eitaa logo
قاب هشت
570 دنبال‌کننده
394 عکس
72 ویدیو
13 فایل
https://zil.ink/ghabe_hasht ارتباط با قاب هشت: @ghabehasht
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰اکران افتتاحیه فیلم نیمه بلند داستانی آب از آتش 🔸پردیس سینمایی ساحل 🔹شنبه، ۵ فروردین ماه 🔸ساعت ١۶ الی ١٨ 🔺جهت حضور با شماره ٠٩٣٧٣۴٠١۴۴۵ تماس حاصل فرمایید. 🆔 @ghabe_hasht
جز قصه‌ی شمس الحق تبریز مگویید از ماه مگویید که خورشید پرستیم . . . ماه رمضان امسال، پای قصه‌ی خورشید می‌نشینیم شاید دل ما هم با این خون دل، لعل شود 📚متن‌خوانی و گفتگو درباره‌ی کتاب ♦️خون دلی که لعل شد♦️ ‌ ‌ماه مبارک رمضان 🕧 ساعت ۱۲:۳۰ تا۱۴ 🗓 ۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ 🔺️به جز روزهای تعطیل ♦️جلسات حضوری و ویژه خواهران است 🔺️برای ثبت نام و شرکت در جلسات به @porsa_admin پیام دهید ✅️ گروه فرهنگی هنری پُرسا https://eitaa.com/porsa_andishe
🔰فیلم نیمه بلند داستانی آب از آتش در چرخه اکران مردمی عمار قرار گرفت. 🔸مخاطبینی که قصد اکران فیلم در مجموعه‌های خود را دارند می‌توانند از طریق سامانه زیر اقدام فرمایند. 🔹 https://ekranmardomi.ir/movie/aab-az-aatash 🆔 @ghabe_hasht
🔰گزارش تصویری اکران افتتاحیه فیلم نیمه بلند داستانی آب از آتش 🔸پردیس سینمایی ساحل 🔹۵ فروردین ماه 🆔 @ghabe_hasht
🔰آغاز اکران‌های مردمی فیلم نیمه بلند داستانی آب از آتش در سال جديد 🆔 @ghabe_hasht
🔰سلسله جلسات "سینما نبض زمان" 🔸 گفت‌وگویی حول فیلم‌های روز جهان 📝فیلم‌های جلسه سوم: تصمیم به رفتن همه چیز همه جا به یک باره 📆 پنج‌شنبه ١٠ فروردین ماه 🕌 مکان: آستانه قاب هشت 📞جهت هماهنگی حضور با شماره زیر تماس بگیرید 09373401445 🆔 @ghabe_hasht
🔰فیلم آب از آتش در سامانه gisheh7.ir قرار گرفت. 🔸مخاطبین می‌توانند برای اطلاع از سانس‌های اکران و تهیه اینترنتی بلیط به نشانی زیر مراجعه کنند. https://gisheh7.ir/event/45212#collapse1081 🆔 @ghabe_hasht
🔰گزارش تصویری اکران فیلم نیمه بلند داستانی آب از آتش 🔸پردیس سینمایی ساحل 🔹٧ فروردین ماه 🆔 @ghabe_hasht
🔰مجموعه نظرات مکتوب مجازی مخاطبان فیلم آب از آتش (٣) 🖋 با توجه به اینکه یک گروه تازه کار هستید و کار اولتون بود، خیلی عالی بود. در ضمن روی محتوا و فیلمنامه خیلی خوب کار شده بود. خداقوت به شما. نقطه قوت فیلم این بود که بالاخره یک فیلم اومد و وضع ارتش در دوران انقلاب رو نشون داد چون چیزی که ما شنیدیم این بود که ارتش وابسته به حکومت پهلوی بوده و افسرانی که حامی حکومت پهلوی بودن در ارتش زیاد بودند، بخاطر همین چگونگی شروع حرکت انقلابی افسران ارتش و همراهی با مردم رو از زاویه دید شهید صیاد شیرازی نشون داده. مخصوصا که تو اصفهان هم بود یکم درمورد دوران انقلاب در اصفهان فهمیدیم. همینطور قسمتی از زندگی شهید صیاد شیرازی هم به تصویر کشیده شد. برخورد و تنبیه هایی که با افسران و سربازان انقلابی در ارتش توسط حکومت پهلوی انجام می‌شده هم نمایش داده شد. کمبودش این بود که خیلی کوتاه بود، تازه با فیلم ارتباط برقرار کرده بودم که تو اوج فیلم تموم شد. 🖋 به قول یکی از استادامون تشکر اول کار دلچسب تره... پس اول تشکر میکنم از همه عوامل برای ساخت چنین فیلمی! عبارت «حظّ وافر» به معنی واقعی کلمه برامون اتفاق افتاد... و اما نظر بنده درمورد فیلم؛ در مقایسه با سبک تکراری و یکنواخت فیلم های دفاع مقدسی که تاحالا دیده بودم به نظرم یک سبک جدید و جذابی بود. ازاین لحاظ که سعی نشده بود در مدت زمان پخش فیلم به همه موضوعات یا همه ابعاد بپردازه و به هرصورتی هست اون‌ها رو در زمان فیلم بگنجونه... درواقع برای یک فیلم نیمه بلند مدت زمان مناسبی بود و خیلی خوب به شخصیت اصلی فیلم و هدفی که بود پرداخته شده بود. مشخصا این نداشتن تعدد مکان و تعدد شخصیت با هدف خاصی انتخاب شده بود که اون هم پرداختن به ابعاد درونی شخص اصلی فیلم بود و این هماهنگی خیلی خوب به چشم میومد. اینکه اتفاقات در اصفهان افتاده بود و همه چیز به درستی کنار هم چیده شده بود تا به خوبی این رو نشون بده جالب بود! مثلا لهجه یا واکنش بازیگران یا ویژگی‌هایی که نسبت داده می‌شد... درمورد شخصیت اصلی فیلم اغراق و بزرگنمایی نشده بود و این در جای خودش قابل توجه بود اینکه مثل همیشه درمورد شهدا اسطوره سازی نشده بود. درمورد پیام فیلم هم نکته مهم این بود که به صورت مستقیم به مخاطب انتقال داده نشد بلکه با هر دیالوگ، هر رفتار و کرداری و به صورت تدریجی این انتقال صورت میگرفت که واقعا تحسین برانگیز بود. در کل فیلم واقعا فیلم تامل برانگیزی بود و مخاطب رو وادار می‌کرد به اینکه فیلم رو دنبال کنه، فکر کنه و به پاسخ برسه... بعضا ایراداتی در نورپردازی، تصویربرداری، صدابرداری و حتی گریم شخصیت‌ها دیده می‌شد و خب جای اصلاح داشت. درمورد مخاطب هم شاید همه پسند نبود! ازاین لحاظ که به تفکر و تأمل نیاز بود و قشر خاصی در سنین خاص این سبک رو می‌پسندند و براشون جالب توجه هست.( مثل افراد دانشجو یا افراد دغدغه مند و پیگیر این حوزه و سبک) 🔸مخاطبین فیلم آب از آتش می‌توانند نظرات خود را به شماره 09373401445 ارسال نمایند. 🆔 @ghabe_hasht
🔰اکران فیلم نیمه بلند داستانی آب از آتش 🔸پردیس سینمایی ساحل،سالن عالی قاپو 🔹شنبه، ١٢ فروردین ماه 🕓 سانس اول: ١۶ الی ١٧ 🕔سانس دوم: ١٧ الی ١٨ 🔺مخاطبان برای تهیه بلیت می‌توانند به نشانی اینترنتی زیر مراجعه نمایند. www.gisheh7.ir 🆔 @ghabe_hasht
🔰 از آنجا که آغاز نمایش فیلم راس ساعت‌های ١۶ و ١٧ خواهد بود لازم است که مخاطبان عزیز، با در نظر گرفتن شلوغی خیابانهای اطراف سینما، برای حضور به موقع در سالن، برنامه ریزی بفرمایند. 🆔 @ghabe_hasht
🔰مجموعه نظرات مکتوب مجازی مخاطبان فیلم آب از آتش (۴) 🖋بعد از تماشای فیلم آب از آتش، فرصتی شد که فیلم سینمایی غریب به کارگردانی آقای لطیفی رو هم ببینم. و اونجا بود که تونستم تفاوت‌های جدی بین این دو تا فیلم رو پیدا کنم. اگه اجازه بدید دوست دارم از نظر یه بیننده که تخصص خاصی در این حوزه‌ها ندارم نکاتی رو بگم. در نگاه کلی رسالت فیلم آب از آتش رو روایت کردن دیدم بدون دغدغه جذب یا تاثیرگذاری. فیلمی که شاید همه جور مخاطبی رو جذب خودش نکنه تا بخواد تا انتهای فیلم با سکانس های گیرا و جذاب میخکوب صندلی سینما کنه. فیلمی که بودجه آنچنانی در تولید نداشته تا بتونه سکانس‌های درگیری جنگی با هیجان بالا تولید کنه تا مخاطب رو به تپش قلب بندازه... اما فیلم غریب... فیلمی که جذابیت بصری فوق العاده بالایی داشت لحظات نفس گیر و بغض آلود پر از هیجان جنگی و... اینا رو نمیگم که تعریف بکنم از غریب. قطعا آقای لطیفی با تجربه زیادشون به هنرمندی تموم این فیلم رو ساخته بودن اما تا جایی که من فهمیدم فیلم قسمت های زیادیش ساخته و پرداخته ذهن نویسنده شده بود...امانت داری خییلی کمتری نسبت به آب از آتش در روایت کردن بود و خلاصه بگم فیلم صرفاً دنبال میخکوب کردن و تاثیر گذاری بود تا روایت. تا جایی که یکم می‌دونم رسالت گروه قاب هشت روایت امانت دارانه از اتفاقات هست و این تفاوت اولویت‌ها رو کاملا می‌شد بین دو فیلم حس کرد. نکته دومی که میخواستم بگم تفاوت شخصیت پردازی های شهید صیاد و شهید بروجردی در دو تا فیلم بود. در یک جمله، شهید صیاد برای من در فیلم یک "انسان"بود ولی شهید بروجردی برای من در فیلم غریب، یک "ابر انسان". شهید صیاد مثل یک انسان معمولی اضطراب داشت اما شهید بروجردی نه، انگار بروجردی از آینده خبر داشت و همه چیز رو می‌دونست، اما صیاد نه. شخصیت بروجردی حسرت برانگیز و دست نیافتنی بود، اما صیاد نه. من شخصیت این دو عزیز رو در واقعیت نمی‌شناسم. مطالعه ای نداشتم اما در فیلم هر دو فرد دنبال وظیفه‌ی خود بودند. ولی یه تفاوتی حس می‌کردم که نمی‌دونم می‌تونم درست بیانش کنم یا نه، شهید صیاد چون احوالات انسانی مثل شک، نگرانی، اضطراب و اشتباه و... بیشتر درونش مشخص بود انجام به وظیفشم انگار با ارزش‌تر بود برام. اما روی شهید بروجردی حساب اشتباه و خطا نمیتونستی بکنی، مثل یه خدا... توی هر سکانسی بهترین آدم اون سکانس شهید بروجردی بود. یکی از همرزمانش که از فرماندهان بود دائما شخصیتش ضعیف پردازش شده بود که بتونن شخصیت شهید بروجردی رو قوی‌تر نشون بدن. اطرافیانش مثل مرغ پرکنده نمی‌دونستند چه کار کنند و ایشون مثل یک ناجی عمل می‌کرد. در کل برای من فیلم غریب "جذاب‌تر" و فیلم آب از آتش "واقعی‌تر" بود. در بحث جذابیت، شاید بحث بودجه برای آب از آتش مطرح بوده شاید هم اون برش از زندگی اینطور اقتضا می‌کرده. جای زنان هم در فیلم شما خییییلی خالی بود. قیاس دو فیلم شاید تخصصی نبود اما من وقتی غریب رو دیدم تونستم تفاوت بنیادین صیاد با فیلم‌های دفاع مقدس مثل غریب رو درک‌ کنم. نمیگم لزوما کدوم بهتره چون واقعا دیدن غریب و دیالوگ های خاصش برام خیلی لذت بخش بود و شاید اگه می‌شد در عین حفظ اتفاقات صیاد این جذابیت غریب رو هم بهش تزریق کرد نتیجه خیلی شیرین‌تر می‌شد. 🔸مخاطبین فیلم آب از آتش می‌توانند نظرات خود را به شماره 09373401445 ارسال نمایند. 🆔 @ghabe_hasht