هدایت شده از چایتریاک
سلااام سلااام
این اولین تقدیمی چایتریاک✨
شما اول از همه اگر داخل چنل جوین نیستی جوین میشی
بعد این پیام رو فور میکنی داخل چنل خوشگلت
و رنگ مورد علاقت و یکی از چیز هایی که بهش علاقه داری رو میگی(مثلا کتاب،موسیقی و...)من هم یه عکس با وایب چیز هایی که گفتی بهت میدم.
تگ:
https://abzarek.ir/service-p/msg/4433634
به یک روز بعد از مُردَنَم فکر میکنم
به بغضِ مانده در صدایِ تو فکر میکنم
به وقتی که بخواهی بگویی "دوستت دارم"
به حسرتِ مانده رویِ لبهایِ تو فکر میکنم
به روزی که ناگه میانِ جمع،نامم بشنوی
من به لرزیدنِ آرامِ دستهای تو فکر میکنم...