هدایت شده از 「خوشحالی فروشی ساکورا」
آره خلاصه، منم خواستم بگم که من جوابگو نیستم. بعداً نیاید خِرَمو بگیرید.
به یک آهنگ فوق بلند و جیغ جیغی و گوش کر کن نیاز دارم مثل آهنگای بیلی کسی داره بفرستع🙂🎀
"آغل قوقولی هاپو بتمنی"
آهنگاش قشنگن خیلییی زیاد ولی من ازینایی میخوام که وقتی گوش میدی گوشاتو کرررررر کنهههههه البته من تا الان یکی از آهنگاصو بیشتر گوش ندادم شاید بقیشون اینجوری باشه
راستی یه چیزی الان یادماومد
پاصطیل به نظرت یه چی عجیب نی؟
چطور ممکنه تو فاصله ی یک روز هم چنل رمانت بن بشه هم دیلیت؟