همه جای دنیا مسئولان نگران تاب آوری مردم در جنگ هستند
اینجا تنها کشوری هست که مردم نگران تاب آوری مسئولان در جنگ هستند!
🤦♂️🤦♂️🤦♂️
اقا این پهلوی چی های بدبخت و آواره
تا دیروز مسخره میکردن و میگفتن اینا همش
آب گرمکنه و فلان
حالا که زدیم دردشون گرفته
کمپین ران کردن که آره
جمهوری اسلامی به جای اینکه اینهمه سال
شهر موشکی بسازه ۵۰۰ متر زیر زمین
به مردم میرسید، درمانشون آموزششون و ...
یکی نیست بگه آخه گوزوها
ما هزینه نظامی نمیکردیم
مثل کشورک های خلیج فارس
که این روزا از ما سفت میخورن
از آمریکا سفت میخوردیم که
به والله اگر ما همچین قدرتی نداشتیم
کار کشور رو تموم میکردن
دست خدا و تدبیر آقا بود
که الآن همچین قدرتی داریم
که این گوزوها امروز عررر بزنن
جالب اینجاست
انقدر تابلو کمپین ران کردن
معلومه تو گروه هاشون
یه مطلب مشترک گذاشتن
همه همونو میگن
بعد همه هماهنگ دیروز کلیپ پر کردن
یه روزی به تانک های مرکاوا لقب ارابه ی خدایان داده بودن... چون شکست ناپذیر بود... الان حزب الله داره رگباری ساقطشون میکنه:))))
قاهر🇮🇷🖤
یه روزی به تانک های مرکاوا لقب ارابه ی خدایان داده بودن... چون شکست ناپذیر بود... الان حزب الله داره
تو حریف حزب الله نمیشی
چند وقته داری لبنانو میزنی
گفتی حزب الله باید خلع سلاح بشه
نشد که هیچ
یهو موشک سنگین رو کرد
ما خودمونم موندیم از کجا آورده یهو
الانم که زارت و زورت داره تانکاتو میزنه
خواستم بگم
حزب الله، بچه جمهوری اسلامی ایرانه
خدایا؛
از عمر وطن فروش ها کم کن
و به عمر سگ های زنده یاب هلال احمر اضافه کن...
الهی آمین🙌