این عکس رو تیارا گفته بود به مادرش ازم بگیر
بفرست برام برنامه کودک
اتفاقا دادم به بچه های پخش وتاکید هم کردم، ولی انگار یادشون رفته بود.
منم قول داده بودم به مادرپدرش
در آسمانها مارو دعا کن❤️
@ghate_42
https://newspaper.hamshahrionline.ir/XoY7l
تیتر همشهری رو خیلی زیاد دوست داشتم و حتی اشک ریختم باهاش، نه بخاطر خودم که بخاطر یادآوری دردهای تک تکتون
منم داغدار عزیزای شمام
منم شریک غم شمام
از من نپرسیدن ولی اگه میپرسیدن میگفتم باید بنویسن خاک پای خانواده های قطعه۴۲
🔻عکسگرفتن از محلهای بمباران و انتشار آن، بیاحتیاطی ساده نیست؛ کمک مستقیم به دشمن است.
🔴در چهارمین جنگ هم هنوز این رفتار خطرناک را ترک نکردهایم: خودمان با دست خودمان کشورمان را بیدفاع، بینظم و بیحفاظ نشان میدهیم.
🔴هیچ کشور عاقلی در میانه جنگ، اطلاعات میدانی، حجم خسارت، موقعیت اصابت و نقاط ضعف خود را برای دشمن منتشر نمیکند.
🔴دشمن فقط با موشک و پهپاد نمیجنگد؛ با عکسها، ویدئوها و اطلاعاتی هم که ما بیمحابا پخش میکنیم، هدف بعدی را دقیقتر میسازد.
🔴لطفاً عکس نگیرید. منتشر نکنید. بازنشر نکنید.
در جنگ، سکوت میدانی بخشی از دفاع ملی است.
@ghate_42
امروز رفتم قطعه ۴۲
سرظهر بود
تو گرما
خانوادههایی پراکنده نشسته بودن سرمزار عزیزانشون.
دلم برای خلوتی قطعه و سوت وکور بودنش تنگ شده بود.
اساسا بعد جنگ دیگه تحمل صدای زیاد رو ندارم، اذیتم میکنه.
راه افتادم دوره وسط قبور شهدا، از بالا نگاه کردم تا پایین
از چپ به راست
خلاصه کل قطعه رو دور زدم.
یاد اونروز بارونی افتادم که تو گلها زمین خوردم، یاد تشییع شهید محمدیتبار، یاد تشییع حمزه رحیمی و یاد خیلی هاشون تو ذهنم داشت میگذشت.
یادمنمیومد کدوم شهید بود که وقت تدفینش صدای مادربزرگ پیر و خستهازدنیای آذری زبانش رو شنیدم رفتمجلو و گفتم پشیمون نیستی؟
بلند گفت( بهآذری ) پشیمونی معنایی نداره وقتی در راه امام حسین دادمش ...
سرقبر عزیزم زهراسادات رفتم، دیدمهنوز سنگ نداره، پرچم سبز روی حجلهشمافتاده بود روی زمین برداشتم.
پدرمادر شهید احسان آقازاده عزیز رو دیدم
سلاملیکی کردیم، دیدم پدر نازنینش مشکی رو درآورده خوشحال شدم و گفتم خداروشکر درآوردید مشکی از تنتون .
ولی تو چشماش هنوز یککارخونه پارچه مشکی بود.
گفت میگذره ...
من ولی تو دلم گفتم حافظ میگه:
*گویند سنگ لعل شود در مقام صبر*
*آری شود ولیک به خون جگر شود*
نوزدهم خردادماه
@ghate_42