eitaa logo
فرمانده امیر 🖤🖤 مسافر شام🖤🖤
460 دنبال‌کننده
35.9هزار عکس
11.6هزار ویدیو
187 فایل
ڪانال رسمے شهید مدافـع حـرم مداح سردار خلبان جانباز اهل بيت فرمانده قاسـم{مهدی}غریـب مسافر شام برگرفته از وصيت نامه باحضور همرزمان و خانواده شهيد ارتباط با خادم 👇 @khademshahidanam 2
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«ما تابوت نمی‌خواهیم، ​​ما یک توافق می‌خواهیم» خانواده‌های اسرای صهیونیست تظاهرات خود را در ورودی کریا(مقر وزارت جنگ رژیم در تل‌آویو) آغاز کردند.
زائر قبر او به شهر قم زائر قبر حضرت زهراست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صهیونیست‌های ترسو خودشون جرات نمیکنن بیان داخل تونل‌های حماس ، سگ‌هاشونو میفرستن :)
▪️عُمری است دخیلم به ضریحی که نداری... ▪️ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها تسلیت باد
‍ ‍ ‍ 🌹هدیــه # 3 صلـــوات به روح پاک و آســمانی مدافع_حرم و وطن🌹 مهدی باکری ❣ ایمانی( باجناق شهید غریب) غریب الوانی(دوست دنیوی و اخروی شهیدغریب) مصائبی(دوست دنیوی و اخروی شهید غریب) سید الله عمادي(دوست دنیوی و اخروی شهید غریب) طاهرنيا(دوست دنیوی و اخروی شهید غریب) و به نيت همه شهدا
بسم الله الرحمن الرحیم ✴️ یکشنبه 👈26 آذر/ قوس 1402 👈3 جمادی الثانی 1445👈 17دسامبر 2023 🏛 مناسبت های دینی و اسلامی. 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 🏴شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها دختر گرامی رسول خدا صلی الله علیه و آله و حلقه اتصال رسالت و ولایت (11 هجری قمری )روایت ۹۵ روز. 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 ⭐️ احکام دینی و اسلامی. ⛔️صدقه صبحگاهی رفع اثر نحوست کند. 🏴شرکت در مراسم عزاداری بی بی دو عالم سبب خشنودی قلب فرزند منتقمش خواهد شد. خصوصا کسانی که در شهر مقدس قم مشرفند شرکت در دسته سوگواری حضرت آیت الله وحید خراسانی دامت برکاته را غنیمت بشمارند وعده دیدار ما در خیابان صفاییه کوچه ۲۳ ساعت ۱۱ صبح. 👼 مناسب زایمان و نوزاد روزی دار و عمرش دراز باشد. 🚘مسافرت:قصد سفر مکن و تا می توانی صدقه بده. 🔭 احکام نجوم. 🌓 امروز قمر در برج دلو است و از نظر نجومی برای امور زیر نیک است : ✳️ختنه نوزاد. ✳️امور زراعی و کشاورزی. ✳️معامله خانه. ✳️درختکاری. ✳️تعمیرات بنایی. ✳️و عهدنامه نوشتن نیک است. 🔵امور نگارش ادعیه و حرز و نماز آن خوب نیست. ⚫️ اصلاح سر و صورت. طبق روایات ، (سر و صورت) در این روز از ماه قمری ،باعث طول عمر می شود. 💉🌡حجامت خون دادن فصد و زالو انداختن یا #زالو انداختن در این روز، از ماه قمری،باعث ضعف مغز است. 💑مباشرت امشب: مباشرت برای صحت و سلامتی بدن مفید و فرزند حافظ قرآن شود. 😴😴تعبیر خواب. خوابی که شب " دوشنبه " دیده شود طبق آیه ی 4 سوره مبارکه "نساء" است. و اتوا النساء صدقاتهن نحله.... و چنین استفاده میشود که خواب بیننده یا ازدواج کند یا مال زیادی و یا هدیه ای به او برسد و به این صورت مطلب خود رو قیاس کنید. 💅 ناخن گرفتن یکشنبه برای ، روز مبارک و مناسبی نیست و طبق روایات ممکن است موجب بی برکتی در زندگی گردد. 👕👚 دوخت و دوز یکشنبه برای بریدن و دوختن روز مناسبی نیست . طبق روایات موجب غم واندوه و حزن شده و برای شخص، مبارک نخواهد بود‌( این حکم شامل خرید لباس نیست) ✴️️ وقت در روز یکشنبه: از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۲ و بعداز ساعت ۱۶ عصر تا مغرب. ❇️️ ذکر روز یکشنبه : یا ذالجلال والاکرام  ۱۰۰ مرتبه. ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۴۸۹ مرتبه که موجب فتح و نصرت یافتن میگردد. 💠 ️روز یکشنبه طبق روایات متعلق است به و . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد. 🌸بامید پرورش نسلی مهدوی ان شاءالله🌸 🌸از تعقیبات نمازهامخصوصاً بعداز نماز صبح غافل نباشیم، با این دعاها،لایه های غفلت که وجودمون روپر کرده را میزداییم. نگوییم تکرار است، چون این جان که غفلت پیدا می کند نیاز به تلقین دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺صبح را با سلام بر حسین ابن علی ع با مداح اهل بیت ع آغاز میکنیم السلام علیک یا شاه کربلا
1_2019214077.mp3
2.68M
زیارت عاشورا تندخوانی
🏷 گفتی که به دل عزم شهادت داری گفتم برسان سلام ما بر مادر❤️🖤🥺
دم خروس بیرون زد 🔹نرگس محمدی در حالی که مدعی جلوگیری‌شدن از هرگونه تماس او با خارج از زندان اوین است، نامه‌ای علیه حمید نوری، زندانی ایرانی در سوئد، برای نخست‌وزیر سوئد فرستاده است. ‌ 🔹فرزند حمید نوری هم در واکنش به این نامه گفته «او سعی می‌کند دادگاه پدرم را تقویت کند. او با حماقتش دارد به ما کمک می‌کند. او باعث شده تا معلوم شود زندان اوین مخوف است یا سوئد!» ‌ 🔹نرگس محمدی در حالی برای نخست‌وزیر سوئد نامه نوشته که به تازگی به‌خاطر ادعای جلوگیری از دیدار فرزندانش و تماس او با خارج از زندان، جایزۀ صلح نوبل گرفته بود. او از آبان ۱۴۰۰ به‌دلیل اتهاماتی همچون تبلیغ علیه نظام، افترا و... در زندان است. ‌ ‌ 🔸حمید نوری شهروند ایرانی است که به‌دلیل اتهامات واهی بیش‌از ۴ سال است که در زندان‌های سوئد در سلول انفرادی به سر می‌برد.
از طریق این انتخاب ها ها و و خودش رو بروز میده 💥 و در مورد خودش انتخاب هاش فکرمیکنه و تصمیم میگیره 🤔 امااز اینکه توسط دیگران داره شکل داده میشه بی خبرهههههه😴 📳 سواد رسانه‌ای حوزه عاشورا سپاه گرگان
با اختلال یادگیری بچه‌ها چه کنیم؟ 🔹هر تغییری می‌تواند در زندگی بچه‌ها استرس به وجود بیاورد اما بعضی‌ها به شکل متفاوتی با آن روبه‌رو می‌شوند.الدینی هستند که بچه را در شرایط سختی قرار می‌دهند؛ چیزهایی مثل کلاس‌های مختلف و انتظارات غیرواقعی که بیش از توان بچه است. 🔹این‌ها باعث می‌شود با وجود این‌که بچه، زندگی خودش را می‌گذراند اما فشار بیشتری به او وارد شود. این استرس به خاطر در نظر گرفتن شرایط بچه به وجود می‌آید. گاهی اوقات پدر و مادرها می‌گویند من می‌دانم او هوشش خوب است اما تلاش نمی‌کند و نمره‌ی ۲۰ نمی‌گیرد. 🔹ما در این حالت باید او را کمک کنیم. ناتوانی در تمرکز می‌تواند دلایل مختلفی از قبیل بیش‌فعالی، استرس و غیره داشته باشد. والدین ممکن است این آگاهی را نداشته باشند و بچه را تحت‌فشار زیادی بگذارند و فقط بخواهند او از عهده‌ی شرایط برآید درحالی‌که ممکن است فرد نیاز به درمان داشته باشد
🔘سنجش میزان سواد رسانه‌ای ○هرگاه خواستید میزان دانش خود از رسانه را بسنجید به این ۷ سوال پاسخ دهید. 1️⃣ آیا می‌دانید تفاوت یک رخداد واقعی و یک رخداد رسانه‌ای چیست؟ 2️⃣ آیا می توانید توضیح بدهید که رسانه‌ها چگونه اطلاعات را به صورت نامحسوس دستکاری می‌کنند؟ 3️⃣ آیا مغالطات رایجی که رسانه‌ها به کار می برند را می شناسید؟ 4️⃣ آیا می‌توانید قسمتی از داستان که کتمان می‌شود را کشف کنيد؟ 5️⃣ آیا می‌توانید توضیح دهید چگونه رسانه‌ها، با تکنیک‌هایی مانند زاویه‌ دوربین، ترفندهای نورپردازی، موسیقی و ... می‌توانند تصویر ما را از یک شخصیت/رخداد دستکاری کنند و عواطف ما را از تنفر به عشق و یا برعکس تغییر دهند؟ 6️⃣ آیا می‌توانید توضیح دهید که چرا آدم‌ها، برداشت‌های کاملا متفاوت از یک پیام رسانه‌ای می‌کنند؟ 7️⃣ برای انتشار/بازنشر/فوروارد کردن مطلبی که خودم تهیه نکرده ام، چه نکاتی را باید برای رعایت مالکیت معنوی و اخلاق حرفه ای رعایت کنم؟ 📍اگر بیش از ۳ پاسخ به این پرسش ها منفی باشد باید در امر بالا بردن سطح سواد رسانه‌ای تان بیشتر تلاش کرده و در این خصوص بیشتر مطالعه کنید
🚨گروهک کومله ادب شد پس از هشدارهای جمهوری اسلامی به گروهک های تروریست کردی، گزارش شده در برخی اردوگاه های کومله، پیشمرگان بدون سلاح عکس های خود را در فضای مجازی منتشر می کنند. همانطوریکه در تصاویر ملاحظه می کنید، پیشمرگان بدون اسلحه در چادرها عکس یادگاری می گیرند! البته این روند باید همیشه توسط نهاد های امنیتی و اطلاعاتی ایران پایش و رصد شود و به فراموشی سپرده نشود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥چرا به اینترنشنال "شبکه صهیونیستی" می‌گوییم؛ حمایت تمام قد این شبکه از جنایات بی‌وقفه اسرائیلی‌ها! 🔹مجری این شبکه تروریستی در بخش‌های مختلف برنامه با پوزخندهای وقیحانه به حمایت از جنایات و وحشیگری‌ اسرائیلی‌ها می‌پردازد.
غرب مخفیانه دست به دامن روسیه شد 📌وزیر خارجه روسیه گفت چند رهبر غربی از طریق کانال‌های مختلف درخواست برای مذاکره با هدف پایان دادن به درگیری در اوکراین را مطرح کرده‌اند.
🔸 عامل هتک حرمت به آمر به معروف در گلستان دستگیر شد 🔹فرمانده انتظامی گرگان: عامل هتک حرمت به آمر به معروف در استان گلستان دستگیر شد. این فرد به دنبال اهانت و هتک حرمت یک بانوی آمر به معروف در گرگان دستگیر شد.
تابوت با پرچم فلسطین نماینده مجلس ترکیه 📌 حسن بیتماز که در هنگام سخنرانی در مجلس ترکیه و انتقاد به سیاست های ترکیه در حمایت از اسرائیل سکته کرده بودو فوت کرده بود ، در هنگام تشییع جنازه تابوتش به همراه پرچم فلسطین مورد احترام و تکریم قرار گرفت.
🔥 دشمن، عمدا سه سرباز خود را اعدام کرد 🔻 ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام ◽️ دشمن همچنان با جان سربازانش که در اسارت مقاومت هستند، بدون توجه به احساسات خانواده‌شان قمار می‌کند، دیروز سه نفر از آنها را عمدا اعدام کرد و کشتن آنها را بر آزادی ترجیح داد. ◽️ این همان رفتار جنایتکارانه آشکاری است که آنها در تلاشی مذبوحانه برای رهایی از زیر بار این پرونده و حقوق مربوط به آن علیه زندانیان خود در غزه انجام داده و می‌دهند.
به کسی اجازه نده خارت کند یا کرامتت را نادیده بگیرد، و به شرایط اجازه نده که اراده‌ی تو را سرکوب کند و تو خیال میکنی که همین جسم کوچکی..! درحالی که این عالم وسیع در وجود تو گنجانده شده؟! -حضرت‌امیر‌عیله‌السلام-