eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
415 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☠️ اعتراف عجیب درباره فراماسونری 🔺 ⭕️ وزیر شاه: دیدم تمام دادگستری در دست فراماسونرها بود. رئیس تمام شعب دیوان عالی کشور، دادستان کل، معاونین و قضات دادگاه استانی همه فراماسونر بودند. ✔️محمد باهری، وزیر دادگستری دوران پهلوی و از سران حزب رستاخیز در گفتگو با پروژه تاریخ شفاهی ایران دانشگاه هاروارد🔻 👈 اساساً مثل این‏که در دادگستری شرط ترفیع را یک‌جوری کرده‌اند که باید عضو فراماسونری باشد. 🆔 کانال اسرار تاریخ 🌐http://eitaa.com/monzer_ir
🔴 با استناد به یه پیج با ۲کا فالوور، ادعا کرده که ۴۷٪ مردم ایران هر روز مشروب میخورن! 🔹 میگن قبل انقلاب یه نفر رفته بود تو مشروب‌فروشی، میخواست نظرسنجی کنه چند درصد مردم ایران اهل نماز و روزه هستن! 🔹همین انتشار این ادعا توسط عوامل منوتو، برای نشون دادن عوارض مصرف مشروب کافیه!
🔴شناسایی ۱۴۴۷۰ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ مجموع واکسن های تزریق شده به حدود ۵۲ میلیون دُز رسید
💠 نشانه های مومن 💠 ✍ امام حسن عسكرى عليه السلام :  عَلاماتُ المُؤمِنِ خَمسٌ : صَلاةُ الخَمسينَ ، وزِيارَةُ الأَربَعينَ ، وَالتَّخَتُّمُ فِي اليَمينِ ، وتَعفيرُ الجَبينِ ، وَالجَهرُ بِ «بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ»  نشانه هاى مؤمن ، پنج چيز است : [گزاردن] پنجاه ركعت نماز [در شبانه روز(۱۷رکعت نماز واجب یومیه و بقیه نمازهای نافله مستحبی)] ، [خواندن] زيارت اربعين ، انگشترى را در دست راست كردن ، پيشانى بر خاك نهادن [در برابر خدا] ، و بلند گفتن «بسم اللّه الرحمن الرحيم» . 📚 تهذيب الأحكام : ج ۶ص ۵۲ح ۱۲۲ 🏴 بیستم صفر، اربعین حسینی علیه السلام را تسلیت می گوییم🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پرتاب تخم‌مرغ به سمت مکرون رئیس جمهور فرانسه 🔹در جریان بازدید مکرون از نمایشگاهی در شهر لیون فرانسه، فردی به سوی مکرون تخم مرغ پرتاب کرد که بلافاصله این فرد بازداشت شد.
🔴خلاصه‌ی اخبار مذاکرات ایران و آمریکا تا امروز..
4_5949606436081243425.ogg
3.4M
استاد سلیم موذن زاده اردبیلی اربعین ۱۳۶۶
4_6050590656332563299.mp3
7.39M
🚩 زیارت اربعین فراموش نشه. التماس دعا..🍃‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌----------------------- ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
🔴 ساقط شدن پهپاد ۱۱ میلیون دلاری آمریکا 🔹«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (دوشنبه) از ساقط کردن یک پهپاد جاسوسی آمریکایی از نوع «اسکن ایگل» (Scan Eagle) در مأرب خبر داد.وی در توییتر خود نوشت، این پهپاد هنگام انجام اقدامات خصمانه در حریم هوایی «مدغل» در مأرب با سلاحی مناسب هدف گرفته شد. 🔹اسکن ایگل هواپیمای بدون سرنشین ساخت شرکت «اینسیتو» است و در حال حاضر ۱۱.۲۵ میلیون دلار ارزش دارد.ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، پیش‌تر نیز چند فروند از این نوع پهپاد آمریکایی را ساقط کرده بودند.
♦️نخست‌وزیر اسبق صهیونیست: قدرت از بین بردن توان هسته‌ای ایران را نداریم 🔹ایهود اولمرت در مقاله‌ای در روزنامه هاآرتص اذعان کرد ادعای مقامات این رژیم مبنی بر قریب‌الوقوع بودن دستیابی ایران به بمب اتمی درست نیست و تل‌آویو هم توان از بین بردن صنعت هسته‌ای ایران را ندارد. اعتراف ایهود اولمرت به عدم توانایی این رژیم در از بین بردن توان هسته‌ای ایران، در حالیست که پیش از او فرماندهان صهیونیستی بسیاری گفته بودند که ارتش این رژیم توانایی جنگ فراگیر را هم ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تظاهرات ضد صهیونیستی در کربلای معلی 🔹زائران اربعین حسینی با برگزاری تظاهرات، کنفرانس اربیل و توصیه به عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند. 🔹شمار زیادی از مردم کربلای معلا با برگزاری تظاهرات گسترده در حاشیه مراسم اربعین امام حسین(ع)، مخالفت شدید خود را با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کردند. 🔹شرکت کنندگان در این تظاهرات شعار‌هایی علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی و خائنان سر دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعطای حکم شهادت به خانواده علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای توسط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران
🔴آمریکا ۵۰ خودرو حامل تجهیزات نظامی را از عراق وارد خاک سوریه کرد 🔹خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از ورود یک کاروان آمریکایی حامل تجهیزات نظامی و لجستیکی از خاک عراق از طریق گذرگاه غیر قانونی «الولید» به استان حسکه در شمال شرقی سوریه خبر دادند. 🔹هدف این کاروان حمایت و پشتیبانی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه «الجزیره» واقع در شمال و شمال شرقی سوریه عنوان شده است.منابع محلی در این باره به سانا گفتند که این کاروان شامل 50 دستگاه کامیون و تانکرهای حامل خودروهای زره پوش آمریکایی و تجهیزات نظامی مختلف بود که شب یکشنبه از عراق وارد خاک سوریه شدند.
📸 حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین ۱۴۰۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایتی از پیش‌بینی حاج قاسم سلیمانی از زمان شهادت خودش
♦️آسوشیتدپرس: ایران و عربستان دور جدیدی از مذاکرات را در بغداد برگزار کردند 🔹۲ مقام عراقی دوشنبه به آسوشیتدپرس گفته‌اند نمایندگان ایران و عربستان سعودی دور جدیدی از مذاکرات را در بغداد برگزار کرده‌اند.
⭕️ تاثیر واکسیناسیون در کاهش مرگ و میر کرونایی‌ها روابط عمومی وزارت بهداشت: 🔹روند کاهش مرگ و میر روزانه بیماری کرونا در کشور پس از عبور از قله خیز پنجم بیماری مشهود بوده است. 🔹مرگ و میر جدید روزانه در ۱۶ استان کشور، امروز کمتر از ۵ نفر بود. 🔹یکی از عمده‌ترین دلایل این کاهش تسریع در واکسیناسیون عمومی علیه کرونا است. 🔹اکثر این استان‌ها از استان‌هایی بوده‌اند که درصد پوشش واکسیناسیون در آنها مناسب بوده است. 🔹استان‌های کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونا نداشته‌اند.
⭕️ جزئیات اینترنت رایگان معلمان، دانشجویان و دانش‌آموزان اعلام شد ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات: 🔹️ با توجه به مسئولیت اجتماعی که وزارت ارتباطات در راستای حمایت از آموزش الکترونیکی دارد، بسته‌های اینترنت هدیه‌ای برای اساتید حوزه و دانشگاه، معلمین و دانش‌آموزان در نظر گرفته است. 🔹️برای اساتید دانشگاه بسته ۶۰ گیگابایتی، برای معلمان ۴۰ گیگابایت و برای دانشجویان و دانش‌آموزان بسته ۳۰ گیگابایتی به مدت ۶ ماه در نظر گرفته شده است. 🔹️کسانی که در دایره مشمولین این بسته قرار می‌گیرند، باید برای فعال‌سازی آن به سایت https://ictgifts.ir/ مراجعه کنند. 🔹️متقاضیان باید در این سایت کد ملی و شماره تلفنی که به نام خودشان است را وارد کنند. 🔹️پس از دریافت این اطلاعات و تائید صحت آن‌ها، اسامی نهایی در مدت زمان منطقی در اختیار اپراتورها قرار می‌گیرد تا ترافیک رایگان به حساب‌شان افزوده شود.