eitaa logo
غوص
29 دنبال‌کننده
22 عکس
16 ویدیو
0 فایل
منشآت شطحیات و تنبیهات یک دهه هشتادی
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از علیرضا زادبر
بعد از این انتخابات به چه چیزی نیاز است؟ به یک عدد دکتر بهشتی برای فهماندن کار تشکیلاتی! زمانیکه هیچ کس فکر نمیکرد امکان پیروزی انقلاب وجود دارد مدرسه دین و دانش و مدرسه حقانی را تاسیس کرد. رفته بود پیش آیت الله بروجردی که اجازه بگیرد تا به دانشگاه برود! درس عالی بخواند‌. آقای بروجردی گفته بود: هدفتان چیست از رفتن به دانشگاه؟ بهشتی گفته بود برای ارتباط با نسل جدید و نفوذ به دانشگاه مدارک دانشگاه لازم است. آقای بروجردی موافقت کرد. آقای شجونی هم میخواست دانشگاه برود نواب صفوی گفته بود میخواهی این کراواتی ها از تو امتحان بگیرند! مخالفت کرد و شجونی نرفت. به بهشتی نیاز است البته بهشتی را کم نزدند همین خودی ها https://eitaa.com/Politicalhistory
غوص
بعد از این انتخابات به چه چیزی نیاز است؟ به یک عدد دکتر بهشتی برای فهماندن کار تشکیلاتی! زمانیکه هی
البته که شهید نواب صفوی را باید در نقش و موقعیت خودش دید همان طور تمامی سربازان و فدائیان مکتب اسلام
ما برای شکست باطل و تتمه ی داخلی اش نیازی به ابداع و اختراع روش نداریم فرمول پیروزی همان فرمول انقلاب است که موفق شده اگر درست اجرا کنیم ، پیروزیم
نمی دانم چرا این روز ها هی یاد رضا پالانی و مسجد سپه سالار می افتم این مار خوش خط و خال و رند دهل دریده ، با شروع ماه محرم و ایام برگزاری عزاداری ، دسته های قزاق را به صف كرده و خود نیز پیشاپیش قزاقان ، كاه بسر می ریخت و با پای برهنه و بدون كفش به دنبال دسته عزاداران حركت می كرد . مردم و روحانیون نیز كه می دیدند جناب سردار سپه ، با این همه دبدبه و كبكبه ، نوكر و مخلص سرور شهیدان و فردی مذهبی است و شخصا در مراسم سینه زنی و زنجیر زنی شركت می كند بیش از پیش دل بسته و طرفدار وی می شدند قزاقها نیز كه محیط را مساعد تشخیص داده و می دیدند كه عامه مردم ، خام این ریاكاری و خیمه شب بازیهای آنها شده اند برای خالی نبودن عریضه ، دم می گرفتند: اگر در كربلا قزاق بودی حسین بی یاور و تنها نبودی
غوص
نمی دانم چرا این روز ها هی یاد رضا پالانی و مسجد سپه سالار می افتم این مار خوش خط و خال و رند دهل د
رضاخان شب‌ها هم به روضه اصناف می‌رفت. بعضی از وعاظ و روضه‌خوان‌ها هم روی منبر از او تعریف و تمجید می‌کردند و عامه مردم هم از زن و مرد متوجه می‌شدند که رضاخان به روضه آمده است. همچنین در شب شام غریبان با سر و پای برهنه و شمع در دست به مسجد شیخ عبدالحسین که از بزرگترین مجالس روضه آن روز بود، وارد شد و یک دور، دور مجلس زد. حضور رضا خان و متجددین آن دوران در مراسم عزاداری بسیار برای مردم تعجب آور بود. به صورتی که افرادی در مراسم شرکت می‌کردند که سالهای قبل آن مراسم را در جراید مسخره می‌کردند و این گونه رفتارها سبب شد که مردم فکر کنند که کودتاچیان در پی ایجاد حکومت اسلامی‌اند. البته علمای آگاه آن دوران مانند شهید مدرس و آیت‌اله شاه‌آبادی از نیت شوم رضا خان و اطرافیانش با خبر بودند.
کل روضه به اختصار همین است و حسین تنها ماند ....
التماست می کنم بیا و این بار طلوع مکن....
24.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
After you we just can't breathe أنبقی بعدك
حسین بود و گودال بی جان تنها نگران میان حرامیان سه ساعت
حرامیان نیت قضای فاطمیه کرده بودند
و خیمه ها پر از فاطمه های کوچک و بزرگ