تو یک دختر توی دنیای باربی ها میشدی که مدام موهاشو شونه میکنه و صورتیهههه و یک عالمه دوست حسود داری که نقشه میکشن بکشنت و در نهایت با کندن کلت از ریشه زندگیت به پایان میرسد🤷🏻♀🙂
از طرف آغل قوقولی هاپو به باربی گرل
تو یه دلقک توی یه سیرک میشدی که مدام در خال کارای عجیب غریبی بر خلاف بقیه ی دلقا تو مهربونی ولی برخلاف ظاهر شادت غمگینی ولی دلقکایی که به استعدادت حسادت میکنن تورو میکشن و یه جا دفنت میکنن که کسی نفهمه🥏🙂
از طرف آغل قوقولی هاپو به جستر کلاون
تو یه قوری چایی میشدی که مدام از خوبی خودت در حال خنده ای و مردم هم عاشقتن هی میان باهات چایی درست میکنن تا اینکه یه روز دست یه خدمت کار چلاق میخوره بهت و میوفتی میشکنی و خندت برای همیشه ساکت میشه🫖🙂
از طرف آغل قوقولی هاپو به کلبه ی نازنین چای
تو یه کتاب میشدی که تموم واقعیت های دنیا رو توی خودت جا دادی ولی کسی بهت اهمیت نمیده و تو خاک خورده میشی و در آخرم میان میسوزوننت📔🙂
از طرف آغل قوقولی هاپو به میست؟
"آغل قوقولی هاپو بتمنی"
عررررر کیانا عضو اینجاعه کهه😭💘
وای نههههه بیا بغلت کنممم دختررر😭🎀💖💖
هدایت شده از تقدیمیا
+تقدیم به «آغل قوقولی هاپو» عزیزم𐙚
عکس کاملاااا رندوم بوده و..
دستبند بافته شده هم کار خودمه😼
~
امیدوارم خوشت بیاد نازبلا😥🙏🏻