اونی که توهین کردی و بدون حتا یکذره شناخت از ما چرت و پرت گفتی تو ناشناس برو ببین جوابتو دادم
صد خوبی و یک گند؟به گندت بنویسند!
صد قهقهه یک ونگ؟به ونگت بنویسند!
صد جایزه و یک ننگ؟به ننگت بنویسند!
صد گل بفرستی و یکی سنگ؟به سنگت بنویسند!
دیوانه نشو،حرف نزن،مهر نسوزان
این قافله تکتک به مشنگت بنویسند!