"میخوام یکی از درد هام رو برات تعریف کنم خب شروع میکنیم یک روزی بود رفته بودم مدرسه اون موقع کلاس پنجم بودم ۳ نفر همش من رو اذیت میکردن میگفتن اگه به کسی بگی یک کاری میکنیم که از مدرسه اخراج بشی منم که همین شکلی مونده بودم سریع از کنارشون رفتم وقتی رفتم پوزخند زدم چون اینکه از خیلی وقت پیش به مدیر مدرسه گفته بودم مدیر مدرسه هم ساکت بود و فعلا کاری نمیکرد وقتی رفتم دیدم که مدیر مدرسه داره به طرف همون ۳ تا دختر میاد بعد نفهمیدم چه چیزی بهشون گفت ولی موقعی که فردا شد اصلا اون ۳ تا دختر رو ندیدم حتی کسی هم خبر نداشت که اونا چرا این چند روز نیومدن یک روز یکی از بچه های کلاس گفتش که مدیر مدرسه اون هارو اخراج کرده منم توی دلم خیلی خوشحال شدم که اونا اخراج شدم دیگه بزرگ شدم ۱۵ ساله شدم داشتم با دوستام میرفتم بیرون اونارو دیدم البته ۲ نفرشون رو اونا بهم چپ چپ نگاه کردن بعد منم به دوستام گفتم شما جلوتر برید منم میام وقتی که رفتم پیشون بهشون گفتم که اگه بخواید کسی رو اذیت کنید و تهدیدش کنید عاقبت بدی داره اونا چیزی نگفتم و بعد سریع رفتم از اون موقع زندگیم بهتر شد و دیگه آزاد بودم"
..............
*به بهههه سیسی گانگستر خودممم😎😭😂
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"نـسخ یه حالِ خوبـ..❤️🩹"
✨𝗷𝗼𝗶𝗻✨:https://eitaa.com/ghuflly