eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
415 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روحانی؛امده ام برای نجات اقتصاد ایران!!! حامیان روحانی؛کسی از غیر از روحانی نمیتونه وضعیت را درست کنه! برشی از مستند برای اجاره برای فروش با وجود فشار دولتی‌ها به صداوسیما و تعویق چندبار‌ه‌ی اکرانش پخش شد مستند کامل را در تلوبیون ببینید(۴۸ دقیقه) 👇 http://www.telewebion.com/episode/۲۵۳۶۴۹۴ پ؛ن؛او برای نابودی آمده بود!حامیان روحانی !ایا دیگه شب خوابیدید چیزی گران نشد؟!دلار بالا نرفت....تا کی اعتماد به لیبرال؟....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ای امساله بدتر از پارسال شد! قیمت جنس که بالاتر رفت! بیکاری که بیشتر شد! این سخنان حسن روحانی در فیلم انتخاباتی او هست ببینید و مقایسه کنید با ۸ سال دوران حکومت خودش کاش کمی انسانیت و حیا در جریان تحریف و کاسبان قدرت بود که نه با وجود این همه شعر و شعار با وقاحت دولت خود که زندگی فقرا و کم در آمد ها را نابود کرده و کلی خسارت های دیگه را بهترین دولت و حامی کم در امد ها معرفی کنه! و چرندیات دیگه ضد واقعیت هایی که در دولتش رخ داده بگه حتی سخنان روحانی را میگن نباید پخش کنید !تخریب دولت حساب بشه!
یکی مدعی منافع و حقوق ملت اما نه خبری ازش هست بین مردم نه حقوق مردم تو پاستور هم جلسه میزاره با قبای ایتالیایی!دم از حقوق مردم میزنه! (در واقع او یک بازیگر پر از مکر و حیله در جهت منافع خود هست) یکی هم بدون ادعا بین مردم هست و دنبال حل مشکلات انها همون که تهمت ایت الله قتل عام را شخص قبا ایتالیایی بهش زد!و بسیاری تهمت های دیگه... دیگه مشکل از مردمی هست که به همین سادگی فریب تفکری که ضد تولید ملی هست و در پاستور نشسته شعر و شعار میگه را میخورن از صد سال پیش سخن نمیگوییم!از ۸ سال اخیر سخن میگوییم!خوب بیندیشیم و آدم انتخاب کنیم!
🔴اینجا سوریه، غزه یا عراق نیست! داعش هم حمله نکرده! اینجا دبیرستان مرشدیان واقع در شهرک غرب مشهد بعد از چهارشنبه سوزی است همه اونایی هم که فقط محرم یاد حق الناس وفرهنگ ایرانی می افتند منم!
🔴حمله به کاروان لجستیک ارتش آمریکا در عراق 🔹 یک کاروان لجستیک اشغالگران آمریکایی در "دیوانیه" عراق مورد حمله قرار گرفت.
🔴 حمله بایدن به روسیه و چین! دانشطلب: 🔹بایدن پوتین را آدم‌کش خطاب کرده و گفته دخالت روسیه در انتخابات آمریکا بدون تاوان نخواهد ماند، روسیه هم سفیرش را از واشنگتن فراخوانده، این نوع برخوردش با گردن‌کلفتی مثل روسیه است بعد توقع دارند به ایران لطف و محبت کند! در پاقدمش دلار را بالا پایین می‌کنند تا تیترِ واکنش مثبت بزنند 🔹بایدن چین را هم تهدید کرده که اگر خرید نفت از ایران را بیشتر کند تحریم‌های ترامپ را برمی‌گرداند، روشن است که نیاز دارد چهره مقتدری از خودش نشان بدهد تا انتقادات جمهوری‌خواهان را خنثی کند، کسی که به روسیه و چین فشار بیاورد قطعا توان فشار به ایران را دارد، خوش‌بینی به او حماقت است
🔴مین های طالبان و چکمه های آمریکایی 🔹دوشنبه 25 اسفند باز هم کابل ، پایتخت بلاکشیده افغانستان گواه سه انفجار خونین بود که در اثر آن شماری از شهروندان این شهر به کام مرگ کشیده شده و برخی هم خونین و مالین شدند . گویی تکه شدن زیر چکمه های آمریکایی و روی مین های طالبان تمامی ندارد! 🔹این انفجار در ناحیه دوم شهر کابل همزمان شد با آمدن زلمی خلیلزاده فرستاده ویژه آمرکا در امور صلح افغانستان ، چهره ای هولناک که دوش با طالبان و اعراب قطری نیز سری جنبانده بود و به پای قدوم نامبارکش کابل بار دیگر در آتش و خون عوطه خورد . 🔹فشار آمریکا به بهانه سرسپردن به تروریسم طالبانی و فشار تروریستی طالبان دست در دست هم به جان این ملت افتاده و گویی هرگز از کشتار توده های بیگناه ، سیر نمی شوند. طالبان و آمریکا اکنون برای این ملت دو روی یک سکه هستند . همان قدر که طالبان در قساوت و بی رحمی سرآمد هستند ، آمریکایی ها نیز به حقه بازی و خیانت شناخته شدند .
🔴 تصمیم پارلمان عراق مبنی بر خروج نظامیان بیگانه از کشور تایید شد 🔹برهم صالح رئیس جمهور عراق امروز پنجشنبه تصمیم پارلمان عراق مبنی بر پایان حضور نیروهای نظامی بیگانه در خاک این کشور را تایید کرد.
🔴دکتر سهوا با عمدا شرط ایران برای بازگشت به تعهدات برجامی را کرده‌. او در مصاحبه با پولیتیکو علاوه بر کوتاه آمدن از موضوع تحریم‌ها، درباره لغو تحریم نیز مواردی را مطرح کردند که صرفا روی است و لزوما به معنای اجرا شدن در میدان واقعی نیست. ظریف:«به محض آنکه آن اجرایی شود- یعنی به محض اینکه دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری انتقال پول، انتقال نفت، حمل و نقل، کشتی‌رانی و همه این کارها را بدهد ایران فوراً به پایبندی کامل برجام برمی‌گردد. پایبندی ما زمان‌بر نیست» ✍️مسعود براتی
📸دستاوردهای حیرت‌انگیز دولت روحانی!
🔴 دو حمله کنار جاده ای به کاروان های لوجستیک ارتش اشغالگر تروریستی آمریکا در استان المثنی عراق ؛ گروه کتائب ابا الفضل العباس مسئولیت این دو حمله را بر عهده گرفته است..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گوشه‌ای از اموال طبری اکبری طبری ،حسین فریدون برادر روحانی با دنیال زاده ....دستشون تو یه کاسه بوده
آخرین پنجشنبه سال یاد شهدا و درگذشتگان اللّهم اغفر للمؤمنین و المؤمنات و المسلمین و المسلمات الاحیاء منهم و الاموات، تابع بیننا و بینهم بالخیرات انّک مجیب الدعوات انّک غافر الذنب و الخطیئات و انّک علی کلّ شیء قدیر بحرمة الفاتحة مع الصلوات
♦️بی‌تابی مادر شهید مجتبی برسنجی
♦️پاسخ پوتین به بایدن؛ قاتل، دیگران را قاتل می‌خواند! 🔹رئیس جمهور روسیه در واکنش به سخنان روز گذشته جو بایدن همتای آمریکایی خود که وی را قاتل خوانده بود، گفت: کسی که چنین چیزی می گوید، خود قاتل است
♦️پیام تشکر سردار سلامی به فرماندهی معظم کل قوا: ما پاسداران، سرهایمان را به خدا امانت داده‌ایم 🔹 فرمانده کل سپاه در پیامی به رهبر انقلاب، ضمن تشکر از پیام محبت‌آمیز اخیر ایشان به کارکنان سپاه، تاکید کرد: ما پاسداران، به وعده های الهی ایمان و سرهامان را به خدا امانت داده و دل و هوش و گوشمان را به شما سپرده ایم.
♦️سردار شریف: سپاه بر قدرت‌افزایی برای مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی متمرکز است 🔹 سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر تولید قدرت به عنوان نیاز امروز کشور در تمامی حوزه‌ها گفت: تمرکز سپاه بر قدرت افزایی در مقابله با استراتژی آمریکایی ها و صهیونیست‌ها است.
🔴سخنگوی سپاه: سپاه و نیرو‌های مسلح به دنبال ریاست جمهوری نیستند 🔹سردار رمضان شریف: هیچ کدام از کاندیدا‌هایی که امروز از آن‌ها به عنوان نظامی تعبیر می‌شود نظامی کلاسیک نبوده اند.آن‌ها با شروع جنگ وارد عرصه شده اند و رشادت‌ها از خود نشان داده اند. 🔹️در فصل انتخابات نگاه افکار عمومی به سمت برخی از آنهاست. این به معنی آن نیست که سپاه و نیرو‌های مسلح به دنبال ریاست جمهوری است. هیچ انگیزه‌ای برای سپاه در این حوزه وجود ندارد.
چه بگویم نگفته هم پیداست غم این دل مگر یکیو دوتاست به همم ریخته است گیسویی به همم ریخته است مدت هاست...
🔴حمله پهپادی یمن به اهداف نظامی در فرودگاه «ابها» 🔹سخنگوی نیروهای مسلح یمن: یگان پهپادی عملیات تهاجمی به فرودگاه بین‌المللی ابها انجام داد. 🔹در این عملیات یک هدف نظامی مهم با پهپاد از نوع قاصف کی ۲ هدف قرار گرفته است.
🔴نصرالله: اسناد نشان می‌دهد گروهای تکفیری را آمریکا مدیریت می‌کند 🔹دبیر کل حرب‌الله لبنان: این، خبر است که می‌گویم؛ برخی طرف‌های داخلی و خارجی در حال تلاش برای آغاز جنگ داخلی در لبنان هستند. 🔹 ما مقابل گروه‌هایی اسلامی نیستیم بلکه مقابل گروه‌های تروریستی تکفیری مسلحی هستیم که سازمان اطلاعات آمریکا آن را برای نابود کردن ملت‌ها و ارتش کشورهای دیگر ایجاد کرده و مدیریت و حمایت می‌کند. 🔹اسناد جدید نشان می‌دهد که سیا چه نقشی دارد در جذب و به کارگیری سران داعش که در زندان‌های عراق بودند و آزادشان کرد. 🔹برخی می‌گویند حزب‌الله قدرت بالایی دارد و حتی به زور سلاح می‌تواند دولت تشکیل دهد... خیر؛ این سبب جنگ داخلی می‌شود... و حزب‌الله اصلا قصد استفاده از سلاح برای تشکیل دولت [جدید] یا برای مبارزه با فساد را ندارد
🔴 گناهانی که دعا را رد می کنند...
🔻وقاحت خبرنگار اجاره‌ای در جعل خبر از رهبر انقلاب 🔸نقل‌قول از رهبر انقلاب درباره کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی دروغ از آب درآمد 🔹فرید مدرسی که در بین اهالی رسانه به خبرنگار اجاره‌ای مشهور است مدعی شده که به آیت‌الله رئیسی گفته شده «رهبر معظم انقلاب درباره کاندیداتوری او نظری نمی‌دهند اما ایشان معتقدند قوه قضائیه امری مهم است». 🔹پیگیری از منابع مسئول حاکی است این خبر از اساس کذب است. 🔹 اگر چه آیت‌الله رئیسی صراحتا گفته جز قوه قضاییه به چیزی فکر نمی‌کند اما خبرنگار اجاره‌ای با خبرسازی‌های پر حجم و روزانه به سفارش پیمانکارانش، فصل انتخابات را به فصل کاسبی تبدیل کرده و هر روز علیه یکی از شخصیت‌های سیاسی (به جز لاریجانی و ظریف) طراحی عملیات می‌کند. 🔹 با این حال، وقاحت در جعل خبر از رهبر انقلاب نباید در ردیف سایر شیطنت‌های سیاسی خبرنگار اجاره‌ای محسوب و با سکوت مراجع مسئول همراه شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید| نظرات ریچارد ولف، استاد دانشگاه ماساچوست که از اقتصاددانان مطرح آمریکا است در مورد وضعیت اقتصادی امریکا 🔻 «مردم آمریکا عصبانی‌اند، از بیکاری رنج می‌برند و به آخر خط رسیده‌اند، ده‌ها میلیون آمریکایی نتوانسته‌اند کرایه‌خانه و مغازه‌های خود را پرداخت کنند و به زودی از خانه‌های خود بیرون انداخته می‌شوند. آمریکا از درون در حال متلاشی شدن و منفجر شدن است!» 🔻 بسیاری از کسانی که به سخنرانی امام خامنه‌ای در ۱۳۹۰ و در کرمانشاه گوش جان سپرده‌اند، اکنون طنین این سخن در گوش‌شان می‌پیچد که «آزادی غربی در زمینه‌ی اقتصاد، همین مطالبی است که می‌بینید؛ همین اقتصاد آدام اسمیتی و رسیدن به این وضع دیکتاتوری اقتصادی موجود دنیا، که الان دارد انحلال و فروریختگی خودش را به‌تدریج نشان می‌دهد.»