eitaa logo
گفتمان
307 دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
10.1هزار ویدیو
304 فایل
اگر من بخواهم یک توصیه به شما بکنم، آن توصیه این خواهد بود که بصیرت خودتان را زیاد کنید؛ بصیرت. بلاهائى که بر ملتها وارد می­شود، در بسیارى از موارد بر اثر بى‌بصیرتى است. (امام خامنه‌ای) ارتباط با مدیر @Hasan_A_T
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 در حاشیه ناله ها و اشک های عبدالحمید در نماز جمعه دیروز زاهدان‼️ ✍قاسم روانبخش 1.سخنان دیروز شما با سخنان جمعه به اصطلاح شما خونین زاهدان تفاوت ماهوی دارد آن روز از برادری و وحدت سخن گفتی و امروز از دشمنی و ناراحتی، کدام اظهارات شما درست است؟! 2.نصب میکروفون جلوی دهنی و مظلوم نمایی در سجاده در قالب دعا نشان از صحنه ساختگی این صحنه می دهد. آيا دستور العمل جدیدی از عربستان سعودی برایت رسیده است. 3.شما از ضرورت آزادی برای خود و ملت ایران سخن به میان آورده اید. شما با این که می دانید یک اقلیت مذهبی هستید از آزادی برگزاری نماز جمعه با این تعداد و تاسیس مرکز مهم حوزه و دانشگاه مکی برخوردارید و براحتی هر چه مایلید در خطبه های نماز جمعه بیان میکنید آیا چنین آزادی برای شیعیان مدینه و مکه هم فراهم است. زندانی شدن رهبر شیعیان مدینه آیت‌الله عمروی به مدت 45 سال و صدور حکم اعدام برای ایشان، ممنوعیت اقامه جمعه و حتی جماعت در یک باغ دور از مدينه و زندانی کردن فرزند ایشان از آزادی های اعطایی دولت سعودی به شیعیان است! اعدام شیخ نمر و گردن زدن ده ها جوان شیعه در یک روز و شقه شقه کردن خاشقچی در کنسول گری سعودی نیز نشانه دیگری از آزادی بیان و قلم در قبله آمال شما یعنی سعودی است!! 🔸این درحالی است که بیش از 43 سال است با راهبرد وحدت شیعه و سنی همه نوع آزادی برای برادران اهل سنت فراهم شده است. در مدارس و دانشگاه ها و حتی در پست‌های حساس سیاسی حضور داشته و دارند؟! 4. در باب اتهام کشتن برخی شهروندان در نماز جمعه یک ماه پیش، لطف کنید به فیلم های دوربین هایی که در اطراف نماز جمعه ضبط کرده بود و در رسانه هم پخش شد مراجعه کنید همه چیز روشن است. روشن است که در هیچ کجای دنیا حمله به مقر پلیس آن هم با سلاح قابل تحمل نیست. 5. اگر اعضای نفوذی داعش که در لابلای افراد تحریک شده توسط شما توانسته بودند کلانتری را خلع سلاح کنند چه به روزگار شهر و استان می آوردند و بی تردید یکی از اهداف آن ها شما بودید چرا که برای آتش افروزی به خون شما نیاز داشتند. 6.حفاظت از کلانتری و مقابله با حملات مسلحین به کلانتری به نفع شما و مردم تمام شد. حالا این انصاف است که بعد از گذشت یک ماه به یاد جمعه خونین ادعایی بیفتید و اشک و ناله بریزید و دوباره مردم را تحریک کنید و جمعی را برای حمله به زیر ساخت‌های شهر چراغ سبز نشان بدهید؟! | | 🆔@ahlolbasar1913
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گیمر حرفه‌ای که در فضای واقعی بازی خورد 🔹در اغتشاشات به دو دسته محافظ و مبارز تقسیم شدیم؛ محافظ پشتیبانی می‌کرد و مبارز سلاح گرم و سرد داشت. 🔹در صفحات مجازی گفتم خیمه‌های امام حسین (ع) را آتش می‌زنم. | | 🆔 @ahlolbasar1913
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️چه کسی می تواند ادعا کند که سرباز امام زمان عج می باشد؟ 🌷جهت تعجیل در ان شاءلله و سلامتی مولایمان عج لطفاً صلواتی عنایت بفرمایید..... 🆔@ahlolbasar1913
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴هشدار های ۲ سال قبل ما در خصوص اثرات فعالیت‌های شبکه قمار و شرط بندی در اینستاگرام و تاثیرات منفی آنها بر روی نوجوانان... ⭕️سید علیرضا آل داود در گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما: 📛فعالیت سایت ها و شبکه قمار و شرط بندی فعالیت سازمان یافته است 📛نشانه گیری سبک زندگی مردم، تزریق مال حرام به جامعه، افزایش آسیب های اجتماعی در نوجوانان و جوانان و خروج ارز از کشور از طریق درگاه های بانکی و... ناشی از فعالیت شبکه قمار و شرط بندی در فضای مجازی یله و رها در داخل است. 📛قاچاق انسان و دختران از کشور از اهداف شبکه قمار و شرط بندی است با موضوع اسکورت سرویس 📛شبکه امنیتی قمار و شرط بندی دین و اعتقادات مذهبی مردم را در کنار سودجویی های اقتصادی نشانه گیری کرده است. 🆔@ahlolbasar1913
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امروز تعدادی از دانشجویان دانشگاه تبریز در محیط دانشگاه تجمع کردند و شعار حزب منحله دمکرات و کومله رو سر دادند. اگه خودتون نمی دونید حداقل برید از بزرگتراتون بپرسید همین حزب دمکرات و کومله دهه شصت چه جنایتهایی علیه مردم آذربایجان صورت داده و در نقده، پیرانشهر، اشنویه، مهاباد و قوشچی چه جنایت هایی علیه آذری زبانها و برخی کردها مرتکب شدند. اونوقت شما ادمهای جاهل و نادان شعار این جنایتکارها رو تو فضای دانشگاه سر میدید؟؟ غیرت دینی ندارید هیچ . وطن پرست نیستید بماند حداقل تعصب زبان و قومیت داشته باشید و اینقدر بی غیرت نباشید.
12.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 🎥 | زن ایرانی، سربلند در همه میدان‌ها 🍃🌹🍃 🌺رهبر معظم انقلاب: زن با شرف و با استعداد ایرانی یکی از بزرگترین ضربه‌ها را به تمدن غرب زده، اینها دلشان پر است.... | | 🆔@ahlolbasar1913
🌹شهادت پاسدار لرستانی در شمال غرب کشور ♦️روابط‎عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(علیه السلام) لرستان:پاسدار «رضا خانی چگنی» از تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان عصر امروز در شمال غرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد. ♦️این شهید در حین انجام ماموریت در شمال غرب کشور به شهادت رسید. | | 🆔@ahlolbasar1913
🌹شیخ رجبــعلــــے خیاط(ره)🌹 🦂 اگر ما به قدر؛ «ترسیدن از یڪ عقرب» از خــدا بترسیم،، همہ کارهای عالم اصلاح میشود!!!!
...: بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحیِم 📚تفسیر قرآن کریم جلسه ششم ادامه ی سوره العصر آیه ۱تا ۳ بِسمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ وَ الْعَصرِ(۱) إِنَّ الانسنَ لَفِى خُسرٍ(۲) إِلا الَّذِينَ ءَامَنُوا وَ عَمِلُوا الصلِحَتِ وَ تَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَ تَوَاصَوْا بِالصَّبرِ(۳) إِلا الَّذِينَ ءَامَنُوا وَ عَمِلُوا الصلِحَتِ وَ تَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَ تَوَاصَوْا بِالصبرِ ۱۷- مراد از ايمان ، به خدا، و مراد از ايمان به خدا ايمان به همه رسولان او، و مراد از ايمان به رسولان او اطاعت و پيروى ايشان است ، و نيز ايمان به روز جزا است همچنان كه قرآن در جاى ديگر تصريح كرده به اينكه كسانى كه به بعضى از رسولان خدا ايمان دارند، و به بعضى ندارند، مومن به خدا نيستند. ۱۸-جمله (و عملوا الصّالحات ) بر عمل به همه اعمال صالح دلالت دارد واز آن استفاده مى شود كه مؤمنان گنهكار نيز در خسرانند. ۱۹- ظاهر جمله (و عملوا الصالحات ) اين است كه به همه اعمال صالح متصف باشد. پس اين جمله استثنائيه شامل فاسقان كه بعضى از صالحات را انجام مى دهند، و نسبت به بعضى ديگر فسق مى ورزند نمى شود. ۲۰-لازمه ی آن این است که منظور از خسران اعم از خسران به تمام معنا باشد يعنى شامل از بعضى جهات هم بشود، و بنابر اين دو طايفه خاسرند : الف) آنهايى كه از جميع جهات خاسرند نظير كفار معاند حق و مخلد در عذاب. ب) آنهايى كه در بعضى جهات خاسرند، مانند مؤمنينى كه مرتكب مى شوند و مخلد در آتش ‍ نيستند چند صباحى عذاب مى بينند، بعد عذابشان پايان مى پذيرد و مشمول شفاعت و نظير آن مى شوند. ۲۱-وَ تَوَاصوْا بِالْحَقِّ وَ تَوَاصوْا بِالصبرِ كلمه (تواصى ) به معناى سفارش كردن اين به آن و آن به اين است . ۲۲- (تواصى به حق ) اين است كه : يكديگر را به حق سفارش كنند، سفارش كنند به اينكه از حق پيروى نموده و در راه حق و مداومت كنند، ۲۳-# دين حق چيزى به جز پيروى اعتقادى و عملى از حق ، و تواصى بر حق نيست . ۲۴-تواصى بر عنوانى است وسيع تر از عنوان امر به معروف و نهى از منكر. ۲۵-چون امر به معروف و نهى از منكر شامل اعتقاديات و مطلق ترغيب و تشويق بر عمل صالح نمى شود، ولى بر حق ، هم شامل امر به معروف مى شود و هم شامل عناوين مذكور. ادامه دارد..🌺🌱 وَالحَمدُ ِلِله رَبِّ العَالَمین ۲۰صفحه ۶۰۸ ۱تا۳ 🌏 https://eitaa.com/joinchat/55247039C0acc77102f
بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحیِم 📚تفسیر قرآن کریم جلسه پنجم سوره العصر آیه ۱تا ۳ بِسمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ وَ الْعَصرِ(1) إِنَّ الانسنَ لَفِى خُسرٍ(2) إِلا الَّذِينَ ءَامَنُوا وَ عَمِلُوا الصلِحَتِ وَ تَوَاصوْا بِالْحَقِّ وَ تَوَاصوْا بِالصبرِ(3) ترجمه آیات: بنام خدائى كه هم رحمتى عام دارد و هم رحمتى خاص به نيكان قسم ﺑﻪ ﻋﺼﺮ (١) ﻛﻪ ﺑﻰ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎ ﻫﻤﻪ ﺩﺭ ﺯﻳﺎﻧﻨﺪ (٢) ﻣﮕﺮ ﺁﻧﻬﺎ ﻛﻪ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﻭ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺷﺎﻳﺴﺘﻪ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺣﻖ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﻧﻤﻮﺩﻧﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺻﺒﺮ ﺗﻮﺻﻴﻪ کردند(۳) تفسیر آیات: ۱-اين سوره تمامى معارف قرآنى و مقاصد مختلف آن را در كوتاه ترين بيان ، خلاصه كرده. ۲- وَالْعَصرِ : در اين كلمه به عصر ياد شده ، و از نظر مضمونى كه دو آيه بعد دارد مناسب تر آن است كه منظور از ، عصر ظهور رسول خدا (صلى اللّه عليه و آله وسلم ) باشد، كه عصر طلوع اسلام بر افق مجتمع بشرى ، و ظهور و غلبه بر باطل است. ۳- در بعضى از روايات آمده كه منظور، عصر ظهور مهدى (عليه السلام ) است كه در آن عصر حق بر باطل به طور كامل غلبه كند. ۴- مضمون دو آيه بعد اين است كه خسران عالم را فراگير است و تنها كسانى را فرا نمى گيرد كه از پيروى نموده ، و در برابر آن صبر كنند، و اين اقليت عبارتند از كسانى كه به خدا و روز جزا ايمان آورده و كنند. ۵-إِنَّ الانسنَ لَفِى خُسرٍ : مراد از كلمه (انسان ) "جنسِ انسان" است. ۶-کلمه ی(خُسر) به معناى "نقص در سرمايه" است . ۷ -اين كلمه هم در مورد "انسان" استعمال مى شود، و گفته مى شود: فلانى خسران كرد. ۸-هم در مورد بحث "عمل انسان" بكار مى رود و مى گويند: تجارت فلانى خسران كرد. ۹-اگر در آيه مورد بحث كلمه (خسر) بدون الف و لام آمده به منظور "بزرگداشت" آن بوده ، و خواسته است بفهماند انسان در خسرانى عظيم است. ۱۰-احتمال هم دارد به منظور "تنويع" باشد، و بفهماند آدمى در "نوعى مخصوص از خسران" قرار دارد، غير خسران مالى و آبرويى ، بلكه "خسران در ذات" است. ۱۱-الَّذِينَ ءَامَنُوا وَ عَمِلُوا الصلِحَتِ: اين استثنا استثناى از "جنسِ انسان" است كه محكوم به خسران است ، و استثنا شدگان افرادى هستند كه متصف به "ايمان و اعمال صالح" باشند چنين افرادى ايمن از خسرانند. ۱۲- اين بدان جهت است كه كتاب خدا بيان مى كند كه انسان موجودى "هميشه زنده" است ، زندگيش با مردن خاتمه نمى يابد، و مردن او در حقيقت انتقال از خانه اى به خانه اى ديگر است . ۱۳-نيز كتاب خدا بيان مى كند كه قسمتى از اين زندگىِ هميشگىِ انسان كه همان حيات دنيا باشد "حياتى است امتحانى" ، و سرنوشت ساز كه در آن حيات ، سرنوشت قسمت ديگر يعنى حيات آخرت مشخص ‍ مى گردد. ۱۴- آنها كه در آن حيات به سعادت مى رسند، و يا بدبخت مى شوند، سعادت و شقاوتشان را در "دنيا" تهيه كرده اند، نيز بيان مى كند كه مقدميت اين زندگى براى آن زندگى به وسيله مظاهر اين زندگى و آثار آن يعنى اعتقادات و اعمال است "اعتقاد حق و عمل صالح" ملاك سعادت اخروى و كفر و فسق ملاك شقاوت در آن است . ۱۵-نیز بيان مى كند كه سرمايه آدمى "زندگى" او است ، با زندگى است كه مى تواند وسيله عيش خود در زندگى آخرت را كسب كند، اگر در عقيده و عمل را پيروى كند تجارتش ‍ سودبخش بوده ، و در كسبش بركت داشته است ، و در آينده اش از شر ايمن است ۱۶-اگر "باطل" را پيروى كند، و از ايمان به خدا و عمل صالح اعراض نمايد، تجارتش ضرر كرده (نه تنها از سرمايه ی عمر چيزى زايدِ بر خودِ سرمايه به دست نياورده ، بلكه از خودِ سرمايه خورده ، و سرمايه را وسيله بدبختى خود كرده است ) و در آخرتش از خير محروم شده ، لذا در سوره مورد بحث مى فرمايد: (ان الانسان لفى خسر الا الذين امنوا و عملوا الصالحات ) ..🌺🌱 وَالحَمدُ ِلِله رَبِّ العَالَمین ۲۰صفحه ۶۰۸ ۱تا۳ 🌏https://eitaa.com/joinchat/55247039C0acc77102f
بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحیِم 📚تفسیر قرآن کریم جلسه ششم ادامه ی سوره العصر آیه ۱تا ۳ بِسمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ وَ الْعَصرِ(۱) إِنَّ الانسنَ لَفِى خُسرٍ(۲) إِلا الَّذِينَ ءَامَنُوا وَ عَمِلُوا الصلِحَتِ وَ تَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَ تَوَاصَوْا بِالصَّبرِ(۳) ادامه تفسیر آیات: إِلا الَّذِينَ ءَامَنُوا وَ عَمِلُوا الصلِحَتِ وَ تَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَ تَوَاصَوْا بِالصبرِ ۱۷- مراد از ايمان ، به خدا، و مراد از ايمان به خدا ايمان به همه رسولان او، و مراد از ايمان به رسولان او اطاعت و پيروى ايشان است ، و نيز ايمان به روز جزا است همچنان كه قرآن در جاى ديگر تصريح كرده به اينكه كسانى كه به بعضى از رسولان خدا ايمان دارند، و به بعضى ندارند، مومن به خدا نيستند. ۱۸-جمله (و عملوا الصّالحات ) بر عمل به همه اعمال صالح دلالت دارد واز آن استفاده مى شود كه مؤمنان گنهكار نيز در خسرانند. ۱۹- ظاهر جمله (و عملوا الصالحات ) اين است كه به همه اعمال صالح متصف باشد. پس اين جمله استثنائيه شامل فاسقان كه بعضى از صالحات را انجام مى دهند، و نسبت به بعضى ديگر فسق مى ورزند نمى شود. ۲۰-لازمه ی آن این است که منظور از خسران اعم از خسران به تمام معنا باشد يعنى شامل از بعضى جهات هم بشود، و بنابر اين دو طايفه خاسرند : الف) آنهايى كه از جميع جهات خاسرند نظير كفار معاند حق و مخلد در عذاب. ب) آنهايى كه در بعضى جهات خاسرند، مانند مؤمنينى كه مرتكب مى شوند و مخلد در آتش ‍ نيستند چند صباحى عذاب مى بينند، بعد عذابشان پايان مى پذيرد و مشمول شفاعت و نظير آن مى شوند. ۲۱-وَ تَوَاصوْا بِالْحَقِّ وَ تَوَاصوْا بِالصبرِ كلمه (تواصى ) به معناى سفارش كردن اين به آن و آن به اين است . ۲۲- (تواصى به حق ) اين است كه : يكديگر را به حق سفارش كنند، سفارش كنند به اينكه از حق پيروى نموده و در راه حق و مداومت كنند، ۲۳- حق چيزى به جز پيروى اعتقادى و عملى از حق ، و تواصى بر حق نيست . ۲۴-تواصى بر عنوانى است وسيع تر از عنوان امر به معروف و نهى از منكر. ۲۵-چون امر به معروف و نهى از منكر شامل اعتقاديات و مطلق ترغيب و تشويق بر عمل صالح نمى شود، ولى بر حق ، هم شامل امر به معروف مى شود و هم شامل عناوين مذكور. ادامه دارد..🌺🌱 وَالحَمدُ ِلِله رَبِّ العَالَمین ۲۰صفحه ۶۰۸ ۱تا۳ 🌏https://eitaa.com/joinchat/55247039C0acc77102f
بِسمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ 📚تفسیر قرآن کریم جلسه هفتم ادامه ی سوره العصر آیه ۱تا ۳ بِسمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ وَ الْعَصرِ(۱) إِنَّ الانسنَ لَفِى خُسرٍ(۲) إِلا الَّذِينَ ءَامَنُوا وَ عَمِلُوا الصلِحَتِ وَ تَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَ تَوَاصَوْا بِالصَّبرِ(۳) ادامه تفسیرآیات: إلا الَّذِينَ ءَامَنُوا وَ عَمِلُوا الصلِحَتِ وَ تَوَاصَوْا بِالْحَق وَ تَواصَوا بالصَبر ۲۶-سوال: تواصى به حق ، خود يكى از است ، و با اينكه قرآن قبلا عنوان كلى (و عملوا الصالحات ) را ذكر كرده بود، چه نكته اى باعث شد كه خصوص ‍ تواصى به را نام ببرد؟ جوابش اين است كه : اين از قبيل "ذكر خاص بعد از عام" است . ۲۷-ذکر خاص بعد از عام در مواردى بكار مى رود كه گوينده نسبت" به خاص عنايت بيشترى" داشته باشد . ۲۸- شاهد بر اينكه خداى تعالى از ميان همه اعمال صالح به تواصى به حق عنايت بيشتر داشته ، و بدين منظور خصوص آن را بعد از عموم اعمال صالح ذكر نموده اين است كه همين تواصى را در مورد صبر تكرار كرد، و با اينكه مى توانست بفرمايد: (و تواصوا بالحق و الصبر) فرمود: (و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر). ۲۹- بنا بر همه آنچه گفته شد، ذكر تواصى به حق و به صبر، بعد از ذكر اتصافشان به ايمان و عمل صالح براى اين بوده كه اشاره كند به حيات دلهاى مومنين ، و پذيرا گشتن سينه هاشان براى تسليم خدا شدن ، پس ‍ مومنين اهتمامى خاص و اعتنايى تام به ظهور سلطنت و گسترده شدن آن بر همه مردم دارند، و مى خواهند همه جا حق پيروى شود، و پيروى آن دائمى گردد. ۳۰-در آيه مورد بحث صبر را مطلق آورده ، و بيان نكرده كه در چه مواردى محبوب است ، و نتيجه اين اطلاق آن است كه مراد از صبر اعم از: الف)صبر بر طاعت خدا ب)صبر از معصيت ج)صبر در برخورد با مصائبى است كه به قضا و قدر خدا به آدمى مى رسد.🌺🌱 وَالحَمدُ ِلِله رَبِّ العَالَمین ۲۰صفحه ۶۰۸ ۱تا۳ 🌏 https://eitaa.com/joinchat/55247039C0acc77102f
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 روزمان را با آغاز کنیم/ ترتیل صفحه ۳۸۷ قرآن کریم ( آیات ۱۴ تا ۲۱ سوره مبارکه قصص )  🍃🌹🍃 🌺 پیامبر (ص) می‌فرمایند: «اِذا اَحَبَّ اَحَدَکُم اَن یُحَدِّثَ رَبَّهُ فَلیَقرَءِ القُرآنَ» هرگاه یکی از شما دوست بدارد با پروردگارش سخن بگوید، قرآن بخواند. (کنزالعمال ۱/۵۱۰) 🎙 استاد پرهیزگار | | 🆔@ahlolbasar1913
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 | حکایت ۴ نفر از نوجوانان فریب خورده در اغتشاشات 🍃🌹🍃 🔻حکایت از این قرار است که یکی از آنها که از همه بزرگتر است دفعه اول در نارمک در تجمعات شرکت می‌کند که در همانجا یک آقایی به این جوان ۱۹ ساله پیشنهاد هنگفتی می‌دهد؛ از این قرار که اگر بتوانی یک جمع تشکیل دهی و چند نفر از دوستانت را نیز برای اعتراضات بیاوری نفری ۳۰ میلیون تومان به حساب‌تان واریز می‌کنم. 🔹پسر سه نفر از دوستانش را با خود در میدان صادقیه سر قرار می‌برد. آنجا دوباره عده‌ای جمع شده بودند، شعار می‌دادند، سنگ می‌انداختند، سطل زباله آتش می‌زدند، این چهار نفر همانجا پرسه می‌زنند اما خبری از آن مرد نیست با خودشان می‌گویند حتماً می‌آید. پس از چند دقیقه ایستادن آنها هم وارد جمع می‌شوند. 🔺حال این چهار پسر در مقر پلیس تهران از جریان آن روز و وعده ۳۰ میلیون تومانی و آرزوهای بر باد رفته‌شان می‌گویند؟ | | 🆔@ahlolbasar1913
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥هیچ کشوری در جهان به جز ایران اصل نظام و قانون اساسی را به رای مردم نگذاشته رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی: 🔹یک کشور در دنیا نشان بدهید که اجازه بدهد مخالفان قانونی اساسی وارد حاکمیت شوند؟ 🔹هیچ کشوری اجازه نمی دهد افرادی که نظام و قانون آن کشور را قبول ندارند وارد حاکمیت و حکومت شوند؛ این به معنی خودزنی حکومت است. 🔹چند تا کشور در جهان اصل نظام و قانونی اساسی شان را به رای مردم گذاشتند؟ 🔹هیچ رژیمی در جهان خود را به رای نمی‌گذارد، انگلستان اصلا قانون اساسی ندارد. 🔹برخی کشورهای غربی که مدام می گویند جمهوری جمهوری ولی اکثریت سلطنتی هستند. 🔹آمریکا مدعی جمهوری است ولی حتی یک بار قانون اساسی خودش را به رای مردم نگذاشته است. 🔹رئیس جمهور آمریکا همین الان هم با رای مستقیم مردم انتخاب نمی شود. 🔹فرانسه که شعارش لیبرالیسم است چطور حجاب را ممنوع کرده؟ 🔹چرا ده‌ها هزار دختر مسلمان فرانسوی با حجاب را از دانشگاه و مدارس و ادارات اخراج کردند؟ | | | 🆔@ahlolbasar1913
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🚨رحیم‌پور ازغدی: مساله اصلی جنگ کلمات و جنگ رسانه‌ها است/ نیروی انتظامی، دستگاه قضایی، استانداری و شهرداری و ... در این ماجرا یک فاز عقب هستند. | | | 🆔@ahlolbasar1913
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴هشدار های ۲ سال قبل ما در خصوص اثرات فعالیت‌های شبکه قمار و شرط بندی در اینستاگرام و تاثیرات منفی آنها بر روی نوجوانان... ⭕️سید علیرضا آل داود در گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما: 📛فعالیت سایت ها و شبکه قمار و شرط بندی فعالیت سازمان یافته است 📛نشانه گیری سبک زندگی مردم، تزریق مال حرام به جامعه، افزایش آسیب های اجتماعی در نوجوانان و جوانان و خروج ارز از کشور از طریق درگاه های بانکی و... ناشی از فعالیت شبکه قمار و شرط بندی در فضای مجازی یله و رها در داخل است. 📛قاچاق انسان و دختران از کشور از اهداف شبکه قمار و شرط بندی است با موضوع اسکورت سرویس 📛شبکه امنیتی قمار و شرط بندی دین و اعتقادات مذهبی مردم را در کنار سودجویی های اقتصادی نشانه گیری کرده است. | | | 🆔@ahlolbasar1913
حقیقت ایران امروز 🔺بد نیست رتبه های مثبت ایران در دنیا در میان روزهایی که رسانه ها و یک عده برای خود تحقیری در پی انتشار فقط رتبه های منفی و اخبار منفی هستن را با هم مرور کنیم: 🔹➖رتبه ۱۸ جهان صنعتی داخلی بدون در نظر گرفتن سرمایه گذار خارجی 🔹➖رتبه ۶ جهان نظامی 🔹➖رتبه ۱۰ جهان پزشکی 🔹➖رتبه ۱۰ جهان کشاورزی 🔹➖بهترین رتبه المپیک لندن ۲۰۱۲ 🔹➖رتبه ۷ جهان هوافضا 🔹➖رتبه ۳ جهان نانو تکنولوژی 🔹➖رتبه ۶ جهان زیر دریایی 🔹➖رتبه ۲ جهان اختراعات 🔹➖تولید کننده ناو کشتی نفت کش زیر دریایی 🔹➖بیشترین پذیرش پناهندگان در دنیا به عنوان یک کار انسان دوستانه که هیچ رسانه و کشورهایی که ادعا حقوق بشر دارند به آن نمی پردازد. 🔹➖رکورد بیشترین نسبت تحصیل کننده زن به مرد در دنیا ک میتونین تو سایت گینس چک کنین 🔹➖جزوه ده کشور جهان با بیشترین درصد تحصیل کننده بالا ۹۰ درصد ک اکثرا لیسانس 🔹➖دومین تولید کننده فرش دنیا اولین تولید کننده پسته و جزوه پنج کشور تولید خشکبار و اجیل و... 🔹➖رتبه ۱۳ هوش مصنوعی و... ➕ صدها رتبه و موارد مثبت دیگر ... 🆔@ahlolbasar1913
ابرچالش ۱.m4a
12.98M
❇️ موضوع : هزینه چالش بیشتر است یا هزینه سازش ❇️ سخنران :استاد رحیم پور ازغدی. ❇️ پاسخ بحث با استناد به آیه ۲۰۵ سوره بقره و ۱۵۱ سوره شعرا ⬅️ برخی می‌گویند با آمریکا سازش کنید تا این دشمنی ها تملم بشود اما این نگاه توحیدی نیست و لذا انقلاب اسلامی با سنت‌های الهی تا به اینجا سرپا بوده است ادامه بحث را گوش بکنیم و توصیه می‌شود با دقت گوش کنید و نشر حد اکثری . | | | 🆔@ahlolbasar1913
❇️ موجود زنده‌ای بنام‌ . ⬅️ باید مفصل فکر کنیم و بیاندیشیم که چرا تا به الآن نتوانستیم به فضای مجازی به عنوان یک موجود زنده نگاه کنیم❓❓❓❓❓❓ ⬅️ موجود زنده ای که هیچ کس نمی تواند آن را حذف کند و هرکس بخواهد با آن مواجهه شود دقیقا خود را حذف کرده است. ⬅️ همین بازنگری در تصورات ناقصی که نسبت به فضای وجود دارد، نشان می دهد منشاء بهم ریختگی در فضای مجازی بهم ریختگی در تصورات ما وفهم ما نسبت به است، مساله ای که ثابت می کند ما را به خودمان باختیم نه دیگران. ⬅️ شاید باید منتظر یک حادثه بزرگ باشیم تا نگاه ما را نسبت به فضای مجازی تغییر دهد، همه با کنار گذاشتن تجربه ها و تصمیم های غلط و استقبال از ایده های جدید صاحب موقعیت بی نظیر در عصر و ارتباطات شدند. ⬅️ این یک ضرورت برگشت ناپذیر است که جبهه انقلاب برای پاسبانی از ارزش ها و آرمان های خود به نیاز دارد. ⬅️ اما باید هشدار داد که تکرار نگاه ابزاری به و عدم شناخت از فرهنگ به معنای ادامه همان روند سابق خواهد بود. ✍ابوقاسم | | | 🆔@ahlolbasar1913
؛🌸﷽🌸 🕊برزخ تکریت ۱۶۳ خاطرات اسارت /حکیمی مزرعه‌نو 📌 شیوع بیماری پوستی۲ ...در اسارت اما عراقی‌ها ، هم کمبود دارو داشتند هم اینکه همه دردی را می‌خواستند با ضرب و شتم درمان کنند. در حوالی درمانگاه درست پشت آسایشگاه چهار و پنج در مکانی بنام ‌«جربخانه» افراد مبتلا را کاملا برهنه کرده و در آفتاب نگه می‌داشتند تا در اثر اشعه افتاب از رشد و تولید مثل انگلها جلوگیری کنند. وقتی با بدنهای لاغر و استخوانی به جربخانه می‌رفتی و با بدنی سیاه و سوخته باز می‌گشتی بی شباهت به سیاه پوستان قحطی زده آفرایقایی نبودی. جالب اینکه جهت تسریع در بهبودی ، سهمیه ضرب و شتم بیماران در دستور کار روزانه بعثی‌ها بود. وقتی می‌شنیدیم نگهبان بعثی بنام مصطفی که مدتی مسوول جربخانه بود چگونه دست بچه‌ها را به میله‌های بالکون پشت آسایشگاه پنج می‌بست و با کابل دستان بسته‌ آنها را غرق بخون می‌‌کرد آرزو می‌کردیم اسارت طولانی شود ولی دچار این بیماری نشویم. مسیر اخذ غذا از آشپزخانه از کنار جربخانه می‌گذشت و من خود شاهد ماجرا بوده‌ام. البته این شیوه درمان موثر واقع می‌شد و در واقع یکی از راهکارهای پیشگیری قبل از درمان بود . افراد تمام سعی و تلاششان می‌کردند تا با رعایت نظافتِ شخصی دچار این بیماری نشوند. هرچند وقت یکبار پزشک نظامی به اردوگاه می‌آمد و با نشستن روی دله روغن نباتی همه را معاینه می‌کرد . لحظه‌ای که از خدمتش مرخص می‌شدیم مثل افرادی که از پل صراط عبور کرده‌اند از خوشحالی بال در می‌آوردیم . با این حال نگهبانها برای پیشگیری ، هر از چند گاهی دستور می‌دادند بدون لباس در هوای گرم تابستان در محوطه قدم بزنیم. در بند یک و دو طی یکی دو روز نیز همه را مجبور کردند تمام لباسهایمان را کنده و در معرض آفتاب قرار بگیریم . یادم هست روز اول همه گوشه‌‌ای می‌نشستند و از خجالت تمایلی به رفت و آمد نداشتند ولی نگهبانها که از دور قهقه سر می‌دادند با کابل مجبورمان می‌کردند در محوطه قدم بزنیم. روز بعد بیاد دارم که با همین حالت با یکدیگر قدم می‌زدیم و محفوظات علمی را نیز تمرین می‌کردیم و خود را با این شرایط وفق می‌دادیم ..... ادامه دارد برزخ تکریت 🆔@ahlolbasar1913
12.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تاثیر رسانه های بیگانه در فریب جوانان دستگیری اغتشاشگران یاسوج توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران 🆔@ahlolbasar1913