eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
415 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حسین دهقان: ١٠٠ سكه طلا رو تصمیم گرفت به من بده! به شما چه ربطی داره که باهاش چیکار کردم؟ اولا نظام نه و آقای روحانی ثانیا از بیت المال بوده پس به ما ربط داره ثالثا وقتی الان پاسخگو نیستید وای به حال زمانی که فرضا رئیس جمهور بشید! پ.ن: اصلاحات برای سبد رای قشر انقلابی هم برنامه داره...
📸 زاویه‌ای دیده نشده از تصویر معروف شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار شهید هادی طارمی و شهید شهروز مظفری نیا
خوابیدن یک نهنگ غول پیکر بر روی تجارت جهانی! در کانال سوئز چه میگذرد؟ 🔹کشتی Ever Given از روز دوشنبه در میان وزش باد شدید طوفان شن در کانال سوئز گیر کرده! طول این کشتی تقریبا برابر ساختمان امپایر استیت نیویورک است(حدود ۴۵٠متر) و حدود ۲٠٠،٠٠٠تن وزن دارد و ۲٠،٠٠٠کانتیتر با خود حمل می‌کند! متخصصان میگویند هر دو طرف کشتی در قسمت کم عمق آبراه و بطور V شکل گیر کرده است. با اینکه هشت یدک کش بزرگ در حال تلاش برای تکان دادن این غول بزرگ هستند ممکن است هفته‌ها طول بکشد تا کانال باز شود! 🔹 بسته شدن کانال چه ضرری دارد؟ روزانه حدودا ۵٠کشتی از این کانال رد میشوند و حدود ۱۲درصد تجارت دنیا به باز بودن این کانال گره خورده. در صورت مسدود بودن این کانال روزانه ۹.۶میلیارد دلار به تجارت جهانی خسارت وارد می‌شود! 🔹مصر قبلا برای ایجاد کانال موازی در بعضی قسمت‌های کانال سوئز هزینه کرده بود(فلش قرمز روی نقشه) ولی این کشتی جایی گیر کرده که هیچ راه فراری برای دیگر کشتی‌ها وجود ندارد. کانال سوئز یک میانبر ده روزه است. اگر بسته بماند ده روز بر هزینه و زمان صاحبان کشتی‌ها اضافه میگردد.
🔸پشت پرده فکرها و رحم‌های اجاره‌ای شبکه‌های اجتماعی برای انتخابات ۱۴۰۰ بی‌پرده و مستقیم می‌رویم سر اصل مطلب: 🔻فضای مجازی فضای تعیین‌کننده برای افکار عمومی در انتخابات ۱۴۰۰ است. ازاین‌رو عده‌ای فکرهای اجاره‌ای را برای مهندسی افکار عمومی فعال کردند و عده‌ای در حال تبلیغ رحم‌های اجازه‌ای این فضا برای گرفتن نتیجه مطلوب خود هستند. 🔻فکرهای اجاره‌ای بخشی در قرارگاه‌های مختل فعال شده‌اند، بخشی در فعالان فضای مجازی و بخشی در هزاران کانالی که پیش از انتخابات توسط برخی وزارتخانه‌ها خریداری یا اجاره شده است. 🔻قرارگاه‌های مختل وظیفه ایجاد انشقاق میان جریان انقلابی را دارند و البته تبلیغ‌کنندگان پلتفرم‌هایی هستند که اعمال مدیریت داخلی در آن‌ها سخت‌تر است. 🔻برخی فعالان فضای مجازی اما برایشان فرق نمی‌کند این دیگ برای چه کسی می‌جوشد، پول می‌گیرند و هر جایی کار می‌کنند و هر جلسه‌ای را شرکت می‌کنند و برای آن‌کسی که پول بیشتر دهد تبلیغ می‌کنند حتی اگر به او اعتقادی نداشته باشند. این‌ها همان‌هایی هستند که به یک‌باره مبلغ سیگنال می‌شوند و یک‌باره پای کار تبلیغ گسترده کلاب هاوس می‌آیند. 🔻اما رحم‌های اجاره‌ای نیاز به یک سطح بالاتر از مدیریت و نفوذ را دارد. این رحم‌ها را سطوح بالاتر و آن‌هایی که باید مدیریت فضای مجازی را اعمال کنند، حمایت کرده و به‌طور گسترده تبلیغ می‌کنند تا قطعات پازل چندپارگی، دوقطبی سازی، برهم زدن نظم و تمرکز افکار عمومی و ... را تکمیل کنند. پشت پرده فضای موجود شبکه‌های اجتماعی تا امروز نشان می‌دهد: اولا ایجاد انشقاق بین جریان انقلاب و مشغول سازی این جریان هدف اصلی است. (با استفاده از دوست نادان و مغرض و دشمن دانا) دوما با بارش فراوان اطلاعات و اخبار مسئله‌دار، سعی در گیج سازی افکار عمومی وجود دارد. سوما تخریب سازمان‌یافته نیروهای مستقل و ایجاد شبهاتی که ریشه در دروغ و جعل واقعیت دارد.
اے صاحب ایام بگو پس تو ڪجایے ؟ ڪے مےشود اے ڪنے جلوه نمایے از هر ڪہ سراغ شب وصل تو گرفتم گفتند قرار اسٺ ڪہ یڪ بیایے
🔴ببینید وضعیت به کجا رسیده که باید نگران بازار "پوشک بچه"در سال ۱۴۰۰ باشیم! 🔺️سطح دغدغه مردم تا محل خرابکاری بچه ها پایین رفته!
🔴 پیج اینستا بدون هیچ تخلفی یا حذف و اخطار از طرف اینستا، از دسترس خارج شد. 🙁 ♨️ دکتر محمد هم مثل سردار سلیمانی رفته توی بلک لیست اینستا؟؟! 😐😐
🔺ژنرال امریکایی: نیروهای افغان به کمک امریکا نیاز دارد 🔹فرمانده نیروهای ویژه امریکا میگوید که نیروهای امنیتی افغان به کمک امریکا برای نبردها با طالبان و نیز تهدیدها علیه افغانستان نیاز دارد.ژنرال ریچارد کلارک فرمانده عملیات ویژه ارتش امریكا به کمیته خدمات نظامی مجلس سنای امریکا گفته است: ظرفیت هایی را که امریکا در نیروهای افغان فراهم میکند، در نبردها با طالبان و تهدیدهای دیگر در افغانستان، حیاتی است. 🔹کلارک در مورد پیشنهادهای احتمالی لوید آستین وزیر دفاع امریکا به سران حکومت، به مجلس سنای امریکا چیزی نگفت اما  وی گفت که وزیر دفاع امریکا در مورد چگونگی کمک به نیروهای ضد تروریسم و نیز در مورد چگونگی عملیات ها بدون حضور فیزیکی نیروهای امریکایی در افغانستان با سران افغان گفتگو کرده است 🔹 افزود تا هنوز تصمیمی در مورد خروج نیروهای امریکایی در ماه می سال روان میلادی از افغانستان گرفته نشده است. وی گفت: ما همواره گزینه هایی برای سرکوب القاعده و داعش و گروه های تروریستی دیگر، داریم.وی در مورد سفر اخیرش در افغانستان گفت: پیشرفت هایی صورت گرفته است و ما یک فرماندهی توانایی را متوجه شدیم
📛واکسن روسی تا ۱۵ اردیبهشت در ایران تولید می‎شود سفیر ایران در روسیه: احتمالا در هفته آینده سلول‌های واکسن از روسیه به ایران فرستاده شود. انتظار می‌رود ایران تولید واکسن «اسپوتنیک وی» را در ماه آوریل (۱۵ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت) آغاز می‎کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نفوذی نایاک فکت‌شیت نویس برجام! هومن مجد از رابطان تشکیلات امنیتی-ضدایرانی نایاک و از اقوام محمد خاتمی است. تفکرات او بیش از همه در کتاب آخرش (وزارت ارشاد از شما می‌خواهد که نمانید) مشخص است، کتابی سرتاسر سیاه‌نمایی از اوضاع کشور که در آن ادعا کرده ایرانی‌ها مجبورند به جای شام، سبزی بخورند! این اشخاص در حلقه محافظت شده آقای ظریف و در خط مقدم جبهه دیپلماسی کشور چه می‌کنند؟ جالب است بدانید که رد پای نایاک، در چهارده دوره مذاکرات پنهانی مقاماتی از ایران و آمریکا از سال ۲۰۰۲ دیده می‌شد؛ مذاکراتی تحت عنوان ایران پروجکت. آمریکایی‌های مذاکرات ایران پروجکت، بیشتر، دیپلمات‌های کهنه‌کار شاغل در اروپای شرقی، با تجربه‌ای موفق از چندین پروژه فروپاشی بودند؛ حسین فریدون، ظریف و خیلی از آقایانِ کمک کننده به تیم مذاکرات هسته‌ای هم از ایرانی‌های حاضر در این جلسات بودند. با توجه به این توضیحات، این موضوع که چرا فکت شیت برجام را هومن مجد نوشته است؟! دیگر عجیب به‌نظر نمی‌رسد!
کاربر یمنی بین ما (ابوموسی) اشعری وجود ندارد که فریب بخورد... آل سعود قرآن را بر سر نیزه‌ها کرده و ما به اندازه یک سنگ انداختن با خیمه معاویه فاصله داریم، اما در بین ما (ابوموسی) اشعری وجود ندارد که فریب بخورد... و اشعثی نیست که بازوی ما را بپیچاند... این یمنِ مالک اشتر و عمار بن یاسر است. پ؛ن؛حالا بهتر میشه فهمید چرا پرچم یمانی به حق نزدیکتره!اشعث ها و ابو موسی ها در بین ما زیاد هست مالک را از پشت خیمه برگرداندن برجام را تحمیل.......
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اپیدمی وقیح بودن روحانی دنبال تخریب نباشیم روحانی حرف درستی می‌زند اما کسی نیست به او بگوید خجالت بکش! لااقل بگو دوربین‌ها را خاموش کنند! او خودش هنوز تخریب میکنه ؛توهین میکنه بعد میگه تخریب نکنید اونم دولتی را که زندگی و منافع ملت را به آتش کشیده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کشور از بحران خارج بشه!اونچنان رونق اقتصادی در جامعه شکل بگیره!.... تیکه سنگین سریال گاندو به وعده‌های دروغ روحانی در مورد برجام که بازتاب زیاری در مجازی داشته پ؛ن؛پخش کردن وعده های روحانی کجاش تخریب دولت حساب میشه؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥این جالبه: بایدن: هدف چین این است که ثروتمندترین و قدرتمندترین کشور جهان شود و من اجازه نخواهم داد این اتفاق بیفتد. ما در رقابت بسیار جدی با چین هستیم. 🔹مشکل با ایران هم همینه، آمریکا ایران را در منطقه رقیب خودش میدونه، و اگر ایران به سمت ثروت و قدرت بره باید تحریم بشه.
🔴خطیب‌زاده: فردا سند همکاری‌های ایران و چین امضا می‌شود 🔹سخنگوی وزارت امور خارجه: مطالعه سند از سال ٩٤ و در جريان سفر رييس جمهور چين مطرح و آغاز شد و داراى ابعاد مختلف و بندهاى سياسى و اقتصادى است. تمامى ابعاد تجارى و اقتصادى و حمل و نقل دو كشور در آن ديده شده است؛ مشاركت ايران در ايده كمربند - راه چين در اين سند فرمول‌بندى شده است. 🔹️همكارى بخش‌هاى خصوصى دو طرف در آن ديده شده است؛ انتظار امضاى اين سند به عنوان سند بالادستى و نقشه راه را در جريان سفر وزير خارجه چين داريم.
🔴عربستان: ما برادر بزرگ‎تر یمنی‎ها هستیم! 🔹نماینده ریاض در سازمان ملل: انصارالله باعث بغرنج شدن اوضاع انسانی در یمن است. ایران نقشی مخرب در یمن دارد. عربستان برادر بزرگتر یمنی‌ها به شمار می‌آید و از هر کسی که خواهان گفت‌وگو با ریاض است استقبال می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یه روزی یک عده اینجور شکنجه شدند تا ما الان در امنیّت کامل زندگی کنیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی جاسوس ها پایه اصلی برجام بودن! ظریف دوتابعیتی را میزاره برای حقوق بین الملل! هنرمندانه افکار عمومی را مهندسی کردن برای به خاک یکسان کردن دست آورد ملت ایران...بعد هم جشن گرفتن افشاگری های کریمی قدوسی در مورد برجام و جاسوس هایی که در برجام بودن ➕افشاگری های گاندو
با گذشت بیش از یک سال از تعطیلی تهران، درحالی که همه مراکز تجمع مثل بازار، ساحل دریا، رستوران، تالار، سینما، ترمینال و حتی نماز جمعه شهرستانها حالت عادی دارد چرا در فضای باز دانشگاه نماز اقامه نمی شود؟! ستاد مقابله با مانع است یا ستاد نماز جمعه در خواب؟!
🔴 منتظر سورپرایز اقتصادی دولت باشید... 💬 🔹 به گمانم در هفته های نزدیک به انتخابات، دولت یک سورپرایز اقتصادی برای مردم خواهد داشت! وضع جیب دولت خوب است، خیلی هم خوب است هرچند دولت به روی خودش نمی آورد! روزانه بیش از 930 هزار بشکه نفت و نزدیک به 180 هزار بشکه میعانات گازی با کمک سپاه، ارتش و نهادهای اطلاعاتی کشور فروخته می شود. 🔸 ارز را هم همین شبکه وارد کشور می کند. منابع درآمدی دولت از فروش ارز و بورس بازی نیز ده ها هزار میلیارد تومان برآورد می شود. مثلا فقط تامین اجتماعی بیش از 50 هزار میلیارد تومان از بورس درآمد داشته است. ✅ با این وضع دولت منابع لازم برای یک شعبده بازی اقتصادی در آستانه انتخابات را در اختیار دارد. البته هرچه هم خرج کند از جیب دولت بعدی خرج می شود، بنابراین کافی است نامزد مورد نظرشان در انتخابات تأیید بشود تا بازی کلید بخورد. 🔹 البته دوستان آمریکایی اصلاح طلبان ایرانی هم برای کمک به این بازی، انگیزه لازم را دارند تا همه چیز برای شعبده بازی اقتصادی انتخاباتی اعتدالی_اصلاحاتی فراهم بشود؛ 🔸 گشایش موقت در اقتصاد ایجاد می شود تا مردم به سوی نامزد مورد نظر اصلاحات سوق داده شوند و از پیروزی یک نامزد مردمی انقلابی جلوگیری شود و چهار سال دیگر دولتی مثل دولت روحانی روی کار باشد و آمریکا زحمت و دردسر رویارویی با ایران را نداشته باشد و دولت بعد هم راه ویرانی ایران را ادامه بدهد! بخشی از مردم هم نشان داده اند که استعداد عجیبی برای بازی خوردن دارند. ✅ انتخابات هم که تمام بشود آمریکا به یک بهانه شیر تحریم را محکم می کند و زمینه برای ویرانی بیشتر کشور توسط یک جریان فاسد سیاسی_اقتصادی فراهم خواهد بود! 💢 این همان شعبده اقتصادی انتخاباتی جریان مفسدین اقتصادی در ایران خواهد بود! بازهم مردم و باز هم بصیرتی که می تواند بر هم زننده این بازی باشد...
✳️ مردم به باغ وحش‌ها می‌رفتند تا در کنار قفس میمون‌ها، را تماشا کنند که به عنوان نوعی حیوان در قفس نگهداری می‌شدند! سیاهپوستان درون قفس‌ها به صورت انسان‌های بدوی زندگی‌ می‌کردند و سفیدپوستان صحنه‌های شکار آنان را تماشا می‌کردند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جوان‌گرایی حقیقی در بزرگترین پالایشگاه دنیا... و بزرگترین صنعت راهبردی تاریخ ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴با تحریم جزو ۲۰ اقتصاد برتر جهان شدیم 🔹رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی: ایران با وجود تحریمهای همه جانبه جزو ۲۰ اقتصاد برتر جهان است.