اونا میگن:
سلام جوان ایرانی!
جوونی ما هم اینجوری گذشت دیگه!
اینجا ایرانه دیگه!
خاورمیانهس دیگه!
باز شروع شد!
ما میگیم:
باید برخاست
دنیا با آنها و مولا با ماست ..
اینه فرق ما :)
#جوانِ_ایرانی
قاوِم!
[کوخهایِ شرف]
- بسمالله -
توی هر کدام از چروک های صورتتان یک عمر رنج نِشسته. توی چادر سیاهی که یک طرفش را پیچیدهاید دورتان و انتهایش را انداختهاید روی شانه، یک دنیا زحمت ریخته است. با تهلهجهی سیستانیتان که از شهادت حرف میزنید خون میدود توی رگهایم. یاد آن حرف امام میاُفتم، همان که یک موی شما کوخ نشینان شرف دارد به تمام زندگی این کاخ نشینها؛ که همین شماهایید که مملکت را نگه داشتهاید.
با صورتی که سرخِ سیلی است ولی قید وطن را نمیزند، با بچههایی که یکی از دیگری وضع بدتری دارند، با پدری که بالای سرشان ندارند، با دستانی که پینه بستهی سختیست، ولی عقیدهاش پینه نبسته! محکم ایستاده جلوی آن "آقاپسر" و میگوید:
ملتی که سپاه و بسیج داشته باشد افتخار است؛
نان خشک هم که به این بچههای فلج بدهم باز هم افتخار است!
خواستم بگویم شما افتخارید!
خودتان و چهارتا بچهی فلج و بی سرپرستتان افتخارید. معنای مجسم شرافت شمایید؛ که شرافتمندانه زندگی کردنتان مایه مباهات است، آن هم توی زمانهای که بابایِ سر تا پا بی دردِ لواسان نشینِ مِیباخ سوار، موقع راه رفتن روی تردمیل کنج باشگاهِ شخصیاش، استوری میگذارد که: واحسرتا از جوانیمان که تباه شد در این کشور!
توی زمانهای که بیشرفها توئیت پشت توئیت، استوری پشت استوری، دَم از بدبختی کودکانِ حوالی شما زدند ولی خون بچههای مظلوم میناب که ریخته شد همگی خفه شدند و چپیدند توی پستوهایشان!
شما مایه افتخارید توی این زمانهای که سِره از ناسِره دارد جدا میشود.
مایه افتخارید که با تمامِ رنجی که از زندگی نصیبتان شده باز هم لبخند زدید و گفتید دم رهبر گرم! که خونش ریخت ولی ملت ما را، کشور ما را نداد به دست کافر!
@ghavem | مَهنوشت
عزیزان!
یه چیزی هست به اسم بازخورد دادن🤌😂
جای دوری نمیره یه دیقه وقتتون رو بدین ب من و نظرتونو درباره متنها و هر آنچه هست بنویسین برام ^^👩🦯
ارادتمند🎀
https://abzarek.ir/service-p/msg/4657945
روی لینک آبی بزنید وارد بشید و بگید :)
منم میخونم و همونجا جواب میدم؛
مجدد که روی لینک بزنید پیاما و جواب رو براتون نمایش میده✨️
اگه لینک باز نشد هم اینجا بفرمایید؛
@raahel128
خب موشک امشبمونم بچههای هوافضا زحمتشو کشیدن دیگه با خیال راحت میتونیم بریم بیدار بمونیم.🚀
قاوِم!
عزیزان! یه چیزی هست به اسم بازخورد دادن🤌😂 جای دوری نمیره یه دیقه وقتتون رو بدین ب من و نظرتونو دربار
یکی از نظراتتون ..🎀
خوشحالم عمیقا
که متنام رو دوست دارید :)🤌🌻