eitaa logo
قائمون
245 دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
5.5هزار ویدیو
467 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلمی از پروژه کشته‌سازی در کامیاران 🔹یکی از آشوب‌گران که صورت خود را پوشانده به سمت یکی از افراد حاضر در صحنه شلیک کرده و به راه خود ادامه می‌دهد.
پست تر از کیه...
چین: ایران در حال همکاری با آژانس اتمی است 🔹معاون نماینده چین در شورای حکام آژانس: اعمال فشار بر ایران کمکی به حل مسئله هسته‌ای این کشور نمی‌کند و تنها نتیجه معکوس خواهد داشت. 🔹مسائل پادمانی باقی‌مانده ایران اساسا موضوعات دوجانبه بین دبیرخانه آژانس و ایران است و باید از طریق گفت‌‌‌وگو و رایزنی بین دو طرف حل و فصل شود. 🔹چین به شدت با فشار کشورهای ذیربط برای ایجاد تقابل و سیاسی کردن آژانس اتمی به ویژه زمانی که ایران در حال تقویت همکاری با آژانس است مخالف است.
کودک ۱۰ ساله ایذه‌ای را چه کسی شهید کرد؟ 🔹بعد از ترور وحشیانه «کیان پیرفلک» کودک ۱۰ ساله ایذه‌ای توسط تروریستها در شب گذشته، بار دیگر دستگاه ترور رسانه‌ای آشوبگران دست به کار شد؛ ادعا تکراری بود: کار خودشونه! 🔹اما تروریستها غافل از این بودند که غیر از شاهدان عینی و فیلم‌ها، سرنخ مهمی را هم این بار در فضای مجازی به جا گذاشته‌اند؛ گافی که پاک نمی‌شود. 🔹در یک استوری که در صفحه مهدی عرفاتی منتشر شده آمده است: «دیروز‌ خوزستان بودم؛ از عصر که فراخوان آشوب دادن در ایذه، صفحه قیام ایذه را دنبال می‌کردم که ببینم چه می‌کنن. از استوری‌ها هم فیلم و اسکرین‌شات گرفتم. قبل از اعلام خبر حمله تروریستی، یه استوری گذاشت و با هیجان گفت که دو تا موتورسوار محل حضور ماموران رو به رگبار بستن... 🔹بعد که مشخص شد در این حمله اون بچه بی‌گناه شهید شده، ماموران رو متهم کرد به بچه‌کشی... 🔹بعد از اینکه رسانه‌ها، اون استوری رو برجسته کردن، و این گافشون عیان شد، صفحه قیام ایذه با حدود ۱۳۰ هزار فالور از دسترس خارج شد! 🔹حدس می‌زدم بعد از این گاف یا استوری رو حذف کن یا صفحه رو از دسترس خارج کنن، بخاطر همین فیلم گرفتم از همش...»
♦️مشاور فرمانده سپاه: با روش های سنتی نمی توان دشمن را شکست داد/ غفلت کردیم، بچه هایمان اسیر دشمن شدند/ دشمن سرعت فوق العاده ای در نشر روایت از حوادث دارد حمیدرضا مقدم فر: 🔹دشمن از طریق فضای مجازی هویت های جدید برای بچه های ما بوجود آورد، آن هم کار یک شب و دو شب نبوده است، بلکه از تکنیک جنگ شناختی و جنگ رسانه ای بهره گرفته است. 🔹دشمن فتنه ها را هر ۱۰ سال یکبار طراحی می کرد اما فاصله فتنه اخیر با فتنه قبلی سه سال است زیرا دشمن احساس کرد، نمی تواند ۱۰ سال صبر کند و امید دارد مردم را در مقابل نظام قرار دهد.
مسعود و مریم رجوی با چهره جدید بازگشته‌اند 🔹مهدی محمدی، کارشناس سیاسی: از دید صهیونیست‌ها و سعودی، قرار بود مردم ایران در یک آشوب سراسری مشارکت کنند و حالا که نکرده‌اند باید تنبیه شوند: هدف تروریسم این‌بار، مستقیما توده مردم است. تروریسم یک برنامه اعلام شده است و پنهان‌کاری وجود ندارد. هم قبل از عملیات و هم حین آن، اکانت‌های مرجع آشوب، تروریسم را ترویج، تحسین و تقدیس می‌کنند. 🔹وحید یامین‌پور: مسعود و مریم رجوی با چهره جدید بازگشته‌اند و الگوی سال ۶۰ را تکرار می‌کنند. مسعود و مریم رجوی با چهره اسماعیلیون و نازنین بنیادی بازگشته‌اند و همان الگوی خشونت‌بار سال ۶۰ را تکرار می‌کنند. با این تفاوت که خانه‌های تیمی را در جایی مثل توییتر سازماندهی کرده‌اند و فرمان عملیات مهندسی را از سعودی اینترنشنال صادر می‌کنند. 🔹علی لاریجانی: حوادث تأسف‌آور این روزها، در برخی شهرها به‌خصوص ایذه بار دیگر نشان داد که این‌گونه جنایات در شرایطی رخ می‌دهند که زمینه‌های به‌هم‌ریختگی امنیتی در کشور به‌وجود آید. امروز اقداماتی که فضای آرامش را از کشور بگیرد، با هر زمینه‌ای که انجام شود، موجب سوءاستفاده بغض‌آلود بیگانگان می‌گردد و زیان آن نصیب ایران و ایرانیان می‌شود؛ خیرخواهی و آینده‌نگری برای اصلاح امور کشور به آرامش و ثبات نیاز دارد. 🔹سخنگوی قوه‌قضائیه: با هدایت‌گران اغتشاشات قاطعانه برخورد می‌کنیم. دوباره اعلام می‌کنیم که دستگاه قضا هیچ‌گونه مدارا و مماشاتی با کسانی که عالماً و عامداً مبادرت به اینگونه اقدامات کرده و امنیت مردم را مخدوش و در نظم جامعه اخلال به وجود می‌آورند، نخواهد داشت.
🔴 داعش مسئولیت حادثه تروریستی ایذه را پذیرفت 🔺سایت اعماق، رسانه گروه تروریستی داعش پس از حمله به شاهچراغ نیز مسئولیت حادثه را پذیرفت و پس از دقایقی تصاویر تروریستهای عامل حادثه را در حال بیعت با بیرق داعش منتشر کرد. 🔺رسانه های تروریسیتی سعودی و لندنی و برخی صفحات سلبریتی ها، در اقدام هماهنگ با دعوت به آشوب، زمینه اقدامات تروریستی را فراهم می کنند.
▫️اول کشتند و خوشحالی کردند و بعد خودشان را صاحب عزا جا زدند! ▫️چند نمونه از محتوایی که توسط اکانت های آشوبگران قبل و بعد از عملیات تروریستی ایذه در توییتر و پلت‌فرم‌های دیگر منتشر شد حاکی از حمایت و شادی آنان از قتل مردم و ماموران به دست اغتشاشگران بود اما پس از آنکه متوجه کشته شدن یک کودک بی‌گناه شدند این اقدامات خود را به پای نیروهای امنیتی انداختند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بازداشت عوامل تروریستی ایذه حین فرار استاندار خوزستان: 🔹 تعدادی از عناصر و عوامل حادثه تروریستی حین فرار از منطقه دستگیر شدند و بازجویی از آنها آغاز شده است. 🔹️در حال شناسایی پشت پرده این حادثه کور تروریستی و شبکه‌هایی که عوامل تروریست را سازماندهی کردند، هستیم. 🔹️عناصری در خارج کشور و پشت سر قضایای اخیر هستند که بزودی شناسایی و به مردم معرفی می‌شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اولین تصاویر از تروریست‌های حادثه ایذه ساعتی قبل از جنایت 🔹تروریست‌ها راکبان مسلح ۲ موتورسیکلت در تصویر هستند که قبل از ارتکاب به جنایت با سلاح در حال شلیک به دوربین‌های نظارتی هستند.
دهقان: نامه جنجالی ابوالقاسم طالبی به مراجع تقلید بسم رب الخمینی، محضر مبارک بعضی از مراجع عظام ، مدرسین فاضل ، مبلغین محترم و منبری های عزیز السلام علیکم و رحمه الله و برکاته اینجانب از اهالی هنر سوالی برایم پیش آمده که جوابش نزد آن فرزانگان است، امید آن دارم به جواب این سوال بیندیشید و در روز حشر جوابم دهید و از کنارم بگذرید و به بهشت برین وارد شوید. سوال: اگر عالمی در مقابل عمامه پرانی و حجاب از سر نوامیس خلق کشیدن و آتش زدن قرآن مجید و آتش افکندن به مساجد سکوت کند و نظاره گر توهین اوباش هرزه به نائب امام عصر (ع) باشد و دمادم اندیشه اش آن باشد که سکوت رجحان دارد در این ایام، مبادا که طهارت سلوکمان به ذائقه مقلدین، شاگردان ، مریدانمان و پا منبریان خوش نیاید، این سکوت اگر گناه کبیره نیست؟! پس چیست؟ می دانم که می دانید قیام توابین کوفه بعد از شهادت حضرت حسین ابن علی علیه السلام به حال آن تکیه زننده بر نیزه غریبی، آن نظاره گر همیشه تاریخ در گودال قتلگاه تفاوتی نکرد. سکوت و عدم پشتیبانی از نائب امام (ع) جناب مسلم و سخن مجتهدین و علما و فتوی به اینکه جهاد با ابن زیاد فقط با حضور خود امام جایز است و گفتند امام حسین (ع) به جای فرستادن مسلم باید خودشان در مقابل دعوت ما به کوفه می آمد و… همگی خوب میدانید سلیمان خزاعی فقیه و حافظ قرآن بود، پیامبر (ص) و امیرالمومنین (ع) و حسنین (ع) را به چشم سر دیده بود چیزی که آرزوی شمایان است که در رویا توفیقش را پیدا کنید و اما سلیمان خزاعی با فتوایش، با سکوتش و عدم نصرت نایب امام زمانش خسران عظیمی به بار آورد و ضربه ای به اسلام عزیز زد که تا ظهور حضرت ولی عصر ع هم چوب آن ضربه را محبین اهل بیت (ع) می خورند. حضرات این سکوت سنگین و گاه سخنان دو پهلوی بعضی عزیزان مرا به طرح این سوال تاریخی واداشت تا حجتی باشد بر سکوت شمایان در مقابل وحوش مست شده از باده دلارهای آل سعود تا حجتی باشد بر وفای به عهد مردم با شهید اسطوره سان حاج قاسم سلیمانی که همچنان پشت سر ولی خدا رهبر عزیز و فرزانه و حکیم خویش پیش می روند و به فرزندان خود نیز می آموزند که چگونه بار دیگر خیبر را به تسخیر محبین اهل بیت (ع) در آورند و چقدر سکوت رستم به خاطر حفظ شأن پهلوانی خویش در مقابل سوال سهراب نوجوان دل تاریخ را به درد آورد. دل نازک از رستم آید به خشم با احترام فراوان امضاء ابوالقاسم طالبی نویسنده و کارگردان ایران عزیز»" 🌴🌴🌴
🔴تورم ترکیه به 85 درصد رسید!! 🙄 شاید براتون سوال باشه که چرا سلبریتی های ترکیه کوچکترین اعتراض یا حتی انتقادی علیه دولت و اردوغان نمیکنن؟! 🤔 میدونید چرا؟! چون یکی از بازیگران ترکیه، برنا لاچین، تو پیجش فقط یک جمله درباره گرانی میوه و گیلاس! نوشت، سریعا احضارش کردند و به جرم «تشویش اذهان عمومی» گفتن ساکت شو وگرنه زندانی میشی.. توی همه کشورها برای زر زدن سلبریتی ها قانون و خطوط قرمز هست، جز ایران..
🔴اعتصاب خونین! 🔹ضدانقلاب پس از شکست پروژه اعتصاب سراسری چندین نفر از مردم و نیروهای امنیتی را در 3 روز گذشته به شهادت رساند‌ 🔹ایذه خوزستان: 7 شهید 🔹بوکان آذربایجان غربی: 3 شهید 🔹مشهد: 3 شهید 🔹اصفهان: 3 شهید 🔹سنندج کردستان: 2 شهید 🔹سراوان سیستان‌وبلوچستان: 2 شهید 🔹قروه کردستان: یک شهید 🔹شیراز فارس: یک شهید
🔴 مادر کیان می‌گوید فرزندم را ماموران کشته‌اند 🔹در حوادث تلخ سه روز گذشته حدود ۲۲ نفر از مردم و نیروهای حافظ امنیت توسط تروریست‌ها و اغتشاشگران کشته و شهید شدند. یکی از تلخ‌ترین حادثه‌ها مربوط به کیان پیرفلک کودک ۹ ساله است. 🔹شواهدی از قبیل اظهارات افراد حاضر در میدان، تلاش موتورسواران مسلح برای از کار انداختن دوربین‌های مداربسته دقایقی قبل از حادثه و اطلاعات اولیه از بازداشت شده‌هایی که گفته شده در حین فرار از مرز دستگیر شده‌اند بر تروریستی بودن عملیات گواهی می‌دهد. 🔹اما خانم مولایی، مادر کیان معتقد است فرزندش را ماموران کشته‌اند. او می‌گوید ماموران برای امنیتشان به آنها توصیه کرده‌اند که به سمت اغتشاشگران نروند و هنگامی که دور زدند همان‌ها به ماشینشان تیراندازی کرده‌اند. 🔹 پلیس بارها اعلام کرده در اغتشاشات از سلاح جنگی استفاده نمی‌کند. از ادعای خانم مولایی نیز هیچ سندی منتشر نشده است درحالی که چنین اتفاقاتی منطقا نمی‌تواند توسط دوربین موبایل‌های چند صد نفر از حاضرین که در میدان بوده‌اند ثبت نشده باشد. 🔹برخی در فضای مجازی اظهارات خانم مولایی را ناشی از القای ضدانقلاب در لحظات اولیه این واقعه دانستند و آن را با اظهارات خلاف واقع پدر مهسا امینی که گفته بود دخترش هیچ سابقه بیماری نداشته مقایسه کردند و برخی دیگر نیز با اشاره به مطالب صفحه خانم مولایی ادعای وی را متاثر از صفحات ضدایرانی مثل صفحه رژیم صهیونیستی که توسط وی فالو شده بود، ارزیابی کردند. 🔹رسانه‌های ضدانقلاب از دقایق اول این حادثه آن را به مانند عملیات تروریستی شاهچراغ به جمهوری اسلامی نسبت دادند اما چند ساعت بعد داعش با انتشار اسنادی این دروغ ضدانقلاب را بی اثر کرد. 🔹به گفته پلیس تا کنون ۱۱ نفر در ارتباط با حادثه تروریستی ایذه دستگیر شده اند و بزودی حقیقت این ماجرا نیز روشن خواهد شد.
امام جمعه سنندج: آتش‌زدن اموال مردم دموکراسی نیست 🔹ماموستا فایق رستمی: ۱۰ هزار نفر در کردستانات بر اثر بمباران شیمیایی دشمنان ما قتل‌عام شدند اما خبری از مدافعین دروغین حقوق بشر در آن زمان نبود. 🔹دشمنان با بهره‌گیری از رسانه‌ها امنیت ملی ما را هدف قرار داده‌اند، کسی منکر وجود مشکلات در کشور نیست اما رفع این مشکلات با برنامه‌ریزی و تلاش جهادی و وحدت ممکن است نه با خون‌ریزی و تخریب اموال عمومی. 🔹دموکراسی و آزادی اصل مهم در اسلام است اما آتش‌ زدن اموال مردم دموکراسی نیست بلکه این کارها خلاف دین و نقطه مقابل دموکراسی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بیشرفی مادر کیان پیرفلک با آواز و رقص و‌ دست زدن در سر قبر فرزندش! ببینید فتنه گری مادر کیان را با شعر خوانی علیه رهبری و نظام 🔹 ملعون ها ذاتتون رو خیلی زود برای مردم رو میکنید، اینقدر بیشرف هستید که جون فرزنداتونم میگیرید و بعد سر قبرش بزن برقص میکنید از خوشحالی این که یکی خونش ریخته شده تا علیه نظام ازش استفاده کنید.‌‌..
👆👆👆 آقای یحی گل محمدی که آق والدین بود و هنگام تشییع پدرش مردم راهش هم ندادند ، این آدم با این خباثت وقتی تیم ملی قبل از رفتن به قطر به دیدار رئیس جمهور رفت از عصبانیت به بازیکنان توهین کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 🔹 نترسید نترسید ما همه باهم هستیم 🔹 بترسید بترسید آخه یکم کم هستیم 🔹 کار هنری بسیار عالی،
✅تک تک این پوسترها را بخوانید و در بین دوستان و فامیل و جامعه پخش نمایید