ما را از جستجوهای فلسفی سینما بی‌نیاز نمی کند، م
مرور فصل اول ما و تاریخ سینما.mp3
21.73M
🔰 با شروع فصل دوم سلسله جلسات «ما و تاریخ سنیما» 🎙مروری بر فصل اول سلسله جلسات ما و تاریخ سینما 🕌آستانه قاب هشت 🆔 @ghabe_hasht
قاب هشت
🔰 با شروع فصل دوم سلسله جلسات «ما و تاریخ سنیما» 🎙مروری بر فصل اول سلسله جلسات ما و تاریخ سینما 🕌آ
🖋ما در کتاب دیوید بوردول و دیوید ا. کوک، با سیر تاریخی وقایع سینما روبرو شدیم... اما می‌توان پرسش کرد که مردمان در چه احوالی و چگونه چنین تغییراتی رقم زدند؟ آیا امکان رقم خوردن سینما قبل از آن برهه تاریخی وجود نداشته و به علت تغییرات علمی و تکنولوژیک تحول بزرگی به نام سینما رقم خورده است؟ یا در آن برهه از تاریخ، مردم در احوال دیگری بودند که موجبات چنین تحولاتی را ایجاد می‌کرد؟ و می‌توان این تحول را تاریخی و در رویای مردمان آن زمان جست‌وجو کرد، در واقع احوال و رویا‌های آن‌ها نسبت به آینده چنین امکانی را برایشان رقم زد‌ه‌ است. 📔"ظاهرا چنین می‌نماید که رویداد‌های تاریخ سینما را برخلاف نظم تاریخی علیت که از زیربنای اقتصادی به رو‌‌بنای ایدئولوژی می‌رسد، باید ارزیابی کرد، ما نیز باید اکتشافات فنی اولیه را رخداد‌های میمونی بدانیم که در مقایسه با اندیشه هایی که این مخترعان از پیش در ذهن داشتند، در رتبه دوم اهمیت قرار می‌گیرد، سینما پدیده‌ای آرمان گرایانه است که از درون آن انسان‌هایی فهمیده و با ذهنی کاملا مجهز سر برآورده‌اند، چنانکه انگار در آرمان شهر افلاطونی‌اند و آنچه بیش از همه ما را تکان می‌دهد مقاومت سرسختانه ماده در برابر اندیشه است، نه کمکی که فنون گوناگون به تخیل این پژوهندگان رسانیده است." «کتاب سینما چیست، مقاله اسطوره تام سینما، صفحه ١٧، نوشته آندره بازن» 🆔 @ghabe_hasht
روایت آستانه.mp3
18.88M
🔰روایت قصه آستانه در دو سالگی 🔸١۶ شهریور 🕌آستانه قاب هشت 🆔 @ghabe_hasht
قاب هشت
🔰روایت قصه آستانه در دو سالگی 🔸١۶ شهریور 🕌آستانه قاب هشت #روایت_قصه_آستانه 🆔 @ghabe_hasht
🔰روایت قصه آستانه، به مناسبت دومین سالروز تولد دو سال پیش، در همین ایام، گروه قاب هشت در ساختمان آستانه، مستقر شد و اولین رویدادی که به صورت جدی تجربه کرد، مراسم روضه اربعین بود. در این ایام، برآنیم اتفاقاتی را که در عمر دوساله آستانه رویداده است مرور کنیم؛ آن هم به زبان قصه. به‌دور از توصیفات فلسفی و عبارات ثقیل، نظری بر گذشته انداخته و با «نعمت‌ها» قصه بگوییم. چنانکه قرآن می‌فرماید: «فاما بنعمت ربک فحدث». یعنی گام به گام، دیدن نعمت‌هایی که سلسله‌وار در مسیرمان قرار گرفته‌اند، تا به آنچه امروز هستیم، برسیم. آن‌چه قرآن هم از لفظ قصه مراد می‌کند، به همین معنا، عبرت است. قصه می‌گوییم تا به فهمی از جایگاه امروزمان برسیم و فراتر از آن، تصویری از آینده در مقابل دیدگانمان مجسم شود. قصه آستانه، قصه شخصی آدم‌هایی است که در آن زندگی می‌کنند. جمع قاب هشت، در ابتدای راه، به‌واسطه مطالعه متن‌های شهید آوینی دورهم جمع شدند. رفته رفته مطالعاتشان را با عمل پیوند زده و متون شهید آوینی را با ادبیات سینمای دانش بنیان بازخوانی کردند. ماحصل این نشست‌ها، مکتوباتی از مباحث فکری و محصولاتی در حوزه سینماست. چشم‌اندازی که این جمع برای فعالیت‌هایش ترسیم کرده بود در یک جمله توصیف می‌شد:«ایجاد ادبیاتی جدید برای تحول فضای مشهور سینما». برای تحقق این چشم‌انداز، نیاز به سکنی گزیدن در محلی احساس می‌شد. لازم بود این جمع در جایی مستقر شود. ورود به ساختمان جدید، به جمع قاب هشت، «قرار» داد. اما این مکان جدید نامش چه بود؟ شرکت، دفتر یا جبهه؟ ادبیات حاکم بر فضای فکری و عملی گروه، با هیچ‌کدام از این نام‌های مرسوم و متداول در فضاهای فرهنگی و هنری، هم‌خوانی نداشت. انگار خانه‌ای که قاب هشت در آن سکونت داشت، باید نامی از جنس خودش می‌گرفت. نامی که متناسب با مناسباتش باشد. انتخاب لفظ آستانه، ماحصل فکر کردن به مسیری بود که تا آن روز پیش آمده‌بودیم؛ «انکشاف در دل تکنیک». این ترکیب، تعبیری پرتکرار بود در ادبیات شهید آوینی، که مبنای کار قاب هشت قرار گرفته و مناسبات جدیدی آفریده بود. قرار بود مکان جدید خط مقدمی شود برای تحول‌آفرینی در فضای هنر و سینما که در آن با تکنیک کلنجار می‌رویم تا به اشراق و انکشافی برسیم. چنین مکانی، درخور لفظی بود مانند «آستانه». یعنی جایی که مانند تولیت حرم‌ها و آستان‌های مقدس، با وجود نظام اداری-سازمانی‌، خود را تنها دربان می‌داند و قائل به صاحبی برای حرم است. با این تعریف، می‌توان گفت هنر، آستانه دارد. آستانه، در دوسالی که گذشت، نه کارگاهی شد برای ساخت فیلم‌های متعدد سری‌دوزی شده و نه آموزشگاهی با روال‌های آموزشی مرسوم برای هنرجویان سینما. بلکه مناسبات حاکم بر فضای آستانه، از جنس همراهی بوده و در دل کار عملی با ایجاد ادبیاتی جدید، به شکل‌گیری نگاهی بدیع برای افرادی می‌پردازد که در معرض آن قرار می‌گیرند. «فهم از دریچه تکنیک سینما» و «فکر کردن با زبان سینما» دو عنصر مهم این ادبیات هستند. یعنی تکنیک را صرفا وسیله انتقال محتوای دلخواه خود ندیدن، فهمیدن از دل آن و به اشراق رسیدن؛ که برای تحقق آن، روال منسجمی از فیلم‌دیدن، فکر کردن و کار عملی را تجربه کرده و پیش آمده‌ایم. سال اول از عمر دوساله آستانه، به تولید فیلم نیمه بلند داستانی «آب از آتش» گذشت. بعد از آن، روالی از جلسات فکری پیش گرفته شد و در یک‌ ساله‌ی اخیر، به ادبیات کمپانی دانش‌بنیان نزدیک‌تر شده‌ایم. ادبیاتی که به کار سینما نگاهی صرفا شخصی نداشته و غلبه اقتصاد بر سایر وجوه آن را نیز نفی می‌کند و از این نظر، تجاری صرف نیست. چنین نگاهی، با ادبیات گروهی هم فاصله دارد. که در مورد آخر می‌توان گفت ادبیات گروهی با وجود اینکه مناسبات قدرت حاکم بر فضای مرسوم سینما را می‌شکند و می‌تواند نگاه‌های جدیدی وارد سینما کند، اما هم‌چنان شخصی است، راهی در مقابل دیگران نمی‌گشاید و منجر به شکل‌گیری ادبیات نمی‌شود. ادبیات کمپانی، به معنای کار کردن در زیر سایه یک زبان مشترک است که به جای پیگیری‌های اداری- سازمانی متکی بر گفت‌وگوهای مداوم فکری است و هنوز در سینمای ما تحقق نیافته است. چنین نگاهی، ماحصل مطالعات پیوسته متون شهید آوینی، به قصد انجام کار عملی در حوزه سینما است. شکل‌گیری چنین زبانی در سینما، موضوع جلسات فکری و فعالیت‌های عملی آستانه، از ابتدای تولد آن تاکنون بوده است. 🆔 @ghabe_hasht
mahvari.mp3
6.21M
🔰روایت قصه آستانه در دو سالگی 🔸روایت دوم 🔹راوی: خانم مهوری 🔸١۶ شهریور 🕌آستانه قاب هشت 🆔 @ghabe_hasht
سینما نبض زمان_جلسه دوم_عاشورا.mp3
23.81M
🎙 جلسه دوم از فصل دوم سلسله جلسات «سینما نبض زمان» 🔸بررسی سریال عاشورا 🔺تاملی راجع به فیلمسازی دفاع مقدس در زمانه‌ی ما. 🔹شنبه، ٨ مهر ۱۴۰۲ 🕌 آستانه قاب هشت 🆔 @ghabe_hasht
🔰سلسله جلسات "سینما نبض زمان" 🔸 فصل دوم: بررسی سریال‌های پرمخاطب روز ایران و جهان 📝سریال‌های جلسه سوم: 🔺عاشورا 🔺پوست شیر 📆 شنبه ١۵ مهر ماه، ساعت ١۶ 🕌 مکان: آستانه قاب هشت ▪️حضور برای عموم آزاد است. 📞برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید: 09373401445 🆔 @ghabe_hasht
taji.mp3
10.44M
🔰روایت قصه آستانه در دو سالگی 🔸روایت سوم 🔹راوی: آقای تاجی 🔸١۶ شهریور 🕌آستانه قاب هشت 🆔 @ghabe_hasht
zaghian.mp3
16.69M
🔰روایت قصه آستانه در دو سالگی 🔸روایت چهارم 🔹راوی: آقای زاغیان 🔸١۶ شهریور 🕌آستانه قاب هشت 🆔 @ghabe_hasht