eitaa logo
قائمون
245 دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
5.5هزار ویدیو
467 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
📍واکنش دژپسند وزیر اقتصاد دولت تدبیروامید به اظهارات اخیر روحانی دژپسند در مصاحبه با اعتماد: ....همان عصری که آقای روحانی نهاد ریاست جمهوری را تحویل رئیسی میداد خوب، می دانست چه خبره ؟ عکسی که از او با آقای رییسی گرفته شده در چهره اش یک تبسم ساختگی هست . روزهای قبل در هیئت دولت همه ی وزرا واضح شاهد بودند که در بساط دولت هیچ نیست ، سه ماه فقط حقوق ها را با قرض و کلاه به کلاه کردن داده بودند معوقات و فوق العاده ومثل اینها که بماند ،روی هم انباشته به ماههای بعد حواله شده بود. سالهای قبل یعنی ۹۷ و۹۸ و۹۹ و۱۴۰۰را همه در جریان هستند آقای همتی در آن جلسه با اساتید بازش کردند ، ۲۰۰ هزار میلیارد تولید پول بی پشتوانه [ (قلابی)] برای دادن حقوق کارمندان دولت. وقتی سال ۱۴۰۰حقوقها را دولت تدبیر وامید اضاف کرد در آن جلسه هیئت دولت با خواندن درصد اضاف شدنها برای تصویب همه می خندیدند یعنی مسخره بود، آخه با کدام پول ؟! این اضاف حقوق بی رویه با پول بی پشتوانه، کندن یک خندق جلو دولت بعد و پیشرفت کشور بود ارزش پول را نابود کرد . روحانی روز تحویل دولت یقین داشت این سید ساده دل(رئیسی) نه بزودی؛ بلکه، بلافاصله که دولت را تحویل گرفت از همان ساعت به بن بست می خورد . از طرفی هم چون چیزی باقی نگذاشته بود برای فرار از ساختمان ریاست جمهوری عجله داشت ، از صحنه جرم بگریزد و رفت در خانه قایم شد . ترس داشت فردا بیایند با دستبند وپابند اورا برای محاکمه ببرند. ... وقتی رئیسی اولین جلسه خودرا با همان وزرای کابینه دوازدهم بدون روحانی برگزار کرد آقای جهانگیری بی خجالت و با خاطر جمعی از اینکه رئیسی قاطع و جواب حاضر نیست هم با این جسارت که او پشتوانه رای بالایی ندارد وزمینه ی بلوا و فتنه وجود دارد در آن جلسه چشم در چشم باخیال راحت صراحتاً گفت ما حتی پول نداریم حقوق این برج کارمندان را بدهیم . آقای رئیسی فقط یه جمله تعرضی با مزاح گفت : پس اون تدبیر وامید کجاست ؟ بعدش گفت : ملتی که خدا را دارد به چه کنم ؟چه کنم ؟مبتلا نمیشه. بن بست نداریم. ...من نمی دانم اسم جنگ اکراین وروسیه را چه بگذارم به قول امام الطاف اللهی بود ؟ همینکه رئیسی جای روحانی انتخاب شد [عدو شود سبب خیر ]، رسانه های غربی خودشان شوک وارد کردند ، نوشتند یک تندرو بنیاد گرا به نام رئیسی جایگزین مذاکره و تعامل با غرب سرکار آمد ،پس از انتخاب رئیسی، چند روزه قیمت نفت ۲۰ دلار افزایش یافت و توی شهریورماه سیل پول وارد خزانه شد بعدش هم در وین دیگه برجام احیا شدنی نبود، دوباره نفت بالا رفت و شعله جنگ اکراین قیمت نفت را کَند و به ۱۰۰ دلار وبیشتر رساند. ...بی تعارف بگویم .. همه چیز برای سقوط کشور فراهم بود فقط خدا نخواست.
‍ 🔻پرواز همای شکار جدید دیکتاتورها/ وقتی ضدانقلاب دست آلمان نازی را از پشت می‌بندند! 🔹«لطفا با احتیاط رفتار کنید، دیکتاتورها در کمین‌اند». اشتباه نکنید این جمله یک جمله‌ی اعتراضی به جمهوری‌اسلامی نیست؛ بلکه یک هشدار است. هشدار از واکنش‌های مستبدانه و فاشیستی عده‌ای که خود را «آزادی‌خواه» می‌دانند به هر چیزی است که مطابق میل آنها نباشد. 🔹پرواز همای، خواننده سبک سنتی موسیقی ایران که در سال‌های اخیر مورد استقبال و محبوبیت عموم مردم ایران قرار گرفته بود، به مناسب سومین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی آلبوم جدید خود را به نام «سربازنامه» به وی تقدیم کرد. این اتفاق ادای دین پرواز همای به این شهید بزرگ کشور بود. 🔹این آلبوم در ستایش قهرمانان شاهنامه همچون «آرش کمانگیر» و «سیاوش» ساخته شده است و در سالروز شهادت شهید سلیمانی در تالار وحدت از آن رونمایی شد. این دیدار البته اصلا مورد استقبال «دیکتاتورها» واقع نشد. 🔹این رویکرد در میان دیکتاتورها البته بی‌سابقه نبوده است. آنها در این مدت هر فردی که موضعی متفاوت (نه صرفا مخالف) با آنها داشته است را مورد حمله و تخریب قرار داده‌اند. اخیرا یکی از فعالین اپوزیسیون در پیامی تصویری خطاب به ورزشکاران و بازیگران گفته است: «یا حرف نزنید، یا طرف مردم (منظور عده‌ی قلیل پر سر و صدای خودشان است) صحبت کنید». 🔹یکی از مبنا‌های اصیل آزادی‌خواهی احترام به انتخاب افراد است، چیزی که بنظر می‌رسد ضدانقلاب از آن بی‌بهره است. آنها علاوه بر نشانه گرفتن تمام نمادهای ملی و دینی مردم، در صدد برپا کردن دیکتاتوری مخوف هستند. بنابراین آزادی‌خواهان اصیل بهتر است این‌روزها فریاد خود را بر سر ضدانقلاب و براندازان بزنند.
🇮🇷 📝 انگلیس دنبال پناهنده کردن بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بود ❄️🌹❄️ 🔻سجادی، وزیر ورزش: 🔹️اوج آشوب و دشمنان قسم خورده انقلاب که تمام نرم افزار و سخت افزار خود را در جنگ نرم و نیمه سخت به کار گرفتند تا از جامعه با شرف و غیور ورزش و ورزشکاران به نفع جبهه باطل سوء استفاده نمایند در این نبرد ترکیبی وشناختی به خیال واهی پیروز میدان گردند. 🔸طراحی پیچیده روباه پیر برای پناهنده شدن ورزشکاران، نقشه خروج بازیکنان در زمین بازی آن حین انجام مسابقه از تلاش همه جانبه برای فروپاشی تیم ملی از درون تا توطئه هدفمند برای جنجال آفرینی در سکوها بر ای متوقف کردن بازی، از اعزام صدها نفر از منافقین با هواپیمای اختصاصی به قطر تا ساخت شعارها، نمادها و ابزارهای ساختارشکنانه و فراگیری برای انزوای جمهوری اسلامی از نقشه های بود که در این دوره ناکام ماند.
🚨هشدار نویسنده استرالیایی به مردم ایران: این نقشه را ببینید، این را برای شما کشیده اند... 🔰متن توئیت سیاستمدار استرالیایی: ⭕️ سیاست کهنه تفرقه بینداز و حکومت کن با کمک گروه‌های جدایی‌طلب و مسلح که توسط ایالات متحده، اسرائیل، انگلستان و سعودی‌ها علیه چند قومیتی متحد در ایران استفاده می‌شوند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بازخوانی سخنرانی لوئیس فراخان رهبر دینی سیاه‌پوستان در آمریکا خطاب به ترامپ درباره شهید سلیمانی 🔺ترامپ برادر من قاسم سلیمانی را کشت؛ شما چه غلطی در عراق می‌کردید؟!
رهبرانقلاب: نهایت وقاحت غربی‌ها این است که علی‌رغم وجود مسائلی چون برده‌داری و تجارت جنسیِ زنان و قانونی کردن همجنس‌بازی، ادعای پرچمداری حقوق زن را دارند امام خامنه‌ای: 🔹وقاحت غرب اینجا ظاهر میشود که اینها با این همه ضربه‌ای که به زن به حیثیت زن به کرامت زن وارد آوردند خودشان را پرچمدار حقوق زن وانمود میکنند یعنی واقعاً این نهایت وقاحت است. آدم خجالت میکشد اسم بیاورد این چیزی که راه افتاد بین زنها غربی سال گذشته و تعرضهای جنسی و چه و چه و چه و... با همه‌ی اینها باز میگویند ما طرفدار زن هستیم، طرفدار حقوق زن هستیم آن چیزی که در زبان بی‌تقوای غربی‌ها بعنوان آزادی زن نامیده میشود اینهاست. 🔹اینکه میگویند آزادی زن، مرادشان همین آزادی به این معناست. این آزادی نیست، عین اسارت است، عین اهانت است. قبل از انقلاب حتی بعضی از بزرگان میگفتند که تصورشان این بود که این آزادی ارتباط زن و مرد در غرب موجب میشود که چشم و دل مردها سیر بشود؛ دیگر تخلفات جنسی انجام نگیرد، تخلفاتی که گاه به گاه گوشه و کنار انجام میگیرد، ولی چشم و دل مردها سیر شد دیگر این تخلفات انجام نمیگیرد،‌ اینجوری فکر میکردند. حالا شما نگاه کنید ببینید که این چشم و دل اینها سیر شده یا حرصشان صد برابر شده؟ نه فقط چشم و دل سیر نشده حرص و هوس صد برابر شده. 🔹لذاست که امروز شما نگاه میکنید در محیط غرب، تجارت جنسی هست، برده‌داری جنسی هست، شکستن همه‌ی حد و مرزهای اخلاقی و انسانی هست، عرفی کردن و قانونی کردن چیزهایی که در همه‌ی ادیان حرام است هست؛ این هم‌جنس‌بازی و این حرفها اینها مربوط به اسلام فقط نیست در همه‌ی ادیان اینها جزو محرّمات کبیره است. اینها را قانونی میکنند اصلاً خجالت هم نمیکشند واقعاً.‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رهبر انقلاب، صبح امروز: کسانی که حجاب کامل ندارند را نباید متهم به بی‌دینی و ضد انقلابی کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب، صبح امروز: کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند
🇮🇷 📝 رهبر معظم انقلاب در دیدار با بانوان: در نگاه سرمایه‌داری غرب، مرد بر زن اولویت دارد ❄️🌹❄️ 🔻نظام سرمایه‌داری غرب یک نظام مردسالار است. در نظام سرمایه‌داری سرمایه بالاتر از انسانیت است. انسانیت انسانها در خدمت سرمایه قرار میگیرد. خب هر انسانی که بیشتر بتواند سرمایه‌آوری کند، سرمایه‌اندوزی کند، ارزشش بیشتر است. مرد گردن کلفت‌تر است، قوی‌تر است. 🔹مدیریت‌های کلان اقتصادی و تجاری و مانند اینها را مردها انجام میدادند. بنابراین در نظام سرمایه‌داری مرد اولویت دارد بر زن. چون رجحان‌ سرمایه بر انسان در مورد مرد بیشتر صادق است. خب، حالا که بنا شد سرمایه جایگاه انسانها را تعیین بکند انسانها یکسان نیستند دیگر طبعاً مختلف‌اند. گفتیم بر طبق این نگاه سرمایه‌سالاری، جنس مرد طبعاً بالاتر از جنس زن است. 🔺مزد زن همین الان در بسیاری از کشورهای غربی برای کارِ مشابه با مرد، کمتر از مرد است. این یک‌جور سوء‌استفاده است که یک علت اینکه در قرن نوزدهم و بعد قرن بیستم، بیشتر قرن نوزدهم، مسئله‌ی آزادی زن مطرح شد برای این بود که زنها را از خانه بکشند بیرون، ببرند کارخانه. از آنها استفاده کنند با مزد کمتر.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 مقتل حاج‌قاسم از زبان معاون ابومهدی ❄️🌹❄️ 🔻کمی دورتر دست حاجی را وقتی دیدم دنیا روی سرم خراب شد. گفتم این تکه‌ای از قرآن است و آن را برداشتم به داخل ماشین خودم بردم. |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 صحبت های رهبر معظم انقلاب در مورد حجاب 🔻 رهبر معظم انقلاب: 🔹 حجاب یک ضرورت شریعتی است، هیچ تردیدی در وجوب حجاب وجود ندارد و هیچ خدشه ای در آن نیست و یک واجب شرعی است که باید رعایت بشود. 🔹 اما کسانی که حجاب کامل ندارند یا بهتر بگوییم ضعیف الحجاب هستند را نباید متهم به بی‌دینی و ضد انقلابی کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رهبر معظم انقلاب: به علما گفتم کسانی که بد حجاب هستند یا ضعیف الحجاب هستند نباید متهم به ضد انقلابی بودن و بی دینی کرد، چون آدم میبیند همین ها در مراسمات مذهبی مثل شب احیا شرکت می کنند و اشک میریزند که خود من حسرت میخورم به اشک ریختن این زنان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رهبر معظم انقلاب: در قضایای اخیر چه کسانی در مقابل فراخوان‌ها ایستادگی کردند؟ امید دشمن این بود که همین‌هایی که حجاب نیمه‌کاره دارند به کلی کشف حجاب کنند، نکردند. یعنی زدند توی دهان آن تبلیغ کننده و فراخوان فرستنده.
آره اون پدر خانم بی مغزت علمشو داشت که دلار 3000 تومنی رو کرد 32000 تومن چقدر بچه پررویی تو :))
آدرس خبرگزاری بسیج پیام رسان ایتا: http://Eitaa.com/basijnewsir پیام رسان روبیکا: https://rubika.ir/basijnews110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هشدار معاون عملیات سپاه به صهیونیست‌ها سردار نیلفروشان: 🔹پس‌لرزه‌های انقلاب اسلامی به کوچه‌های تل‌آویو نزدیک شده است. 🔹مطمئن باشید ۸۱ ساله نمی‌شوید و از درون فرو می‌پاشید. 🔹تا محو و نابودی کامل رژیم صهیونیستی از پای نخواهیم نشست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سردار حاجی‌زاده: با دست‌یابی ایران به موشک‌های هایپرسونیک دکانِ فروش تسلیحات آمریکا بسته خواهد شد 🔹فرمانده نیروی هوافضای سپاه:واکنش‌ها به خبر دست‌یابی ایران به موشک‌هایی که در آینده البته رونمایی خواهد شد خیلی معنادار بود. 🔹آمریکا گفت ما تردید داریم؛ چرا؟ چون دکان فروش تسلیحات‌شان بسته خواهد شد و سیستم پدافندی آن‌ها که در حال فروش به کشورها هستند دیگر به درد نمی‌خورد.
🔴سردار حاجی‌زاده: ما از تجربه سوریه در اغتشاشات اخیر استفاده کردیم؛ علت اینکه ما این تعداد شهید دادیم این بود که آن‌ها زدند و ما جواب ندادیم 🔹سردار حاجی‌زاده با ذکر خاطره‌ای از اوایل آغاز درگیری‌ها در کشور سوریه، گفت: شروع مسائل سوریه اوایل با تظاهرات داخلی بود، ولی بلافاصله به درگیری مسلحانه کشیده شد که شباهتش با اغتشاشات اخیر در کشورمان همین است که دیدیم از ابتدا با حمله به پایگاه بسیج و پرتاب کوکتل شروع شد برای اینکه نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیج را خشمگین کنند تا آن‌ها درگیر شوند.
🔺واکنش حمیدرسایی نماینده پیشین مجلس به تصویر بعد از آزادی ترانه علیدوستی: 🔹مهمترین پیام حضور بدون حجاب ترانه علیدوستی در مقابل زندان اوین پس از آزادی، این بود که دلیل بازداشت من بی‌حجابی‌ام نبوده بلکه ارتباط با منافقین بوده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سردار حاجی‌زاده: اگر مراقبت‌های رهبر انقلاب نبود کشور چندین بار درگیر جنگ شده بود 🔹در طول بیش از سه دهه گذشته رهبری و راهبری حضرت آقا ما را از حوادث بزرگ نجات داده است. 🔹در قضیه آزادسازی کویت و ائتلاف علیه صدام بسیاری از بزرگان داخلی ما را هل می‌دادند به آن جنگ؛ آقا یک تنه مخالفت کرد.
🔴اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان: بازداشت ۱۰۰ نفر از اوباش و سارقان مسلح در زاهدان‌ 🔹در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و همکاری عملیاتی یگان‌های عمل‌کننده سپاه و فراجا، بیش از ۱۰۰ نفر از اراذل اوباش و سارقان مسلح و اتباع بیگانه غیرمجاز در زاهدان دستگیر شدند. 🔹‌عناصر دستگیرشده که عمدتا از اتباع بیگانه غیرمجاز ساکن در حاشیه زاهدان بودند نقش موثری در ناامنی ،ایجاد رعب و وحشت و سرقت‎های به عنف در زاهدان داشتند.