eitaa logo
قاب هشت
637 دنبال‌کننده
476 عکس
83 ویدیو
13 فایل
https://zil.ink/ghabe_hasht ارتباط با قاب هشت: @ghabehasht
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 برنامه جلسات مدرسه قاب هشت 📆 چهارشنبه، ١٩ اردیبهشت ماه ١۴٠٣ 📌 سینما و رمان، ساعت ١۶ ▪️ گفت‌وگو حول رمان «جنایات و مکافات» از فئودور داستایوفسکی 🕌 آستانه قاب هشت 📞 برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٠٩٣٧٣۴٠١۴۴۵ تماس حاصل فرمایید. 🆔 @ghabe_hasht
🔰 برنامه جلسات مدرسه قاب هشت 📆 پنجشنبه، ٢٠ اردیبهشت ماه ١۴٠٣ 📌 زبان آوینی زبان سینما، ساعت ١٣ ▪️متن خوانی مقاله «جذابیت در سینما» 📌 سینما و روایت قدس، ساعت ١۵ ▪️تماشای قسمت «جلوه‌ای دیگر از نصرت خدا» از مجموعه مستند روایت فتح 📌 فکر کردن با زبان سینما، ساعت ١٧ ▪️بررسی و گفت‌وگو حول فیلم «پنجره عقبی» از آلفرد هیچکاک 🕌 آستانه قاب هشت 📞 برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٠٩٣٧٣۴٠١۴۴۵ تماس حاصل فرمایید. 🆔 @ghabe_hasht
هدایت شده از در آستانه اندیشه
🔰 جلسه هجدهم از سلسله جلسات «اصول فلسفه و زبان حقیقت‌جویی» 🔸متن خوانی و گفت‌وگو با محوریت کتاب «اصول فلسفه و روش رئالیسم» 🔺جلسه سوم از متن‌خوانی جلد دوم 🔹مقاله پنجم: پیدایش کثرت در ادراکات 📆 شنبه، ۲۲ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۴ ▪️ حضور برای عموم آزاد است. 🕌 آستانه قاب هشت 🆔 @astaneh_andisheh 🆔 @ghabe_hasht
زبان آوینی زبان سینما_ جلسه 15.mp3
22.77M
🎙 صوت جلسه پانزدهم «زبان آوینی زبان سینما» 🔹 متن خوانی و گفت‌وگو با محوریت مقالات جلد اول کتاب «آینه جادو» 🔸 جلسه سوم از مقاله «سینما و جذابیت» 📆 ٢٠ اردیبهشت ١۴٠٣ 🆔 @ghabe_hasht
🔰 برنامه جلسات مدرسه قاب هشت 📆 پنجشنبه، ٢٧ اردیبهشت ماه ١۴٠٣ 📌 زبان آوینی زبان سینما، ساعت ١٣ ▪️متن خوانی مقاله «جذابیت در سینما» 📌 سینما و روایت قدس، ساعت ١۵ ▪️تماشای قسمت «حنابندان-دروازه قرآن» از مجموعه مستند روایت فتح 📌 فکر کردن با زبان سینما، ساعت ١٧ ▪️بررسی و گفت‌وگو حول فیلم «سرگیجه» از آلفرد هیچکاک 🕌 آستانه قاب هشت 📞 برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٠٩٣٧٣۴٠١۴۴۵ تماس حاصل فرمایید. 🆔 @ghabe_hasht
قاب هشت
🔰 برنامه جلسات مدرسه قاب هشت 📆 پنجشنبه، ٢٧ اردیبهشت ماه ١۴٠٣ 📌 زبان آوینی زبان سینما، ساعت ١٣ ▪️مت
🔺جلسه «فکر کردن با زبان سینما» به دلیل همزمانی با مراسم چهلمین روز شهادت سردار زاهدی برگزار نمی‌شود. 🆔 @ghabe_hasht
🔰فصل سوم سلسله جلسات ما و تاریخ سینما 🔸برای اینکه ماهیت سینما ظهور یابد، چاره‌ای جز تجربه تدریجی همه امکانات و قابلیت‌های سینما نیست و نبوده است. بر مجموع همین تجربیات است که نام «تاریخ سینما» نهاده‌اند و.... ▪️جلد دوم آیینه جادو، مقاله عالم هیچکاک، ص ۳۳۹ 📆 جلسه سوم، شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ 🔹️مطالعه مقاله «سینما و تأتر»، از کتاب «سینما چیست؟» آندره بازن 🕌 خیابان بزرگمهر، مادی شهرستانی، کوچه شهید سعید احمدی، آستانه قاب هشت ▪️حضور برای عموم آزاد است. 🆔 @ghabe_hasht
هدایت شده از در آستانه اندیشه
🔰 جلسه نوزدهم از سلسله جلسات «اصول فلسفه و زبان حقیقت‌جویی» 🔸متن خوانی و گفت‌وگو با محوریت کتاب «اصول فلسفه و روش رئالیسم» 🔺جلسه چهارم از متن‌خوانی جلد دوم 🔹مقاله پنجم: پیدایش کثرت در ادراکات 📆 شنبه، ۲٩ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۴ ▪️ حضور برای عموم آزاد است. 🕌 آستانه قاب هشت 🆔 @astaneh_andisheh 🆔 @ghabe_hasht
جلسه یازدهم _ رشد با فیلمنامه.mp3
31.09M
🎙 صوت جلسه یازدهم از سلسله جلسات «رشد با فیلمنامه» 🔹موضوع: شخصیت 🔹شخصیت‌پردازی را با چه هدفی انجام می‌دهیم و از کجا شروع می‌کنیم؟ 🔹تفاوت شخصیت حقیقی، با شخصیت‌پردازی چیست؟ 🔹اساساً شخصیت حقیقی جز در دل داستان یا در دل ساختار، یا در دل بحران اتفاق نمی‌افتد. 🔹بررسی شخصیت در فیلم «رای» 📆 ٢٩ تیر ١٣٩٨ 🆔 @ghabe_hasht
جلسه دوازدهم _ رشد با فیلمنامه.mp3
43.56M
🎙 صوت جلسه دوازدهم از سلسله جلسات «رشد با فیلمنامه» 🔹موضوع: ایده 🔹ایده، ترجمه کلمه idea است. ریشه این کلمه به افلاطون و مُثُل افلاطونی برمی‌گردد. اینجا ایده به این معناست که هرچه در عالم دنیا هست اصل اش در عالمی دیگر وجود دارد که آن عالم ربوبی است. 🔹الان واژه ایده در فیلمنامه نویسی در طول تاریخ سینما معنای مبتذلی پیدا کرده است، به معنای داستان دو خطی ای که در ذهن داریم و می‌خواهیم آن را بسط و گسترش دهیم. در صورتی که ایده به معنای نگاه کلی ما به عالم است. 🔹ایده نگاه کلی هنرمند به جزئیات روزمرگی زندگی است، همان چیزی که میتواند زندگی را معنا کند و در قصه ها برای مخاطب آئینگی کند. 🔹مک‌کی می‌گوید: تا وقتی نویسنده در تسخیر اندیشه ی جدی نباشد، رسیدن به یک ایده ناظر ممکن نیست. 📆 ۵ مرداد ١٣٩٨ 🆔 @ghabe_hasht