eitaa logo
قلمْ‌نگارِ منفرد
101 دنبال‌کننده
832 عکس
398 ویدیو
14 فایل
🍃🌸اللّهم إسْتَعْمِلنی لِما خَلَقْتَنی لَه🌸🍃 خدایا مرا در امری به کار بگیر، که برای آن آفریده‌ای ارتباط با مدیر کانال @Amar97N نام مستعار: بانو سامیه
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ثبت‌نام در «هشتمین دورۀ جامعِ آموزش منظومۀ فکری رهبر انقلاب» تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۱ اسفند . این دورۀ آموزشی، شما را در عرصۀ جهاد تبیین، توانمند می‌سازد. 💢این دورۀ آموزشی، در سه بخشِ منظومۀ معرفتی، منظومۀ ارزشی و منظومۀ کنشی برگزار می‌گردد. 🔸مزایا: ۱. بهره‌مندی از اساتید برجسته ۲. بهره‌مندی از تخفیف جهت شرکت در دوره‌های آموزشی روش مطالعه، تندخوانی، مدیریت زمان و برنامه‌ریزی ۳. امکان شرکت در دوره‌های تخصصی سطح دو در رشته‌های مختلف ۴. اعطای گواهینامه 🔹زمان ثبت‌نام: یکم تا نوزدهم اسفندماه ۱۴۰۱ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۱ اسفندماه تمدید شد. 🔸هزینه ثبت‌نام برای هر بخش: شصت هزارتومان 🔹شروع دورۀ آموزشی: بیست و ششم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ ▫️ثبت‌نام از طریق پیوند زیر🔻 https://www.tabyinmanzome.ir/courses/maaref-enghelab/maaref8 ▫️راه ارتباطی(ایتا): @manzome1 📌مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری @t_manzome_f_r
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔖ماهیت یک هویت جعلی [۱].مسئله‌ی زن در هر مکتب فکری؛ محصول جهان‌بینی، معرفت‌شناسی و انسان‌شناسی آن مکتب است. در جوامع غیر الهی الگو‌های ارائه شده برای زن، محصول تفکر ناشی از معرفت مادی است و تا جایی پیش رفته که زن را یا موجودی ناتوان و ناقص برمی‌شمارد که وجودش کامل کننده‌ی مرد به‌شمارمی‌رود و یا با نگاهی کاسب‌گرایانه و اقتصادی، وسیله‌ای برای اطفاء شهوت محسوب می‌شود. جریان دفاع از حقوق زن در غرب، پایه‌ی تشکیل مکاتب فکری و عملی فمینیسم شد و از آنجا که از سال‌ها قبل جریان صهیونیزم طبق مفاد ۲۴ ماده‌ای شیوه‌نامه‌ی یهودی، به دنبال برآورده‌شدن آرزوی یهود، یعنی برتری بر تمدن‌های عالم و حذف تمدن اسلام به عنوان تمدن برتر از جهان بوده، از بستر فمینیسم برای جهانی‌سازی تفکر خویش استفاده کرد تا به وسیله‌ی آن، ایدئولوژی شیطانی خود را گسترش دهد. [۲].جریان یهود با بهره گیری از اصول مدرنیسم از جمله؛ اصل فردگرایی، لذت‌گرایی و تساوی حقوق زن و مرد، پایه‌های فمنیسم را در جامعه‌ی غربی بدین‌سان پایه‌ریزی کرد و با بلندکردن عَلَم حق‌خواهی زن، او را وارد صحنه‌کرد. همچنان‌که پس از انقلاب اسلامی در ایران نیز، موج فمنیستی با ظاهری اسلامی به دنبال توجیه آموزه‌های دینی با رویکرد روشنفکرانه و فمینیستی‌ بود، تا با جداسازی این قشر تاثیرگذار انقلاب از قرآن و عترت و آموزه‌های اسلامی، او را فریب دهد. این در حالی است که در گرایش‌های متنوع فمنیسم که طی دو موج از سال ۱۷۸۹ میلادی شروع شد، زن‌ها حتی دارای حقوق اولیه‌ی انسانی هم نبودند، تاجایی که وقتی بعد از انقلاب فرانسه اعلامیه‌ی حقوق بشر نگاشته شد، حتی نامی از حقوق زنان به‌ میان نیامد و اعدام با گیوتین پاسخ تنها زنی شد که به دنبال این حق بود. [۳].در حقیقت در طول تاریخ، زن میان دو ستم قرارگرفته که این هر دو ستم در یک جمله با هم اشتراک داشتند و آن تحقیر زن است. یکی ستمی بود که برای زن حق حیات، اظهارنظر و تلاش قائل نشدند و به اشکال مختلف او را از صحنه‌های فعالیت‌های زندگی و اجتماعی عقب‌ راندند و همچون جاهلیت مانع تعلیم و تعلم و رشد او شدند و جریان دوم جریانی است که زن را به عنوان وسیله‌ای برای عشرت و تمتع و با نام «حقوق زن و آزادی» به میدان آوردند و او را از صحنه‌ی تاثیرگذاری در عالم جدا ساخت. این‌از آن‌جا بود که مبانی فکری فمنیسم، که برگرفته‌ از آموزه‌های‌ مکاتب‌ اومانیسم (انسان‌مداری)، سکولاریسم (جدایی دین از سیاست)، لیبرالیسم، فردگرایی، لذت‌گرایی و نسبیت‌گرایی است، با شعار خودبسندگی عقلی و بی‌اعتنایی به‌حجیت وحی، برابری زنان با مردان و نفی تمایزهای جنسیتی، به‌میدان آمد. [۴].اما مکتب اسلام با حمایت از جایگاه و شخصیت انسانی زن، میان زن و مرد از نظر استعدادهای طبیعی، مسئولیت‌ها، نقش‌ها و حقوق ، مشابهت قائل نشده بلکه با تدبیر حکیمانه‌ی الهی، دو مدار مختلف برای حرکت آن دو تنظیم‌کرد که ظرفیت‌های وجودی هر یک را متناسب با کارکردهای مورد انتظار مقرر و میان تکوین و تشریع هماهنگی کامل برقرار ساخت تا هریک از دو جنس از هویت خویش فاصله نگیرد. از این جهت فعالان حقوق زنان مسلمان نیز به دنبال احیای هویت زن هستند تا به واسطه‌ی آن، بتوانند حقوق حقه‌ی زن در جامعه را احیا کنند. این حقوق مطابق لوازمی است که به طور طبیعی در وجود او نهاده شده است در حالی‌که در تفسیر فمینیستی از زن، از او به عنوان ابزار و وسیله استفاده شده، تا بر مبنای ایدئولوژی فمنیسم به اسم آزادی از او بهره‌کشی شود. طبق تعالیم اسلامی، زن وجودی موثر، متعالی و تعالی‌بخش دارد؛ به عنوان مثال در آیه ۱۲ سوره ممتحنه که بیعت زنان با رسول خدا و حضور اجتماعی آنان را به تصویر می‌کشد، همچنین آیه ۵۹ سوره احزاب که پوشش را برای زنان واجب می‌داند و آیه ۳۰ همان سوره که چشم چرانی را منع‌می‌کند و آیه ۳۳ احزاب که خودنمایی و تبرج زنان را برای نامحرم ممنوع اعلام‌می‌کند؛ همگی دلالت بر جواز حضور زن در جامعه با رعایت شرایط خاص را دارد. 🖋آمنه عسکری منفرد 📝ادامه دارد... @ghalamnegaremonfared
📝ادامه‌ی مطلب همچنین طبق روایات موثق، حضور حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) برای بیان احکام در مسجد و در جنگ احد در کنار زنان دیگر و یا حضور کاروان حضرت زینب در کربلا و رسالت پرچمداری ایشان بعد از واقعه عاشورا، نشان از جواز نقش اجتماعی زنان به معنای تقسیم کار اجتماعی در اسلام را دارد و ادعای ما این است که بر اساس آموزه‌های اسلام که ایدئولوژی خود را بر پایه‌ی شناخت انسان از خود و تعیین نقش خویش در آفرینش چیده است، نقش زن معین شده‌است و طبق تاکیدات آیات الهی مبنی بر خودشناسی و خودآگاهی، «هویت زن» به عنوان یک انسان، تنها در ارتباط با پروردگار معنا می‌یابد و این نقطه‌ی مقابل امانیسم و آموزه‌های فمنیسمی است. چراکه آموزه‌های الهی اسلام، «انسان» را مرکز آفرینش می‌داند و مقام «خلیفةالهی» برای نوع انسان، والاترین جایگاهی است که برای هر فرد اعم از زن و مرد تعریف شده است و او به دلیل برخورداری از نعمت عقل و اختیار نسبت به سایر موجودات شایسته‌ی آن گشته‌است. [۵].در منظر اسلامی، هستی هدفمند است و در راستای این اهداف، انسان‌ها دارای نقش‌های معینی هستند؛ از جمله اینکه زن در جهان‌بینی الهی با بهره‌گیری از احکام اسلامی که هم ناظر به شخصیت فردی و هم کارکرد مسئولیت‌های اجتماعی در جهت نیل به قرب الهی است با شناخت توانایی‌های خود و ایمان به تاثیر انتخاب و افعال در مقیاس جهانی حق انتخاب دارد. زیرا او خوب می‌داند جزئی‌ترین عملش، اثر اجتماعی و تمدنی دارد، بنابراین با دوری از الگوی فمنیست که به دنبال «مرد‌واره‌کردن» زن با شعار آزادی و به عنوان یک امتیاز برای او شمرده‌ می‌شود، دست به انتخاب می‌زند تا جایگاه خویش را در آفرینش دریابد. نکته‌ی مهم این است که در تعریف این الگو، محدودیت در نقش اجتماعی برای زن نه‌تنها منکر نیست، بلکه در قالب وظیفه و تکلیف، گاه واجب عینی به‌شمار می‌رود که بی‌توجهی به آن عواقب جبران‌ناپذیری را برای جامعه به‌همراه خواهد داشت. زن مسلمان با انتخاب «عفاف»، «حجاب» و «دوری از مرد‌وارگی» که زن را به مشاغل گوناگون که با ساختمان جسمی و روانی و فکری او سازگار نیست و گاه مختص مردان است -ولی در تفکر فمنیسم به عنوان امتیاز برای زن شمرده می‌شود و گاه او را وسیله‌ای برای التذاذ جنسی مردان و یا عرضه شدن و هرز شدن تبدیل می‌کند- دوری می‌کند و به این وسیله ارزش وجودی خود را حفظ‌‌می‌نماید. آری! زن مسلمان می‌داند که می‌تواند مستقیم یا غیرمستقیم در فضای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری و اجرا در جامعه نقش داشته باشد و نقش تمدنی خود را ایفا کند و لازمه‌ی این امر، «شناخت هویت زن» توسط خود زنان می‌باشد که با شناخت و حفظ آن ، در دنیای ابر رسانه‌ی فعلی -که هر لحظه به دنبال تولید فرهنگ‌های بی‌اصل و ریشه هستند- مسیر تعالی خویش را حفظ کند تا نقش تمدنی زن مسلمان را به شایستگی ایفا‌ کند. 🖋آمنه عسکری منفرد @ghalamnegaremonfared
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انتشار یادداشت «جوان انقلابی، موتور محرک انقلاب»، در شماره ۵۱۵ نشریه ۹دی، تاریخ ۲۱اسفند۱۴۰۱ @ghalamnegaremonfared
🔺از اینجا بخوانید @ghalamnegaremonfared
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
رهبر انقلاب می‌فرمایند‌: «من عقیده‌ی راسخ دارم بر اینکه یکی از نیازهای اساسی کشور، زنده نگه داشتن نام است؛ این یک نیازی است که ما -چه آدمهای مقدّس‌مآب و متدینی باشیم؛ چه آدمهایی باشیم که خیلی هم مقدّس‌مآب نیستیم، امّا به سرنوشت این کشور و به سرنوشت این مردم علاقه‌مندیم- هرجور که فکر بکنید، بزرگداشت شهدا برای آینده‌ی این کشور، حیاتی و ضروری است. فرهنگ شهادت یعنی فرهنگ تلاش کردن با سرمایه‌گذاری از خود برای اهداف بلندمدّت مشترک بین همه‌ی مردم؛ که البتّه در مورد ما آن اهداف، مخصوص ملّت ایران هم نیست، برای دنیای اسلام بلکه برای جهان بشریت است.» ( ۹۳/۱۱/۲۷) 🌹روز بزرگداشت شهدا گرامی‌باد🌹 @ghalamnegaremonfared
🔖 نذری برای یک عهد از کودکی دیده بود که مادر فرزندانش را نذر ائمه میکند. هر‌ زمان هم که فرصتی دست‌می‌داد، دستشان را می‌گرفت و راهی مزار شهدا می‌شد، تا جان و روح را صیقل داده و شهیدی را واسطه‌ی فیض کند. از مادر آموخته بود که شهدا رفقای آسمانی بخشنده‌ای هستند. در این روزهای پرالتهاب که بیشتر از همیشه، دلش برای دختر و پسر نوجوانش می‌تپید، زود به زود مهمانشان می‌شد. گاهی که خیلی مضطر می‌شد، به هر بهانه‌ای خودش را به مزار شهدای نزدیک خانه می‌رساند و اگر مقدور نبود در سجاده‌ی سپیدش، تجدید پیمان می‌کرد. می‌گفت او نیز یکی از فرزندانش را نذر حسین زهرا کرده و دیگری را نذر زینب کبری و دختر چهارساله‌اش را نذر رقیه خاتون. اما هر لحظه که قلبش از احوالات فرزندانش به تپش می‌افتاد، دست به دامن یک شهید می‌شد تا راه توسل را برایش هموار کند. این بار که او را بر مزار شهید گمنام دیدم، می‌گفت در این چند ماه اخیر که دوباره عطر شهادت هوای شهرها را عطرآگین کرده و شهدایی هم‌نسل نوجوانان خانه‌‌‌شان، شاهراه زمین تا آسمان را چراغانی کرده‌اند تا زمینیان راه را گم نکنند، عهدی جدید بسته که فارغ از تمام دلواپسی‌های مادرانه‌اش، به امر ولیّ زمان، جهاد کند و فرزند بعدی‌اش را نذر سربازی مهدی فاطمه و شهادت در رکابش گرداند و از همین زمان دستش را به دست یکی از همین شهیدان سپرد که با آمدنش عطر بهشت را برایشان به ارمغان بیاورد. به امید اینکه به‌ واسطه‌ی این عهد آسمانی، او را هم چون یک شهید، پاکیزه بپذیرند. 🖋آمنه عسکری منفرد @ghalamnegaremonfared
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ تصویر زنده‌ی تکریم زن در ایدئولوژی انقلاب اسلامی 📌 «حرکتی نادر در مراسم عمامه‌گذاری طلاب یکی از حوزه‌های علمیه کشور تحسین همه‌گان را در پی داشت. به پیشنهاد امام جمعه‌ی رامسر دونفر از مادران طلاب حوزه‌ی علمیه المهدی برای مراسم عمامه‌گذاری دعوت شدند و خودشان پسرهایشان را معمم کردند.» 📂 ادامه یادداشت 🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان 🌐|@asrezanan_ir|
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 نمونه‌ای عجیب و عبرت‌آموز از تغییر اولویت ها!!! ⁉️ اولویت امروز ما چیست؟! @ghalamnegaremonfared
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻چهارشنبه‌سوری به روایت استاد مطهری: اصرار بر تداوم خرافۀ مشرکانه و احمقانه ۱. متأسّفانه پاره‏ای «خرافات»، هم اکنون در میان برخی ایرانیان وجود دارد؛ از جمله پریدن از روی آتش در چهارشنبۀ آخر سال که از بقایای ماقبل اسلام است. و این وظیفۀ اسلامی است که با مقیاس‌های اصولی اسلام، عقاید پاک و خالص اسلامی را از کدورت «اندیشه‌های جاهلی»، همیشه دور نگاه داریم.(مرتضی مطهری، خدمات متقابل اسلام و ایران، ص۱۱۰). ۲. همین ایرانی‌های خودمان برای این‌که «سنّت‌های ایرانی» و به قول خودشان «فرهنگ ایرانی» را بخواهند زنده کنند، کوشش می‌کنند کارهایی را که از اوّل، «خرافۀ محض» بوده است زنده کنند؛ چون فکر می‌کنند که «ملّیّت ایرانی» را بدون اینها نمی‌توان نگه داشت. در مورد آتش شب «چهارشنبۀ آخر سال» - که نمونه‌ای از «آتش‌پرستی‏ها»ی قدیم است که نه‌تنها چیز خوبی نیست بلکه خیلی چیز بدی هم هست - می‌گویند فقط برای این‌که به قول اینها فرهنگ را (این فرهنگ، معنایش علم و فلسفه نیست بلکه به معنی سنّت است) باید زنده نگه داشت. ولی همین آقایان وقتی که پای تاریخ به میان می‌آید می‌گویند حالا چه فرق دارد که ما مبدأ تاریخ را مبدأ مسیحی بگیریم یا مبدأ اسلامی؟(مرتضی مطهری، آشنایی با قرآن، ج۷، ص۸۵). ۳. واقعاً عجیب است: چهارشنبۀ آخر سال شمسی که می‌شود حتّی در محیط‌های عالیِ فرهنگی ما آتش روشن می‌کنند، از روی آتش می‏‌پرند، می‌گویند: «سرخی تو از من، زردی من از تو». من نمی‌دانم ما چقدر می‌خواهیم اصرار روی «حماقت‌های خودمان» داشته باشیم؟!(مرتضی مطهری، پانزده گفتار، ص۱۵۱). ۴. آتش روشن‌کردن، شعار «آتش‌‏پرستان» است. از روی آتش پریدن در چهارشنبۀ آخر سال در اسلام، «بوی کفر» می‌دهد. «سرخی تو از من، زردی من از تو» در اسلام، «شرک» و «کفر» است. اینها شعار گبرها و آتش‏‌پرست‌هاست. اسلام برای مبارزه‌کردن با اینها آمده. اسلام، دین‏ لا اله الّا الله است.(مرتضی مطهری، پانزده گفتار، ص۱۹۲). ۵. قرآن فقط «عقل‌گرایی» را تأیید می‌کند؛ می‌گوید هر سنّت قدیمی را پیروی‌کردن به دلیل این که «گذشتگان» ما چنین می‌کرده‌اند، «نیاکان» ما این‌چنین بوده‌اند و ما باید راه نیاکان خودمان را برویم، این محکوم است، چرا؟ می‌گوید ممکن است نیاکان‌تان اشتباه کرده باشند، ممکن است نیاکان‌تان «عقل» و «شعور» نداشته باشند. این‌که دلیل نمی‌شود؛ نیاکان ما در گذشته چنین می‌کرده‌اند ما هم چنین می‌کنیم! چهارشنبۀ آخر سال شمسی می‌شود؛ بسیاری از خانواده‌ها ـ که باید بگوییم خانواده‌های نادان ـ آتشی و هیزمی روشن می‌کنند، بعد آدم‌های سُر و مُر و گنده با یک هیکل‌های چنین‌وچنان از روی آتش می‌پرند و می‌گویند: ای آتش! «زردی من از تو، سرخی تو از من»! این چقدر «حماقت» است! خب چرا چنین می‌کنید؟ این یک سنّتی است مال ما مردم، از قدیم پدران ما چنین می‌کردند. قرآن می‌گوید: أوَ لَوْ کانَ آباؤُهُمْ لایعْقِلونَ شَیئآ (بقره: ۱۷۰). اگر هم پدران گذشته‌تان چنین کاری می‌کردند، شما وقتی می‌بینید یک «کار احمقانه» است و دلیل «نادانی» پدران شماست روی آن را بپوشانید؛ چرا این «سند حماقت» را سال به سال تجدید می‌کنید؟! این فقط یک «سند حماقت» است که کوشش می‌کنید آن را همیشه زنده نگه دارید و در واقع بگویید: ماییم که چنین «پدر و مادرهای احمقی» داشته‌ایم.(مرتضی مطهری، خدا در زندگی انسان، ص۹۱-۹۲). https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ ☑️@Fekrat_Net
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شهید امنیت اغتشاشات سال۱۴۰۱: شهید محسن رضایی که به دست داعشی‌های منافق به شهادت رسید و پیکر شهید سوزانده شد. شهدای دهه‌ی ۶۰، شهید طالب طاهری، شهید شاهرخ طهماسبی، شهید محسن میر جلیلی، که توسط منافقین به طرز فجیعی طبق عملیات مهندسی، به شهادت رسیدند. @ghalamnegaremonfared
🔖داعشی‌های اغتشات، کپی برابر اصل منافقین روسیاه گذشته [۱].منافقین‌روسیاه، همانند «میکروب‌هایی که در زباله‌دانی تکثیر‌می‌شوند»، در زیرِ بالِ دولت‌های بزرگ پرورش یافته‌اند و امروز ملت ایران با همه وجود، منافقین را لعن و نفرین می‌کنند و تکرار جنایات آنها، نفرت و انزجار هرچه بیشترِ آحاد ملت را به‌دنبال خواهدداشت و باعث طرد‌‌شدن بیشتر آنها خواهد‌شد. امروز توسل به تروریسم‌؛ ثمره‌ نمودِ منطق، تفکر و بی‌اعتباری یک دولت، سازمان و یا گروه است. «تروریسم» به مفهوم اقدامی است که یک مجموعه، سازمان و یا دولتی بخواهد کارخود را با ایجاد ترور، وحشت، قتل و ناامنی به‌‌پیش ببرد و جنایتی که داعشی‌های وحشی در حرم حضرت احمد ابن موسی‌شاهچراغ مرتکب‌شدند، مظهر زشت‌ترینِ نوعِ تروریسم محسوب‌می‌شود. [۲] به اذعان دولت‌های غربی، آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس اسرائیل؛ چون ایران مستقل و مقتدر، مجهز به سلاحِ نیرومندی چون پویاییِ اندیشه، منطق و سخن حق، توکل به خدا و اراده ملت است؛ در تمامی سالهای بعد از انقلاب تمامی فشارها و تحریمهای اقتصادی را تبدیل به فرصت برای پیشرفت و رشد نظام کرده، همچنین دیگر قدرت زور و حمله نظامی هم این ملت را از پای نمی‌نشاند. اینک جمهوری اسلامی ایران به عنوان «الگوی مقاومت اسلامی» رهنمای تمام دنیای اسلام شده است، تا جایی‌که امروز «حزب‌الله لبنان» و «یمن مظلوم» به پیروی از این الگو در مقابل استعمار و استبداد امریکا، اسراییل و دولت سعودی ایستادگی کرده‌اند. با این وصف دشمنان قسم خورده ایران، با استفاده از قدرت جنگ شناختی، تا بُنِ دندان خود را مسلح کرده به میدان آمدند تا به خیالِ خامِ خود ضربه اساسی و مهلکی به بدنه نظام وارد کنند. پس این بار با شعار «دفاع از حقوق زن، زندگی و آزادی»؛ پیراهن عثمان علم کرده، نیروهای مظلوم و مقتدرانتظامی، بسیج، سپاه و ارتشِ ما را نشان گرفتند تا با ضربه‌زدن به این نقطه قوتِ استقلال و اقتدار ملی ایران، راهی برای نفوذ به مرزهای کشور  پیداکنند و از این طریق به تمامیت ارضی ایران خدشه واردکرده  و پروژه سیاه «سوریه‌سازی» را در ایران اجراکنند تا به خیالِ خام خود«مقاومت ایران» را درهم بشکنند. [۳].توهین و افترا به نیروهای انتظامی، ضرب و شتم پلیس، تلاش برای ایجاد تفرقه بین نیروهای مسلح سپاه و ارتش، آسیب زدن به اموال عمومی و تلاش برای همراه کردن مردم با اهداف شومشان به نتیجه نرسید ومردم بصیر و هوشمند ایران اسلامی از همان ابتدا صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند. پس این‌بار دشمنان پلید ایران زمین، چهره واقعی خود را نشان داده به سمت ایجاد رعب و وحشت عمومی، قتل و ترور نیروهای مسلح و حتی مردم عادی روی‌آوردند. دیروز در کوچه وخیابان به مقدسات اسلام فحاشی می‌‌کردند، درانظارِ عمومی سَر‌بُریدند، بسیجیان مظلوم و مقتدر را با اسلحه‌های جنگی هدف قرارداده، با شکنجه‌های وحشیانه مورد ضرب وشتم قرار دادن تا بر علیه نظام اعتراف بگیرند و چون بسیجی غیور ما را مقتدر و متعهد می‌یابند، با سبعیتِ تمام جسارت کرده و او را به شهادت رسانند. امروز هم پیکر مدافعِ امنیتِ ما را مظلومانه سوزانند، تا با این  اعمال وحشیانه رعب و وحشت عمومی ایجاد‌کرده و مردم را خشمگین و مستأصل کنند، غافل‌از اینکه این خویِ وحشی‌گری، مردمِ ما را به «ادامه مقاومت و پایداری‌اسلامی» مصمم‌تر خواهد کرد، چرا که ملت ما با «آرمانهای امام و انقلاب»، عهدِ خون بسته است. 🖋آمنه عسکری منفرد  📝ادامه دارد... @ghalamnegaremonfared  
📝ادامه‌ی مطلب... ۴].اکنون چهره حقیقی اینان برملاگشته است. این داعشی‌های گرگ صفت، بر مسلک همان منافقین پستی هستند که در سال ۶۷ «شهید طالب طاهری»، «شهید شاهرخ طهماسبی» و «شهید محسن میر‌جلیلی» و صدها جوان مؤمن و انقلابی ما را با شکنجه‌های‌ وحشیانه با نام «عملیات مهندسی»، ازطریق بریدن اعضا، کندن پوست سر و صورت، کشیدن دندانها، شکنجه با داغ‌زدن، سوزاندن و بریدن اندامهای حساس بدن، به فجیع‌ترین شکل ممکن شکنجه‌ کرده و زنده‌‌ زنده دفن‌می‌کردند.  [۵].امروز اما، دشمن زبون و حقیر بداند با این جنایات وحشیانه دیگر قادر‌نخواهد بود، چهره‌پلید و جنایات کثیف خود را پنهان کند و اکنون همه دنیا چهره واقعی و هیمنه پوشالی دنیای غرب، امریکا، انگلیس، اسرائیل غاصب و دولت سعودی را شناخته است و تا نابودی کامل این ابرقدرتهای کثیف تنها چند قدم باقی‌مانده است و به اذن الهی امت اسلام تا آخرین نفس برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی، زیرِ پرچمِ ولایت فقیه می‌ایستد. اکنون ارادهٔ قاطع ملت مظلوم و مقتدر ایران اسلامی و دولت اسلامی، برای این داعشی‌های جنایتکار، به تأسی از حکم امام خمینی برای مقابله و اعدام منافقین جنایتکار، «برخورد همراه با قاطعیت اسلامی» است. ملت ما کینه و خشم انقلابی خود را به دشمنان اسلامی اعلام ‌کرده و با مشتهای گره کرده خواستار حکم (أشداءُ علی الکفار) نسبت به ایشان است و تا نابودی کاملشان دست از مبارزه و مقاومت برنخواهد داشت. 🖋آمنه عسکری منفرد   @ghalamnegaremonfared  
انتشار یادداشت «داعشی‌های اغتشاشات، کپی برابر اصل منافقین دیروز»، در شماره‌ی ۴۹۹‌ نشریه ۹دی @ghalamnegaremonfared  
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شهید مهدی باکری تاریخ شهادت: ۲۵اسفند ۱۳۶۳ @ghalamnegaremonfared  
🔹زندگی‌نامه شهید باکری سردار سرلشکر شهید مهدی باکری، فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا است، سرداری که با افتخار به بسیجی بودنش، داغ شهید انقلاب علی و شهید دفاع مقدس حمید باکری را دید و جان بر کف در جریان عملیات بدر جنگید و شهید شد. شهید باکری در همان برخورد اول همگان را مجذوب چهره معصومش می‌کرد، موجی در چشمان نافذش بود که با وجود اندوه، خندان و بشاش بنظر می‌رسید، فرمانده عارف و عامل عملیات بدر با شهادت در آب‌های هور، به بهشت موعود رهسپار شد. امروز سالروز عروج سردار سرلشکر شهید مهدی باکری، فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا است، سرداری که با افتخار به بسیجی بودنش، داغ برادران شهیدش را دید و جان بر کف در جریان عملیات بدر جنگید و شهید شد. ۱۵ روز پیش از عملیات بدر به مشهد مقدس مشرف شد و با تضرع از آقاعلی بن موسی الرضا (ع) خواسته بود که خداوند توفیق شهادت را نصیبش کند، سپس خدمت امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه ای رسید و با گریه و اصرار و التماس درخواست کرد که برای شهادتش دعا کنند. شهید باکری قبل از آغاز اجرای عملیات بدر به هم رزمانش گفته بود، هرگاه خداوند مقاومت ما را دید رحمت خود را شامل حال ما می‌گرداند، اگر از یک دسته بیست و دو نفری، یک نفر بماند باید همان یک نفر مقاومت کند و اگر فرمانده شما شهید شد نگویید فرمانده نداریم و نجنگیم که این وسوسه شیطان است. وی گفته بود: فرمانده اصلی ما، خدا و امام زمان (عج) است. اصل، آنها هستند و ما موقت هستیم، ما وسیله هستیم برای بردن شما به میدان جنگ، وظیفه ما مقاومت تا آخرین نفس و اطاعت از فرماندهی است. مهدی باکری در شب عملیات وضو می‌گیرد و همه گردان‌ها را یک یک از زیر قرآن عبور می‌دهد، مداوم توصیه می‌کند: برادران! خدا را از یاد نبرید، نام امام زمان (عج) را زمزمه کنید، دعا کنید که کار ما برای خدا باشد، از پشت بی‌سیم نیز همه را به ذکر «لاحول و لاقوه الا بالله» تشویق می‌کند. سرانجام این فرمانده دلاور لشکر ۳۱ عاشورا، ۲۵ اسفندماه سال ۶۳ در جریان عملیات بدر به خاطر شرایط حساس عملیات، مثل همیشه، به خطرناک‌ترین صحنه‌های کارزار وارد و در حالی که رزمندگان لشکر را در شرق دجله از نزدیک هدایت می‌کرد، تلاش می‌کرد تا مواضع تصرف شده را در مقابل پاتک‌های دشمن تثبیت کند ولی بر اثر برخورد تیر مستقیم مزدوران عراقی، ندای حق را لبیک گفت و به لقای معشوق نائل شد. @ghalamnegaremonfared