🌿📚
دو کتاب "قصهکربلا" و "رستخیز" رو انشاءالله از فردا شروع میکنم. قصد داشتم برشهایی از هر دو کتاب رو براتون بذارم اما خب حوصله تایپ کردن یا عکس گرفتن ندارم!
امروز هم جلد اول "سهدیدار" نادر رو تموم کردم.
تصمیم گرفتم صفحه اول هر کتابی که تمومش میکنم؛ احساساتم رو بعد خوندن اون کتاب بنویسم.
امروز هم به مدد الله میخوام حدود ۲۰ الی۳۰ صفحه از کتاب "فلسطین" رو بخونم.(چون خیلی وقته -تقریبا یکماه- که از قرار روزانه ۱۰ صفحه فلسطین جاموندم).
#شرحیات
#با_کتاب_باشیم
آقاجان باز هم خدا را شکر
که قرار است تنِ شما تشییع شود ..
آیههای قرآن را توی بوریا ریختند در کربلا 💔
*شبِاولمحرم
قاوِم!
♦️تو کی بودی که ترامپ هنوز ازت میترسه @farsitweets
هر بار بیشتر دلیل اشکریختنهای آقا
موقع گفتن "لا نعلم منهم الا خیرا"
بالا سر پیکر شما رو میفهمیم ..💔
میدونستید اینکه "همه چی با رهبری هماهنگه" هم، با رهبری هماهنگه؟!
#مغزهای_کوچک_وفاق_زده
واقعا متاسفم !
برا این خانومایی که در حاشیه هیئت خوراکی میفروشن. نمیگن یه مامانی نمیتونه خودشو کنترل کنه میشینه با بچههاش پفک خوردن؟!!
از آقاسلحشور خجالت بکشید!👩🦯
#در_حاشیه_هیئت
#پفکم_پفکای_هیئت
#پفک_هیئت_تو_طعم_بهشت_دارد