eitaa logo
فرمانده امیر 🖤🖤 مسافر شام🖤🖤
460 دنبال‌کننده
35.9هزار عکس
11.6هزار ویدیو
187 فایل
ڪانال رسمے شهید مدافـع حـرم مداح سردار خلبان جانباز اهل بيت فرمانده قاسـم{مهدی}غریـب مسافر شام برگرفته از وصيت نامه باحضور همرزمان و خانواده شهيد ارتباط با خادم 👇 @khademshahidanam 2
مشاهده در ایتا
دانلود
مهناز عمر سرکرده گروهک تروریستی پژاک و پ.ک.ک توسط نیروهای میت ترکیه بازداشت شد.
رغد صدام، دختر صدام حسین، به مناسبت شانزدهمین سالگرد اعدام پدرش یه پیام صوتی داده گفته: ظلم پایدار نخواهد ماند و به زودی دوران جدیدی در عراق توسط قهرمانان خاموش وطن آغاز خواهد شد.
🔴 چین از شهروندانش می خواهد که فورا لبنان را ترک کنند
1039_50231247882628.mp3
16.58M
🔊 | تنظیم 📝 زد علمدار کربلا عباس‌ بن مرتضی 👤 حاج‌سید‌رضا         ▪️ ؛ ۱۴۰۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پهپادهای انتحاری در جنگ اوکراین کاری کرده که تانک‌ها رو این طوری محافظت کنن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قوانین عجیب و غریب یهود برای شنبه‌ها !! فکر کنید اگر اسلام چنین قوانینی داشت چه‌ها که نمی‌گفتن. ولی خب، رسانه با هر عقیده‌ای جز اسلام همراهه و برگشتن به دوران غارنشینی در شنبه‌ها اشکال نداره که هیچ، خیلیم باکلاسه
💢جا داره روز پزشک رو به تمامی پزشکان عزیز کشورم تبریک بگم البته به جز حمید و فرزانه قره حسنلو
اگه به مجلس برنمیخوره اینا همونایی هستن که بهشون رای اعتماد دادن دنبال پایان جمهوری اسلامی هستند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حضور شبانه فرمانده کل سپاه در مرز شلمچه سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران شبانه به پایانه مرزی شلمچه رفت و ضمن دیدار با امدادگران حاضر در قرارگاه عملیاتی امدادونجات؛ در جریان ترد. زائران قرار گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طریق نجف به کربلا پذیرایی بی ریا از زائرین اربعین به یادتون هستیم دیشب دعا گویم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 فرار تروریست‌های داعشی از دست رزمنده در جریان عملیات آزادسازی منطقه العماره در حلب سوریه 🔹برشی از مستند
آدمها همیشه نیاز به نصیحت ندارند... گاهی تنها چیزی که واقعا به آن محتاجند دستی است که بگیرد گوشی است که بشنود و قلبی است که آنها را درک کند.. 🇮🇷
🔴   |  اربعین حسینی تسلیت باد 🖍طرح: فرزانه بهرامی فضای مجازی حوزه عاشورا
‍ گذری بر بندهایی از 🥀شهید مدافع حرم مداح اهل بیت ع جانباز رشید سردار خلبان پاسدار  فرمانده 🥀 🌺مبنی بر حب  ولایت🌺 ⚡️➿خطاب به برادران ،همرزمان،فرزندان و همسر بزرگوارشان➿⚡️ 🇮🇷عزیزان من هیچگاه ولایت را تنها مگذارید،گوشتان به دهان بزرگ باشد که سخن را از زبان ایشان میشنویم نگذارید دنیا پرستی ،کج روی و افراد ضد انقلاب شما را از ولایت دور کند را تربیت کنید تا یاور باشند 💥خط مشی شما خط ولایت باشد💥 و هر لحظه اماده شهادت برای ولایت باشید🇮🇷              💫 وسلام علیکم و رحمة الله💫 ✨با این تفکر خوبان خدا کبوتر شدند انها که بودند و چه کردند ما به کجا میرویم✨ 🌟شهدا گاهی نگاهی🌟 💖کانون فرهنگی شهدایی شهید قاسم غریب💖
بسم الله الرحمن الرحیم 👇تقویم نجومی اسلامی شنبه👇         ✴️ شنبه 👈3 شهریور / سنبله 1403 👈19 صفر 1446👈24 اوت 2024 🕌 مناسبت های دینی و اسلامی. 🌙⭐️ احکام دینی و اسلامی. ❇️ امروز برای همه امور خوب و شایسته است خصوصا برای امور زیر: ✅طلب معاش‌. ✅تعلیم و تعلم و آموزش. ✅شاگرد و اجیر گرفتن. ✅خرید وسیله سواری. ✅آغاز نوشتن کتاب و مقاله... ✅ارسال نامه به دوستان. ✅جابجایی و نقل و انتقال. ✅صید و شکار. ✅و استحمام خوب است. 🚘مسافرت: مسافرت خوب است و حاجت روایی در پی دارد. 👶زایمان خوب و نوزاد از او خیر انتظار می رود. 🔭 احکام و اختیارات نجومی. 🌓 امروز قمر در برج ثور و از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است: ✳️زیارت حضرت سید الشهداء علیه السلام. ✳️دیدار دوستان. ✳️مسافرت. ✳️ورود بر مسولین. ✳️و پرهیز از جدال نیک است. 🟣امور کتابت ادعیه و حرز و نماز و بستن آن خوب است. 💇💇‍♂  اصلاح سر و صورت. طبق روایات، (سر و صورت) در این روز از ماه قمری ،باعث توانگری می شود. 💉💉 حجامت: فصد زالو انداختن خون_دادن یا در این روز از ماه قمری، باعث رفع درد بدن می شود. 💑حکم مباشرت امشب شب یکشنبه: مباشرت برای سلامتی مفید است. 😴😴 تعبیر خواب: خواب و رویایی که امشب. (شبِ یکشنبه) دیده شود تعبیرش در ایه ی 20 سوره مبارکه "طه" است. فالقاها فاذا هی حیه تسعی... و از مفهوم و معنای آن استفاده می شود که دلیلی قوی در اختیار خواب بیننده قرار گیرد و کار خود را با آن پیش ببرد و از این قبیل امور قیاس شود. کتاب تقویم همسران صفحه ۱۱۶ 💅 ناخن گرفتن. شنبه برای ، روز مناسبی نیست و طبق روایات ممکن است موجب بیماری در انگشتان دست گردد. 👚👕دوخت و دوز. شنبه برای بریدن و دوختن، روز مناسبی نیست آن لباس تا زمانی که بر تن آن شخص باشد موجب مریضی و بیماری اوست.(این حکم شامل خرید لباس و پوشیدن نمی شود) 🙏🏻 استخاره: وقت در روز شنبه: از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۰ و بعداز اذان ظهر تا ساعت ۱۶ عصر. 📿 ذکر روز شنبه ،یارب العالمین ۱۰۰ مرتبه 📿 ذکر بعد از نماز صبح ۱۰۶۰ مرتبه که موجب غنی و بی نیاز شدن میگردد. 💠 ️روز شنبه طبق روایات متعلق است به (ص). سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺صبح را با سلام بر حسین ابن علی ع با مداح اهل بیت ع آغاز میکنیم السلام علیک یا شاه کربلا
1_2019214077.mp3
2.68M
زیارت عاشورا تندخوانی
💠/ رزمایش عظیم اربعین 🌐 فضای مجازی حوزه عاشورا
📣 بازداشت ۱۴ تروریست داعشی در ۴ استان کشور روابط عمومی وزارت اطلاعات: 🔹 طی سلسله عملیات‌های انجام‌ شده توسط ادارات کل اطلاعات استان‌های تهران، البرز، فارس و خوزستان، تعداد ۱۴ نفر از عناصر هدایت‌شده از سوی گروهک آمریکایی-صهیونیستی موسوم به «داعش خراسان» شناسایی و با دستور مرجع قضایی بازداشت شدند. 🔹متهمین مورد اشاره در چند روز اخیر با هدف انجام عملیات‌های تروریستی و به‌صورت غیرقانونی وارد کشور شده بودند. 🔹 از این تعداد هفت عنصر داعشی در استان فارس و هفت تروریست دیگر در استان‌های تهران، البرز و خوزستان بازداشت شدند.
یک دانشجوی حاجی ایرانی با غیرت به نام محمد خزائی، بالای شصت روز است، اسیر سیستم امنیتی عربستان است و هنوز حقوق اولیه اش رعایت نشده. در این مدت نوزادش هم به دنیا آمده و او هنوز اسیر است. عجیب اینکه هنوز از مسئولان، رسانه‌ها و فضای عمومی و دانشجویی و... صدا در نمیاید.
♨️ ترور رئیس اداره آگاهی شهرستان خاش 🔹دیروز «حسین پیری» رئیس اداره آگاهی شهرستان خاش با تیراندازی افراد مسلح مورد ترور قرار گرفته و به شهادت رسید. 🇮🇷🇮🇷 عضو گروهک تروریستی جیش العدل در اطراف منزل این شهید در حوالی بلوار بهداشت خاش کمین کرده بود که بعد از خروج از منزل اقدام به ترور شهید پیری  کرده‌ است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 صحنه‌های درگیری یهودیان حریدی با پلیس اسرائیل در قدس اشغالی