خیلی ممنونم ازتون ^^🌿!'
ببخشید که دیر دیدم البته :)
https://eitaa.com/sayareh_golabeton/1420
قاوِم!
ما سیرِ گریه برایتان نشدیم هنوز. اسمتان که میآید، عکستان را که میبینیم، صدایتان که به گوشمان میخو
- بسمالله -
ما هنوز هم همانطوریم.
هنوز دلمان یک کنجی میخواهد که برایتان ببارَد.
یک دلِ سیر!
آنقدر سیر، که بالاخره به خودمان بیاییم و باورمان بشود شما نیستید.
باورمان بشود که دیگر انتظار بس است!
شما نمیآیید روی آن صندلی کوچک بنشینید و برایمان از خفت و ذلیل شدن دشمن بگویید.
بگویید عزیزان من، نزدیک قلهایم؛ خستگی ممنوع! و ما جان بگیریم با حرفهایتان.
یا بگویید، آرام باشید! این چیزهایی که شما میبینید؛ اینها حوادث طبیعی یک راه دشوار به سمت قله است.
ما دیگر آرام نشدیم، نزدیک ۹۰ شب است قرارمان رفته؛ قراری که میگویند با قاتلش دارند توافق میکنند ...
#این_غم_کجا_بَرَم
@ghavem | مَهنوشت
قاوِم!
- بسمالله - ما هنوز هم همانطوریم. هنوز دلمان یک کنجی میخواهد که برایتان ببارَد. یک دلِ سیر! آنقدر
ببخشید که نمیتونم ژست روشنفکری وردارم
و در باب مزیتهای توافق و اعتماد به مذاکره کنندگان و ... براتون بگم!
من تا دنیا دنیاست گَردِ ماتم و عزا روی دلم نشسته ... تا قاتلینش تقاص پس ندن هم مدام عزادارم؛ عزادار عزیزترین و پاکترین و عالِمترین آقایی که توی بیست و اندی سال زندگیم دیدم و حضورش رو نفس کشیدم ...
اوضاع تحت کنترل است؛
جای هیچ نگرانی برای شهروندان نیست!
فقط ۴ تا شهید دادیم این وسط :)))
اومدم بنویسم کافی نیست براتون؟!
نمیبینید طرفتون به هیچی پایبند نیست؟
که یهو یادم اومد شما از تقاص خون رهبر مملکت گذشتید، حالا این ۴تا جَوونم پَرپَر بشن به جایی برنمیخوره که!!.....
مذاکراتتون به هم نریزه آقایان :)))
هدایت شده از کانال حمید کثیری
#لبنان
#آتش_بس
وقتی حملات گاه و بیگاه اسرائیل به لبنان و کشتار و ترور مردم آنجا را نقض آتشبس حساب نمیکنیم، طبیعی است مدتی بعد مجبور شویم محاصره دریایی خودمان را نیز نقض آتشبس حساب نکنیم؛
و بعد هدف قرار دادن لنجها و کشتن صیادان؛
و بعد حمله به قایقهای تندرو و کشتن نیروهای نظامی؛
و حتی حمله به داخل خاک ایران؛
در نهایت وقتی به خودمان میآییم که وضعیتمان شده همانند همان لبنان که در آن هم آتشبس برقرار است و هم حملات و محاصره دشمن!!
وقتی به خودمان میآییم که دشمن اقتصادمان را گروگان گرفته و از مردم و نیروهایمان تلفات میگیرد و ما به جای تلافی و برقراری توازن جنگی - در توهم رسیدن به توافقی ناشدنی - قیمت انرژی را با ارسال دائم سیگنالهای ضعف و آشتیجویی برای دشمن کنترل میکنیم تا اقتصادش وارد بحران نشود!!
@hamidkasiri_ir
گزارشها حاکی از اینه که
استاندار هرمزگان هنوز داره دنبال منشأ صداهای دیشب میگرده !😂💔
.
از ظهر عرفه تا غروب عرفه ساعات مهمّی است؛ لحظه لحظهی این ساعات مثل اکسیر، مثل کیمیا حائز اهمّیّت است؛ اینها را با غفلت نگذرانیم.
.
؛ آقای شهید فرمود ..🌱*'
- بسمالله -
قسم به هیبت اللهاکبر ،
که خونِ به دریا ریختهی شهدای مظلوم ما،
طومار ظلم و استکبار را در هم میپیچد.
قسم به جبروت اللهاکبر ،
که خدا هیمنهی کفر را درهم میشکند.
و قسم به عظمتِ اللهاکبر،
که مستضعفین، وارثان زمینند.
#سلاح_الله_اکبر
@ghavem | مَهنوشت