چیشد که این کانالو زدی
☆☆☆
همیشه دوست داشتم بعد از دیلی ریحانه دیلی بزنم یبارم زدم ولی ناموفق بود چون اونموقع دوستای زیادی نداشتم بعد سر ویس قوقولی هاپوم با کمک حنانه اینجا رو زدم و شایدم بخلطر تهنایی نمیدونم:)
"آغل قوقولی هاپو بتمنی"
چیشد که این کانالو زدی ☆☆☆ همیشه دوست داشتم بعد از دیلی ریحانه دیلی بزنم یبارم زدم ولی ناموفق بود چ
اگه میخواید ویس قوقولی هاپو رو داشته باشید دویست بزنید به حسابم براتون میفرستم
"آغل قوقولی هاپو بتمنی"
اگه میخواید ویس قوقولی هاپو رو داشته باشید دویست بزنید به حسابم براتون میفرستم
برو گمشو خودم ۱۵۰ میگیرم میدم بهشون
"آغل قوقولی هاپو بتمنی"
برو گمشو خودم ۱۵۰ میگیرم میدم بهشون
۱۰۰ میگیرم میدم