eitaa logo
فرمانده امیر 🖤🖤 مسافر شام🖤🖤
460 دنبال‌کننده
35.9هزار عکس
11.7هزار ویدیو
187 فایل
ڪانال رسمے شهید مدافـع حـرم مداح سردار خلبان جانباز اهل بيت فرمانده قاسـم{مهدی}غریـب مسافر شام برگرفته از وصيت نامه باحضور همرزمان و خانواده شهيد ارتباط با خادم 👇 @khademshahidanam 2
مشاهده در ایتا
دانلود
جیش‌الظلم: حمله به کلانتری زاهدان کار ما بود 🔹گروهک تروریستی جیش الظلم مسئولیت حمله صبح امروز به کلانتری ۱۶ زاهدان را بر عهده گرفت. چهار تروریست به هلاکت رسیدند دو شهید تقدیم انقلاب شد
اولین تصویر از شهیدستوان سوم علیرضا کیخا 🔹‌۲ نفر از عوامل کلانتری ستوان علی کیخا و سرباز وظیفه رشیدی پس از مقاومت جانانه به شهادت رسیدند.
تصویر شهید دوم حمله تروریستی به کلانتری زاهدان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بی‌تاب پدر.... گریه های سوزناک فرزندان شهید علیرضا کیخا شهید علیرضا کیخا یکی از شهدا حمله تروریستی امروز گروه جیش‌الظلم در کلانتری 16کوی شهدا زاهدان است.
🔴 ایران و فرانسه چه خبره؟ 😁 🇮🇷
🔴 اولا شماها ک مثل یه حیوان حمله کردید به حافظیه شیراز رو نشون بدید تا ببینیم چقدر آریایی هستید و متمدن. درمورد این چیزا حرف نزنید بهتره 🔹️دوما این موکب‌ها اونقدر مخلصِ اهل بیت داره ک بعد مراسمات، محل رو تمیز کنند. مگس را اگر رها کنی، از بین هزاران گل میرود دقیقا یک تکه کثافت را پیدا میکند و روی همان مینشیند. بعضی ها عین همان مگس رفتار میکنند. در بین هزاران صحنه زیبایی که دیروز خلق شد و شادی میلیونها ایرانی، رفته اند سراغ همان سناریوی تکراری که ای وای دیدید چه شد؟! ترافیک درست کردند! کانه تهران شهر بی ترافیکی است که ۳۶۴ روزش خبری نیست و همین امروز ترافیک شده! لعنت به هرکسی که از بغض دین خدا و بسط آن، صد مدل نقاب بر صورت میزند.
رفتی سرباز منافقینی شدی که ۱۷ هزار ایرانی رو سلاخی کردن ما چیزی گفتیم بی‌شرف؟ اب رو هم بریز همونجا که میسوزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امشب هفت آسمان میهمان خاک می‌شود؛ میهمان مدینه. و خانه امام‌صادق علیه‌السلام، فرودگاه جماعت عظیم حوریان است، که به پای‌بوسی گل نو رسیده آمده‌اند.
‍ ‍ ‍ 🌹هدیــه # 3 صلـــوات به روح پاک و آســمانی مدافع_حرم و وطن🌹 مهدی باکری ❣ ایمانی( باجناق شهید غریب) غریب الوانی(دوست دنیوی و اخروی شهیدغریب) مصائبی(دوست دنیوی و اخروی شهید غریب) الله عمادي(دوست دنیوی و اخروی شهید غریب) طاهرنيا(دوست دنیوی و اخروی شهید غریب) و به نيت همه شهدا
بسم الله الرحمن الرحیم ✴️ یکشنبه 👈18 تیر /سرطان 1402 👈20 ذی الحجه 1444👈9 ژوئیه 2023 🏛 مناسبت های دینی و اسلامی. 🐪 امام حسین علیه السلام در راه کربلا اتراق در منزل یازدهم " شقوق " 🌹ولادت امام کاظم علیه السلام " به روایتی " ⭐️ احکام دینی و اسلامی ❇️امروز روز خوبی برای امور زیر است: ✅عقد و ازدواج ✅اغاز بنایی و خشت بنا نهادن ✅درو و برداشت محصول ✅آغاز به درمان و معالجه ✅جابجایی و نقل وانتقال ✅خرید کردن ✅شروع به کار ✅و مسافرت خوب است 👼 مناسب زایمان و نوزاد فاضل و دانشمند و عمری طولانی دارد ✈️ مسافرت:مسافرت همراه سلامتی و خیر است. 🔭 احکام نجوم. 🌓 امروز :قمر در برج حمل است و از نظر نجومی برای امور زیر نیک است : ✳️آغاز به درمان ✳️ختنه اطفال ✳️ارسال جنس ✳️خرید لوازم ✳️آغاز به کار ✳️صید و شکارو دام گذاری ✳️و فصد خوب است. 👩‍❤️‍👨مباشرت امشب: مباشرت برای سلامتی مفید و فرزند حافظ قرآن گردد. ⚫️ طبق روایات ، (سر و صورت) ۰در این روز از ماه قمری ، ایمنی از بلاست. 💉🌡حجامت خون دادن فصد و زالو انداختن یا #زالو انداختن در این روز، از ماه قمری،باعث صحت است 😴😴تعبیر خواب. خوابی که شب " دوشنبه " دیده شود طبق آیه ی 21 سوره مبارکه "انبیاء " علیهم السلام است. ام اتخذوا الهه من الارض هم ینشرون ... و چنین استفاده میشود که اگر کسی با خواب بیننده کدورت و مشکلی داشت برطرف شود. ان شاءالله. و به این صورت مطلب خود رو قیاس کنید. 💅 ناخن گرفتن یکشنبه برای ، روز مبارک و مناسبی نیست و طبق روایات ممکن است موجب بی برکتی در زندگی گردد. 👕👚 دوخت و دوز یکشنبه برای بریدن و دوختن روز مناسبی نیست . طبق روایات موجب غم واندوه و حزن شده و برای شخص، مبارک نخواهد بود‌( این حکم شامل خرید لباس نیست) ✴️️ وقت در روز یکشنبه: از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۲ و بعداز ساعت ۱۶ عصر تا مغرب. ❇️️ ذکر روز یکشنبه : یا ذالجلال والاکرام  ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۴۸۹ مرتبه که موجب فتح و نصرت یافتن میگردد . 💠 ️روز یکشنبه طبق روایات متعلق است به و . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد. 🌸بامید پرورش نسلی مهدوی ان شاءالله🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺صبح را با سلام بر حسین ابن علی ع با مداح اهل بیت ع آغاز میکنیم السلام علیک یا شاه کربلا
⭕️ در عصر تهاجم رسانه‌ای چه کنیم؟ 🔺همیشه در ذهنمان این مسئله وجود داشته که چرا مسئولین چاره ای برای وضعیت رسانه ای نمی اندیشند یا اینکه چه کاری از دست ما برای مقابله با تهاجم فرهنگی بر می آید؟ 🔹اگر بخواهیم کوچک ترین هسته تاثیر گذاری رسانه ای را پیدا کنیم به مخاطب رسانه ها می رسیم. یعنی شما یک نفر که در حال خواندن این پیام هستید کوچک ترین هسته در فعالیت رسانه ای به شمار می آیید. 🔹اما کوچک بودن به معنای بی تاثیر بودن نیست و بالاترین تاثیر در رسانه ها را همین هسته در دست دارد. 🔹اجتماع این هسته های کوچک هستند که باعث وایرال شدن، ترند شدن و ‌‌‌مشهور شدن رسانه ها می شود. 🔹فوروارد کردن شما(ارسال پیام برای سایرین)، سین زدن شما(خواندن یا تماشای پیام)، لایک کردن شما، کامنت گذاشتن شما و فالو کردن شما(دنبال کردن منبع پیام) باعث می شود تا یک پیام فراگیر شود. 🔹در پیام رسان ها مردم اصلی ترین نقش را در دیده شدن رسانه ها بازی می کنند و رسانه موفق آن رسانه ای است که کاری کند تا مخاطبینش در راستای معرفی و شهرت او قدم بردارند. 📍پس شما می توانید با معرفی کردن و دنبال کردن هر کانال یا پیام به دیگران و مصرف آن پیام برای خودتان تاثیر به سزایی در جامعه بگذارید.تا مخاطب نباشد پیامی هم نیست.
🔻 نکته تربیتی آیه ۲۳ سوره اسراء : ❓️چگونه فرزندانی ولایت مدار تربیت کنیم؟ ❓️می دونید چرا نیکی با والدین، می تونه ولایت پذیری رو تو بچه هامون تقویت کنه؟ به دلایلی که در ادامه براتون میگیم 🔰 ۱_خدمتگزارى و احسان به پدر و مادر، از اوصاف موحّد واقعى است. «الاّتعبدوا الاّ ايّاه و بالوالدين احساناً» 🔰 ۲_احسان به والدين در كنار توحيد و اطاعت از خداوند آمده است تا نشان دهد اين كار، هم واجب عقلى و وظيفه ى انسانى است، هم واجب شرعى 🔰 ۳_احسان، بالاتر از انفاق است و شامل محبّت، ادب، آموزش، مشورت، اطاعت، تشكّر، مراقبت و امثال اينها مى شود 🔰 ۴_احسان به والدين، حدّ و مرز ندارد. «بالوالدين احساناً» (نه مثل فقير، كه تا سير شود، وجهاد كه تا رفع فتنه باشد و روزه كه تا افطار باشد.) 🔰 ۵_هرچه نياز جسمى وروحىِ والدين بيشتر باشد، احسان به آنان ضرورى تر است. «يبلغنّ عندك الكبر» 🔰 ۶_پدر و مادر سالمند را به آسايشگاه نبريم، بلكه نزد خود نگهداريم. «عندك» 🔰 ۷_وقتى قرآن از رنجاندن سائل بيگانه اى نهى مى كند، «امّا السائل فلا تَنهَر» تكليف پدر و مادر روشن است. «فلا تَنهَر هما» •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• (نهضت سواد رسانه‌ای حوزه عاشورا سپاه گرگان )
🔺آن عالم سنی که غدیر را تبریک بگوید منافق است ! ⭕️🖊شیاطین بد جوری در حال فعالیت هستند
⭕️🖊برادران شیعه افغانی که مقیم افغانستان هستند زیاد پیوی بنده مراجعه میکنند و میگن وظیفه ما چیه تو اتفاقات اخرالزمانی در جواب باید عرض کنم ، روز موعود ، جنگ ما با وحوش طالبان در خاک خود افغانستان خواهد بود و این برادران شیعه افغانستانی میتونند در خاک خودشون ب ما کمک کنند
💢فردای مهمونی ده کیلومتری غدیر! خیابون آزادی تهران 🔹دهنتونو ببندین، خب؟! :)
چی فکر میکردن، چی شد 🇮🇷
چقدر این عکس زیباست تَرَک خانه ی کعبه به دو عالم فهماند دل که بشکست فقط جای خدا می گردد 🇮🇷
ناراحتی کارشناس بی‌بی‌سی از بر عهده گرفتن حمله دیروز زاهدان توسط جیش‌‌العدل؛ سناریوی فضاسازی علیه جمهوری اسلامی بر باد رفت!
⚫️دستگیری کارمند یکی از ادارات قزوین به جرم دریافت رشوه 🔰دادستان عمومی و انقلاب قزوین: 🔻کارمند یکی از دستگاه‌های اجرایی استان به جرم دریافت چندین سکه به عنوان دریافت رشوه دستگیر شد.