بسمالله ✨️
ما سال قبل اومدیم و به اندازهی وسعمون
یه غذایِ پُر و پیمون(چلوکباب) ؛ آماده کردیم و بین چند عزیز محب امیرالمؤمنین که مستحق بودن ، روز غدیر پخش کردیم ،🌻
تا روز عیدی اونا هم غذای خوب سر سفرهشون باشه، اونم چه عید بزرگ و مبارکی :))
امسال هم بنامون بر همینه (+آبنبات که به بچههای خانوادهها میدیم🍭)و گفتیم چقدر قشنگ میشه که بقیه رو هم شریک کنیم توی این حرکت سراسر خیر و برکت ؛
لذا !
از ۱۰۰۰ تومن تا هر چی کرَمتونه، شما هم شریک باشید ^^🤍🌿!
و توجه بفرمایید : هر قدر کَرم شما بیشتر باشه، پرس غذاها هم بیشتر میشه و در نتیجه خانوادههای بیشتری توی این عید، سفرهشون رنگین میشه ..🦋
[
6037991528302072
]بهنامِ کریمی * رو شماره کارت بزنید کپی میشه ! ؛ از روند آمادهکردن غذاها(البته خودمون نمیپزیم👀) و توزیعشون فیلم میذارم براتون انشاءالله 🌱
هدایت شده از علیرضا زادبر
پرونده باز
یک نکته نباید فراموش و به حاشیه برود!
اگر آمریکا کل تحریم ها را یکجا برداشت!
اگر کل غرامت را یکجا پرداخت!
اگر بند بند توافق را پایبند بود! که همه میدانیم آمریکاییها در توافقات چگونه رفتار میکنند. همچنان ما یک پرونده باز با آمریکا خواهیم داشت. خونخواهی رهبر انقلاب.
اینکه رهبر کشور را ترور کند و هزینه در تراز آن ولو در بلند مدت نپردازد یعنی مسیر را برای تکرار جنایت باز می داند. از نظر حقوقی، رسانه ای و سیاسی مدام باید تکرار شود. نباید در برابر این جنایت عادی سازی صورت پذیرد. حتی اگر خونخواهی تراز خون رهبرانقلاب نابودی اساس غرب طی چند دهه باشد باز نباید از ادبیات سیاسی و مواضع ما حذف شود.
#علیرضا_زادبر
@Politicalhistory